Jump to content

Golf 5 1,6 GT Sport


mimih

Postare recomandată

Cureaua (Dayco) plus rola intinzatoare (INA)--->255 lei / Pompa de apa (Hepu HD)-->256 lei / 3 l Antigel Hepu G12 Plus (violet) --->60 lei +3 l apa distilata 5 lei / Curea accesorii Contitech 50 lei / Manopera 350 lei.

Eu as fi pus si cureaua Contitech (la distributie) dar service-ul a comandat toate piesele (cu exceptia antigelului pe care l-am ales eu), si au considerat ca Dayco e ok.

Desigur, din partea mea pot pune ce cred ei de cuviinta, atata timp cat imi acorda garantie 80.000 km. Nu ma consider expert in asa ceva asa ca....nu fac mofturi inutile. Am garantie...e perfect!

Masina are acum 51.000 km si 5 1/2ani, cureaua am verificat-o vizual, pare ok! Dar...cu asa ceva nu ne jucam si vreau sa fiu eu linistit. Luna viitoare mai vreau sa schimb bujiile. (poate imi recomanzi un anumit tip....eu as merge pe NGK).

Revin cu impresii:)...dupa ce o scot din service.

Link către comentariu

Ar fi bine sa pui cum a venit din fabrica, la motorizarea ta nu se va simti nici o diferenta daca vrei sa pui ceva mai bun, sunt bani dati aiurea.

Link către comentariu

:) Intrebarea e cu ce vine din fabrica? Am pe mailul de la servici devizul de la Tess in care e un kit de distributie cu piese economice...Problema e ca acest kit de distributie (curea plus rola intinzatoare) costa in Germania 80 eur. iar ei il vand cu 580 lei + TVA. O sa caut maine codul de produs.

Eu nu consider ca sunt bani dati aiurea, dimpotriva. Decat sa dau 660 pe un pachet economic care contine doar o curea si o rola (licente), prefer sa dau 520 pe ceea ce e mai bun in domeniu (de exemplu un kit Contitech cu pompa Hepu costa 485 lei........). La pompa de apa e cam la fel...Hepu e lider de piata. Sunt 100% convins ca reprezentanta nu pune asa ceva pe masina nimanui la aceste preturi. Dupa cum vezi, m-am interesat.

Nu ma intereseaza sa se simta vreo diferenta pentru ca nici nu are cum.

La media mea de km...:) sigur nu voi schimba din nou kitul asta tot eu. (poate viitorul proprietar)

Cele bune.

 

PS: Tu ce bujii imi recomanzi? Si la cati km se inlocuiesc?

Link către comentariu
aurelian.paratu

bujii mergi pe ngk iridium sau denso......sunt putin mai scumpe dar merita

Link către comentariu

Multumesc pt. sugestie. Am cautat specificatiile pe net...pretul e ok (atata timp cat sunt niste bujii de calitate). 

Link către comentariu

Ar merita daca ai avea 200+ hp, asa eu zic ca e degeaba. Si eu am pus tot cele din fabrica. E alegerea ta, banul tau.

Link către comentariu

Din fabrica masina vine cu NGK BKUR 6. Nu ai nici un motiv sa le schimbi, avand in vedere ca 1.6 nu se preteaza la modificari de performanta.

 

bujii_ngk.jpg
 
 
Referitor la distributie, se putea si mai ieftin. 68 de euro, kit-ul OEM 06A 198 119 (iar cursul leu / euro nu e de 7.50 lei / eur, cum calculeaza cei de la PoRo)
 
kit_v1_BGU.jpgxkit_distributie_1_6_BGU_crp.jpg

 
In ceea ce priveste garantia de la Tess, din punctul meu de vedere e identica cu un comentariu inutil la programul de teatru radiofonic de la Romania Actualitati.
Nu ii doare gura sa o zica, nici degetele sa o scrie. Daca se intampla ceva, se va constata ca nu ai exploatat motorul in parametri indicati de producator. Eventualele reparatii se vor face tot pe banii tai, eventual cu o minora reducere la manopera.
Modificat de starchaser
Link către comentariu

Multumesc pentru printscreen-uri.

