Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

In imaginea pusa de mine pare sa fie vreo problema cu vreun injector? Masina o am de 1 luna si tare mi-e ca s-a umblat la avans tocmai pentru a nu trepida la relanti si sa o poata vinde in felu asta mai usor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o masina nu se poate repara din avans,ca sa stii daca injectoarele sunt ok trebuie sa pui avansul unde trebuie ,adica pe -1,5...........-2,5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut am un passat b6 BMP 2.0 , am o mica problema la avans pentru ca am schimbat distributia si vreau sa o reglez ,reglajul se poate face si din vcds sau doar de la axa cu came din cele trei suruburi si urmarind valorile  pe vcds ? Si daca puteti sa imi dati cadeva detalii pe ce grupuri trebuie sa intru si ce valori ar trebui sa am ? Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar mecanic, slabind cele 3 suruburi. Veriificarea se face pe vcds. Grupul 004, casuta a 4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La motor 1,6 TDI cr, care e avansul corect și pe ce canal se vede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare baieti,

De curand am intrat in randul posesorilor de Passat B6, motor 2.0 TDI BKP.

Masina este din 2007 insa nu a avut distributia schimbata niciodata de vechiul proprietar, masina ruland doar 65000km in 11 ani.

Imediat dupa achizitie am hotarat sa schimb distributia dar nu inainte de a citi valorile initiale cu VCDS. La cald masina avea avansul reglat la 0 dar injectia era realizata la 4.2 ATDC si dura 2.8 grade.

Astazi, dupa schimbarea distributiei, valorile arata ca in imaginea atasata. Parametrii de injectie nu s-au schimbat mai deloc; avansul a migrat la -0,74.

Care este recomandarea voastra ? E cazul sa resincronizez distributia sau aceste valori se pot regla doar din axe ?

Mentionez ca motorul merge rotund si masina trage bine. Singurele simptome relativ ingrijoratoare fiind o vibratie usoara la ralanti (acompaniata de volant care pare a fi influentata de mersul motorului) si un usor tacanit  intre 1500-2000 la acceleratie moderata (cred eu de la injectoare). Am analizat aceste simptome si prin comparatie cu mersul unui alt motor, tip BKD, de pe o alta masina ce o detin. La acel motor distributia e reglata avans 0.0, injection start 0.0 BTDC, injection duration 7.1 grade. BKD-ul nu vibreaza la ralanti si nu aud tacanitul injectoarelor in mers.

Pentru a elimina orice suspiciune, masina a avut toate injectoarele inlocuite prin rechemare in service la 50.000 km.

Va multumesc anticipat pentru interes si astept cu nerabdare sugestiile voastre !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-ai obosit macar sa citesti cateva din cele 20 de pagini ale acestui topic? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Andrei,

Rasfoiesc de zile bune atat topicul de reglare avans cat si cel de Camshaft Timing. Din pacate informatiile citite nu au fost concludente pentru mine, sau cel putin nu m-au lamurit pe deplin.

Inteleg ca motoarele EDC 16 ar trebui sa aiba avansul setat intre -1,5 si -2,5 iar cele EDC 15 - 0.0.

Totodata, un coleg explica intr-un post ca pentru a idenitifica EDC cazual, pentru fiecare motor, poti verifica plaja in care vcds indica/recomanda setarea avansului, respectiv:

EDC15 = -6/+6

EDC16 = -3/+3

Astfel, bazat pe asta, am concluzionat ca ar trebui sa setez avansul la 0.0.

Apoi, din informatii culese in alt post, un coleg de forum explica ca nu exista passat, golf, etc. cu EDC15, fapt ce imi ridica alte semne de intrebare?

Analizand recomandarile generale date in situatii asemanatoare cu a mea, cel mai des apare: resincronizeaza distributia. Eu am facut astazi acest lucru intr-un service autorizat si totusi, ajungand acasa, am citit valorile din vcds si parametrii nu mi se par in regula.

Aici apelam la cunostiintele voastre si asteptam o recomandare scurta si la obiect(poate chiar indrumare catre un specialist din Brasov), in masura in care va permite timpul, vis-a-vis de cele 2 dileme.

1. Reglare avans

2. Reglare parametrii injectie (daca este posibil) - Injection start/Injection duration

Daca consideri atitudinea mea una neadecvata sau nelamuririle mele nefondate atunci poti proceda la stergerea postarii, fara nicio suparare :)

Problema o voi rezolva indiferent de situatie !

Toate cele bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune avansul cum era ....corect este  0 alea din vcds sunt niste valori în care poate masina sa meargă cât de cat ok fără probleme cel mai echilibrat este 0 daca așa a fost de noua cu 0 pune 0 .încearcă mai întâi din axe ar trebui să reușești ...iar daca vrei sa cada pe 0 foloseste  cale originale și pune curea originala  și cade din prima corect.deci cea mai optima valoare este 0 este un echilibru între consum și putere ...daca vrei sa consume mai puțin și să nu tragă du-te in valoarea cu minus daca vrei sa tragă și să consume mai mult du-te in aia cu plus ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai ajuns la concluzia ca este ok  avans 0? 

la ambele motoare  ( BKD si BKP) avansul se reglaza pe -2.5 din axul de admisie si cantitatea injectata se regleaza la 5.5-6 din axul de evacuare.

atunci o sa mearga bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti !

Maine am reprogramat o vizita pentru a reinspecta distributia.

