Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Un amic are -1,95 pe grupul 51 si masina e mai sprintena ca a mea, acelasi motor acelasi an,  dar si la el a fost umblat la distributie

-1,5 -2,5 nu e valabil la motorul meu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!
Dupa vreo 30-35000 de la distributie ma uitai la avans si vad ca e la -3.4.

Sa il dau spre -2.5 sau sa il las in pace?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa il aduci un pic in grafic.... spre -2.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.9BLs +DPF Blue motion, cat este valoarea corecta?

Anul trecut in decembrie am aruncat o privirea si era -3.9, iar in prezent este la fel.Distanta parcursa este ~9000km.

Distributia parca e schimbata de ~40000km, nu mai retin exact cifra.

Porneste bine in toate conditiile, consumul e ca la carte...injectoarele in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un post mai sus ai raspunsul...105 ..140 de cai ...edc 16

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Torsion value   -2.5

cantitatea injectata 5 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Eu am la motor BMP, Torsion value 0,0. Consum la relanti pe bord 0,4. Consumul real este foarte bun. Porneste perfect.

Spuneti-mi si mie, va rog, este necesar sa umblu la avans si sa-l duc la -2,5 numai pentru ca asa trebuie? Ce as avea de castigat, in functionarea motorului?

Posibile probleme la injectorul nr. 4?

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Modificat de dori_x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ti se pare ca trage, din grafic e cam gatuit, ma refer la cantitatea injectata, daca ti se pare ok. lasa-l asa dar mai putin avans nu strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Torsion value e dupa -6 si de aceea indica 0.0 ,de asta si cantitatea injectata e foarte mica ,3.3.

Pune torsion value la  -2.5

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este clar. Maine fac operatiunea. Sper sa poata fi facuta doar din cele 3 suruburi si sa nu trebuiasca data jos cureaua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minutes ago, EEXCALADE said:

Torsion value e dupa -6 si de aceea indica 0.0 ,de asta si cantitatea injectata e foarte mica ,3.3.

Pune torsion value la  -2.5

De unde stii ca e după -6? După - 6 masina porneste greu sau deloc

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca are dreptate colegul Eexcalade. Acum mi-am amintit ca m-am uitat si aseara la Torsion value. Cand m-am uitat, era pe 0. Am zis sa fac o poza sa pun aici. Cand sa o pun, aseara, mi-am amintit ca avusesem consumatorii porniti. Totusi, ma uit la poza si....surpriza......-6,4. Desi cand ma uitasem eu, cu cateva secunde inainte sa fac poza, era 0.

Azi cand am incercat, era iarasi pe 0. Am zis ca cine stie...vreo eroare pe undeva. Dar din cate vad.... Trebuie sa-l duc la -2.5 maine

Masina porneste foarte bine si la rece si la cald. Zilele trecute, la minus 4 grade a pornit la sfert

Nu stiu mai multe detalii despre masina. O am numai de 2 luni

20171209_182945.jpg

Modificat de dori_x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut10a Consum de 0.2L/h si cantitate injectata 3.3 ...e clar ca e mult pe minus.

Dupa +6/-6 unele mai dau eroare de g40 ,altele pornesc greu sau intrerupt,altele pornesc perfect si fara eroare .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea porneste perfect si nu are nici un fel de eroare. De 2-3 ori mi s-a intamplat ca pe la 1500 rpm sa aiba o fractiune de secunda, o ezitare in acceleratie, in rest nimic.... Nu pot sa spun nimic de putere, pentru ca nu am mers cu alta de 140 cp. dar trage destul de bine, mai ales in turatii mai ridicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, dori_x said:

A mea porneste perfect si nu are nici un fel de eroare.

Pt ca abia esti iesit din plaja -6, nu esti departe de -6....dar daca esti la capacul gaurilor ovale te asigur ca nu mai porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta daca e pusa distributia pusa ok. Am mers cu o octavia BXE cu avans  -6 si pornea ok, dupa 3000 maii mult zgomot decat forta. Consuma incredibil de putin, 5% cu A/C pornit,, 5 persoane si foarte multe bagaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum este mai bine? Consum pe bord 0.5. Nu am mers prea mult cu masina sa-mi dau seama daca trage mai bine, dar mi se pare ca accelerarea este mai liniara acum. La pornire nu se cunoaste nici o diferenta.

Da, inainte si eu aveam consum foarte mic. 4 persoane, in afara orasului, mers cu 80-130, am scos sub 5

Injectorul 1 sau 4 are probleme?

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Modificat de dori_x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpdv al compensărilor injectoarele sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Ce imi puteti spune despre avansul la masina mea?Passat 2.0 TDI 2007 170cp motor BMR cutie DSG 168K km la bord.Din ce  m.am documentat aici pe forum citind postarile vostre am inteles ca avansul la acest tip de motor BMR ar trebui reglat undeva intre -1,5 si -2,5 pe cand la mine este in jurul valorii de 4.Problema este ca masina la prima cheie dimineata cu motorul rece porneste putin mai greu dar dupa aceea cand s.a incalzit porneste ok.Ce este deranjant este faptul ca imi scoate un fum alb si un miros intepator la esapament,fum care este mai accentuat cu motorul rece si ceva mai putin sesizabil cu motorul cald,fum care nu dispare chiar daca motorul s.a incalzit.Tot datorita avansului sa am si un consum marit de combustibil,consum ce nu scade la relanti sub 0.7l.O alta rugaminte ar fi sa va uitati putin la valorile injectoarelor si sa imi spuneti cum se prezinta pentru ca am inteles ca unele din aceasta serie sunt problematice.Astept parerile vostre sa imi spuneti cam ce este de facut si va multumesc anticipat.

Screenshot_2017-12-13-17-42-57.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am banuit eu ca nu arata bine deloc la cum arata parametrii avansului.Chiar si asa cum este acum masina nu este lenesa,chiar merge bine si este sprintena,se infige destul de bine.Pornirea aceea greoaie la prima cheie dimineata am zis ca poate fi si de la baterie deoarece de cand a venit frigul si pe aici mi.a dat ceva semne de oboseala si am comandat un Exide de 77A (cu 760A la pornirea la rece) care a venit azi prin curier,dar nu am apucat sa o montez ca sunt deja la job.Ce este putin deranjant pt mine este consumul cam ridicat (la relanti nu scade sub 0.7l neam fara niciun fel de consumator pornit),iar o medie o am undeva la 9l/100 km.Acum vine intrebarea,cat voi putea circula cu ea in conditiile acestea deoarece intentionez sa vin cu ea in tara si sa o pun la punct?Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!