Departe de mine ideea de a incerca sa imbunatatesc performantele motorului. Daca imi doream mai multi cai, imi cumparam un GTi de la inceput. Eu sunt multumit de acest motor de 1,6 fiind unul user friendly...mai mereu sunt insotit de copil iar figurile de la 25 de ani...s-au dus odata cu varsta. Deci, 102 cai sunt suficienti! Ideea mea era ca pot sa schimb bujiile cu unele performante pentru un consum mai bun si o durata de viata mai mare a bujiei. Sincer, nu stiu daca au fost schimbate vreodata astea ce le am acum dar inclin sa cred ca le am pe cele originale.

O sa comand NGK BKUR 6...

In alta ordine de idei, am terminat telenovela distributiei! A fost schimbata, am vazut piesele originale si arata destul de bine (sincer le mai puteam tine pana la anul dar am preferat sa nu risc). Subiect inchis!

In continuare sunt nemultumit de becurile xenon. Mi se pare ca ceva nu e in ordine mai ales ca azi l-am rugat pe un nene la service sa mi le regleze iar acesta a ramas surprins de cum se vad becurile in aparatul ala al lui de reglaj.

"Asa raza nu am vazut niciodata", a fost remarca lui.

Trebuie sa studiez care ar fi posibilele cauze dar, lumina este foarte puternica in mijloc si slaba in lateralele becului...in plus nu este foarte bine imprastiata. Arata ca si cum ai vedea intins in fata ta un creion mare cu varful ascutit inspre inainte.

E oare posibil ca firele ce ies din becul xenon sa fie invers?..negrul in locul celui rosu?...si asa sa se vada mai bine fascicolul din mijloc si mai prost lateral?...Intreb!! nu dau cu parul! Sa fie lupele de vina? Daca stau noaptea in fata unui zid, se vede linia orizontala a farurilor dar nu e uniforma...in mijlocul becului e mult mai puternica. Si nu e in forma de L....e mai mult ca o inimioara rasturnata:)))....ca la gradi:)

Link către comentariu

Nu au nici o treaba firele ( daca le sucesti nu o sa iti mai mearga deloc ) o posibil sa fie acele tablite din interioru lupei ( asta in caz ca la becurile normale vedeai la fel ) sau becurile xenon, ori nu se aseaza bine in locasu lor.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Cred ca trebuie reglate bine si nu ar trebui sa fie probleme. Poate imi fac timp sa le reglez si eu zilele astea si pun poze.

Link către comentariu

Mda...am depistat problema. Depinde cum se aseaza becul in locasul lui. Am incercat initial cu un bec normal H7, rezultatul fiind identic.Din pacate, farurile Depo nu sunt Hella. Initial asezasem becurile perfect in locas dar pozitia lor ar trebui sa fie oarecum diferita, cumva lasate spre spate. Becurile se monteaza cu farurile aprinse, undeva la un perete, asa incat sa vezi cum e mai bine sa le pui. (pe romaneste....gaura pt H7 e putin cam mare. Din acest punct de vedere, aceste faruri sunt .....dezamagitoare. Desigur, o sa le reglez eu cumva!

Am atasat 2 poze in care se vede clar ca becul (asezat in locasul lui asa cum il pui in mod normal....ziua), numai ____/ nu face. Pasarica aia nu poate fi ok pe drum:)

post-115910-0-01515400-1375204467_thumb.

post-115910-0-41155200-1375204478_thumb.

Link către comentariu

Cred ca poate mai bine. La mine, nereglate, se vede linia orizontala. Cea laterala nu exista.

Link către comentariu

Pfff..greu meci:)

Am scos masina din garaj sa vad cum se vad acum farurile. Imbunatatirea e vizibila. Acum se vad aproape bine, se vede si orizontala si laterala....mi-a fost teama ca nu cumva cutoff-ul sa fie invers (ca la modelul pt volan pe dreapta), dar e bine!

