Jump to content

Diferente senzor MAP ( Actual-specified)


MSH
 Share

Postare recomandată

Salutare !

Problema sta in felul urmator: la masina din semnatura este al 3-lea senzor map pe care il schimb ! Primul dadea constant o presiune la ralanti de 1700 mbar , al 2-lea a tinut 3 luni ( a fost second hand ) si dadea la ralanti o presiune 865mbar in loc de 1000 ( dar in mers crestea odata cu maf-ul ) ...a crapat si asta ..mai urat "...short to ground..." si l-am inlocuit cu altul original vw NOU care la ralanti furnizeaza la fel ca al 2-lea ~860 mbar! Intrebarile sunt : daca se poate strica acest senzor in anumite circumstante !? si a 2-a : de ce furnizeaza 8xx pe loc in loc de 1000 !? Circuitul turbo-intercooler nu are nici o scurgere/pata de ulei iar masina deocamdata merge OK ! Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MSH

    26

  • Swat Cat

    12

  • I_am_Stealth

    6

  • alinn

    3

Top Posters In This Topic

Nu am postat eu unde trebuie !? Astept pareri "cat mai avizate" ( se stiu ei ...:cheers: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma prind care-i problema .. :rolleyes: Am postat acum 4 zile ..si nimik pana acum . Rog un moderator sa-l mute intr-o alta arie , daca nu corespunde cerintelor de aici !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai... acuma cum stai cu mufa? ai facuto? , daca da ar fi bine sa tragi o fuga pana la mine sa vedem ce presiune da cu senzorul mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai... acuma cum stai cu mufa? ai facuto? , daca da ar fi bine sa tragi o fuga pana la mine sa vedem ce presiune da cu senzorul mea

Am facut-o demult ! Sa o iau de la inceput ..primul senzor arata 1700mbar indiferent de acceleratie, al doilea a mers 3-4 luni si arata ~ 860 la relanti ( btw ..baietii de la volksparts mi l-au vandut la sh fara sa-mi spuna ) si al treilea...luat de la AI acum o sapt , inca merge :icon_thumright: dar arata la fel ca a ldoilea ~850mbar la relanti . Tiind sa cred ca este vorba de o rezistenta parazita pe undeva , avand in vedere ca presiunea atmosferica este 1bar , nu vad cum as putea avea mai putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut-o demult ! Sa o iau de la inceput ..primul senzor arata 1700mbar indiferent de acceleratie, al doilea a mers 3-4 luni si arata ~ 860 la relanti ( btw ..baietii de la volksparts mi l-au vandut la sh fara sa-mi spuna ) si al treilea...luat de la AI acum o sapt , inca merge :( dar arata la fel ca a ldoilea ~850mbar la relanti . Tiind sa cred ca este vorba de o rezistenta parazita pe undeva , avand in vedere ca presiunea atmosferica este 1bar , nu vad cum as putea avea mai putin...

sau poate sa fie turbina (daca nu s-ar mai misca deloc si motorul AR FACE VACUMUL ASTA DE -140mbari)

fac log din mers..adica treapta 3-a de la 1700rpm si blana la grupurile 10 si 11...si pune l aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum la el e ciudata rau problema, acuma asteptam sa vedem cum se misca turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intelegeti gresit ! turbina functioneaza f bine , masina se comporta normal , nu intra in limp mode , turbina are un suierat "aerisit" ! Voi face si log-ul in curand cand mai am niste timp .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ooof... pt viitor treapta 3-a de la 1700ture la 4000... atat :)

trubina merge perfect.... sa zic ca e senzorul de presiune (decalibrat) sau traseul electric de la senzor...

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul nu e prea ok din cate vad si duty cycle EGR depaseste 74% , cat despre MAP..nu stiu ce sa-i mai fac ...are mufa,are fire,tre' sa mearga:)de unde ar putea sa mai fie nu imi pot da seama . OT->Cu treapta a 3-a nu prea ai unde sa mergi la ora 2 prin buc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maf.. da e putin dus...adica baga mai mult decat e nevoie... dar nu are leg cu senzorul de pres.

egr in blana e 4-5%....e normal sa fie mare cand sta la relanti...

ce sa faci.... cauta un prieten sa incerci senzorul lui de presiune....ca sa nu ne mai dam cu parerea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de presiune este nou ! ! ! Mai sus am mentionat ca ce l pe care l-am avut dadea aceleasi valori la relanti si a "rezistat" 4 luni ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maf-ul nu baga,el citeste informatia,si daca citeste mai mult(deci intra mai mult aer),e mai bine pt. motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ff aiurea.... nu pot sa zic decat sa incerci :

1.sa vezi daca filtru de aer e murdat...scoate-l si vezi daca se schimba ceva

2.SCOATE SENZORUL DE PRESIUNE SI LASAL IN AER... SI VEZI DACA SE SCHIMBA CEVA...LA RELANTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ff aiurea.... nu pot sa zic decat sa incerci :

1.sa vezi daca filtru de aer e murdat...scoate-l si vezi daca se schimba ceva

2.SCOATE SENZORUL DE PRESIUNE SI LASAL IN AER... SI VEZI DACA SE SCHIMBA CEVA...LA RELANTI

Filtrul de aer tocmai l-am schimbat , ca de altfel si uleiul cutiei si al motorului ! Osa incerc cu el in aer ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat firele care se conecteaza la senzor. gasesti modalitatea in elsa si valorile ce se masoara

ai verificat firele care se conecteaza la senzor. gasesti modalitatea in elsa si valorile ce se masoara. intercoolerul este curat?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai posibilitatea, pune te rog o poza aici >

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni...nimik !? Alte idei , masurari sau teste !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as zice sa verifici pe traseul de la senzor map la ecu daca nu ai vreo rezistenta pusa in cablaj..poate cineva a incercat sa "tuneze"putin motorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai scos senzorul afara sa vezi cat arata asa????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am scos pt ca mi s-a sficuit un surub din cele 2 cu care se prinde pe intercooler . Nu cred ca existe diferenta daca -l scot . O sa incerc sa-l desurubez " subtil" poate cine stie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca il scoti si arata 1000mbar inseamna ca e ceva mecanic..daca nu e ceva electronic.... injumatatim posibilitatile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok..sper ca maine sa-l dau afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi l-am scos ..si asa cum banuiam , arata la fel ! Este polarizat corect ,5V , alte idei nu mai am :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!