Jump to content

Probleme cu bateria


shkoda
 Share

Postare recomandată

Eu cu manuta mea am lasat masina nepornita, neatinsa o luna. A luat-o din prima.

Avea pe ea alarma din fabrica + alarma secundara pusa de mine. Deci si consumatori.

Nu are voie sa moara dupa 4 zile, nu exista , astea sunt scuze ale incompetentei lor in aflarea adevaratei probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

pe timp de iarna e bine sa avem un consumator pe baterie ex: l ledul de la inchiderea centralizata pt ca astfel nu ingheata bateria mai exact lichidul din ea daca sta nemiscata mult timp masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa este. Un consumator mic tine bateria "calda". Dar in niciun caz becul din torpedou :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au verificat ca , nu sunt alti consumatori cu probleme sau ca alternatorul incarca bateria cu tensiune constanta atunci problema este la baterie ...

Eu am patit ceva asemanator cu o baterie de cite-va luni , am descoperit ca aveam probleme la alternator incarca mult mai mult , cind lasam masina mai mult de 2-3 zile ne pornita nu mai pornea deloc se auzea doar un tacanit si atit o scotem si o incarcam cu redresorul si porne masina fara prb si dupa o sapt revenea problema... Dupa 2-3 repetari ale ispravei am verificat mai atent tensiunea de la altenator , baterie si am consatat ca, crestea mult tensiunea cind era turata masina ne turata incarca corect ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce de fete pricepute la masini... Pisicutza, judy... :Driver:

Scuze de off-topic dar nu m-am putut abtine ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ps ; Sunt Baiat..... Asa ca , cu pisicuta mai usor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bateria se descarca in mers , este destul de clar ca nu se incarca bine bateria in sarcina. Problema e atunci cand incarca ok si moare cand sta. Dai vina pe baterie proasta sau pe un consumator secret ?

Off topic: nu te supara, chiar mai sus e o pisicutza. Nu la tine sa referit acel miau ... doar la judy , ma rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
E o mica neintelegere - sulfatarea e o reactie chimica (i)reversibila - a se citi partial reversibila - ce apare la supaincarcarea bateriei, nu la golirea ei.

Bad answer ! :P

In timpul procesului normal de descarcare, se formeaza cristale fine de sulfat de plumb in pori si pe suprafetele placilor pozitive si negative ale bateriei acid-plumb. Cand o baterie este lasata intr-un proces de descarcare continuu, sau nivelul electrolitului este sub limita superioara a placilor, o parte din sulfatul de plumb moale, recristalizeaza in sulfat de plumb dur. Acest proces de creeare a sulfatului de plumb dur se numeste sulfatare- plumb. Se intaimpla in 85% din cazurile de defectare a bateriilor acid-plumb. In acest caz, placile pozitive devin maro deschis iar cele negative vor fi mate, cu aspect albicios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am O2 pe benzina din iulie, bateria de 44 Amperi !!! extrem de mica mi se pare.....am lasat-o o saptamana nepornita cu alarma pusa de mine si nu mai pornea, nu se aprindeau nici beculetzele pe bord, am luat-o in casa, incarcata a pornit, apoi am mai lasat-o o saptamana, iar descarcata..... am pornit-o cu niste cabluri de la alta masina, am mers cu ea si vad ca acum s-a incarcat, nu mai face figuri dimineata cand o pornesc....

O sa fac o programare la avia sa vad ce naiba are..ori bateria ori un consumator a facut figuri. Oricum parere personala - bateria de cacao !!! Ar trebui sa-mi dea alta nu sa o incarce ca asta pot face si eu.

Mai am o problema la pornirea climei xxxxxxxx Pentru aceasta problema, incearca sa gasesti un alt topic. :beerchug:

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi baterie de 44 ah .am fost azi la service cu ea frumos in porbagaj si le-am predat minunea . au pus-o p V.a.s. si a dat pe grafic "very bad" 25 % capacitate...super zic eu ...:D

cum stocul de baterii s-a cam epuizat ...acu asteptam pan vine una noua ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat masina din DE, bateria e tot aia originala, Bosch, parca. De curiozitate o sa ma uit azi la ea de cat e. N-am scos scoica decat o data cand am pornit masina prietenei cu cablurile.

