Jump to content

Intra motorina in ulei - motor TDI


lucian victor
 Share

Postare recomandată

Va salut Domnilor,

Va prezint si eu problema pe care o am la un motor 1.4 TDI.

Acum aproximatv 5 luni s.a intamplat prima oara, mergeam linistit, masina s.a turat foarte tare, a scos fum, pana sa opresc s.a auzit o pocnitura si acolo a ramas masina pana la sosirea platformei. La service s.a constatat ca era motorina in baia de ulei.

S.a desfacut motorul, din cauza acelei pocnituri 2 biele au fost strambate. De atunci, schimbat biele cu pistoane, schimbat chiulasa, oringuri.(dupa aceasta reparatie mi.au garantat ca nu vor mai fi probleme). Am mers aproximativ 2000km din nou aceeasi problema, turata singura, fum alb, nivel crescut in baie(motorina+ulei). De aceasta data nu s.a mai auzit acea pocnitura.

Acum astept sa se elibereze mecanicul, care a ramas foarte surprins ca s.a intamplat din nou si ma rog sa nu trebuiasca sa iau povestea de la capat(biele, pistoane, chiulasa). Trebuie sa specific ca injetoarele au fost verificate si totul era in regula. Am gasit un topic unde cineva vorbea despre un seat cu 1.4 TDI si cei de acolo spuneau ca pompele tandem bosch de pe aceste motoare ar cauza aceasta problema(pe motor in momentul de fata am o pompa bosch).

Din experienta voastra, ce ar putea fi? 

(daca vor fi probleme din nou cu biele, pistoane si asa mai departe, voi cauta un motor intreg)

Modificat de Andrei1992
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba mecanicu in primul rand sau sa ti-o repare pe banii si timpul lui. Una e sa te intorci la mecanic dupa ce ti-a umblat in motor, pentru reglaje....si alta e sa patesti acelasi lucru. Ideal ar fi sa-ti returneze banii pe manopera si piese+timp, dupa care sa te orientezi in alta parte, dar presimt ca te va lua cu vrajeala....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#Andrei1992

Ai verificat turbina? Deoarece cred ca de acolo e problema. Aceiasi problema a patit-o un prieten, cu 1.9TDI, cand i s-a rupt axul la turbo. S-a turat singura deoarece tot uleiul a intrat in admisie si a facut autoaprindere. I-a bagat cca 10L de motorina in baia de ulei. DAR, nu s-au strambat bielele, pistoanele nu au patit nimic. Masina a fost repornita fara turbina si cu turul de ulei anulat, la fel si returul + bineinteles scos 10L de motorina din baie si bagat ulei la nivel.
Sfat: verifica turbina si epuratorul de gaze de la motor sa nu scape ulei si pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina era in regula, acum sa vedem ce s.a intamplat. va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin, problema s.a rezolvat. Pompa tandem era de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

topic vechi, dar problema actuala .

Am un coleg cu un G6 break 1,6 tdi CR CAYC 2011 si aprox 200k . Masina de vreo 3 ani in romania cu rulaj de max 10mii km / an . De cateva zile i s-a parut ca merge cam turat dar neruland cu ea zilnic, a zis ca poate asa isi revine .

La un moment dat insa masina s-a oprit nu inainte de a scoate multt fum alb pe esapament . A incercat sa o mai porneasca sa o miste din mijlocul strazii, la prima cheie nu a pornit dar in cele din urma a luat-o, a miscat-o 20 m, iesea fum din masina ca la locomotiva, a eliberat strada si a chemat platforma .

La service au zis ca e turbina !?! dar au gasit 9 LITRI in baia de ulei !!! era motorina !!! A dus baiatu turbina la reparat dar acolo doar au curatat masurat si au zis ca turbina e ok nu are nimic ! Din ce s-a mai uitat pe acolo mecanicul zice ca totul pare ok si ar vrea sa monteze la loc dar pe unde ar fi putut intra motorina ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoare care picura intre detonatii sau regenerari prea dese si nefinalizate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun , deci au pus la loc ce au desfacut pe acolo au schimbat uleiul si filtrele , zicea ca s-a rupt nu stiu ce plastic de la capacul de la filtru de ulei , tija aceea in care intra filtrul (l-a inlocuit de la dezmembrari)  ,  a pornit masina si merge ok  . FF curios ca totul e ok fara sa gaseasca cauza !?! 

i-am recomandat totusi sa urmareasca zilnic/saptamanal nivelul la ulei , nu cred ca e rezolvata problema !?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Regenerari prea dese....trebuie tinuta sub observatie,vazut la cat timp isi face regenerarile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am intalnit si eu azi (putin off topic) pe un Audi a6 4F 2.7 TDI... 14 litri in baia de ulei de motorina... am verificat compensatile injectoarelor sunt ok , turbo ok, clapete admisie etc totul ok, filtru particule si el ok regenerari din 350 km in 350km dar masina merge numai in oras (Paris) incarcare filtru 4g presiunia iese ok senzori ok ... Intreb daca poate fi ca si la pompa dusa si la CR sa fisureze injectoarele chiulasa sau sa fie de vina tot filtru de particule? Merci scuzati de Off...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate ceva fum cu miros de motorina la prima cheie daca o lasi 5-10 min la relanti ? Daca da ,problema e de la injectoare.Trebuie inlocuite,reparate ....masina nu o sa mai mearga ca inainte.

Reparatia ajunge in jur de 2000€ cu injectoare noi bosch

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 04.03.2017 at 6:30 PM, vlahdacoroman said:

Regenerari prea dese....trebuie tinuta sub observatie,vazut la cat timp isi face regenerarile....

O sa ii spun sa fie atent la regenerari ( treaba e ca nu merge colegu cu masina ci sotia) .

