Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Inainte am avut Megane 2 an 2006 cumparat de nou am vandut masina in 2014 cu 130000 de km la bord nu am schimbat nici o caseta de directie sau macar o bucsa la masina . Fara suparare cel putin in cazul meu Skoda nu se dovedeste a fi peste Renault asa cum circula vorba prin targ . Pe langa caseta de directie si rulmentul de la roata am mai schimbat maciulia de la schimbatorul de viteza pielea roasa la 26000 de km . Dezlipit stopul de pe haion schimbata antena de receptie a sistemului de navigatie . Foarte multe defecte in 2 ani si jumatate o fi ea in garantie dar nu este nici o placere sa tot mergi in service pentru constatare rezolvare etc . Pt navigatie am mers de 3 ori pana sau prins ce are . La 24000 de euro platiti sincer aveam asteptari mai mari mai ales de la o firma care vinde bine in Romania si care avea un renume bun .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TeodoreanuAbsolut de acord cu tine, la fel si la seatul meu, acelasi mancare de peste. Figurantii astia de la service efectiv te paseaza pana cand ti se face scarba in ultimul hal si nu te mai duci pe capul lor... si eu acum astept sa-mi pice de tot AC-ul sau acel senzor sau ce o fi, ca m-am scarbit total sa ma tot duc pe capul lor si sa se uite la mine ca vitelul la poarta noua si sa vad ca nici vointa, nici cunostinte nu au sa gaseasca problema... si uite asa am ajuns sa deschidem o sampania si sa cumparam tort cu lumanari daca pana la 5O OOO km nu avem probleme la masini cumparate cu fast si bani relativ multi...

Modificat de Andrei1980
misstyping
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa problemele mentionate mai sus am uitat sa scriu si de problema privind pierderea de lichid de racire . La service au tinit masina sub presiune 3 ore si au zis ca nu vad pierderi dar dupa drumul facut de 1300 de km de dimineata am sesizat ca nivelul iar a scazut nu mult dar sesizabil . Repet mult prea multe probleme raportat la vechimea si numarul de km al masinii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Risnetu

Eu ma bucuram destul de mult cand am vazut ca nu sesizez nimic deosebit sau care sa ma ingrijoreze la masina mea. Insa dupa concediu, si depasirea pragului de 28000 de km, am sesizat exfolierea maciuliei schimbatorului de viteze (care drept sa zic nu ma ingrijoreaza atat de tare, desi zice ca e piele, nu piele ecologica sau vinilin), dar si un zgomot de rulment de presiune uzat la mers in trepta 1 si 2 de viteze din inertie, fara a accelera. Acum, eu, cacre am cumparat masina la 17000 km, masina fiind de drive test, am o problema - nu stiu daca pot invoca ceva pentru identificarea problemei si remediere pe garantie - dar chiar si in cazul unei exploatari usor defectuaose a cutiei de viteze si ambreiaj, 28000 de km si 12 luni de la fabricatie mi se par cam putine pentru o astfel de problema. voi cauta sa programez masina in service sa vad ce raspuns primesc. In orice caz, voi cauta sa fac si un drive test cu vreun diesel 1.6 sa vad daca identific aceleasi zgomote ca la masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina de drive test ce are? daca era taxi cu 2-3-4 soferi pica la 28000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Risnetu

@teologul pai tocmai asta e ideea. Nu cred ca are voie la 28000 sa cada rulmentul sau orice altceva in sitemul ambreiaj - cutie de viteze, nici chiar daca era de taxi cu 2 - 3 - 4 soferi. La firma unde lucrez eu, pe misinile de interventie sunt conduse de mai mult de 4 soferi diferiti si nici Daciile nici Fiat-urile nu au ajuns in service pentru o astfel de problema, atat de repede. 

