Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

1 hour ago, IonutVal17 said:

Perfect ar fi 0.8 consum la relanti. Mergi inapoi unde ai schimbat-o sa se uite la ax

Eu am schimbat-o, cu cale, nu am slăbit suruburile de la fulia axului cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune valoarea la -3.5~ -3.9, pana iti injecteaza la relanti ~4.0mg/str si o sa iti scada consumul la relanti la 0.4-0.5h.O sa ai si valori bune pe injectoare.

 

Modificat de flavyus1987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se face distributia fara a slabi acele suruburi, ca nu inteleg cum ai putut baga tijele de blocare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Al Bundy said:

NU se face distributia fara a slabi acele suruburi, ca nu inteleg cum ai putut baga tijele de blocare.

Este doar o tija, aia de la arborele cu cane. Am pus cala  de la arborele cotit apoi am pus tija de la arborele cu came,n-a fost greu.

Azi imi arata consumul la relanti 0.7, cu motorul rece, poate sa creasca odata cu cresterea temperaturii?

 

2 hours ago, flavyus1987 said:

Pune valoarea la -3.5~ -3.9, pana iti injecteaza la relanti ~4.0mg/str si o sa iti scada consumul la relanti la 0.4-0.5h.O sa ai si valori bune pe injectoare.

 

Păi aici se zice ca valoarea aia trebuie sa fie intre -1,5 si -2,5

 

Valorile pe injectoare sunt ok?

Pe laptop imi arata consumul la relanti oscilant, intre 0,6 si 0,8

123.jpg

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai bls cu dpf.are alta axa cu came si alte repere care difera.

Am aceiasi configuratie ca tine si am valoarea exact -3,9.

Cand imi oscileaza consumul la relanti o face la 0.4-0.5h, si cu intervale mari de timp, in functie de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am un vw passat 2.0, tdi, bmp si de curand am schimbat axa cu came. Totul este bine mai putin consumul, cam 9%, cu 110km/h la drum intins. Foarte mult. La relanti am 0,9 l/h, iar inainte de schimbare aveam 0,5 l/h. Am forst la service-ul ca mi-a schimbat axa, le-am spus dar au zis ca au verificat cu testerul si totul este in regula. Acum m-am planificat din nou la o noua verificare, dar nu mi s-au parut destul de cooperanti. Stie cineva prin Galati un mester care m-ar putea ajuta? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in aria Oferte Extinse - Prestari servicii.

Trebuie reglat avansul, de aici ai consumul marit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin! Am sa caut. Pacat ca cei din service (care mi-au oferit si garantie) se codesc sa faca acest reglaj. Probabil ca nu se pricep. Oferim garantie dar nu ti-o putem pune in practica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Din pacate m-am tot invartit prin acea sectiune dar n-am vazut pe nimeni din Galati care sa ofere servicii. Mai astept poate se iveste ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BLS care este avansul recomandat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce este EDC16, in intervalul -1.5...-2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin! Am rezolvat problema consumului. Asa cum ati spus trebuia reglat avansul. Acum la relanti sta la 0,4 fara consumatori, iar cu AC sta la 0,6. Sa aveti o zi frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ți L a reglat? Ca am un amic din gl cu aceeași problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am citit tot topicul cap coada si nu găsesc niște răspunsuri la întrebările pe care le am

1. Durata injecției văzută la gr 04 nu se poate regla, deci o face ecu. In ce condiții si ce se poate verifica pentru a o aduce in parametrii? In cazul meu o am peste 8,7-9.2

2. Avansul meu este la -2,5 deci e ok. Întrebarea este ca acest avans sa influențeze cumva debit de motorina sau ceva pentru ca am un miros puternic de gaze? 