Astazi, la rece, masina a pornit foarte greu, a invartit de cel putin 5 ori. Au fost folosite cale VW pentru montarea ei dar cel mai probabil diferentele intre cureaua veche si cureaua noua au dus la decalarea avansului iar baietii din service nu au verificat cu VCDS dupa montare. 

@andrei_221, daca valoarea injectata este corecta iar valorile Injection start/Injection duration sunt 4.2 ATDC/2.3 KW cum pot face sa corectez cele 2 valori la 0 BTDC/6-7,1 KW?

Merci anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul zice că nu a schimbat până acum distribuția niciodată si că era 0 de fabrica avansul ....deci fabrica se înșală să înțeleg și avansul trebuie pus la -2.5 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot nu înțeleg pui distribuții cu cale originale cu ,curea originala ( curea aftermarket cade întotdeauna pe plus undeva până in 0.74) după manual-proceduri vag și cade 0  iar aici se vorbește sa o duci la -2.5  ...iar eu nu am văzut o procedura de la grupul vag să spună că avansul după montaj de curea trebuie coborât la -2.5 și nici nimeni sa explice ce se  întâmpla de fapt cu un motor când avansul este pe minus și când este pe plus 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu cale tot in zero cade, atat aveam avansul dupa inlocuirea distributiei la BKD, dar am mutat la minus 2 dupa sfaturile colegilor, insa nu este absolut nicio diferență..trage la fel, consuma la fel, relanti la fel deci nu mi as face prea multe griji. Mai important este sa fie cantitatea injectata ok altfel consumul iese din parametri sau masina merge aiurea.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine punctat,

Si eu ma intrebam de ce ar fi indicata o distributie retardata cu 2,5 grade ? Din cate stiu, cel putin pentru o pornire usoara la rece, este indicat un avans usor, spre +0.5-1.

@Adriannnnn, eu sunt acum pe la 4,7 cu valoarea injectata, o sa incerc sa ridic aproape de 6.

Tot nu sunt lamurit cu valorile injection start/injection duration. Ce influenta au si cum le poti regla ? Sper sa ma lamureasca cineva.

Numa bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BXE-ul meu a venit din fabrica la -2.5, am pus interfata de la inceput, deci are o logica ce spun cei cu experienta aici referitor la valorile obisnuite ca fiind cu -x.x, in functie de codul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, AndyFoxu said:

Bine punctat,

Si eu ma intrebam de ce ar fi indicata o distributie retardata cu 2,5 grade ? Din cate stiu, cel putin pentru o pornire usoara la rece, este indicat un avans usor, spre +0.5-1.

@Adriannnnn, eu sunt acum pe la 4,7 cu valoarea injectata, o sa incerc sa ridic aproape de 6.

Tot nu sunt lamurit cu valorile injection start/injection duration. Ce influenta au si cum le poti regla ? Sper sa ma lamureasca cineva.

Numa bine !

E bine cantitatea injectata, cam atat am si eu, de ce vrei sa o maresti ?

Repet, cu avansul modificat de la 0 la -2 masina mea merge la fel (inclusiv pornirea e la fel, porneste instant). Nu mi-as face prea multe griji despre asta. Pe forum se spune ca intervalul e -1.5 pana la -2.5.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferența este de putere ( in sprint) de la -2.5 la 0 nu este foarte mare dar este deja când te duci spre 1 se cunoaște mult mai bine

Iar dacă vrei și mai multă putere mai mareste și un pic cantitatea de motorină și ai să simți diferențele ...

Adriann la rece cum pornește pe -2 ....fa un test și pune la 0 când e ger și vezi diferenta

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut masina 1 an de zile cu avans zero (deci inclusiv iarna ) si de 1 an jumate am avans -2.. eu nu am vazut diferente la pornire.

 

Nu am intrat pe topic sa contrazic pe nimeni, nu zic ca e mai bine 0 sau mai bine -2.5, am vrut sa spun doar ca nu prea merita sa-ti bati capul cu asta, masina merge la fel.. cel putin a mea.

Nu am dat downvote :)

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci rezultatul poți să o reglezi cum vrei cum vrei tu sa simți mașina in plaja aia de aici pornesc toate contrele dar uitate pe forumuri in afara țării și ai să vezi că avansul marea majoritate îl au 0-0.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca cineva mi-a dat down-vote, adevarul ramane acelasi, din fabrica a venit cu -2.5 la BXE.

UNn BLS pe care il stiu de nou a venit -2 din fabrica.

In alta ordine de idei sunt peste 20 de pagini in care oameni care se pricep spun valorile optime si tot se gasesc utilizatori care considera ca nu este nici o diferenta. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndyFoxu

Te rog sa-mi dai si mie o poza din vcds cu distributia originala de pe bkp.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine de 2 zile de când am schimbat distribuția și s-a modificat avans de la 0 la -0.74 mașina pornește f greu la rece. Învârte de 5-6 ori. Luni mă duc să o pun la 0.5 și să resincronizez axele. Sper sa mai crească și valoare injectata un pic. Merci de sfaturi băieți !

Va țin la curent !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minutes ago, AndyFoxu said:

modificat avans de la 0 la -0.74

eu nu vad nicio diferenta intre cele 2 valori,ca sa porneasca intradevar greu trebuie sa fie dupa -5,9 si atunci distributia o sa arate 0

in zona cu + nu stiu la cat porneste greu ca nu are ce cauta avansul la edc 16 in zona aia

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!