Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

deci sa inteleg din toata problema asta ca este de vina turbosuflanta ? Imi este frica sa nu fie de vina mai multe componente gen si egr .

Ce ma sfatuiti ? Sa reconditionez Turbo sau alta nou ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci turbina are sa zicem doua parti care sunt separate ca reparatie...

daca axul nu prezinta joc axial(aici stiu ca nu e voie sa fie deloc) sau radial pronuntat(asta e de fabrica pt ca se centreaza hidrodinamic-prin pelicula de ulei),se curata doar geometria.daca axul prezinta joc,se recurge si la inlocuire kit reparatie +curatare geometrie.

dar mai intai trebuie verificat jocul si geometria...ca daca o dai jos si o duci la reconditionat,baietii "buni" o sa te arda la bani,o sa iti zica ca trebuie facuta toata,chiar daca de vina e doar geometria(presupunand ca axul e in regula)....intelegi tu ce vreau sa zic....o sa iti faca eventual o curatare de geometrie si o sa iti ia sa zicem 1200 lei,spunandu-ti ca au schimbat si kitul.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutorul dat si apreciez ajutorul care il acordati utilizatorilor .

Problema este ca sunt afon cu mecanica .Am masina de doua luni .

Pana acuma am fost scuterist .

O sa caut un mecanic si o sa ii cer sa faca exact ce ati spus dumneavoastra macar sa vada ca ma prezint la el cu ceva informatii si poate are o retinere in a ma parli.

Verificare al axului sa nu aiba joc si curatare geometrie .

Inca o intrebare .Are ceva daca mai merg o perioada asa ? Stau cam prost cu banii in perioada asta .

Tin sa mentionez ca imi taie turbina daca bag talpa agresiv.Daca schimb vitezele mai lejer nu am nici o  problema .

Cand am cumparat masina am bagat pe test dar nu apareavreo eroare pe masina .Si inainte sa o bag pe test am dus masina pe autostrada si iam dat 200Km in ideea in care va stoca erori dar nu sa nimerit.

 

Va multumesc pentru timpul acordat 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând debitmetrul praf. În al doilea, pentru alte păreri, refă logurile BS003 şi BS011, dar să ţii tu maşina accelerată la 1400 rpm. De obicei asta se întâmplă automat, dar la unele modele trebuie să faci tu asta "manual" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles am sa fac din nou.si in bs 03 si in bs11 trebuie sa tin turat.

ma repet masina este un audi a6 2.5tdi motor akn 110kw 

 

daca vreau sa reglez turbo,tot la fel trebuie sa tin accelerat la 1400 ca sa pot regla surubu de stop?

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in bs 011 nu prea o pot tine accelerata la 1400 .cand face turbo on imi creste acceleratia si imi inchide bs11,dar ea totusi se accelereaza la 998 eu am relatiu de 720 parca si creste la 998 si apare pe bord arcu de la bujii.am sa mai incerc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

honda, eu la modelele ce nu se tureaza singure,le stabilizez pe la 1386rpm,apoi dau drumu la log...nu incerca sa compensezi tu din acceleratie pierderea/cresterea de turatie pe parcursul alternarilor turbo on si off....ca o sa o turezi peste cat tre si te trezesti cu eroare(deconectarea bs-ului).tu tre sa ti piciorul cst pe pedala chiar daca turatia variaza.asta e....intradevar chestia asta poate duce la mici variatii ce pot ingreuna/erona interpretarea bs-ului respectiv.

la cele care se tureaza singure, ECU stie/prezice viitoarele oscilatii de rpm si stabilizeaza aproape perfect(dar nu in totalitate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,exista un spay special de la liqui moly

Mersi mult !

S-a rezolvat probolema legata de MAF dupace l-am curatat cu spray-ul indicat de tine (liqui moly).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti te rog sa pui un log cu maf inainte si dupa curatare te rog. Sa vedem si noi diferentele. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa fiu rautacios...dar in cele mai multe cazuri,maf-ul curatat cedeaza destul de repede....iti doresc sa fi printre cei longevivi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta auzisem si eu, chiar si eu l.am curatat cu alcool tehnic, dar nici o diferenta. Al meu e fix pe fix iar dupa 3200rpm scade cu vreo 30-40 sub specific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles.am sa incerc sa fac poate reusesc azi..oricum turbina e dereglata !surubu de stop aproape e desfacut la maxim

 

am urmat instructiunele de reglare turbo postate de RUNE doar ca eu am facut operatia la turatia de 998 rpm nu la 1400.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intrebare eu am si cip tuning adica power box .e o cutie care are doua mufe:mufa care intra in pompa de injectie se introduce in power box si alta mufa care iese din power intra in pompa de injectie.are vreo legatura cu logurile?sau power box-ul doar creste presiune la injectoare?

post-124863-0-70548000-1448619373_thumb.

post-124863-0-32507800-1448619382_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil power box-ul modifică doar parametrii de injecţie (avans, cantitate injectată). N-ar strica să faci reglajele fără power box şi apoi să-l reconectezi dacă vrei şi să refaci logurile ca să vezi dacă parametrii turbinei sunt la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum nu prea simt nici o diferenta cu p-box sau fara el.aici ma gandesc ca intervine problema la debitmetru si de asta nu se simte nimic.

