Jump to content
csaba t2

inscriere vw T2

7 postări în acest subiect de discuţie

csaba t2   
csaba t2

Buna Ziua!
Am cumparat un vw t2 acum 2 ani si acuma vreau sa inscriu in circulatie.
Problema care complica lucrurile ii ca masina are un motor 1.6 diesel perfect functional, cu 130000 km. porneste la cheie etc.
Am doua posibilitati si nu stiu sa decid:
-sa inscriu masina cum ii si sa umblu cu ea asa pana merge motorul? (taxa de inmatriculare ii 4500 de RON)
sau 
-sa schimb motorul (am un motor 1.6 boxer cu cateva elemente care lipsesc) si sa inscriu ca si oldtimer? problema este ca nu stiu pe nimeni care sa ma ajute sa restaurez motorul boxer...

Astept sfaturi!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
axxro   
axxro

Salutare

Motorul de pe bus este trecut in acte, omologat?

Daca da:

Cazul in care masina este functionala, si nu necesita restaurare, refacere complexa, pune-o pe picoare si bucura-te de ea, plimba-te, "simte-i gustul", pana la urma asta este ideea busului, sa-l "incarci" cu persoanele dragi si cele de trebuinta, si la drum....(cat mai lung, ca e diesel si consuma putin :p). Aduna incet incet, cele necesare refacerii (la un moment dat, cand va fi, sau vei simti nevoia), acumulezi experienta in aircooled si vezi tu mai incolo :)   - parere pur personala si subiectiva, in cazul in care ai bani de taxa respectiva ( pe care o sa ii recuperezi la un moment dat, si tot in bus ii bagi)

Daca nu:

cauta-i un motor de bus, refa-l, pune-l pe picoare si atesta-l

Alegerea este a ta, experienta in "fiare" si sumele alocate doar tu le stii

Spor!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Komissar   
Komissar

Da, este foarte important ca motorul ala diesel sa fie omologat si trecut in carte.

Altfel, din cate am auzit mai nou oricum astia de la RAR nu mai omologheaza astfel de modificari sau iti fac viata un cosmar pana a o omologa.

Deci daca motorul e omologat si  masina este per total in stare buna, subscriu si eu variantei de a incepe sa mergi cu ea asa, sa te bucuri de ea.

Daca nu, atunci trebuie reparat si reinstalat motorul de 1.6 benzina original (sau unul similar).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
csaba t2   
csaba t2

Mersi pentru sfaturi!!

Am prieteni cu busuri..cel mai bun prieten are un T1, el zice ca neaparat trebuie mers pe originalitate.. el propunea sa pun motorul asta al meu boxer cat mai repede.

Omologarea pentru motorul diesel este facut si este inscris in carte. ce ma deranjeaza mult ii RADIATORUL!! cum vedeti si pe poze i foarte naspa. am mai Inbunatatit un pic dar as vrea sa scap cat mai repede de el.

10570326_864115876941675_2313133409948715964_n.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Komissar   
Komissar

Da... se vede cam urat.

Colegul Pacman are un T2 camper cu motor diesel si radiator ascuns, e o instalare foarte curata si fiabila.

Daca omologarea e facuta si radiatorul e ceea ce te deranjeaza, parerea mea e ca poti sa incerci sa rezolvi problema localizarii lui si sa te bucuri de motorul diesel. Consumul si cuplul la turatii mici sunt punctele forte.

In rest, ca sa treci la motorul original, presupun ca trebuie sa bugetezi cam 1000 EUR pt refacerea motorului boxer (sau cumparat un mot. de 1.6 sanatos) si un consum ceva mai mare.

 

Good luck

Modificat de Komissar
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
axxro   
axxro

Acum deja chiar tine de ceea ce iti doresti tu, privind originalitatea, functionalitatea si raportul intre cele 2. Eu as ramane pe diesel si m-as plimba mult si bine :D

Solutii de mascat exista. Una ar fi solutia care a adoptat-o si pacman, vb cu el, si iti da detalii.

Sau asa ceva ;)

danbury-9.jpg

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Valy t2   
Valy t2

salut.eu am facut trecerea la motorul pe benzina.te costa 800 ron la rar

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×