3. Consumul instant sta pe la 0.8-0.9. Vi se pare un consum normal ?

Multumesc 

Modificat de Claoodiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Care trebuie sa fie valoarea avansului la motorizare 2.0 tdi 140 CP cod motor blb ? Acum am aceste valori  Data list group number 4 : Engine speed 861 Rpm
Data list group number 4 : Injection start, target value -1,86 ° BTDC
Data list group number 4 : Injection time, reference value 7,14 ° KW
Data list group number 4 : Synchronization angle -0,98 ° KW
Data list group number 5 : Coolant temperature 94 °C
Data list group number 5 : Engine speed 861 Rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre -1.5 si -2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Din care axa se regleaza avansul si in ce directie ( axa dinspre admisie sau cea dinspre evacuare ? ) Sau din amandoua ? Trebuie data si cureaua jos de pe axe ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am reglat si eu ieri avansul la mecanic, cum vi se par valorile (MOTOR BMR 170cp)
Care sunt valorile perfecte pentru motorul asta, ma refer la avans, cantitate injectata si durata injectie??
Ca sa stiu ce sa urmaresc.
20180730_214459.jpg

Modificat de AlbertM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata ce spune un inginer VAG pe un forum din afara, acolo se certau baietii care valoare este mai buna pentru avans.

"După ce am citit câteva postări care menționau "valoarea de torsiune" a motoarelor VAG PD în ceea ce privește funcționarea rea și consumul de combustibil după înlocuirea distributiei, m-am gândit că aș da o explicație simplă, mai ales că VAG nu include acest lucru în programa tehnica.
"Valoarea torsiunii", așa cum este afișată în MVB (4) pe calculatorul 5052 VAG sau VAG COM este, în principiu, o valoare precisă de reglare a timpului pentru cama care are un senzor îndreptat spre ea, pe 2.0 Tdi aceasta este în mod normal cama de intrare/admisie.
Când motorul are încă cureaua de distribuție originală, această valoare este în mod normal 0° sau foarte aproape de 0°. Când cureaua de distribuție este înlocuită cu cale originale VAG, această valoare se mută destul de des la valori de până la -3° sau + 3°. Acest lucru se întâmplă pentru că, calele de blocare și curelele de distributie nu sunt foarte exacte asa cum crede lumea.
Convingerea populară că acest lucru schimbă timpul de injecție pe motoarele PD este greșita. Lobii de camă care comprimă injectorul fac acest lucru pentru aproximativ 45° și momentul real de injectare se face de catre ECU.
Cu toate acestea, timing-ul propriu-zis are un efect destul de mare asupra funcționării rotunde a motorului, a consumului de combustibil și a curbei de cuplu. Persoanele în vârstă care s-au jucat cu sincronizarea distributiei pe motoarele Ford Pinto, Alfa Nord etc. vor ști despre ce vorbesc.
Pe motorul VAG 2.0 Tdi PD este destul de clar că atunci când "valoarea de torsiune" este în jurul valorii de -3 ° (timpul de intrare al camei este întârziat cu 3 °), cuplul de vârf este deplasat cu aproximativ 200 de turații mai sus pe scală, iar motorul este un pic mai fericit să se tureze la turatii mai mari, deși va avea mai puțină putere. Acest lucru, împreună cu nefuncționalitatea rotunda la ralanti, în funcție de temperatură și sarcină în gol.
Același motor care rulează la o valoare de torsiune de + 3 ° (cama de intrare avansată cu 3 °) va avea un cuplu decent, dar nu va fi gatuit la turațiile mari.
Când unghiul de torsiune este readus la 0 ° (+ - 0,5 °), motorul își recapătă curba inițială de puterea si cuplu, iar motorul funcționează mai rotund, fara ezitari.
Pentru motoarele cu 2 came vă sugerez ca atunci când reglați unghiul camei de admisie sa reglati si unghiul camei de eșapament într-o cantitate similară. Pentru cei cu adevărat perfectionistii, dar care nu au cale originale VAG, este posibilă reglarea fină a camei de evacuare pentru un consum optim de combustibil, așa cum este văzut în MVB 15, cu ajustări foarte fine."

Postul Original (https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1233184)

Modificat de AlbertM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara. De o saptamana am schimbat distributia la un golf 5,  1.9 bls cu filtru de particule. Atasez o poza cum arata la mine in vag treaba.. Ideea e ca am un consum de 1.1l/h la relanti si mi se pare enorm.. Am citit tot ce scrie aici si am ajuns la concluzia ca trebuie sa-i modific avansul la -2,5, dar asta presupune ca ar trebui data jos cureau de la distributie sau se poate regla doar din ax? Am si un miros de gaze intepator care nu stiu daca e chiar normal.. Fum nu scoate.

vcds.png

Modificat de Manuel N.
Cauta informatii in aria specifica! Vad ca nu e vorba de Passat B6!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai misca din axa si pune-l 0 sau -1.5 ...la -1.5 e mai leneșă si consum mai mic ...0 trage bine si consum mai mare dar nu cu mult...cum este acum nu e bine este prea mult 2.5 

Se reglează din ax

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca pentru modelul asta avansul trebuie sa fie pe 0? nu e ca la cele cu 2 axe la -2,5? mersi de info.

