Sign in to follow this  
Followers 0
cristobob

Caseta De Directie

45 posts in this topic

deoarece caseta de directie care este (sectoru' 5) pe masina are joc si mai ales ca mai am o caseta de directie, as dori sa stiu daca se mai poate repara cea veche(adica cea de pe masina) si cum ar trebui sa se comporte cealalta(care nu e montata) ca sa fie buna.

Edited by cristobob
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am incercat sa fac din 2 casete una mai buna dar nu o sa reusesti sa i scoti jocul, decat cu rectificare de piese, si nu cred ca vei gasi vreuna second hand care sa nu aiba joc. Eu mi am luat una noua si sunt mult mai multumit

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca sa ti zic cum a fost la mine cu cea pe care am reparat o, puteam sa rotesc cu mana tot mecanismul si se observa cu ochiul liber un usor joc, care se amplifica cand o instalezi. cea noua in schimb n am putut sa o misc deloc. in schimb cand am instalat o a fost o schimbare evidenta. Si vezi ca sunt construite sa aiba un usor joc din fabrica, parca 15 gr

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce-i nou nu-i vechi asa cum nici un anotimpu' ala nu-i ca anotimpu' alalantu' vorba unui clasic in viata.

oricum s-au mai ieftinit. eu am incercat sa fac ca si tine si sa le tot mint si pacalesc si am ajuns la concluzia ca decat 3 casete din care 2 rele si una cu un joc mic si acceptabil dar totusi joc mai bine a 4-a caseta dar noua...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
mai bine a 4-a caseta dar noua...

la aceeasi concluzie am ajuns si eu. in plus, cea veche imi si curgea. Am luat noua. Asta noua a inceput sa curga dupa 1 luna :icon_thumright: (brasil stuff)

Edited by RaduI
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt de aceasi parere sa pui noua am reparato si eu pe a mea dar nu a fost sadisfacator deloc asa ca am luat una noua.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Edited by cuiuda
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi suntem airculzi , de un' sa stim noi de caseta ta de golf

Si voi ajtialalti cu ... "mai bine una noua " toti aveti 1200 , dar noi ajtia superbeetelisti ce sa zicem ? mult prea scumpa ... :P

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze. Acum am vazut greseala mea. Cred ca am incurcat posturile :P

Scuze.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
la aceeasi concluzie am ajuns si eu. in plus, cea veche imi si curgea. Am luat noua. Asta noua a inceput sa curga dupa 1 luna :) (brasil stuff)

si anume pe unde sa curga? pe la simeringi? nu de alta dar cand vine aia noua sa ii schimb din start :).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu se poate regla jocul din surubul ala cu piulita de siguranta?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate pana la un moment dat cand uzurile sunt prea mari.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
si anume pe unde sa curga? pe la simeringi? nu de alta dar cand vine aia noua sa ii schimb din start :) .

da, pe acolo

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand uzurile sunt prea mari ... si in plus functie de cat strangi merge si volanul mai greu...

@radu: merci de info. cand o veni ii schimb simeringurile sa nu ma tot joc de-a montatul si demontatul cu ea.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este sa nu reconditionezi asaceva, nu de alta da te joci cu viata ta. Acolo este vorba de , distante foarte mici. eu iti recomand sa iti iei una noua sau in cel mai rau caz una folosita da inca ok. Daca ii modelul cu semicaseta....imi pare raude buzunarul tau:(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu la rekord aceasi problema, insa spre deosebire de broscute, greu cu caseta noua si mai ales daca e e ff scumpa, va trebui sa ajung la rectificat cu ea si dau informatii, din ce vad eu acu e vorba doar de pierdere de ulei, si a inceput sa mearga greu, banuiesc ca daca ma joc cu ea mult asa o sa incep sa am si joc cat de curand.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am demontat caseta de directie, am curatat-o vreau sa schimb semeringurile. acestea sunt 24.37.7 si 16.24.7. caseta se comporta un pic ciudat dupa parerea mea; la mijlocul cursei se misca greu si nu are joc la capete se misca mai usor si are un joc sesizabil . daca string surubul pt reducerea jocului la capetele cursei se misca tot usor comparativ cu mijlocul cursei. este normal??? sau are ceva defect... este modelul asta;

post-15699-1222619634_thumb.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa are si a mea, asta noua, asa era si cea veche

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

te referi la jocul pe care il are??deci sa inteleg ca se comporta normal a mea???

Edited by misu ploiesteanu
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

exact. inexistent cu rotile drepte, un pic de joc cu ele virate maxim

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

uraaaa!!! :icon_thumleft: mersi de vestea buna intrasem la pareri, credeam ca a rectificat snecul fostul proprietar si a iesit vreo inginerie...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai eu nu stiu daca e veste buna, adica daca asa trebuie sa fie. Am zis doar ca asa fac si casetele mele

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista o logica aici. Uzura cea mai mare apare pe zona de mijloc petru ca acolo sta cel mai mult si se fac manevrele cele mai multe. De aia, cred eu, caseta noua compenseaza acest lucru. La o caseta veche de obicei este invers, adica joc mai mare pe mijloc (uzura in timp) si mai putin la extreme (unde nu s-a uzat asa de mult).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io am strins tare din dinti, etc. si am cumparat o caseta noua. Aia ziceau acolo pe niste hirtioare care erau in ambalaj ca-i normal sa mearga foarte greu la mijloc, asa e ea reglata, nu-i nici o greseala. Ba chiar erau si niste grafice si valori ale cuplului care ar trebui aplicat ca sa poti invirti axul atunci cind e la mijloc. Daca intereseaza, pot sa le copiez aci, da-i vorba de caseta de 1302. Bine, nu vad de ce nu s-ar potrivi si la caseta clasica.

A, in mod normal n-ar trebui sa poti invirti axul (ala care se-nfige in volan) cu mina atunci cind e la mijloc, cuplul necesar e destul de mare.

Reglaje si alte chestii la caseta de directie se gasesc in manualul Bentley.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am mers mai departe cu demontatul, axul care vine in prelungirea volanului (snec, worm zic ei) are doi rulmenti radiali axiali 508620A FAG calea de rulare este direct pe ax. am observat ca exista mici ciupituri pe calea de rulare de pe ax bilele si calea de rulare exterioara sunt ok, se pare ca fostul proprietar nu a ma strins surubul care regleaza jocul axial si din cauza asta s-a ciupit calea de rulare. as incerca o rectificare dar nu stiu ce sorti de izbinda ar fi. stie cineva ce productie sunt casetele astea noi ca decit brazil mai bine gasesc pe cineva sa o rectifice si sa calesc la loc axul. axul care merge la levierul de directie are bucse de bronz la ambele capete, nu au joc excesiv dar cred ca voi incerca sa le inlocuiesc cu altele noi facute din bronz nu pare grafitat... ce parere aveti ar merge rectificat axul???

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.