Revenind, bateria e acum in traversarea celei de-a 3a ierni din cariera (desi de unde am luat-o e iarna cam 5 luni pe an) si folosesc in principal masina la drumuri scurte, cu multi consumatori porniti (folosesc non stop faza scurta, cd, detector, etc) si stationari mai lungi sau mai scurte cu pozitiile aprinse. Ei bine, cu tot acest tratament, bateria inca invarte bine la -10 grade. Nu ca vara, dar suficient cat sa porneasca fara emotii masina la prima cheie si din scurt.

Ma gandesc sa inlocuiesc pozitiile cu leduri ca sa imi permit comfortul mental de a lasa masina cu pozitiile aprinse cat timp e nevoie fara griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am comandat masina majoritatea veneau cu acumulatori akuma,fiind de altfel cu cele mai multe probleme

Ma gandesc sa inlocuiesc pozitiile cu leduri ca sa imi permit comfortul mental de a lasa masina cu pozitiile aprinse cat timp e nevoie fara griji.

o sa-ti apara eroare de bec ars in bord daca pui led-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rezolva cu o rezistenta in paralel. Daca nu cumva se gasesc direct leduri cu rezistenta in soclu.

In ce tine de bateria mea, eroare. Nu-i Bosch, e Varta. Si e acolo dintotdeauna, se vede pe borne ca e intact sigiliul ala cu vopsea. La fel si la suruburile de prindere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am avut o perioada cand n-am pornit-o cu saptamanile ca am fost plecat si n-are nimic saracutza. Merge brici. :rolleyes: Este de ajuns ca un element sa se deterioreze si gata pt ca sunt in serie. Am mai intalnit la o baterie din comert si n-am avut ce sa-i mai fac. Am luat alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea a stat in primavara anului trecut nepornita (inchisa) intr-un garaj semi-ingropat (deci la frig) din februarie pana la sfarsitul lui martie, cca 50 de zile. Cheile n-au fost lasate nimanui, deci iese din discutie posibilitatea sa fi pornit cineva la ea.

Cand m-am intors a pornit la prima cheie, si e vorba de bateria care e in continuare pe masina, a trecut cu bine si de iarna asta, si nu cred ca vor fi probleme nici in urmatoarele luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este de ajuns ca un element sa se deterioreze si gata pt ca sunt in serie.

Asta am patit-o eu .. bateria era uscata , am completat cu apa distilata dar a inceput sa o scuipe afara , se formeaza spuma la borne. Am verificat alternatorul si este OK. Solutia : alta baterie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire.Cand bag cheile in contact se aprinde si becul de la baterie dar se stinge dupa ce pornesc motorul.Aveam impresia ca inainte nu se aprindea,poate ma insel.E normal asa?

Azi dimineata la pornire s-a intamplat ceva ciudat.S-a oprit motorul imediat dupa ce a pornit,a doua oara a pornit ok.E prima oara cand mi se intampla asta,o fi de la motorina sau bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Azi acumulatorul de pe masina mea, un Akuma de 61 de Ah, s-a dus in lumea celor drepti :D. Masina a refuzat sa porneasca la rece lucru care nu mi s-a intamplat niciodata, stiind ca am masurat bateria acum vreo 2-3 luni si avea 12,16 volti, am luat multimetru si am masurat tensiunea la borenele ei. Avea 10.33 volti si nu ma mira pentru ca electromotorul de abia se invartea putin si apoi se oprea... Asa ca am dat fuga la un magazin auto, am luat o Varta Blue Dynamic de 74 de Ah si masina a luat-o la sfert. Inainte, cu bateria cea veche, aveam ceva probleme cu pornirea la cald adica masina nu mai pornea instant ca la rece o lua dupa aproximativ 2 secunde, dar dupa ce am schimbat-o acum masina porneste la fel si la cad si la rece. Ce am mai observat e ca daca am farurile si radioul aprins nu se mai sting cum se stingeau cu bateria veche cand pornesc motorul, acum raman aprinse.