Consumul la relanti de ce e 1,1l/h ? mi se pare enorm.. si nu cred ca e din avans..

Modificat de ciprickoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune -2.5 si o sa ai consum de 0.5 - 0.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu avansul la -2.0 am consum de 0.8 la relanti. Inainte sa schimb distributia aveam consum de 0.5 dar nu stiu cat era avansul ca nu aveam diagnoza pe atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune -2.5 si ai sa stai pe loc

Eu nu stiu de unde sa ajuns cu minusurile astea  pentru ca atunci cand pui curea originală cade perfect 0 ....doar când se folosesc alte curele e o diferenta minima si atunci se reglează manual la 0

"""""După ce am citit câteva postări care menționau "valoarea de torsiune" a motoarelor VAG în ceea ce privește funcționarea accidentală și consumul de combustibil după înlocuirea distributiei, m-am gândit că aș da o explicație simplă, mai ales că VAG nu include acest lucru în programa tehnica.
"Valoarea torsiunii", așa cum este afișată în MVB (4) pe calculatorul 5052 VAG sau VAG COM este, în principiu, o valoare precisă de reglare a timpului pentru cama care are un senzor îndreptat spre ea. Pe 2.0 Tdi aceasta este în mod normal cama de intrare.
Când motorul este încă pe cureaua de distribuțieoriginală, această valoare este în mod normal 0° sau foarte aproape de 0°. Când cureaua de distribuție este înlocuită cu cale originale VAG, această valoare se mută destul de des la valori de până la -3° sau + 3°. Acest lucru se întâmplă pentru că, calele de blocare și curelele de distributie nu sunt la fel de exacte cum crede lumea.
Convingerea populară că acest lucru schimbă timpul de injecție pe motoarele PD este greșita. Lobii de camă care comprimă injectorul fac acest lucru pentru aproximativ 45° și momentul real de injectare se face de catre ECU.
Cu toate acestea, timing-ul propriu-zis are un efect destul de mare asupra funcționării rotunde, a consumului de combustibil și a curbei de cuplu. Persoanele în vârstă care s-au jucat cu sincronizarea distributiei pe motoarele Ford Pinto, Alfa Nord etc. vor ști despre ce vorbesc.
Pe motorul VAG 2.0 Tdi PD este destul de clar că atunci când "valoarea de torsiune" este în jurul valorii de -3 ° (timpul de intrare al camei este întârziat cu 3 °), cuplul de vârf este deplasat cu aproximativ 200 de turații în sus pe scală, iar motorul este un pic mai fericit să se tureze la turatii mai mari, deși va avea mai puțină putere. Acest lucru, împreună cu nefuncționalitatea rotunda la ralanti, în funcție de temperatură și sarcină în gol.
Același motor care rulează la o valoare de torsiune de + 3 ° (cama de intrare avansată cu 3 °) va avea un cuplu decent, dar nu va fi mulțumit la turațiile mari.
Când unghiul de torsiune este readus la 0 ° (+ - 0,5 °), motorul își recapătă curba inițială de puterea si cuplu, iar motorul funcționează mai rotund, fara ezitari.
Pentru a menține lucrurile cat mai simple, vă sugerez ca atunci când reglați unghiul camelor de admisie sa reglati si unghiul camei de eșapament într-o cantitate similară. Pentru cei cu adevărat perfectionistii, dar care nu au cale originale VAG, este posibilă reglarea fină a camei de evacuare pentru un consum optim de combustibil, așa cum este văzut în MVB 15, cuajustări foarte fine."""

Primit in privat de  la un coleg de al nostru si tind sa ii dau dreptate dupa toate testele făcute de mine pana acum.

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!