Jump to content

A4 B6 1.8T


lowlife

Postare recomandată

Bine v-am gasit,

 

Incep cu un istoric: cautam acum 3 ani de zile o masina versatila, ieftina la achizitie si intretinere si care sa consume putin. Din cauza vechimei si lipsei de practicalitate, am renuntat la Honda Civic 91-95 si BMW e30, am facut un drum degeaba pana la Bucuresti dupa o Kia ceed 2008, ca sa iau pana la urma o Daewoo Nubira 2 2005. Masina era destul de prost intretinuta, am investit o suma relativ mica pt remedierea problemelor, iar apoi inca in jur de 100-135 mil pt diverse upgrade-uri, consumabile, seturi de cauciucuri, jante, sau doar satisfacerea piticilor.

 

Am atins un plafon din cauza calitatii masinii, a motorului aspirat, a pieselor rare si scumpe (amortizor kayaba - 4 mil/buc :sly: ) etc si ma hotarasem sa revin la prima feblete: BMW e30 de care m-am indragostit cu ~15 ani in urma, vis sfaramat destul de repede din cauza felului in care proprietarii de BMW de la noi isi intretin masinile. Am cautat apoi o Honda Civic b16a2 (1.6 160hp), iarasi probleme cu rugina, motoare distruse de proprietari inconstienti si pret nejustificat: ~5000 euro pt. o masina de 20 ani cu nimic special.

 

Ma resemnasem cu ideea ca ceva mai bun (pt mine) nu exista si ca o sa-mi caut una din cele de mai sus cand o sa am 10.000 euro de aruncat pe o "rabla".. pana cand intr-o zi, lucrand la ceva pt. munca, am vazut un Passat 1.8T la 4000 euro. Pretul mi s-a parut super accesibil, am cautat informatii despre 1.8T si am ramas foarte placut surprins de ce citeam. Am vazut acel Passat (http://vwforum.ro/topic/6041-ce-trebuie-verificat-cand-cumperi-o-masina-sh/?p=1953676), care era PRAF insa.

 

Am decis sa maresc putin bugetul si am mai vazut o masina (Passat 1.8t, 2005, 6000 euro, xenon si atat). Tipul m-a plimbat cu masina lui, destul de ok, dar estetic tot nu era ce doream. Partea proasta e ca atunci m-am imbolnavit si am stiut ca trebuie sa am un 1.8T  :D

 

M-am intalnit apoi cu Marius (http://vwforum.ro/topic/87821-skoda-octavia-18-turbo/), care desi avea o masina intretinuta exemplar si care tragea bestial, nu prea mi-a placut ca spatiu interior si finisaje si am decis sa mai caut. 

 

A urmat apoi o perioada de verificat de 3-4 ori pe zi mobile.de, timp in care tineam legatura si cu un tip care aduce masini la comanda, hotarat sa platesc cat e nevoie pt o masina buna. Practic, masini cum imi placeau mie apareau 1 la 2 saptamani si atunci tipul ori n-avea drum s-o vada, ori era in concediu, ori era prea scumpa.  :( M-am cam lecuit de samsareala si cumparatul de masini pe nevazute si am abandonat ideea, hotarat sa iau una din tara de la proprietar.

Doream pana acum DOAR Passat 1.8t. Am mai vazut unul chiar la mine in oras, dar era darapanata, proprietarul plecat in Franta, iar saraca masina era condusa la 1400rpm de un prieten al proprietarului care se plangea ca ar pastra-o daca nu i-ar consuma asa mult.  :))

 

Dupa o discutie cu un amic si la sfatul lui Alex TAL, am zis sa vad totusi si cum sunt A4-urile 1.8T. In ideea asta, am vazut acum 3 saptamani o masinuta care estetic era impecabila, proprietarul m-a si "dat o tura", ce sa mai, am renuntat la Passat si voiam doar A4. Practic insa, masina era destul de rulata si erau niste probleme cu taxa, drept urmare am zis sa mai astept.

