Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Am inteles si iti multumesc de sfaturi.Saptamana viitoare intentionez sa vin in tara si am de facut circa 3000 km iar apoi sa caut pe cineva priceput care sa o regleze asa cum trebuie (off-topic imi poti recomanda pe cineva priceput in zona Ploiesti,cineva care se pricepe atat la motoare dar si la cutiile DSG (smuceste la plecarea de pe loc dar numai atunci cand este motorul cald,cand este rece merge ok).

Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok Catalin.Injectoarele cum ti se par?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite legat de problema asta cu injectoarele la motoarele PD chiar am citit si m.am cam speriat de ce este pe acolo.Atunci m.am interesat aici la VW si dupa nr de inmatriculare au verificat in sistem si mi.au spus ca la masina mea nu s.a intervenit la injectoare.Atunci eu le.am spus ca am inteles ca este o campanie de schimbare gratuita data de fabrica inca din 2011 si mi.au raspuns ca nu toate masinile fabricate 2007 intra in aceea campanie.Acum intreb,daca imi puteti spune,incepand cu ce serii de sasiu si terminand cu x serie sasiu se refera aceea campanie,poate asa imi dau seama daca ma incadrez si eu.Ms anticipat!

Rog un moderator sa mute postarea in topicul adecvat daca am gresit postand aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Campania" sa incheiat ,acum injectoarele siemens se inlocuiesc cu continental pe banii propietarului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ups..am inteles acum.Ghinion!Sper sa ca cele de pe masina sa fie inca ok si sa.si faca treaba in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ce pare aveti de aceste valori?20171214_114422.thumb.jpg.8390aee4ab722767dd2e46fa5e553143.jpg20171214_114459.thumb.jpg.d8d7bf4cc4768e0273f386d415f60aa7.jpg20171214_114517.thumb.jpg.1cd095672c567fe051e59084e65fd054.jpg20171214_114536.thumb.jpg.a56d355f7e67e66f2c195d667197a623.jpg

Consumul de motorina mi se pare destul de mare,in conditiile in care nu aveam niciun fel de consumator major activat (climatronic,lumini,avarii,etc).

Este normal ca pe bord sa imi arate la relanti un consum de 0.8l iar pe VCDS sa apara consum de 1.2-1.7l atunci cand motorul este cald dupa ce am mers circa 50km?La activarea climatronicului,pe bord,din consumul afisat de 0.8l se duce undeva la 1.3l,este normal sa cresca asa mult?Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/13/2017 at 8:17 PM, EEXCALADE said:

Nu-i bine. Trebuie sincronizata distributia cu cale 

Aceleasi valori acelas raspuns

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADEOk s.a inteles.Mare om,mare caracter.?Cum ajung in tara ma ocup de acest aspect si sper sa o aduc in parametrii normali de functionare.Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Același motor BMN și la larry14 injection start este 3 atdc.De ce la unii e 3 atdc și la alții e 5 atdc că de nu am dat distribuția jos de 1 milion de ori că de acuma o pun cu ochii închiși și tot nu scade 5 atdc-ul ăla și sigur nu este din distribuție sigur este din altceva dar din ce? (Distribuția se exclude sută la sută) Ce mai influențează injection start că în vcds 5 atdc este maximul și nu este corect sa fie 5 (mă gândesc să nu se fi schimbat ceva după schimbul de injectoare în rechemare sau vreun senzor gen g81 care sa o ia pe arătura când se încălzește motorul) Voi ce părere aveți??