Pana una alta, temerea mea este sa nu imi arunce o replica de genul "dar de ce nu ati verofocat cand ati cumparat-o, ca stiati ca nu e noua?" sau "e din cauza exploatarii defectuoase! nu stiti sa schimbati vitezele! mergeti cu piciorul pe ambreiaj" si alte de genul asta de care am mai auzit (cei drept nu la skoda sau in service-uri vw, dar la altele). Eu la masina anterioara, pe care o foloseste acum sotia, am schimbat rulmentul (nou) si volant (second) abia dupa 230.000 km (fara disc si placa de presiune), si dupa alti 100.000 am shimbat tot ambraiajul (disc, placa rulment si volant - toate noi). In consecinta problema nu e de mod de exploatare, ci doar "teama" de raspunsul pe care l-as putea primi, in cazul unei masini relativ noi, nici 13 luni de la data livrarii in Romania...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skodele au 4 ani de garantie integrala indiferent de numarul de proprietari, data de fabrica/importator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 ani garantie? Nu cumva 3? Eu asa stiu ca 3 ani am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, vdragos said:

Skodele au 4 ani de garantie integrala indiferent de numarul de proprietari, data de fabrica/importator.

confirm faptul ca beneficiezi de garantie indiferent al catelea proprietar esti.
eu am cumparat masina la 50k km si la 2ani si jumatate vechime. Tot ce am scris ca s-a schimbat pe garantie a fost facut dupa ce a ajuns masina la mine (cap schimbator, bec xenon, amortizoare spate, oglinzi laterale , etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa simplificam cazul colegului cu MY 2015

http://www.skoda.ro/service/garantie-si-mobilitate/garantie-producator

Skodele nu au avut niciodata trei ani de garantie. Au avut initial 2, din 2012 a mai dat importatorul inca doi ani si s-au facut 4, din 2014 au 4 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Risnetu

Asa este. Pe certificatul meu de garantie scrie 4 ani.

In plus am obtinut azi o programare in service pentru identificare probleme si solutii pentru 9 septembrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, Teodoreanu said:

Pe langa problemele mentionate mai sus am uitat sa scriu si de problema privind pierderea de lichid de racire . La service au tinit masina sub presiune 3 ore si au zis ca nu vad pierderi dar dupa drumul facut de 1300 de km de dimineata am sesizat ca nivelul iar a scazut nu mult dar sesizabil . Repet mult prea multe probleme raportat la vechimea si numarul de km al masinii .

IDENTIC la mine, cu motorizare identica. Cred ca e ceva legat de motorizare... in 23 000 km completat deja de 3 ori, nu mi se pare normal cat timp la fosta octavia 1.4tsi am completat o singura data in 5 ani si 100K km...

@Laurentiu Risnetu: ai grija ca daca in ochii lor nu este problema ce le semnalezi, sau din seria asa face toate te mai si pun pe plata examinare... asa au facut si cu mine prima data la problema mea cu AC-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Risnetu

@Andrei1980 deja m-am gandit la asta. La cum i-am vazut pe astia de la Porsche Timisoara asa par (cel putin impresia asta mi-au lasat-o cand am solicitat activarea un functii suplimentare prin VCDS si mi-au transtit-o ca noi putem incerca, dar daca softul nu permite va trebui oricum sa platiti ca pentru o diagnoza). Sunt pregatit moral.

in plus, de cateva zile scaunul meu se cam balanseaza la plecari si opriri la semafor, sau franari mai burste - cred ca e de vina una din balamalele sistemului de culisare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Gata de astazi am caseta de directie noua . Skoda este pe drumul cel "bun" !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Risnetu

@Teodoreanu ma bucur pentru tine. Sper sa fie asa cum spui, ca sunt pe drumul cel "bun".