PS: Bateria veche facea in luna octombrie 6 ani, asa ca ma declar multumit de durata ei de viata, macar sa tina si asta tot atat. E prima piesa pe care o schimb la masina asta de cand o am, in afara de un bec de la frana, ulei si filtre, dar mai urmeaza acum la 120 000 km distributia si poate placutele de frana (care sunt cele cu care a venit masina) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ziceam acum cateva zile am schibat bateria si azi am zis sa masor si curentul consumat in stand-by cu usilie inchise. Am luat multimetru l-am pus in serie cu bateria pe borna - am inchis tot in afara de capota am inchis masina cu cheia si apoi am observat ca, consumul a scazut rapid de la 800 mA pana la 240 mA. Dupa care am mai asteptat aprox 5 min si consumul nu a scazut, a ramas tot la 240 mA ceea ce e enorm de mult. Va intreb pe voi, masina tine cont ca, capota e deschisa (pentru ca are un senzor acolo la borasca de la capota care stie daca e inchisa sau nu) si nu intra in stand-by ?

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca acum am scos mufa care vine la senzorul de la broasca de la capota si am testat sa vad ce, curent am cu totul inchis. Am inchis masina si am conectat multimetetru. La inceut la fel ca mai sus, asa ca am asteptat mai mult de 15 minute si m-am dus sa verfic, surpriza tot 0.240 mA (defapt fluctueaza intre 0.230 mA - 0.240 mA). Am trecut la urmatorul pas deconectarea sigurantelor pe rand. Am deconectat toate sigurantele, si cele din compartimentul motor si cele din interior (cate una pe rand) si nimc curentul nu a scazut decat cand am deconectat siguranta 15 din interior cea pentru aparatul de comanda central, curentul a scazut la 190-200 mA deci problema nu e de acolo. Ma gandesc acum ca, circutiul cu probleme trece printr-o siguranta mare care nu o pot deconecta si ma gandesc acum la alternator. E posibil sa fie alternatorul ? Il verific prin deconectare firului + de la alternator sau ... ?

LE: Alternatorul incarca in parametri, adica cu masina la ralanti am 14,38-14,42 V cu, consumatori normali iar cu toti consumatorii de pe masina (fara PTC) am aprox 14 V ... Sa il fi stricat asta iarna cand am incercat toti consumtorii + PTC moment in care tensiunea a scazut la 12.6 V ranlantiul a crescut la 1100 rpm dar degeaba tensiunea a ramas tot la 12.6 volti ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuia sa decuplezi mufa , ci incearca sa cuplezi incuietoarea mecanic cu o surubelnita ca si cum capota ar fi inchisa , ca sa iti inchida circuitul prin switch-ul de la incuietoare si ai mai multa rabdare, eu am facut aceiasi masuratoare asta iarna cand se parea ca ma paraseste Akuma si am avut aceleasi valori, Comfort-ul a taiat in schimb alimentarea peste tot dupa minute bune (nu mai stiu exact dar ceva spre 20 min)...

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi radioman pentru sfat, m-am gandit ca m-am grabit putin, initial ma gandeam sa il las 30 de min. Nu stiu in cat timp trebuie sa taie curentul peste tot (nu am gasit pe nici unde informatia asta) dar eu am zis ca 5 minute e destul, eu lasand-ul in jur de 17 minute... Legat de switch-ul de la capota inital am incercat sa il inchid asa cum ai zis tu dar nu am apasat destul de tare si m-am gandit ca daca scot mufa fac tot aia, cu capota deschisa in bord afisa ca e inchisa. Bateria dupa 5 ore de cand am oprit masina are 12.68 V ceea ce e destul de bine plus ca am mai ascultat si ceva muzica dar e totusi noua ...

PS: Daca cineva a mai masurat curentul in stand-by il rog sa posteze valorile :)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAxim 0,04 - 0,05A dupa maxim 3 minute de la simularea capotei inchise si incuierea masinii din telecomanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa ma gandeam si eu sa fie, e logic, adica ce rost are sa intre in sleep mode dupa 30 de minute dupa ce inchid masina. E clar, am masurat azi tensiunea la bornele bateriei si era 12.58 V deci consumul de 240 mA nu a scazut si a ramas toata noaptea .... Cred ca o sa fie destul de greu sa gasesc problema pentru ca am scos totate sigurantele si consumul a ramas la fel, trebuie sa ma uit la circuitele care sunt protejate de sigurante mari pe care nu la pot deconecta ... Astept sugestii din partea vaostra ....

PS: Cu usile inchise fara sa inchid masina aveti idee in cat timp intra in sleep mode pentru ca eu cand ma duc la bunici nu inchid niciodata masina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva la 30 minute. Chiar si cu usile deschise se taie alimentarea la plafoniere si casetofon dupa ~30 de minute. Bricheta este alimentata tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!