Am mai observat o chestie că atunci când își face regenerare 5 atdc-ul ăla scade la 4 atdc deci este ceva dar din ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iahimmihaiSal.Motorul meu este BMR nu BMN.Si eu m.am speriat putin cand am vazut pe VCDS ca apare la specificatii BMN (crezand ca am motorul schimbat) dar apoi m.am linistit dupa ce am vazut ce au postat colegii si anume ca motoarele BMR si BMN folosesc acelasi soft.Legat de problema ta iti pot spune ca la mine acea valoare porneste de la 8.5*BTDC cand este motorul rece (5 grade temp motor) si se stabilizeaza la 3.0*ATDC cand motorul este cald (peste 80 grade temp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu am văzut dupa ....practic e același motor nu știu ce diferă la ele ....da și la mine pornește cu btdc numai ca la mine se oprește la 5 atdc și nu știu de ce și nu știu dacă e normal sau nu ... la reprezentanta când au schimbat injectoarele au rescris și softul și să nu fie din soft ceva..(aparte de subiect.. după schimbul de injectoare și rescrierea de soft mașina a început să facă și regenerări mai dese)...de reglat am reglat tot ce tine de distribuție cu -2.5 ...cu cantitate de motorina injectata corect dar 5 ăla tot așa rămâne ..a fost și la mine 3 odată dar acum 5 și mi se pare ciudat de ce 5 ce sa schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.12.2017 at 8:05 AM, iahimmihai said:

Știu am văzut dupa ....practic e același motor nu știu ce diferă la ele ....da și la mine pornește cu btdc numai ca la mine se oprește la 5 atdc și nu știu de ce și nu știu dacă e normal sau nu ... la reprezentanta când au schimbat injectoarele au rescris și softul și să nu fie din soft ceva..(aparte de subiect.. după schimbul de injectoare și rescrierea de soft mașina a început să facă și regenerări mai dese)...de reglat am reglat tot ce tine de distribuție cu -2.5 ...cu cantitate de motorina injectata corect dar 5 ăla tot așa rămâne ..a fost și la mine 3 odată dar acum 5 și mi se pare ciudat de ce 5 ce sa schimbat

 

Salutare am un Passat bkp și Am și eu o problema aveam avansul de +2,4 l-am modificat la -1.49 și am mai umblat și la injecție și acum îmi scoate fum mult când este rece mașina , ce să fac ?

B6FDCADF-B9C8-4299-9830-DBE8A0FF9F47.jpeg

21A9497C-D9B5-487B-8F6D-379C4F460F5B.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La injecție unde anume ai umblat?? La cantitatea de motorina injectata bănuiesc.Posteaza grupul cu cantitatea de motorina injectata.

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, iahimmihai said:

La injecție unde anume ai umblat?? La cantitatea de motorina injectata bănuiesc.Posteaza grupul cu cantitatea de motorina injectata.

In ce grup este ? 001 ?

Mașina este cu 2 axe și am umblat la ambele axe , de atunci îmi scoate mult fum mai ales la rece 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/12/2017 at 7:01 PM, dori_x said:

 

@adicosmi pe gr 1 si pe 15 e cantitatea injjectata

Valorile le postezi cu motorul cald

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 minutes ago, ionut10a said:

@adicosmi pe gr 1 si pe 15 e cantitatea injjectata

Valorile le postezi cu motorul cald

Care sunt valorile normale ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injection quantity  intre 4-5,5 mg si un consum la relanti de 0,4-0,6litri

Nu mai da quote la ultimul post

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul îl am de 05-06 la relanti cu ap la 90 c

Modificat de Boditza
Nu mai da quote la post-ul imediat anterior!!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar postează ce ți-a spus Ionuț cantitatea de motorina injectata cu motorul cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

La mtoarele 1.4 tsi 170 CP (cod BLG) se regleaza avansul?

Intreb pentru ca dupa schimbarea distributiei motorul are un tremurat la relanti care se simte in toata masina si parca nici nu mai trage la fel.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

buna am si eu o problema in care sper sa ma ajutati,aveam scurgeri de motorina la pompa am dus masina la un mecanic cere a demontat pompa si a duso la un pompagiu sa o rezolve dupa montarea pe masina masina porneste mai greu iar cind ajunge la temperatura relantiul nu este rotund,mecanicul nu avea vcds si nici nu se pricepe

am cumparat o interfata si am facut o scanare la grupurile 4,5,13, le pun aici in speranta ca voi primi ajutor,masina este un passat b5 din 1999 cu motor AHU

2.png

3.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!