Din pacate pentru mine, nu sunt la fel de multumit. Am ajuns azi la Porsche Timisoara sa identific problemele, eu avand o lista de 5 solicitari, la care am gasit sau nu raspuns:
- Maciuca schimbator piele exfoliata - s-au facut poze, se da comanda, se inlocuieste pe garantie. Totodata am fost "atentionat" ca ar fi bine sa aplic de doua ori pe an tratamente de intretinere pentru elementele imbracate in piele: volan, schimbator viteze, frana de mana. In caz contrar, la o eventuala o a doua solicitare de inlocuire sau remediere pentru vreunul din cele 3 elemente, trebuie sa fac dovada ca am aplicat aceste tratamente. Acum, eu vin si intreb...cum fac dovada? Pai cu facturi din care reiese ca am cumparat chit de intretinere (la Porsche Timisoara au ceva chit la vreo 200 lei :scratch:, dar e destinat in principal celor care au tapiterie piele sau mixta, motiv pentru mie mi-ar ajunge cativa ani - doar ca produsul se invecheste si nu mai da acelasi rezultate) sau ca am facut o intretinere la un furnizor de servicii de detailing si cosmetica auto. Parerea mea, cu detailing/intretinere sau fara, nu avea voie dupa 28000 km si 13 luni sa se exfolieze. Urmeaza sa fiu sunat cand vine piesa pentru o programare la inlocuire.
- Un usor balans al scaunului soferului la plecari in forta sau franari bruste, mai degraba o senzatie usoara de fixare necorespunzatoare a scaunului pe sina - nu s-a manifestat in timpul testului, deci nu s-a confirmat existenta acesteia si ca atare nu s-a remediat nimic.
- Verificare reglaj faruri bixenon (mie mi se pare ca distanta pe care lumineaza este prea mica) - efectuat verificarea cu aparatul, distantele corespund cu realitatea si sunt in limite/parametrii. Deci nu s-a remediat nimic, trebuie doar sa ma obisnuiesc eu cu sistemul. 
- Zgomot rulment presiune la mers inertial in treapta 1 si 2 - verificat, zgomot absolut "normal" (pdv mecanic). Sunt chemat in service sa iesim la un test, mecanicul la volan, eu in dreapta. Cum iesim si inchidem toate sursele de poluare fonica, se aude si zgomotul - un carait suparator, care ba se aude, ba nu se aude. Prima replica a mecanicului "aaa pai e normal sa se auda asa"; eu "serios...pai cum asa" si incepe cu o serie de explicatii cu privire la angrenajele din interiorul cutiei de viteze; ma duce in service si imi arata una manuala desfacuta bucatele, imi explica cum stau rotile dintate, cum ca nu sunt inerte si ca au un anume "joc", imi arata si un rulment spart... Eu tot nu sunt convins "adica vreti sa imi spuneti ca la o masina din anul 2015 trebuie sa ma astept la tot felul de zgomote normale/uzuale de angrenaj, in timp ce la masina mea de 11 ani si peste 300.000 km orice zogomot in plus imi sesizeaza o problema? Ba chiar mai mult, nu aud astfel de zgomote". Raspunsul "masinile noi nu mai sunt ca cele de acum 10 - 15 ani, tehnologii moderne care in loc sa ne ofere o certitudine ne dau palpitatii la orice mic "fasssss". Dar daca dvs va simtiti mai bine, mergem cu una noua din curte sa vedem daca face la fel". Zis si facut, nu puteam rezista unei astfel de oferte - luat o Skoda Octavia 1.6 TDI Blue Race, din parcul de auto nou sosite (era inca infoliata de transport, nici nu era scoasa din modulul transport), eu in dreapta, mecanicul la volan, plecam de pe loc, treapta 1 de viteze - zgomot asementor perceptibil, treapta 2 de viteze - zgomot identic perceptibil, doar ca in ambele cazuri, nu la fel de tare ca la mine. Gustul dupa o astfel de experienta - AMAR :pale:. Sunt profund dezamagit, nu de explicatia mecanicului, ci de producator :ceuameni: . Vorbim totusi de o masina noua, insa se pare ca va trebui sa ma obisnuiesc eu cu gandul... sau poate nu...:icon_confused:.
- activarea unor functii suplimentare - vedem ce permite softul cand merg sa inlocuiesc maciuca schimbatorului. Replica mecanicului a fost "din pacate la noi afara nu scrie pe firma nici VAG nici VCDS. Stim ca se pot activa multe functii, insa nu avem softul necesar pentru a o face legal. Nelegal, da, dar nu stim ce verificari se fac in spate, atunci cand se leaga masina la interfata grupului. Daca le activam neoficial, la orice actualizare de software (care se poate realiza la scanare) veti pierde toate optiunile activate, pentru ca in sistem masina nu figureaza cu ele". Deci ramane sa vedem ce putem face...

Cam asta a fost experienta de azi. Oricum, mai caut, ma mai documentez cu zgomotul ala, eu nu sunt impacat nici cu raspunsul "asa face toate" si nici cu faptul ca am mers cu acea masina care avea aceleasi zgomote ca si a mea, insa nu la fel de intense. Incerc si la Pro Car, sa vad ce raspuns primesc.

