Sign in to follow this  
Followers 0
mariusihu

Consum Exagerat De Benzina :(

203 posts in this topic

ieri i-am facut consumul si surpriza 100 de km in oras mi-a consumat 11.3 L :rolleyes:

mentionez ca am un polo cu motor 1.2 iar benzina ii pun de la romptrol de 98...mai exista cineva caruia ii consuma atat de mult help pls cu un sfat ce sa fac ms

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

In primul rand, la 100 de km e destul de mare sansa ca inca sa nu poti face calculul de consum real. Oricat de umplut va fi rezervorul, vei mai putea indesa in el sau in recipientul de rezerva inca mai mult de jumatate de litru. Cat despre inclinatia masinii la pompa de benzina si diferitele tipuri de pompe ... te pot induce in eroare. Te sfatuiesc sa faci un plin si sa mergi cel putin 400 de km. La consumul ce l-ai scris tu, rezervorul va fi deja pe terminate. Mai fa atunci un plin si marja de eroare va fi mai mica!

Oricum, polo e o masina flamanda. Eu am un polo 6n2, model 2000, cu motor de 999 cc... si te-ai mira sa afli cat consuma prin oras. Asa ca eu ma apropriu de 10 l/100km, in lunile cand mi-e piciorul mai greu pe pedala... Din cate am mai citit, caci si pentru mine a fost ca un soc, masinile cu 1.2 l care au urmat, adica polo 9n si 9n3 sunt putin mai economicoase. Au si mai multa putere si motorul nu se forteaza atat de mult ca cel de 999 de 50 de cai sa poarte masina prin trafic. Asa ca 11.3 e oricum prea mult si daca tot asa iese calculul si dupa un test efectuat pe mai multe sute de km, atunci te sfatuiesc sa mergi la un service sa-ti puna masina pe tester. Un senzor care nu e stricat, dar da valori proaste, poate sa se manifeste asa. Motorul merge inecat? Se simte la relanti ca si cum nu ar fi rotund?

Mai asteptam vesti de la tine... si ce sa zic? Bine ai venit in clasa motoarelor mici pe benzina :rolleyes:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este perfect normal consumul avand in vedere anotimpul rece si faptul ca probabil drumurile tale sunt scurte iar motorul nu are timp sa se incalzeasca cum trebuie.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Este perfect normal consumul avand in vedere anotimpul rece si faptul ca probabil drumurile tale sunt scurte iar motorul nu are timp sa se incalzeasca cum trebuie.

intradevar drumrile sunt scurte merg in fiecare zi la munca iar distanta e cam 2 km insa nu ma asteptam sa consume asa mult ......sunt necunoascator insa mam uitat pe turometru si cam fluctuiaza intradevar nu intodeauna si fluctuatile sunt relativ infime ,.....mi sa parut totusi ciudat pt ca la dacia pe care am avut turometru statea fix

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde foarte mult si de stilul de condus al fiecaruia. Am aceeasi masina ca si tine si am scos si consum de 12% in oras, dar si 6,8% daca am mers normal fara a tura motorul foarte tare (maxim 80km/h si 3000t/min) si fara demaraje impresionante.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am un polo de 1.4 si am consum in oras de 8-8,5 l/ 100 km. important este sa nu mergi cu ea nici subturata dar nici turata si incearca sa eviti demarajele in tromba urmate de frana.eu innebunesc cand plec de pe loc si trebuie sa pun frana , parca din mine curge benzina aia....:blink:. oricum consumul tau este destul de mare, dar daca ai masina de putin timp ii ceva normal pt ca si eu consumam de 30 ron la inceput cand mi-am luat masina. schimba in 2500 de ture si nu rula sub 2000.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc mult pt sfat asa o sa fac sa vad poate se mai reduce consumul