 

Vazusem acum ceva timp un anunt care zicea ceva de genul "Vand Audi A4 1.8 T-IMPECABIL" - ok, ma uit, totul bine si frumos din ce povestea proprietarul, pret 8500 euro, cam mult pt o masina asa veche, dar am zis ca poate merita, pana cand am vazut pozele.. :icon_confused:  :icon_confused:  Culoarea pt mine a fost ceva de genul "love it or hate it", la inceput am zis ca nici in ruptul capului nu as cumpara asa ceva. Nu mai vazusem niciodata un A4 cu acea culoare, nici nu stiam ca exista, sau daca exista, ma gandeam cine ar fi nebun sa-l cumpere :D

 

Acum 2 saptamani insa, proprietarul a anuntat ca ii scade pretul la 6800 euro, am vorbit cu el si pasiunea din vorbele lui m-a convins sa merg sa vad masina: tehnic era impecabila, interiorul exact cum imi doream eu: de stofa (sau un material textil, oricum nu piele) la fel impecabil, albastru inchis spre negru  :icon_cool: Culoarea arata mai bine pe viu poate si din cauza ca era f. innorat si mai si plouase, dar tot nu eram convins. 

 

CONCLUZIA

 

Pana la urma nu stiu ce s-a intamplat, cert este ca l-am sunat pe Cristi si i-am zis ca vreau sa cumpar masina. Mi-am luat liber, am mers cu tot alaiul dupa mine, dupa indelungi peregrinari m-am intalnit cu vanzatorul si apoi cu Florin (caruia tin sa-i multumesc iarasi pt ajutor!), am pierdut toata ziua pe la minunatele si interminabilele cozi din Bucuresti la ORICE, iar in jur de ora 16-17 masina era in posesia mea. 

 

Masina la drum lung s-a comportat exemplar, motorul e fantastic, aveam in plan sa-l resoftez dar nu cred ca e nevoie la ce stil de mers am eu (depasiri 80-130), consum 7.2/100km (la pompa) pe Bucuresti - Craiova cu schimbat la 3k+ rpm. 

 

Am doar cateva poze atasate anuntului initial si una pe care am facut-o azi. Masina inca n-are nume, n-are numere, n-are nimic. 

 

Planuri pe termen scurt si lung: schimb distributie, taxa auto, inmatriculare, bujii, rezolvare condens far dreapta. Si alte poze.  :D

post-99925-0-22676300-1361306739_thumb.j

post-99925-0-47845000-1361306739_thumb.j

post-99925-0-67145500-1361306739_thumb.j

post-99925-0-94305400-1361306739_thumb.j

post-99925-0-50411100-1361306740_thumb.j

Link către comentariu

In primul rand, bine ai venit!!!

Felicitari pentru achizitie, asfalt curat, si la cat mai multi km fara probleme!

Sa ne vedem cu bine prin oras :icon_thumleft:

ps: culoarea e deosebita si jantele....speechless! :D

Link către comentariu

Cunosc masina din anuntul de vanzare si intr-adevar pare intretinuta;nu inteleg ce ai cu culoarea? :D  ,e f putin pretentioasa la jeg si zgaraieturi si se numeste crystal blue(aceeasi culoare o am si eu).

 

In rest,numai de bine,te asteptam cu propriile poze :icon_thumleft:

Link către comentariu
costyserbanescu

sa o stapanesti sanatos cati mai multi km fara evenimente neplacute . arata foarte bine . ce motor ai pe ea cel de 150 cp sau cel de 180cp??? numai bine 

Link către comentariu

Masina arata foarte bine , iar culoarea este deosebita.S-o stapanesti sanatos si iti s-o plimbi multi km fara probleme

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Masina arata foarte bine , iar culoarea este deosebita.S-o stapanesti sanatos si iti s-o plimbi multi km fara probleme

Cunosc masina din anuntul de vanzare si intr-adevar pare intretinuta;nu inteleg ce ai cu culoarea? :D  ,e f putin pretentioasa la jeg si zgaraieturi si se numeste crystal blue(aceeasi culoare o am si eu).