Maine o duc iar la service sa reglez farurile pe aparat, desi le-am reglat asa....la ochi in seara asta. Mai ramane de remediat la becul din dreapta o umbra, chiar pe mijlocul fascicolului de lumina....mai mesterim maine:)

Mi-a mai venit inima la loc cand am vazut ______/ liniile:)

Link către comentariu

Da, greu, dar s-a terminat bine. O sa ma apuc si eu de ele intr-o zi, astept sa ma loveasca cheful :)

Link către comentariu

Gata, le-am reglat. Se vad aproape bine, cu exceptia unor umbre (care sunt cica specifice xenonului). Pentru moment e ok dar, ma bate gandul sa iau un set de becuri halogen Philips Vision Xtreme. 

Am imbracat drosserele intr-un cauciuc rezistent la temperatura pt ca se incalzesc foarte tare cand sunt in functiune si mi-e sa nu topeasca pe acolo....(unul l-am fixat intre borcanul de antigel si aripa interioara dreapta, celalalt intre carcasa filtrului de aer si carcasa/capac baterie.

Link către comentariu

Daca asta e xenon...si eu sunt primar in orasul asta...(desi nu imi doresc).

Am facut un drum de la Sibiu spre Medias sambata seara pe la 10.......jale. Drumul e in lucru, nemarcat, asfalt proaspat/negru....pe portiuni, asa cum se lucreaza la noi. Trecerile de la asfaltul vechi la cel nou....trambuline de vreo 10 cm. Am mers foarte incet, asa incat sa ajung cu jantele in siguranta....dar lumina farurilor......nota 4 din 10. (noroc cu faza lunga halogen)

Maine demontez xenonul de pe masina si o sa folosesc temporar becurile halogen originale Beru. Mai rau de atat nu se poate. Testez...apoi vreau sa incerc Osram Nightbreaker plus sau Philips Extreme Power. As merge pe OSRAM din 2 motive: Sunt produse in Germania si sunt aproape la jumatatea pretului setului Philips.  (halogene 12V 55w). Xenonul se vede dar nu e imprastiat uniform pe sosea. In plus, marginea fascicolului de lumina in care se vad toate acele culori imi da senzatia de chinezism. (desigur, kitul si becurile AM sunt departe de OEM). Mie nu imi place! Cine agreeaza...treaba lui. 

PS: poza unu - scurta 5000k, poza doi- scurta si lunga:) de ras!

post-115910-0-45457400-1375638766_thumb.

post-115910-0-89124400-1375638777_thumb.

Link către comentariu

ca si sfat te sfatuiesc sa iei MTEC H7 Cosmos-Blue-White.

 

Sunt Japoneze, au 4750K si se vad grozav pe Golful meu 5 de vreo 6 luni.

 

Eu am pus pe toata fata Mtec Cosmos Blue White (faza scurta, lunga, pozitii si proiectoare) si se vad grozav si fac fata mult mai bine decat becul standard.

 

Rog sa nu se interpreteze ca fac reclama (http://www.autoaccesorii.ro/mtec3/set-becuri-h7-12v-55w-cosmos-blue-white-mtec)

Link către comentariu

Eu am avut halogen pe farurile astea si e mai rau. Bine, nu Osram Night Breaker ci Philips normale.

Link către comentariu

Azi am mai manevrat cate ceva pe la farul din dreapta, am schimbat un bec xenon dupa ce am incercat un H7 normal (care chiar arata ca o lumanare). Eu zic ca situatia s-a mai imbunatatit, am reglat farurile cat am putut de jos, asa incat lumina sa se intinda pe drum. Pentru spatiul din fata masinii unde e mai intunecat, la nevoie ma pot ajuta proiectoarele (poza unu). In plus, pentru faza lunga o sa iau un set de Nightbreaker Plus. Sper sa o scot la capat si sa fiu multumit, in cele din urma. Greu....:)

