Jump to content

Porsche 924 Turbo 1980: Un proiect in desfasurare


MOTANUL

Postare recomandată

Eu le-as lasa portocalii. Pe masina gri mi se pare ca nu merg asa bine cele albe, mai ales pe spate. 

Link către comentariu

Am gasit cateva imagini cu masini gri pentru lampile stop (sunt mai mult cu 944 dar stopurile sunt aceleasi).

Semnalele ei originale oricum vor ramane undeva bine. Si oricand simt nevoia le pot pune pe cele originale.

Revenind la culori - pe fata ar arata mai bine cele clare (strict ca exercitiu de design). Pe spate sunt multe posibilitati - las un pic pozele sa vorbeasca.

 

2012+05+10_17+00+13_3701336689477.jpg

33726240004_large.jpg

c00b32d1e8bcbc348e21364abc1dc152.jpg

images.jpg

mini-IM000165.JPG

20171022_181119.jpg

Link către comentariu

Am primit cateva poze din calificarile tinute pe ploaie la Titi Aur. (ca prea am multe poze statice sau doar la parade).

26232835_1250713408398066_2115318215140816095_o.jpg

26220803_1250714328397974_5713839245788387594_o.jpg

Link către comentariu
  • 2 months later...

Setul de jante pe 15" a iesit mult mai bine decat cel de 16" (ma refer la revopsire).

Am incercat in alta parte nefiind multumit de pregatirea pentru vopsire la primul set. In rest au fost ok si primele (vopseaua e rezistenta in timp - arata ca si cand au fost vopsite ieri).
De aceasta data jantele nu au fost sablate (vopseaua a fost decapata chimic, au fost pregatite foarte bine inainte de vopsire, vopsite, lac).
Rezultat peste asteptari. Este adevarat ca setul asta avea zone foarte mici de oxidare - unele jante nu aveau deloc. Adica cinstit vorbind din start au fost mai bune.

Am scos chederele de pe 5 usi ca sa gasesc un set care sa ma multumesca. Am revopsit si ambele manere de la usi. Am montat un buton de deschidere torpedou cu sigla Porsche (cele pana in 1980 nu aveau).

Masina e in mare pregatita pentru parada de primavara (am facut si schimb de ulei si filtre).

20180324_105931.jpg

20180324_110116.jpg

20180324_125053.jpg

20180307_155922.jpg

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu

Arata foarte misto jantele, iar atentia pentru detaliu (butonul cu sigla) e de apreciat.

Nu stiu ce sa zic de anvelope - cred ca as fi ales ceva mai rasarit* decat tigar, riken sau maystorm (una din ele e sigur, dupa profil)

*zice omul cu Lassa pe Golf V6 :D

Link către comentariu

Pai zi-ne si unde a fost facut primul set de jante si unde a fost facut al doilea sa stim sa nu patim si noi... :) 

A, da, nu stiu daca am maj zis dar mi se pare absolut genial ce faci cu masina asta... Mi-as fori sa am si eu timp si dedicare sa fac un resto-mod,  ca la o restaurare cap-coada nu m-as inhama... Bravo! 

Modificat de Rave
Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri!

A 2-a oara NFS (daca nu as fi primit o recomandare nici nu as fi oprit acolo cu roata desumflata sa-mi fac o pana). In sensul ca pe afara nu pare cine stie ce - dar inauntru am vazut lucruri care nu le fac la alte vulcanizari. Pe aparatul ala unde intra janta sa-i monteze anvelopa au pus carpe pe toate cele 4 puncte de prindere sa nu cumva sa strice vopseaua (dau un singur exemplu). Priza jantei corespunzatoare prizei pe disc curatata fara pic de vopsea, etc. Intrau un pic greu capacele - le-a curatat imediat de vopsea pe zona de prindere sa intre usor.

 

Prima oara SRZ Powdercoating Customs - ca vopsire ok; pregatirea inainte de vopsire a lasat de dorit: datorita sablarii unde era oxidat au luat mult din material (de exemplu capacele acolo intra usor - chiar au un pic de joc si risca sa iasa spontan).

Anvelopele sunt Riken spate - o dimensiune rara si greu de gasit si Continental fata (dimensiunea mai normala) pe setul din poze (pe 15"). Am pus anvelope mai bune pe setul de 16".

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Desi este alta masina (deci alt proiect) este totusi o continuitate (acelasi model Porsche 924).

Actuala este un Porsche 924 Turbo, model foarte rar - o combinatie de culori foarte rar intalnita si cu AC. (probabil undeva la nivel de cateva zeci de exemplare).

Masina arata urat ca aspect dar are potential mare (vopseaua e veche si cand a fost vopsita in urma cu multi ani a fost vopsita neglijent - nu in Romania).

Dar ca si structura e dreapta si fara rugina.

Am verificat si starea de originalitate e una de exceptie (serii motor-caroserie, optionale, tapiterie). Asa cum este motorul acum trage bine (la cum il simt eu undeva la 150-160 CP; in teorie ar trebui sa aiba 170 CP). Injectia nu e reglata bine - cred ca o sa mai creasca un pic de acolo.

Trage bine, tinuta buna, potential mare.

Are radio-casetofonul original (cu amplificator (cutie separata), + inca o cutie (super-stereo) + head unit - 3 piese in total cu niste mufe de nu am mai vazut in viata mea). Toate pentru 2 iesiri de difuzoare ?