 

In rest,numai de bine,te asteptam cu propriile poze :icon_thumleft:

 

Multumesc, masina e intr-adevar intretinuta, cu mici exceptii (o zgarietura si 3 butoane tocite la player) interiorul e tipla. Singurele probleme momentan sunt un greier la portiera dreapta si inca unul la scaun, nu stiu ce anume. Sunt eu maniac, prietenii mei nu ii aud.   :winter:

Si DA, culoarea chiar e super prietenoasa, in poze spre exemplu e nespalata de cand am luat-o si am facut cam 750-800km prin ploaie, praf. De la "love it or hate it" s-a transformat in "imi place din ce in ce mai mult". 

 

Frumoasa masina, sa o folosesti cu placere si.. Ne vedem prin oras!

Bafta!

 

Mersi frumos! ca o gluma nu cred ca ne vedem prin oras decat daca treci prin parcare la mine :lol:, am mers cu ea in oras doar cand a fost absolut nevoie (pana la service si RAR).   

sa o stapanesti sanatos cati mai multi km fara evenimente neplacute . arata foarte bine . ce motor ai pe ea cel de 150 cp sau cel de 180cp??? numai bine 

 

Este varianta 150hp, nu stiu daca exista diferente fizice intre acesta si cel de 180 contemporan, sau cel de 163 (pus dupa 2003 ?).

Am schimbat distributia, 6.8mil cu pompa apa si amortizor vibratii curea + 2.5mil manopera + 0.42mil 3 litri antigel - n-am mai intrebat de ce nu au pastrat lichidul vechi, in fine = 10mil rotunjit.

 

NOUTATI

 

Mai urmeaza sa vina bujiile NGK BKR6E (short life - cupru, nu iridiu cum sunt cele originale): ~10 lire cu transport: 0.55mil si poate una din bobinele care nu s-a schimbat de proprietarul anterior. 

 

Daca tot schimbasem distributia si nu mai aveam retineri, am luat masina intr-o excursie Craiova-Bucuresti. Consumuri: 

- 12km prin Craiova + 208 pana la intrarea in Bucuresti: 220km, 15.4L -> 7%. Autostrada 130km/h, sate/orase 55km/h intr-a 3-a, in afara 70-100km/h depinzand de cum mergeau tirurile din fata :lol:. Nu stiu media orara, dar am facut 3h 15 min cu stat la semafoare prin oras si o excursie la vulcanizare. Plecat: 17:15, sosit: 20:27;

- 30km prin Bucuresti: 3.4L -> 11% intre 20:27 si 01:00;

- 215km Bucuresti-Craiova: 2h 30min, consum 7.4%. Dupa standardele mele am mers destul de tare, vad ca viteza medie e doar 86km/h insa. Tin sa il salut pe un domn cu Polo, DB xx CBY care a mers in fata mea Pitesti - Slatina, nu stiu daca mai ajungeam fara sa ma opresc sa dorm pe drum :D. 

 

IMG_0049.jpg

IMG_0051.jpg

 

Maine pun rotile de vara si urc niste poze. :D

Modificat de lowlife
Link către comentariu

e foarte frumoasa masina iar motorul e cireasa de pe tort! E cumva si Quattro? nu vad sa fi mentionat, evacuarea zice ca  e Quattro!  Sa te bucuri de ea multi km fara probleme! Jantele sunt S4 model, foarte frumoase si dau bine! Tipsurile alea de la evacuare trebuie centrate, nu prea stau cum trebuie, mai ales cel din dreapta!

Modificat de mik15
Link către comentariu

Frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos si pune mai multe poze :)

Drumuri bune!

Link către comentariu

Si daca tot pusesem rotile de vara, vineri noaptea le-am dat jos la lumina felinarului si le-am pus pe cele de iarna inapoi.. genial sistemul de prindere, discurile ATE de pe masina au 10 gauri in loc de 5, iar butucul de sub disc se invarte independent de acesta. Doi oameni au facut asta in 2h, mai mult decat mi-a luat mie singur pe lumina. 

 

Masina a mers intr-o excursie Craiova-Cheile Sohodolului-retur: 260km, 4 oameni + portbagaj plin, consum 6.9 - 7.2%, viteza medie 70km/h. 

