Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

ca sa ai 0,4 la relanti iti trebuie o cantitate injectata de max 4,5 mg...in timp consumul creste injectoarele nu mai sunt noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, Al Bundy said:

este ok cat e la tine.

Mersi.. citisem pe forum ca mai ok ar fi cam 5.. dar cred ca il las asa. Ma gandeam ca daca il duc spre 5 trage mai bine :) si poate scap si "sughitul" la 2-3 secunde, caracteristic 2.0 tdi (desi cu motorina extra de la omv aproape nici nu se mai simt trepidatiile).

Mentionez ca avansul la mine este pe zero.

 

36 minutes ago, Ionut Leon said:

La -2.5 se pare ca nu i place la mine...consumul e la fel 0.6 ,la cald fara consumatori,dar mi a crescut cantitatea injectata de la 5.5 la 5.8-6 .

Am sa ma mai joc putin cu el sa incerc sa ajung cu consumul la 0.4 pe tester,0.5 in bord.

Schimbari in performantele dinamice ? Am eu o curiozitate..

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adriannnnn Ieri am schimbat avansul si deocamdata nu simt nici o schimbare.

Daca a crescut cantitatea injectata la mine,atunci nu ar trebuie reglate injectoarele si schimbate oringurile lor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca un reglaj de injectoare...oringurile se schimba daca se constata ca sunt uzate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Imi poate spune cineva daca avansul in cazul meu este ok? Intreb deoarece de ceva timp am senzatia ca mi-a crescut consumul 10.5l Bucuresti. Precizez ca aceste valori le aveam cu climatizare On(daca are vreo importanta)

Multumesc anticipat

01.jpg

04.jpg

013.jpg

015.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masuratorile se fac fara consumatori, o problema la injectorul 4 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectorul 4 cere schimbat,pe alt cilindru sau de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este al treilea injector shimbat cu oringuri +suruburile aferente si tot aceiasi valoarea asta o am: +2.3 pe injectorul 4. In acest moment nu stiu daca de la injector este problema. Am mai descris problema si pe alt forum :(

Cand am cumparat masina , aceasta dedea foarte mult fum. La recomandarea unor colegi am schimbat oringurile si suruburiele(Bosch & OEM)....moment in care am cosntatat ca la doua injectoare aveam arcurile rupte. Dupa schimbarea acestor doua injectoare si a kit-urilor de reparatie am constatat la o diagnoza  urmatoarele valori (vezi poza1). Moment in care am decis sa repar arcul la unul din fostele injectoare + verificat pe banc+kit reparati+suruburi si la urmatoarea diagnoza am avut valoare 2.3(vezi poza 2). In acest caz am cumparat un alt injector care a urmat si acesta acelasi traseu ...iar la diagnoza imi da tot valoare +2.3.

Precizez ca la masina s-au facut urmatoarele operatiuni :curatat geometria la turbina, curatat EGR-ul, Curatat Galerie Admisie, Curatat clapeta acceleratie, Inlocuit supapa vacuum admisie(era membrana sparta), Schimbat distributie+pompa apa+termostat+antigel, schimbat baterie si numai motorina de la Rompetrol de 55....si tot face figuri :(

 

Poza 1.jpg

Poza 2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme la culbutori/supape/segmenti/piston la cilindrul 2 sau 4 . Fa un test de compresie,verifica starea culbutorilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cantitate injectata ai la relanti,fara consumatori?

poate sa fie o cama uzata pe cilindrul respectiv,,de obicei la cele cu o axa ,,bre ul are 2 axe?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da BRE e cu doua axe :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza are 8.5 cu clima on, probabil cu clima off putin peste 8. La mine diferența e cam de 0.2-0.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitate injectata poate diferi mult in functie de solicitarea climei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am doar doua intrebari ... la cbab 2.0 tdi cr cat este valoare corecta a avansului si de unde se face reglajul, de la pompa de inalte sau de la axul cu came? multumesc

Modificat de lucigabor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CR avansul e "gestionat "electonic.