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca e normal. Mie la inceput mi-a consumat 12% in primii 500 Km. Acum consuma cam 8%.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

fratilor imi consuma in draci am zis ca daca imi iau masina cu motor mic (am un polo 9n motor 1.2 benzina fabricatie 2004) o sa consume putin .....insa asta chiar consuma spunetimi va rog daca o duc in service poate sa mi-o puna pe un calculator ceva sa vada cat consuma si eventual daca sa mai confruntat cineva cu problema asta cum a rezolvato ms pt orice sfat

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor. Dese e cam tarziu postu meu am zis totusi sa-l compun. Sunt nou printre voi, am achizitionat un Polo 1.2 benzina in urma cu o luna. Referitor la ce se dischuta aici am un singur lucru de zis: Polo 1.2 Benzina e consumator inrait in oras. Spun asta dupa ce am incercat sa merg cu Polo in mai multe feluri (nu ma laud da am ceva experienta in ale condusului). Si cand zic feluri ma refer la ceea ce tot spune lumea: am mers cu motoru tinut in ture (stil sport), am mers sub turat (stil feminin), am bagat diferite tipuri de carburant (mol, omv, rompetrol - benzina cea mai scumpa), si am tras o singura concluzie " E FLAMAND". Nu spun asta rautacios, desi mi-ar fi placut sa mai tina si el POST din cand in cand.

Mentionez un lucru care m-a pus pe ganduri; innainte de a lua acest polo am avut un TICO. Surpriza sau nu si el rupea la consum.

Vis-a-vis de ce a declarat mai sus TWILIGHT, mi se intampla si mie sa-mi mearga motoru intrerupt.

Tind sa cred ca e din vina carburantului totusi, deoarece nu am nici un fel de chesti biza in mersul masinii si al motorului (creste in ture are demaraj).

Deci chiar cred ca nu trebuie sa ne mai uitam la consum, e flamand si asta e.

Salutare tuturor

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzinarele mici 1.2 sau 1.4 16v au un consum normal de 12 l % km in oras.Si eu am un 1.4 16v cu 40 mii km la bord si consuma la fel.Daca mergi subturat consuma mai mult.Cea mai buna benzina ca si raport pret/calitate/consum mi s-a parut a fi petrom 99+.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-am saturat sa mai fiu obsedat de consum!!!!

de cateva zile nu ma mai intereseaza cat consuma...... nu am mai multi bani ca in inainte, doar nu are rost sa scot consum ca nu pot, asa ca ii dau in gura si is fascinat de masina, is bomba: consuma la fel ca si atunci cand faceam economie.

DAI IN GURA CAT MERGE!!!

atentie la anotimpul rece, lasati-o sa se incalzeasca inainte sa plecati cu ea.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-o lasati sa se incalzeasca. :Driver: Incalizirea se face in mers. Plecati imediat de pe loc si in maxim 2 km, cel putin la mine, deja acul e la 90grade.

Edited by mohordbx
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu va mai plangeti ca va consuma atat de mult....pur si simplu consuma :icon_bounce: 01122007040id5.th.jpg

edit: poza e facuta la ceremonia de aprindere a bradului. ptr cei ce nu stiu despre ce e vb, la cea mai mare gloata de oameni de la revolutie pana in prezent; nici la mineriade nu au fost atatia oameni

Edited by sorinxxx
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
N-o lasati sa se incalzeasca. :) Incalizirea se face in mers. Plecati imediat de pe loc si in maxim 2 km, cel putin la mine, deja acul e la 90grade.

las-o 2-3 minute sa mearga in gol fara sa accelerezi si apoi mergi cu ea..... ai sa vezi o diferenta

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scrie si in manual. Nici o masina (moderna) nu se lasa "sa se incalzeasca". Scopul este ca motorul sa nu se incalzeasca inainte de uleiul din transmisie (sau transmisia in general).

Ce diferenta o sa simt?

