Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

mai pun un print cu graficul de la avans

4.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Graficul este iesit din scala iar cantitatea injectata nu ai postat-o,

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa o aduc un grafic,pompa, am dat pompa doi dinti inapoi ca sa reusesc sa o aduc in grafic voi posta miine printuri cu graficul, la ce grup gasesc cantitatea injectata?sau ce grupuri sa pun ca sa puteti sa va dati seama ce probleme are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vicentiu1979

Salut. Posed un Passat 2006, motor 2.0 TDI, original BMP acum am pus un motor BMM. La BMM avansul tot intre -1.5 si -2.5 trebuie sa fie ca la BMP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,sunt la fel...edc 16

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Puteti sa mi spuneti si mie daca distributia vi se pare in parametrii?

De vreo 2 luni de zile masina nu mai trage cum trebuie, parca as cara ceva dupa mine. Apoi urmeaza o zi, maxim doua cand parca ar trage, apoi e iar obosita.Aproape ca m-am obisnuit cu ea asa, mi-e si frica sa mai intru in depasiri cateodata. Pana acum ma baga in scaun, acum are o zi din luna cand face asta si parca nici atunci cum trebuie.

Multumesc

distributie.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrenaline92

Salutare,imi puteti spune daca poate scoate fum la pornire din cauza avansului?fumul este alb/albastru avansul este reglat pe 0 porneste la rece pe 0 dar la campul 2 din grupul 004 porneste de la 5.0 grade BTDC si ajunge la 0 cand se incalzeste,este normal? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Spiridusulverde

Buna.Ce nu este in regula in afara de Torsion ? Motor BMP. Ce nu imi place este consumul de 0.7 fara ac si 0.8 cu ac pornit.Filtrul de particule este anulat.Alta problema imi scoate mult fum albastrui cand sta la relantii mai mult de 10 min si cand o pornesc,la mers nu am treaba.Mananca si ulei si fie supapele,un semering sau secmentii? 

Untitled.png

Untitled1.png

Modificat de Spiridusulverde
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitate in furtunele de la turbo....daca ai ulei in ele turbo e devina pentru consumul de ulei.....dupa dpf off se cam duc turbinele si creste consumul de ulei

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si avansul (0.75) coboară la -1.5 si vezi dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde

Am  inteles.Masina o am de aproape 2 luni am observat fumul cam la 2 sap dupa achizitie.Fostul proprietar a spus ca a schimbat turbo dupa dpf of si de atunci scoate fum.Si eu ma gandesc sa fie de la el mai ales ca a pus SH.Ulei am pe traseu dar nesemnificativ am vazut altele cu mai mult si nu scot fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Tocmai ce am schimbat distributia la al meu Passat B6 2.0 TDI 103KW cod motor BMP si am observat ca am consumul la relanti putin modificat. As dori sa stiu daca aceste valori pe care le am sunt ok sau trebuie reglat avansul. 

https://imgur.com/a/3oFFGvE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci mai coboară avansul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviu.anghel lasa torsion value la -2.5 .Verifica stare axa came,tacheti,oringuri injectoare,reglaj injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul se masoara la relanti, intrebarea care apare, la turatii ridicate trebuie sa se pastreze la aceeasi valoare, are voie sa varieze cu 0.5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul injecției se modifică în funcție de turație. Poate să ajungă și pe la 18 grade, nu mai stiu exact cât. Poți face log in mers să vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut, este vorba de un BXE.

Avansul pleaca de la -2.5 si ajunge la -2 dupa 2.700rot/min.

Intrebarea este daca acesta este un comportament normal, avand in vedere ca la un PD se regleaza avansul si el ramane fix, nu poate fi schimbat de ECU.

GrafAvansBXE.jpg

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiul de sincronizare se verifica la relanti .

Vezi daca intinzatorul de la cureaua de distributie e la semn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin

Cred că nu ne înţelegem în termeni. Tu ai întrebat de avans prin care eu înţeleg momentul începutului injecţiei, şi despre asta am şi răspuns, iar tu te-ai gândit, conform graficului postat, la unghiul de sincronizare care într-adevăr nu se poate modifica de ecu.

În schimb începutul injecţiei da. Şi îţi dau valorile pe care le dă Elsa pentru AXR

la ralanti:

  • turaţia de 860-940 rpm
  • începutul injecţiei: -40....+20 RAC (4BTDC...2 ATDC)
  • durata injecţiei: 30...80 RAC
  • unghiul de sincronizare: -30...+30 RAC

la full throttle:

  • turaţia de 2800-3200 rpm
  • începutul injecţiei: -160....-250 RAC (16...25 BTDC)
  • durata injecţiei: 190...240 RAC
  • unghiul de sincronizare: -30...+30 RAC

Deci după cum se observă numai unghiul de sincronizare nu se prea modifică în funcţie de turaţie, ceilalţi doi paramentri se modifică prin diverse metode la orice motor (motorul nu ar funcţiona corect dacă nu s-ar modifica). La motorul cu pompă rotativă de exemplu se modifică printr-un mecanism din pompă, comandat de către ECU, iar la PD începutul şi durata injecţiei sunt comandate de ECU prin intermediul solenoidului care este în injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, EEXCALADE a scris:

Unghiul de sincronizare se verifica la relanti .

Vezi daca intinzatorul de la cureaua de distributie e la semn

La relanti este -2.5, uneori -2.0.

O sa se faca o verificare a intinzatorului, daca este la semn.

Variatia de unde ar putea apare?

 

în urmă cu 3 ore, lupo_bv a scris:

@Dolfin

Cred că nu ne înţelegem în termeni...

Multumesc pentru explicatii.

O sa ma uit si la parametrii pe care i-ai prezentat tu, motorul este BXE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu, numai că pentru BXE nu am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Dolfin said:

Variatia de unde ar putea apare?

de la intinzator si de la curea,acul intinzatorului se modifica cand motorul este rece/cald

probabil esti intre -2,5 si -2 de asta se duce si pe -2....modifca avansul pe alta valoare si apoi pune l pe valoare dorita de tine si vezi daca mai variaza

eu il am pe -1,5 si nu prea imi bat capul cu chestii de astea minore daca masina merge bine

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fiu mai exact, la rece porneste cu -2, iar la cald este la -2.5, de asemenea la cald peste 2.700rot se duce din nou pe -2.0

Inteleg ca valoarea reprezentativa este la cald la relanti, ma intrebam de unde variaza, daca tot este fix.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat distributia de curand ( motor 1,9 tdi  BLS cu filtru de particule), dar nu am slabit suruburile de la pinionul axei cu came, teoretic nu ar trebui sa fie diferente la avans. Inainte de schimbare cred ca aveam pe canalul 4 ultima pozitie -2,5, acum am -1,5 ca in poza, e ok valoarea asta?

Cred ca mi-a crescut cosumul, la relanti nu arata valoare mai mica de 0,9.

12.jpg

13.jpg

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect ar fi 0.8 consum la relanti. Mergi inapoi unde ai schimbat-o sa se uite la ax

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!