Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

crezi tu ca nu ai, ca nu-ti mai arata. Ia scoate o mufa de la vre-un senzor si vezi daca apare eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

exista posibilitatea stergerii memoriei DTC-urilor si nu vezi anumite/unele/etc, erori pe motor/alte module

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar ca nu imi arata am scos mufa de la debitmetru si nici  o eroare.mersi pt info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vazut ca nu chiar asa roza situatia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar in orice rau este si un bine daca remediez softul o sa imi arate si hiba de ce nu trage masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal ar trebui sa discuti cu proprietarul anterior sa iti dea banii inapoi in schimbul masinii. Daca nu vrea mergi si depune plangere pentru abuz de incredere. Nu cred ca vei reusi sa rezolvi ceva cu costuri rezonabile.

Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
41 minutes ago, Csabi 1986 said:

da dar in orice rau este si un bine daca remediez softul o sa imi arate si hiba de ce nu trage masina.

se poate pune soft-ul original - dupa cum alegi, poti sa ii faci si stage 1 pt putere - dupa care vei vedea DTC-urile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valioglu. stai linistit ca suntem in romania orice este posibil numa banii sa ii vad nu.

florin.mecanicul a zis sa fac poza la calculator si el face rost de soft original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu alte cuvinte cine ti-a pus softul ti-a pus soft de BMN nu de BMR  din cauza asta iti arata in VCDS BMN ...trebuia sa se lucreze pe softul tau original  si din cate stiu nu se prea poate reusi sau  nu oricine  reuseste  sa faca dpf off la calculatoarele astea ppd1.2 doar prin mufa de diagnoza trebuie desfacut ecu din cate stiu  acum poate gresesc dar nu strica sa verifici 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Csabi am vrut sa iti trimit un mesaj dar din pacate nu merg mesajele pe forum....nu vreau sa fac reclama nimanui dar daca treci prin Buzau oprestete la Ginel au tot ce le trebuie plus dyno pentru o verificare de soft..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMN si BMR  folosesc acelasi label file ,deci are softul care trebuie ,doar ca e smenuit in vedere vanzarii . Are nevoie de un soft original si de remedierea problemelor ,nu de dyno 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca  sunt la fel e ok numai ca da ii trebuie un soft original pe care sa se lucreze corect iar de dyno i-am zis poate mai vrea caluti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

; VCDS Label File
; Audi A3 (8P) / Seat Altea/Toledo (5P) / Seat Leon (1P) / Skoda Octavia II (1Z)
; VW Golf V (1K) / VW Passat (3C) / VW Touran (1T)
; Component: J623 - Engine (#01) - BMN/BMR/BUY/BUZ 2.0l TDI-PPD 125kW/170PS
; P/N: 03G-906-018-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,la seat altea bjb e normal relantiul la 903 rot/min?cum vi se par celelalte valori?

Log-218890km-136011mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du avansul la -2.5. Vezi care e consumul la relanti ,la cald,fara consumatori si pune-l la 820 rpm ,daca nu tremura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata ramane asa,masina trage f bine,,,motorul bjb o sa mearga pe bxe ul meu ,si invers....la final bxe ul ,care e mai puturos o sa aibe 903 rot /min....benefic zic eu,si asa da sa se inece la plecarea de pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am vazut ca avansul e prea mic la mine .Masina merge bine, doar consumul in comparatie cu ce am vazut la alti colegi, este mai mare la mine.

Daca cresc avansul ,in ce masura ar fi normal sa  se modifica valorile la injectoare,cantitatea injectata si consumul ? Adica scade consumul si cresc celelalte ? De unde stiu daca trebuie verificate si injectoarele : oringuri si reglaje ?

In timpul mersului avansul sta la -4.9.

 

1.png

2.jpg

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e departe avansul ,schimba l intre -1,5 si -2,5...

0.6 e bine ca consum,daca porneste bine nu e nevoie sa schimbi oringurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am schimbat distributia la masina mea, VW Passat B6 1.9 TDI PD cu cod BKC, la un mecanic dat ca recomandare, dar pe mine m-a dezamagit. A fost prima schimbare de distributie la masina. Dupa schimbul distributiei am observat ca mi-a crescut consumul la relanti am 0.8 l/h. Deoarece mecanicul nu a verificat valoarea avansului inainte de schimbul distributiei, nu mai am de unde sa stiu cat a fost valoarea lui initiala. Am tot cautat pe diferite forumuri si unii zic ca valoarea optima e la 0.5, altii ca sunt motoare care functioneaza optim cu valori negative ale avansului, altii ca valoarea optima ar fi pe la +0.5 Rugamintea mea, este ca daca a mai trecut cineva prin asta si imi poate spune ce valoare ar trebui ca motorul sa mearga optim, ca din fabrica? Vedeti alte probleme in poza?

 

 

avans_distributie_BKC.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fabrica vine cu -2, -2,5 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @calin.g sa insist la mecanic pentru valoarea -2.5? Un consum normal la relanti cat ar trebui sa fie?

Modificat de Emerald4k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideal e 0,4 -0,6 l.....modifica avansul la -1,5...-2,5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati de off-topic, dar nu am gasit un topic dedicat.

Setarea injection quantity (la motoare 16V) influenteaza relantiul sau are impact si in mers ?

La mine oscileaza intre 4.5 si 4.7 (fara consumatori, motor cald). Din cate stiu trebuie sa fie cam 5.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ok cat e la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La -2.5 se pare ca nu i place la mine...consumul e la fel 0.6 ,la cald fara consumatori,dar mi a crescut cantitatea injectata de la 5.5 la 5.8-6 .

Am sa ma mai joc putin cu el sa incerc sa ajung cu consumul la 0.4 pe tester,0.5 in bord.

engine1.jpg.cf71bf72558126060122d6a3ec388afd.jpg

engine2.jpg.1a91d383282c441cff5f3f9d54f7c4eb.jpg



 

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!