Edited by Executron
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
daca imi iau masina cu motor mic (am un polo 9n motor 1.2 benzina fabricatie 2004) o sa consume putin

asta este o gandire a romanilor......din pacate multi nu inteleg faptul ca daca ai motor mic nu o sa iti consume putin. din contra, o sa iti consume mai mult pt ca ai un motor prea mic pt greutatea masinii tale.ma gandesc ca pt polo (~1200 kg) motorul de 90 de cai este perfect.raport putere/greutate ar fi bun.gandeste-te ca tie iti consuma cat imi consuma si mie in oras sau o valoare apropiata (11.5-12.5).exceptand cazurile de forta majora (vezi poza de mai sus)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scrie si in manual. Nici o masina (moderna) nu se lasa "sa se incalzeasca". Scopul este ca motorul sa nu se incalzeasca inainte de uleiul din transmisie (sau transmisia in general).Ce diferenta o sa simt?
cel putin la mine daca plec cu ea imediat dupa ce am pornit-o are tendinte sa se inece si ma scutura vreo 3-400 de metrii.
nu va mai plangeti ca va consuma atat de mult....pur si simplu consuma :angry: 01122007040id5.th.jpgedit: poza e facuta la ceremonia de aprindere a bradului. ptr cei ce nu stiu despre ce e vb, la cea mai mare gloata de oameni de la revolutie pana in prezent; nici la mineriade nu au fost atatia oameni
cum iti consuma atat la 750 de ture?
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flohan... e consum mediu, nu instantaneu.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Flohan... e consum mediu, nu instantaneu.

naspa de tine.....:Driver:

sau poate nu!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
cel putin la mine daca plec cu ea imediat dupa ce am pornit-o are tendinte sa se inece si ma scutura vreo 3-400 de metrii.

Pai si oare e normal? In afara de Dacie (care da in nas rau de tot cand e rece) nu am vazut o masina care sa se comporte asa. Passatul e mai zgomotos primele 10 sec dar altceva nu observ (diesel, urca direct la 910 rpm unde ramane) si octy din semnatura porneste la 900-1000 rpm si apoi se stabilizeaza la 750 dar n-am simitit niciodata tendinte de inecare si scuturare.

Nu mai bine incerci un VAG-COM? Poate o bujie ceva nu-si face treaba calumea... (explicatia cea mai simpla)

Edited by Executron
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

desi fiecare da cu parerea si crede ca el are dreptate, pana la urma fiecare e liber sa-si creeze stilul propriu de la mansa lui Polo.

eu sunt unul din cei ce poate au idei invechite. la fiecare pornire a motorului (dupa ce a stat multe ore) il las la relanti vreo 2 minute, la fiecare punere de contact astept sa se stinga toti martorii, iar la fiecare oprire incerc sa ma obijnuiesc sa o las un pic la relanti.

!!! Lucrurile de mai sus au rol de info si trebuie tratate ca atare. :icon_thumright:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer pe mine nu ma deranjeaza. Ceea ce ne-a aratat sorinixxx pe computerul de bord, este un caz special, unde si un 1.2 ar fi avut minim 25% consum.

Un Polo GTI, consuma in traficul actual din Bucuresti, in medie 14%.

La puterea lui, e mai mult decit decent .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au fost nenumarate discutii despre pornitul la rece si despre plecarea imediata. Va pot spune ca japonezii recomanda pentru masinile lor sa pleci imediat ce turatia motorului a scazut putin de la cea la care a pornit. Asta inseamna cel putin 2 minute.

Edited by sorinrs
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu un SEAT AROSA din 2001, motor de 999, tot consumul e problema mea

In afara mi-a luat cam 7%...si in oras 10%

Mentionez ca masina am luat -o de curand si nu am schimbat nici ulei, filtre bujii etc

Sper ca dupa ce schimb astea sa mai scada consumul...ce parere aveti?..ce ar trebui sa fac mai intai?

Am si toba sport...poate fi toba cauza consumului mare?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.