Cum ar trebui sa procedez sa stabilizez la 1386rpm daca nu din acceleratie?sa maresc relantiu din vag-adaptare?nu cred ca m-ar ajuta si nici nu cred ca pot.spune-mi tu daca ai vreo solutie?

honda, eu la modelele ce nu se tureaza singure,le stabilizez pe la 1386rpm,apoi dau drumu la log...nu incerca sa compensezi tu din acceleratie pierderea/cresterea de turatie pe parcursul alternarilor turbo on si off....ca o sa o turezi peste cat tre si te trezesti cu eroare(deconectarea bs-ului).tu tre sa ti piciorul cst pe pedala chiar daca turatia variaza.asta e....intradevar chestia asta poate duce la mici variatii ce pot ingreuna/erona interpretarea bs-ului respectiv.

la cele care se tureaza singure, ECU stie/prezice viitoarele oscilatii de rpm si stabilizeaza aproape perfect(dar nu in totalitate).

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca desfaci power boxul,mai mult ca sigur gasesti o rezistenta de vreo 500 ohmi+inca una variabila sa o poti regla pana pe la 1.5kohmi,care se duce pe pinul 2 si 3(din mufa cu 10 pini a pompei)...evry mode...

rezistenta variabila tu nu ai,e reglat box-ul undeva incat sa nu fumege excesiv

niste rahaturi,care darama motorul,prima care sufera e turbina(se ancraseaza geometria) si etc...

ori faci un soft de calitate(ca sunt si astea pe calitati),ori....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am desfacut inainte sa il montez si are o placa mare (cred eu)si astupata toata cu un fel de silicon negru?cutia magica are cam 20 cm lungime si cam 15 latime.am citit cate cv despre el si e dedicat pentru pompele vp44 pt audi vw akn&afb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te contrazic.faza e ca am dorit ceva mai multa forta si aici in grecia nu stiu astia sa faca soft..asa ca am sa ma bucur de ea asa cum e pana ajung cu ea in tara.faza e ca la consum stau bine.maxim 10 prin aglomeratie.si zic asta pentru ca am avut un a4 1.8t cu 200 de caluti si cand am avut debitmetru defect a crescut cu mult consumu pe cand acum nu sa schimbat de loc consumu.oricum reiese clar ca ceva nu e e bine cu maf-ul

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! 

Atasez si eu niste loguri sper ca facute ok,fiind prima oara cand utilizez vag com in scopul asta.

Mentionez ca este vorba despre un lt46,motor 2.5 /109 cai ANJ cod motor.

Problema este pierderea de putere ,in sarcina in special..incarcata,deal..in alte conditii masina fugea destul de ok..

Pentru Basic setting BS 003 si 011 se intampla urmatorul fenomen si nu am putut face log ..

 

 

 

Multumesc

 

LE:  Codurile de eroare pe motor.

 

 
 
Control Module Part Number: 074 906 018 H
 
  Component and/or Version:  2,5l R5 EDC 0000SG  3318
 
           Software Coding: 00002
 
            Work Shop Code: WSC 02330
 
2 Faults Found:
 
17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation
 
        P1248 - 35-10 - - - Intermittent
 
17948 - Shareware Version. To Decode all DTCs
 
        P1540 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
 
---------------------------------------------------------------------------
 
 
 
 
 
 

a3axlsfinal.xls

a4axlsfinal.xls

Modificat de sinucigasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am un Audi A4 1.9 TDI, 74kw, cod motor AVB. De ceva timp masina nu mai trage. Am schimbat la ea turbina, toate cele 3 electrovalve, am inlocuit toate furtunasele de vacuum. Am facut un log in mers si rog pe cineva care are timp poate imi da un sfat. 

A4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sigucigasu

Vezi că a povestit Mario mai sus despre fenomenul pe care-l întâmpini la BS

Refă logurile în mers cu pedala de acceleraţie apăsată la 100%

Debitmetrul pare cam pe ducă

Pentru codurile de eroare, ştergele şi scanează din nou apoi pentru lămurirea lor postează aici

http://vwforum.ro/topic/1234-scanarea-cu-vcds-erori-aparute/page-420#entry2659596

Prima ar avea legătură cu pierderi de putere, dar vezi dacă mai apare după ştergere.

 

@Vlad_bt

Postează şi BS003 şi BS011, altfel greu de spus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si debitmetrul e nou. Erori nu am deloc . Cineva mi-a zis ca poate e slabita pompa de combustibil masina avand 620.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate numai că aici încercăm să stabilim dacă totul este ok pe linie de debitmetru, turbină, vacuum, egr şi pentru asta trebuie să postezi ce şi cum scrie la Best answer.

Pentru pompa de injecţie poţi posta aici

http://vwforum.ro/topic/3880-pompa-de-injectie-probleme/page-18#entry2649103

sau mai bine, fiind o problemă cu cauze multiple, aici

http://vwforum.ro/topic/86647-probleme-la-19-tdi-alh-nu-trage-va-rog-ajutatima/page-3#entry2619156

Acum dacă tot ai postat aici hai să lămurim mai întâi partea de turbină/egr, apoi dacă persistă problema continuăm discuţia pe unul din topicele menţionate mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urc logurile refacute pentru bs.

o sa refac si logurile in mers dar e cam greu de unul singur manevrarea utilajului plus a laptopului.

 

pusesem erorile pentru coroborarea datelor din loguri..ramane doar prima eroare dupa stergere.

 

Multumesc

 

@lupo_bv : unde arata ca pedala nu ar fi fost apasata 100% ; cel putin in treapta a 3a ,cred ca a fost la podea

 

este posibil sa am limitator sub pedala datorita faptului ca nu are podeaua originala ci de sprinter?(ma refer la izolatia de cauicuc care vine pe pedalierul de metal.)

 

LE

 

Loguri noi

 

log 3 si 3.1 sunt pentru treapta a 3a.. doua loguri

log 4 treapta a 4a

 

Mai bine de atat nu le pot face..a 4a la 3500 deja am 100km la ora

 

 

bs003.xls

bs011.xls

Log3.xls

LOG3.1.xls

log4.xls

Modificat de sinucigasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!