In caz ca e cineva interesat de zona aceea, recomand Casa Stefanita fix la intrarea in chei, sat Runcu: 1 mil camera dubla sau 1.3 mil cu 3 locuri, baie cabina dus, gratar etc. 

 

mik15: masina nu e Quattro. Jantele arata bine, dar e trist de mers cu ele: nema confort, nema acceleratie. E adevarat ca imi permit sa abordez virajele muult mai rapid si fara emotii, dar in linie dreapta este mai trist :) ma gandesc serios sa le vand sa-mi iau pe 15 chiar si tabla. Nu stiu provenienta lor, pe interior am gasit Ronal / Germany / sigla Audi.

 

De evacuari nu stiu ce sa zic, poate e de vina unghiul din care am facut poza, mie mi s-au parut drepte. Credeam ca toate A4 1.8t au 2 finale; sincer eu nu doream asta din cauza ca daca le schimb, inseamna mai multi bani. 

 

gaby1773: as pune mai des poze dar n-am timp sa spal masina - la spalatorii nu merg din principiu, n-am scula de pozat si oricum nu-mi ies pozele. :)

E foarte misto si aranjata masina ta, o stiu de pe alt forum unde am mai si vb. :)

 

Verisoara-sa mai batrana si fortoasa :D

post-99925-0-09529100-1363544465_thumb.j

 

Foisor impracticabil din cauza vantului

post-99925-0-39808300-1363544465_thumb.j

 

Misc

post-99925-0-80195900-1363544465_thumb.j

post-99925-0-19835400-1363544466_thumb.j

Modificat de lowlife
Link către comentariu

toate audiurile a4(b6) cu motor 1,8t au 2 tevi de evacuare,pune`i niste jante pe 16,sunt unele modele frumoase de fabrica cu care vine masina,pe 15 sau de tabla strica tot farmecu masinii

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

M-am mai invatat cu masina si am scos consum 6.6L/100km Buc-Craiova: 130km/h autostrada, 110-120 afara, 50-65 oras tr. III - IV. In Buc: consum 9L/100km: 15km ziua + 35km seara. 

 

Am pus IAR jantele de vara. Asta s-a intamplat data trecuta cand un prieten s-a gandit sa lase janta in picioare pe vant: 

 

IMG_0274.jpg

 

Aveti idee daca se poate ajusta masca/bara? de cand am luat-o din service, mi-a aparut un luft intre grila de pe capota si bara. 

 

IMG_0271.jpg

Audi_A4_B6_2000_2004_front_MJ.jpg

 

Jantele cred ca de 16 vor fi pana la urma, cert e ca nu pot sa stau cu astea pe 17. Daca iau un pret corect pe ele, zboara. :)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Masina a stat nespalata 2 luni jumate, cat a fost la mine, hotarat sa nu mai calc prin spalatoriile tiganilor care sterg masinile cu tricouri de fotbal rupte :). Mi-am cumparat deci de 4mil diverse prostioare:

- Sonax Burete microfibra pentru spalat
- Optimum No Rinse
- Sonax Spray Indepartare Bitum
- Sonax argila decontaminare 200g
- Sonax Laveta Microfibra Uscare
- Sonax Sealant Profiline Polymer Net Shield
- Sonax Spray curatat bord efect mat

Si azi am trecut la treaba:

Breaking bad :rockwoot:

IMG_0504.jpg

Before:

IMG_0510.jpg

IMG_0511.jpg

IMG_0512.jpg

IMG_0513.jpg

IMG_0514.jpg

IMG_0515.jpg

After:

IMG_0526.jpg

IMG_0529.png

IMG_0532.png

IMG_0524.jpg (janta nespalata aici)

IMG_0534.jpg

IMG_0540.jpg

IMG_0542.jpg

IMG_0543.jpg

IMG_0547.jpg

A durat cam 3 ore si inca n-am apucat sa dau cu tot ce mi-am propus, vreau sa cumpar un aparat de spalat cu presiune si sa ma intind mai mult la tara.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!