Off topic: am vorbit azi si cu dealer-ul (reprezentatul de vanzari care mi-a vandut masina), si imi spunea ca deja producatorul se pregateste de facelift. Termenele de livreare sunt deja decalate, liniile de productie sunt in pregatiri pentru anul viitor, iar pe stoc in afara de 1.6 TDI si ceva 1.0 TSI, cam slabut - atat la Octavia, cat si la Superb, Rapid si Fabia. In orice caz, avea in curte cel putin 50 de Skoda noi, diverse modele, inca infoliate - deci livrate recent. Insa pentru livrarile ulterioare, termenele vor creste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Revin cu o întrebare legată de zgomotul pe fata la trecerea peste limitatoarele de viteza ! A mai pățit cineva ? Deja începe sa devină stresant problema nu se rezolva decât prin citez ce au făcut la Avia constanta "ungerea bucselor mari de pe bascula" ! Deși le am si înlocuit ! La trecere peste limitatoarele de viteza se aude pe stânga si pe dreapta cum se lovește de ceva metalic ! Sugestii?! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucse bara stabilizatoare(antiruliu)

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am o problema. cand pornesc motorul sau cand il ambalez un pic cu ambreiajul apasat, simt niste batai destul de puternice in pedala de ambreiaj; in mers nu apare aceasta problema, masina merge brici; am inteles din ce am mai citit pe aici ca poate fi o problema la volant; masina are 2300km; sa o duc in service sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prezinta-te cat mai repede la reprezentanta, desi cu Compexit multe bune nu iti zic, astia daca au o posibilitate sa scape de reparatii garantie, gasesc ei modalitatea...mergi la testdrive cu ei, sau lasa-i sa urce in spatele volanului, o sa fii programat cu saptamanile si stai pe capul lor, nu te lasa aburit... nu este normal sa simti asa ceva cu pedala apasata, nici macar la 50 000 km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

am si eu multe de povestit in legatura cu masina mea (probleme). Insa pentru inceput am sa incep cu o intrebare la voi: ieri cand mai aveam 150 de km pana acasa (dupa un traseu de vreo 5000km) mi s-a apris in timp ce mergeam urmatorul simbol. Insa interesant ca nu a venit insotit de vreun semnal acustic sau de vreun alt mesaj pe maxi dot. Doar am vazut ca s-a aprins in bord. Am oprit si am repornit motorul de cateva ori, am deschis si capota insa nimic, el ramanand tot aprins. Masina merge normal nu se simte nicio diferenta. Cand am ajuns acasa am facut si plinul deoarece am zis ca poate o fi si de la motorina. Insa astazi de dimineata cand am plecat spre lucru tot la fel. O sa merg saptamana aceasta in service cu ea. Insa foarte ciudat... a mai patit cineva la fel? Masina este cea din semanatura.

O zi placuta tuturor!

skoda1.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Risnetu

Salut, 

Eu zic sa mergi la service cat mai repede - poate fi DPF (filtrul de particule) care in aceasta situatie posibil sa fie necesara regenararea fortata in cadrul service-ului (desi, daca spui ca ai facut un drum de aprox 5000km nu ar fi trebuit sa intampini acest impediment), EGR cu probleme de rigoare (de curatat sau inlocuit). Oricum, service-ul le va elucida, si probabil tu va trebui sa suporti consecintele (pe principiul nu tine de garantie samd). 

Mare atentie si succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

de la DPF nu cred sa fie pt ca trebuia sa se aprinda alt simbol. Si cum ai spus si tu am facut mai bine de 5000km deci avea timp suficient sa se regenereze.

Ieri de dimineata mi-a stat toata ziua aprins, insa astazi cand am plecat spre lucru surpriza: lampa de control nu s-a mai aprins. Cand am ajuns la lucru am repornit motorul de cateva ori si tot asa nu s-a mai aprins. Deci cred ca a fost de la motorina "proasta" din Italia, care de altfel e si "super" scumpa :)

Ca si concluzie am sa tin masina in observatie si daca mai apare o sa merg cu cea in service. Daca nu, nu are rost sa fac 250 km dus intors pana in Timisoara.

Numai bine,

Laurentiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are nicio treaba distanta cu regenerarea, cel putin asa trag eu concluzia ca posesor a doua motoare CR de generatie noua (CFHC si CUNA). La Seat mi-a facut regenerare asta vara dupa ce am iesit de pe autostrada.

Iar la Euro 6 pare ca regenerarile sunt mai scurte si mai dese decit la Euro 5.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!