Jump to content

Conversie cutie hidramata-manuala Jetta MK2


vladucu
 Share

Postare recomandată

De cateva zile ma confrunt cu o pb si anume nu gasesc ceva documentatii in legatura cu conversia de la cutia hidramata la cutia manuala la Golf 2/Jetta 2.Mi-am pus problema adaugarii pedalei de ambreiaj dar nu stiu daca este loc,suporti sudati sau alte magarii.A mai facut cineva lucrul asta?ce alte probleme pot aparea ulterior?Instalatia electrica presupun ca are ceva chestii in plus dar poti renunta f usor la ele in cazul montarii altei cutii.

 

Subiectul discutiei este o jetta '92 cu cutie hidramata,motor 1.8

 

Multumesc anticipat persoanelor care ma pot ajuta cu un sfat sau orice alt document ajutator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep nici eu dar iti spun sigur ca e costisitor la orice masina , mai ales la una veche nu mai face masina cat conversia ;) 

De ce ai vrea sa renunti la automata ? eu visez ca dimineata sa-mi dispara pedala de ambreiaj si tu vrei una ? :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai nevoie sa sudezi sau sa adaugi nimc, schimbi pedalierul de automata cu unul de manuala, instalatia electrica ar trebui sa fie la fel, pentru ca este o cutie fara electronica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca doar de podul pedalier de la o alta jetta sau golf 2 am nevoie?oare pompa de frana ramane aceeasi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De reparat nu incerci sa o repari?? Fiind veche sigur gasesti oameni capabili

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca nu prea se baga nimeni la cutiile de viteze automate vechi. nu e chiar asa de simplu, au cantare de reglate, pompa de ulei de verificat, multe fata de astea noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia nu este defecta,din contra,schimba f frumos si e silentioasa numai ca nu avantajeaza noul sofer( femeie fiind ii este frica de cutia hidramata :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara dar e o explicatie foarte proasta... si mie mi-e frica de drobu cu sare dar imi vad de treaba. Viata e cruda si orice obiect are tendinta de de a reveni la starea lui initiala de asta se strica insa nu ne impiedica sa le folosim.  topic-uri sunt o gramada pentru documentatie insa operatiunea in sine ca pret depaseste cu mult valoarea masinii:

http://vwforum.ro/topic/91620-schimbare-cutie-automata-cu-cutie-manuala/?p=1862245

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este sa mai insisti asupra sotiei si o sa vezi ca in putin timp nu o sa mai vrea sa auda de cutie manuala, never :winter:

Am o prietena care a fost exact in aceeasi situatie si acum....nu mai vrea sa conduca alta masina decat a ei, care e automata.

Modificat de raulp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am golf 3 cu cutie automata si pot spune clar ca este un vis la traficul din zonele aglomerate. Nu stiu cum este la tine dar in Bucuresti nu as da cutia automata pentru nimic. Relativ la obisnuinta, americanii aveau intr-o perioadă 80% din masini automate, caci nu ii ajuta inteligenta prea mult sa stie cum se schimba vitezele. De asta conduceau TOTI. Este mult mai simplu sa te obisnuiesti cu masina daca schimba corect si lin vitezele.

 

In alta ordine de idei, daca tii neaparat sa o convertesti, nu costa chiar o avere şi nici nu este prea complicat, ai nevoie de un mecanic decent si o masina donatoare (de la dezmembrari). Nu ai nimic de sudat, dar ai nevoie de pedalier complet, cutia de viteze cu ambreiaj si volant, suportii cutiei manuale, cablul de ambreiaj, schimbatorul de viteze cu toate articulaţiile si ornamentele de interior, deci ai nevoie de un aranjament cu cineva de la dezmembrari. In plus, alegerea cutiei de viteze trebuie facuta atent, sunt mai multe rapoarte si ai putea avea surpriza sa nu iti placa nici cea manuala....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valeriu nu costa o avere dar e adevarat ca piese plus manopera > pretul masinii in momentul asta ? cam pe acolo bate ...si nu cred ca ii convine sa faca asta

Nu sunt niste piese plug&play :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba sunt plug and play, dar pana le plug ca sa te play durereaza, si iti trebuie cineva care stie ce face ca sa iti faca o treaba buna, sa nu te trezesti ca iti cade pedalierul ca nu ti-a pus un surub....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele sunt absolut plug and play, nu se pileşte, nu se sudeaza nimic ! La pret poate este adevarat ca nu merita, dar cu 4-500 de euro poate sa ia o masina intreaga neinmatriculata, daca este pasionat sa faca treaba asta. Gusturile nu se discuta ! Pretul masinii cred ca il stie si singur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!