Azi, la un moment dat imi facea impresia ca am nevoie de un adaptor care sa tina becul in pozitia optima...mi-am facut diverse calcule, am studiat dpdv geometric problema si am ajuns la concluzia ca totul e legat de modul in care e asezat becul in soclu. Daca nu e unghiul bun. lupa/lentila nu isi poate face treaba. Nah...ca sa nu ne plictisim!

post-115910-0-70250200-1375731813_thumb.

post-115910-0-95373800-1375731826_thumb.

post-115910-0-62990700-1375731836_thumb.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

De la ultima postare am reusit sa rezolv si problema iluminatului nocturn:)...bine, am rezolvat e un fel de a spune. M-am trezit plin de chef de munca patriotica intr-o dimineata si am dat bara fata jos, farurile Depo jos si am reinstalat farurile Hella. (am fost foarte rapid in comparatie cu data trecuta, totul mi-a luat cam 2 ore). Mi-au sosit si becurile Osram Nightbreaker Plus (care nu dau lumina alba asa cum arata in reclame dar vad foartee bineee cu faza scurta) plus bujiile NGK (pe care nu am apucat sa le montez neavand inca programare la service si de luni sunt pe litoral). Le iau cu mine just in case. 

O sa imi fac timp sa studiez temeinic farurile (lupele) Depo...acum ca sunt date jos de pe masina. Instalatia xenon e "agatata in cui" pana la noi ordine. 

Si inca ceva, am profitat de caldurile insuportabile pentru a programa o cosmetizare interioara totala. Au fost curatate (cu aspiratoare, aparate, aburi...etc) scaunele, plafonul, portbagajul, bordul...tot tot interiorul. S-a si uscat repede la temperaturile astea. 

Deseara plinul.....si....la mare:)

post-115910-0-06466400-1376659480_thumb.

post-115910-0-89279000-1376659497_thumb.

post-115910-0-07527800-1376659509_thumb.

post-115910-0-93198100-1376659705_thumb.

Modificat de mimih
Link către comentariu

Salut! Poti sa pui te rog o poza cu lumina de la osram-uri? Am montat si eu recent tot nightbreaker plus si lumina tot galbena mi se pare :-?

Link către comentariu

Salut! Poti sa pui te rog o poza cu lumina de la osram-uri? Am montat si eu recent tot nightbreaker plus si lumina tot galbena mi se pare :-?

O sa fac si poze. Lumina e galbena, e clar! Din ce vad pe cutia becurilor, e cu 10% mai alba decat h7 normal:)...e doar reclama...sunt curios cat dureaza pana se arde primul.

Link către comentariu

Din ce am citit in mai multe review-uri Bosch Xenon Silver ar fi cele mai reusite, au lumina alba si durata de viata mai lunga in comparatie cu halogenele obisnuite. Poti sa faci o incercare cu ele.

Link către comentariu

Multumesc pt sugestie, ma gandeam sa iau si un al 2-lea set pentru faza lunga asa ca e posibil sa incerc Xenon Silver (Philips mi se par cam scumpe si nu stiu cat e de justificat pretul lor).

Intre timp am avut placerea sa strabat jumatate din tarisoara asta la volanul golfuletului. In drumul dus-intors spre litoral (Jupiter), am facut 1.170 km, cu 84 l de benzina. Consum 7,2% cu clima pornita tot timpul (temp exterioara in jur de 30 grade, interior pe auto reglat la 21grade). Eu zic ca e un consum ok daca tin cont si de conditiile de trafic variate pe ruta Sighisoara - Brasov - Valea Prahovei - Ploiesti - Bucuresti - Constanta - Jupiter. Pe autostrazi am folosit in proportie de 90% tempomatul.

Masina s-a comportat exemplar si ma declar multumit de alegerea facuta la cumparare. (singurul mic regret e cel legat de volumul portbagajului care putea fi mai mare dar, caram mai putine jante si jucarii dupa noi:), bine, mult loc ocupa roata de rezerva normala - am carat o roata cu cauciuc de iarna in portbagaj just in case ).

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!