Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

muta avansul la -2.5 .oricum celelalte valori nu le poti schimba tu

la relanti ar trebui sa ai in jur de 5,cantitatea inj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Comparatie intre 0 si -1,5. Am incercat si la -2.5 dar am uitat sa fac poze, dar valorile primelor 2 injectoare era +-2.5 si am preferat sa o las asa. Consumul la relanti e 0.9-1.2 l/h.

15224782_1293714520672389_2014395046_o.jpg

15303914_1293714540672387_56373647_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu e in regula, cantitatea injectata trebuie sa fie 4.8-5.5 mg/str.  Ceva e defect/dereglat (distributie, ax cu came, injectoare).

 

PS: valorile se masoara la cald, peste 75 grade la lichidul de racire.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 191.000 km, nu trepideaza deloc la relanti. Motorul merge rotund. De ce cantitatea injectata e asa mare? Poate fi din soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facute investigatii.

Din experientra mea as spune ca se rezolva doar cu inlocuirea injectoarelor,ele nu mai pulverizeaza si atunci ECU comanda multa motorina ca sa tina relantiul

Du avansul la -5.9 (vezi cum trage) pana remediezi problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor . am citit acest topic si  am inteles ca avansul  ar trebuie sa fie intre -1,5 si -2,5.   am un vw passat 1.9 bls (74kw  bluemotion dpf   2008   motor PD)  de cateva luni si  am schimbat acum 3 zile kit distributie, pompa apa, curea transmisie , garnitura capac culbutori si garnitura pompa tandem.

ma deranjeaza  consumul mare  la relanti  0.8-0.9l/h  dupa ce apa ajunge la 90 grade. (acum o luna  porneam cu 0.7 si scadea 0.6  chiar 0.5  .. nu stiu daca e de la manopera de acum sau o fi altceva  )

va rog sa va dati o parere despre valorile mele ( https://postimg.org/image/gxhsm7yn1/ ) si ce e de facut sa scada acel consum.

multumesc

 

groupeu.jpg

Modificat de wasabios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cantitatea injectata este calculata in functie de:

-turatie

-nm

-temperatura

-masa de aer(debitmetru de aer),daca toate astea sunt in regula,posibil sa fie de la injectoare

un consum ideal la ralanti este 0.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile de mai sus sunt facute  fara consumatori,  la relanti , doar frana electrica actionata,  mmotor cald , 90 grade ,    afara 1 grad .

0.4 nu am vazut la ea  ,    0.5 da

atasaez grupurile de  injectoare 

 

Este normal ca  sa am la pornire  0.7l/h   si cand ajunge antigelul la 90 grade    sa am consum  tot la relanti   de  0.9l/h   ?

injectoareeuuu.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km are masina?

verifica senzorul de temp antigel,cum ti am scris mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

200.000 dar e cu motorul schimbat (SH). vanzatorul zice de 70.000 motorul e greu de crezut.

nu am nicio eroare, nu am simptome  de niciun fel .

doar consumul mai ridicat.   poate sa fie ceva legat de manopera recenta (distributie, pompa apa, curea transmisie, garnitua culbutori si garnitura chiulasa)?

Modificat de wasabios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa reglezI avansul cu vcds. Dute la un mecanic care stie sa faca asta daca ai schimbat distribuția recent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a folosit cale de blocare la schimbarea distributiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce a folosit. azi am fost iar si  mi-a modificat  avansul, la cererea mea  dar consumul este tot de 0.8l/h    cand apa e la 90 grade .

de ce  pornesc la rece cu 0.7 si  cand se incalzeaste ajunge la 0.8-0.9 ? ce valori sa mai verific ?

acum variaza    -2       -1.5    si am urm valori :

valori noi.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti din Iasi, da un telefon si fa o programare lui Catalin/ Excalade, ai sa intelegi de ce dupa ce ajungi la el, preturi foarte mici, iti spune intr-un sfert de ora ce are masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: sau colegul @romytaxy in Radauti. Amandoi sunt super de treaba si profesionisti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reglat avansul dar tot greu porneste parca parca ar fi ceva mai bine l-am lasat momentan la 0 cand e cald si la rece am vaxut ca e 0.39 dar nu e de aici pornirea la mine ...totusi sa schimbat ceva in bine zic eu ...dar banuiesc ca ar fi ceva din bujii la mine....

stie cineva daca timpul de actionare al bujiilor de 2 secunde este prea mic cu motorul rece?? si daca senzorul de temperatura antigel poate influenta consumul masinii este vorba de un 2.0 tdi pd.stiu cum se schimba cu vcds timpul de actionare dar ma interesa daca e normal asa sa fie doar 2 secunde am bujii ngk noi pe ea asa avea din fabrica dar sub 5-6 grade porneste mai greu invarte mai mult a si inca ceva am vazut ca senzorii de antigel sunt de mai multe culori ...verzi negrii si grii stie cineva sa explice de ce? am inteles ca difera eu cand l-am schimbat era negru si am pus unul gri behr parca. Am mai vazut o chestie acum de cand este mai frig consumul la mine pe bord fluctua intre 0.5 0.6 la 90 grade dar acum daca pornesc farurile si caldura plus radio se duce consumul in 0.9- 1 l/h  fara clima nu cred ca e normal ma uit pe vcds si incarcarea e buna 14 si ceva.. bateria e noua varta silver si nu stiu daca e normal.multumesc

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de temperatura exterioara ,in functie de el ecu dicteaza durata de incalzire a bujiilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura fiind cel din bara  jos in grila din fata radiatoarelor?? l-am schimbat anul trecut luasem o vulpe si mi la rupt...  dar pe bord imi indica corect temperatura..

Stiam ca senzorul de temperatura antigel dicteaza durata de incalzire..

Chiar in vcds gasesti adaptare senzor antigel cu preincalzirea bujiilor dar si cu senzorul temperatura exterioara??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, EEXCALADE said:

Verifica senzorul de temperatura exterioara ,in functie de el ecu dicteaza durata de incalzire a bujiilor

ECU nu are treaba cu senzorul de temperatura exterioara, ci cu G2/G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa spuneam si eu... Al Bundy ai idee cat este normal timpul de actionare al bujiilor cate secunde?? La mine ca e iarna  cu - grade ca e vara martorul din bord tot asa de repede se stinge si pe vcds cu motorul rece timpul e 2 sec..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cat este mai frig afara cu atat martorul sta mai mult timp aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu prea ca e vara ca e iarna cam tot atat de repede se stinge si de aici banuiesc ca e ceva ca, cum scade sub 6 grade cum porneste mai greu si cand porneste pentru 2 secunde are un tremurat de parca merge in 3 pistoane (injectoare noi schimbate in reprezentanta de 1 an jumate deci de aici nu ar fi problema si nici din bujii ca sunt noi ngk ) motorul e 2.0 tdi pd 170 cp BMN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!