Sper sa o aduc ca si pe prima la o conditie cat mai originala.20180514_114930.thumb.jpg.653880a0fc3407c45a7cdeb3ccf68115.jpg

20180513_182246.jpg

20180514_114417.jpg

20180513_182350.jpg

20180514_112236.jpg

20180514_113153.jpg

20180514_113438.jpg

20180514_114417.jpg

Link către comentariu

Foarte frumos Silviu, inca o masina intrata pe maini bune. Iti admir ambitia de a face lucrurile cum trebuie si cat se poate de OEM.

Ma uitam si eu dupa Porsche, insa eu sper sa gasesc un 911 ceva mai nou, cu motor de 3 litri.

Link către comentariu

nu stiu de ce dar ma asteptam la ceva de genul...

si zic de bine :)

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

2 masini foarte frumoase. Să o stăpânești sănătos pe cea noua.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Multumesc pentru urari...

Masina urca frumos de tot in ture in vit 2-3. In clip e doar vit 1-2 intrucat nu ne-am calificat nici macar de viteza a 2-a la turatie maxima. (pe la jumatatea plajei de turatie din viteza a 2-a s-a mutat piciorul de pe acceleratie pe frana).  ?

Better safe than sorry.

Nu stiu daca merge clipul - sper sa mearga.

https://photos.app.goo.gl/WJrAReCYobp3QAdV2

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

O prima serie de piese duse la zincat si pasivat galben + altele la sablat si vopsit electrostatic (negru lucios).

 

20180605_112618.jpg

20180606_143703.jpg

20180606_152845.jpg

20180606_153556.jpg

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
  • 4 months later...

Din Iunie pana acum nu am avansat cu vopsitul masinii Turbo. Am asteptat din Iunie pana acum 2 saptamani un vopsitor care a vrut sa faca masina si la care mai vopsisem niste repere de-a lungul timpului. Stiam calitatea, stiam pretul doar ca dupa 4 luni de asteptare a cerut mai mult de dublu fata de cat cerea pana acum. A zis ca nu prea are unde sa tina o masina pentru vopsit integral ca are spatiu mic.

Am dat de altul care isi reconstruieste garajul - ne-am inteles ca suma doar ca ma amana si el sa termine lucrarile (deja sunt 2 saptamani).

Am mers cu masina veche la 3 evenimente in 2018: Brasov, Giurgiu si Ploiesti. Masina ca de obicei fara probleme (am schimbat doar un rulment pe fata in 2018: incepuse sa huruie un pic).

 

 

43380643_2032046303525325_785573694809309184_o.jpg

43381108_2032096336853655_3070271540642709504_o.jpg

43433899_2032044310192191_4856089775196602368_o.jpg

42249814_1866281550124300_2353982553150455808_o.jpg

WhatsApp Image 2018-09-29 at 17.22.10.jpeg

WhatsApp Image 2018-09-29 at 20.44.00(2).jpeg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Acum cu anvelope de iarna si jantele originale:

Nu am apucat sa pun aparatorile de noroi si antena.

To do list ar fi asta:

- montat aparatorile de noroi spate

- oglinzi electrice - nu merg

- antena

- schimbat rulmentul de la placa de presiune (mai e acolo inca un rulment in fata)

- schimbat disctributia si pompa de apa

- ghidaj fise bujii (au niste ghidaje si la masina asta lipsesc - atarna pe acolo si se freaca de motor)

- nu merg luminile de ceata

- nu merge degivrarea

- revizie AC (posibil inlocuit reparat compresor)

- retapitat scaunele - si vazut restul (mocheta spate).

- chedere usi + geam pasager (e clar si restul verzui). Asta verzui e zgariat - acum e unul fara zgarieturi dar nu e bun ca nuanta.

- poate reusesc sa fac sa mearga tot cu aceeasi cheie (acum am o cheie de contact si alta usi si portbagaj).

- stergator luneta (este unul acum montat - dar nu e original)

Deja sunt facute:

- vopsit exterior

- claxon (nu mergea)

- stropitoare parbriz (nu mergeau)

 

 

 

IMG_20181128_105354.jpg

IMG_20181127_151602.jpg

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu

To do list ar fi asta:

- montat aparatorile de noroi spate

- vopsit jante originale pe 15"

- oglinzi electrice - nu merg

- antena

- schimbat rulmentul de la placa de presiune (mai e acolo inca un rulment in fata de verificat)

- schimbat distributia si pompa de apa

- ghidaj fise bujii (au niste ghidaje si la masina asta lipsesc - atârna pe acolo si se freaca de motor)

- nu merg luminile de ceata

- nu merge degivrarea

- revizie AC (posibil inlocuit reparat compresor)

- retapitat scaunele - si vazut restul (mocheta spate).

- chedere usi + geam pasager (e clar si restul verzui). Asta verzui e zgariat - acum e unul fara zgarieturi dar nu e bun ca nuanta.

- poate reusesc sa fac sa mearga tot cu aceeasi cheie (acum am o cheie de contact si alta usi si portbagaj).

- stergator luneta (este unul acum montat - dar nu e original)

 

In poza de jos se vede geamul usa pasager clar (restul au tenta)

IMG_20181127_151631.jpg

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu

felicitari daca e Trade mark.

puteam sa jur ca am vazut stilul asta de parcare prima oara la niste cocalari prin parcari de mall-uri.

lasand gluma, acum ca ma uit mai atent se vede clar cat de prost este cel cu mondeo, parcat perpendicular.

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Porsche 924 Turbo 1980: Un proiect in desfasurare

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!