Totusi cum ajunge motorina in baia de ulei chiar si in regenerare (daca poti explica mai asa si pentru noi care suntem praf cu mecanica ... . Mersi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare am si eu un motor 1.9 PD am vazut ca imi creste nivelul in baie si am constatat ca imi baga motorina in ulei cam 1.5 litri la 1000 km . am schimbat oringurile la injectoare si se intampla acelas lucru . parerea voastra poate fi de la pompa de tandem sau chiulasa sa fie dusa, mentionez ca la injectoare chiulasa nu este uzata.

Modificat de rotyst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rotyst
Esti un norocos ca nu ai santuri in chiulasa de la injectoare. Am intalnit masini cu santuri destul de grave care au scapat doar cu schimbul de oringuri. Dar ghinionist in ceea ce priveste nivelul crescut in baia de ulei, cu motorina. 
Daca ai pus oringuri noi (eu la toate masinile am montat numai Bosch-40lei setul) si suruburi noi la injectoare, mergi mai departe si desfa pompa tandem. Daca nu ma insel este un kit de reparatie pt ea. Poate poti sa imprumuti una de la cineva cunoscut si sa mergi cu ea mai mult de 2000km si daca e ok o cumperi. Daca nu se rezolva problema nici asa, as tinde spre chiulasa cu probleme... 

P.S.: sper ca oringurile au fost montate corect :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare baieti! 

 Detin un Golf 4, 1.9 TDI, 116CP (AJM) si am si eu aceasta problema. Am citit pe forum si am schimbat acum o saptamana pompa tandem (noua) si o-ringurile la injectoare (Bosch). Inca persista problema. Pe tester, pe liber, valorile injectoarelor variaza intre + - 0.5 (Inj 2) iar in rest undeva la + -0.2 (restul). chiulasa, din cate am vazut-o in garaj, la domnul mecanic, nu avea santuri. 

Simptomele pe care le are acum le avea si inaintea schimbarii celor mentionate mai sus 

-pornire grea 

-motorina in ulei

Credeti ca problema ar putea fi din injectoare sau din chiulasa ? Din cate am spus si mai sus, chiulasa arata destul de bine (comparativ cu poza domnului laurentiun). 

P.S. Pe langa pompa si o-ringuri am schimbat si filtrele (presupuneam ca filtrele ar elimina pornirea grea)

Am postat aceasta problema si in aria Motoare AJM- probleme, intretinere etc. dar nu am primit niciun raspuns, sper ca in acest topic voi primi un sfat din partea dvs.

Va multumesc frumos! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea grea si motorina in ulei se trag de la chiulasa,trebuia dusa la bucsat ...e clar ca nu mai etanseaza cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor,

Ma confrunt si eu cu o problema similara: nivel crescut pe joja de ulei (cam 4-5 mm peste nivelul maxim).

Am constatat acest lucru acum 4 luni, am fost in service si mi-au scos aproximativ 800ml de ulei pana cand nivelul pe joja nu mai depasea nivelul maxim. Nu s-au putut pronunta cu privire la cauza. Acum, dupa 5000 km parcursi,  mi se pare ca nivelul uleiului este iarasi peste maxim. Uleiul pare lisit de vascozitate, nu miroase a motorina.

Este posibil ca la ultimul schimb de ulei sa-mi fi pus prea mult ulei? Mi-au pus fix 4,5 L.

Este normal ca in timpul regenerarii DPF sa se contamineze uleiul cu motorina, se intampla asa la toate masinile cu DPF? Am observat ca masina isi face regenarari cam dese (saptamanal) dupa ce parcurg cam 250 km in regim mixt.

 

Este vorba despre un Golf 6, 2.0 TDI, CFHC din 2012 cu 215.000 km

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are update de soft dieselgate ? Daca da ,fa downgrade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bunā eu am un passat b7 motor CFFB si am aceiasi problemă motorina in ulei. Masina merge f bine numai ca mi-a urcat nivelul la ulei. Am fost la un mecanic si a zis ca e din cauza filtrului DPF cum circul numai in oras.Astea sint erorile care au iesit cu vag com:

C9DD559F-2107-4406-B2DB-7790F4DD993D.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urgent:

Inlocuieste senzorul de presiune diferentiala.

Curata clapeta de acceleratie.

Fa downgrade de soft daca ai update dieselgate.

Asa rezolvi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat clapeta si senzorul dar cu softul e mai complicat ca sa gasesc unde sā mil faca.

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE, ESTE NEREGULAMENTAR

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Va salut. În București știe cineva unde se poate bucsa chiulasa și ce proceduri ar implica, la un motor 2.0 tdi BMM. Mulțumesc! 

Modificat de Luca Dumitru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luca Dumitru Salut! Da se poate, exista in Bucuresti cineva care se ocupa cu asa ceva. Am acelasi motor BMM, la mine nu a fost necesara bucsarea, ci doar rectificare de chiulasa(0,8mm pentru ca asa am vrut eu iar daca am desfacuto am inlocuit tot nou, Freccia), inlocuire supape+simeringuri(elring)+ghiduri supape+rectificat scaunele supape. Numai am numarul de telefon dar iti pot explica unde sa mergi. 0724406683 nr meu, sper ca nu se considera reclama. Legat de proceduri, in primul rand pretul difera daca ti se demonteaza acolo chiulasa sau o ai demontata deja...ti se va explica exact ce urmeaza sa se intample si motivele. Am incercat sa postez ce am filmat eu cand mi,am rectificat chiulasa dar nu ma lasa...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, Luca Dumitru said:

știe cineva unde se poate bucsa chiulasa și ce proceduri ar implica, la un motor 2.0 tdi BMM. Mulțumesc! 

ia in calcul si varianta sh,bucsarea e pretentioasa si poate costa mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!