Se regleaza unghiul de sincronizare al axelor

Repozitioneaza distributia cu cale ,respecta procedura si o sa  mearga bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc si buna seara din nou. de fapt problema mea e ca nu trece turometrul de 2500. am schimbat pompa de inalte presiuni si injectoarele, am montat cureaua de distributie folosind calele de blocare ale acestui tip de motor(cbab) apoi am dat la cheie si a pornit repede(dupa vreo 10 sec) . m am gandit ca poate problema este la avansul injectiei....

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trece stand pe loc sau in mers??

La cr avansul nu se regleaza 

lucigabor ai alte probleme ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

La motoarele Cr , nu se tureaza in gol mai mult de 2500rpm asa sunt facute de fabrica. Sa confirme si alti colegi @EEXCALADE 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti mai stie cineva la un 2.0  bmn de unde se mai poate regla amestecul de aer motorina, sa reglat avansul la -1.5 si cantitatea de motorina undeva la 5  si tot am impresia ca, consuma mult  si in spatele ei nu poti sa stai te ustura ochii rau plus ca sonda lambda nu am eroare pe ea dar din ce am studiat imi arata ca am amestec prea bogat (prea multa motorina) so fi dus ea dar cum aflu mai exact daca ar fi ea in vcds im arata voltajele si rezistenta (canale 30.31.32) dar  nu sunt sigur ca le inteleg bine si ca sa o schimb degeaba parca nu as vrea ca e cam scumpa  toate sondele de temperatura (antigel, motorina,etc) dimineata imi arata ok temperaturile injectoarele sunt cat mai aproape de 0 egr schimbat recent nu stiu de unde am atata motorina nearsa ...Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kosmyn_aurel89 Ca sa poti trece de 2500 rpm trebuie dezactivat esp-ul

@iahimmihai Nu poti regla amestecul .

Problema e in alta parte . Injectoarele au fost reglate ? Posibil sa nu mai pulverizeze ,lucru care se vede doar pe banc

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am facut azi o scanare cu VCDS, ce parere aveti despre valorile la injectoare? (1.9 TDI, BXE)

Stiu ca ideal valorile la injectoare trebuie sa fie cat mai aproape de 0. Din ce se vede injectorul 3 face ceva probleme...e grava situatia? Masina are 280493 km, nu scoate fum, uneori se simt ceva vibratii cand sta la relatii, dar nu prea tare, de la ultimul schimb (6000km), uleiul a ramas pe "maxim" si trage bine.

Multumesc!!!       

Pozele 1,2 -valori injectoare; 3 turbo, 4 egr.

1.PNG

2.PNG

3-turbo.PNG

5-egr.PNG

Modificat de MariusLF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul la cat e?nu are nimic injectorul 3....poate un inceput de uzura a axei cu came

cantitatea injectata un pic marita,aveai consumatorii porniti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.07.2017 at 10:08 PM, ionut10a said:

avansul la cat e?nu are nimic injectorul 3....poate un inceput de uzura a axei cu came

cantitatea injectata un pic marita,aveai consumatorii porniti?

Nu stiu cum sa vad avansul si nici nu mai am posibilitatea acum sa mai fac o masurare, dar cand mai pun pana pe un vcds am sa verific. Despre consumatori...stiu ca aveam sistemul de climatizare pe ECON, nu cred ca era complet oprit. 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut, am citit tot pana aici dar tot nu sunt lamurit

si eu sunt tot cu CBAB o singura axa cu came CR

pe canalul 51 cat trebuie sa am sa fie optim?   Acum am 0(zero), sa il pun la -1,5 -2,5?

multumesc anticipat

Modificat de emilul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie, la motorul tau, ECU se ocupa de acest lucru. Verifica la alte CR-uri, parca este in jurul la 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!