Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

avansul tau e la fel cu a colegului tau?

oricum nu il poti modifica tu,decat avansul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si eu sa resincronizez distributia dar nu stiu daca o sa reusesc ceva ...m-am uitat pe forumurile straine pe postari si toate bmn-urile le-am vazut cu 5 atdc acum nu mai stiu dar oricat de mult am incercat sa pun distributia tot 5 atdc mi-a iesit si sa blocat cu cale cu tot ce trebuie  de gresit nu stiu unde gresesc ...mai incerc odata daca nu ..asa o las 

Poate al prietenului e 1.9 pd si sta la 0 ..ca asa mai am si eu una de 1.9 si sta la 0 dar la asta de 2.0 sa mor daca pot sa scad valoarea de 5 

Uite doua linkuri cu motoare BMN (sunt doua poze din vcds) la care ign timing e 5 atdc si nu stiu de ce la motorul asta e asa

http://www.audi-sport.net/xf/threads/help-please-fine-tuned-cam-timing-but-ive-screwed-up-tdi-bkd.159284/

www.briskoda.net/forums/topic/240186-all-pd170-tdi-vrs-owners-your-help-needed/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ori gresim toti ...ori asa trebuie sa fie la motorul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit ca si eu am cautat pe straine si nu am gasit concret nimic.al colegului este 1.9 105 cp bkc cred, al meu este 2.0 BMR nu (bmn).

Modificat de Csabi 1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
10 hours ago, iahimmihai said:

Acum ori gresim toti ...ori asa trebuie sa fie la motorul asta

 

10 hours ago, iahimmihai said:

 

Poate al prietenului e 1.9 pd si sta la 0 ..ca asa mai am si eu una de 1.9 si sta la 0 dar la asta de 2.0 sa mor daca pot sa scad valoarea de 5 

 

numai 1.9 EDC15 trebuie sa fie la 0.0

1.9 EDC16, trebuie sa fie intre -1.5 si -2.5

10 hours ago, iahimmihai said:

Acum ori gresim toti ...ori asa trebuie sa fie la motorul asta

buna logica asta.....hihihi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine asta am inteles treaba cu atdc 5 nu am inteles.cand pun cursorul fe 5 atdc imi artata ca 4.2 btdc si 4.8 atdc ar trebuii sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea ardc/btdc NU se poate modifica .

Respecta procedura de sincronizare a distributiei si motorul o sa mearga bine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee in ce fel impacteaza curba de cuplu / putere valoarea avansului la 2.0 TDI 16v intre zero si minus 2.5  ?

Doar avans, fara injection qty.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Csabi bmn si bmr sunt motoare surori aproape identice curios ca iti arata in vcds valorile astea  4.2 btdc si 4.8 atdc si nu e bine la mine e diferit parca e intre 6 si 6 poate nu e bun vcds-ul....ma uitam pe postarea ta cu imaginea vcds (grupul cu avansul)  si la Label File vad ca il vede bmn (stanga sus)...parerea mea si e doar o parere cauta problema cu trasul in alta parte undeva in zona turbinei o curatare. am pe cineva cu un bmr si la fel parca avea 50 de cai nu 170 ia curatat turbina si a scos din ea '' jumatate de galeata'' de cenusa si acum ii trage de rupe

Florin nu vorbeam de avans ci de injection start care este 5 grade atdc si care orice ai face nu il poti modifica ...sau nu reusesc eu :) (daca reuseste cineva dau nu o bere o naveta si ma tin de cuvant ;)

iar in reglarea avansului singura diferenta pe care am simtit-o la reglaj ...... (inainte aveam avansul +1.09 si acum il am 0 ) in afara de consum nu am simtit nici o diferenta masina trage la fel nici mai tare nici mai incet

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si totusi un motor bmn cu 3 grade atdc hai ca nu mai inteleg nimic ori vcds-urile noastre sunt panarame ori..............

20160531_171254.jpg.959c2c7e79076caf251350c76e838e93.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

004,2,Injection Start,(Specified),Specification (Idle): 4.0 ATDC ... 2.0 BTDC\nSpecification (Full Load): 13.0...25.0 ATDC

Valoare respectiva NU se poate modifica 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 minutes ago, iahimmihai said:

 

muta avansul pe 0 ,probabil se modifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE vorbim de 2.0 tdi pd Bmn 170 cp..... pai si explicatia care este ca in poza de mai sus acelasi motor Bmn de 170 cp are in relanti 3 ATDC si eu acelasi motor tot bmn tot in relanti tot la 90 de grade apa am 5 ATDC    :banghead::banghead::banghead:

sa mutat avansul in toate directiile si nu se modifica nimic

grupul 4 a doua casuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansurile sunt la fel la amandoua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul l-am dat in toate directiile si cu plus si cu minus si nu se schimba nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iahimmihai Nu-ti mai bate capul ,valoarea restectiva Nu se poate modifica ,e dirijata de ECU in functie de mai multi factori. E ok atata timp cat se incadreaza in vaorile postate mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina cu care ai facut comparatia ,are avansul la fel ca la ata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e la fel

ionut este la fel nu mai gasesc imaginile sa le pun dar este la fel

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Comparatia e valabila daca codul de motor si softul sunt acelasi 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE s-ar putea sa ai dreptate ca intotdeauna dar totusi nu mi se pare logic ca ea sa injecteze motorina cand iese din compresie 

acelasi motoare sunt aceleasi cod bmn cu bmn nu sa umblat in soft 

ce este ciudat ca am facut o proba sa zic asa m-am dus cu avansul cat de mult am putut in marja celor 3 gauri de pe axe  iar la mine la +2.20 nu a mai vrut sa porneasca si de aici  aici am constatat ca ceva nu este in regula.....vad pe aici ca unii au avansul cam tot pe la 2 si ceva si masinile pornesc dar asta nu mai vroia sa porneasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iahimmihai chiar ca este interesant treaba cu codul motor in brief germana scrie bmr in cartea sevice bmr si in potbagaj tot bmr pe motor nu am vazut unde scrie iar in vcds bmn asa ceva... vineri fac rar si vedem ce zice poate e schimbat motorul.cat despre tras am rezolvat problema asa se pare a fost un senzor temperatura turbo defect arata 1024 grade si limita puterea.am pacalit ecu cu o rezistenta si acuma am 250 grade c si trage mult mai bine dar top speed cam putin zic eu 210km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa se duca mai mult constructiv ai 215 eu cu a mea 260 distanta lunga sa zicem autobahn germania constructiv tot 215 dar se duce mai mult

Senzorul de pe galerie evacuare turbina cost 5 mil cred ca lai schimbat gen seamana cu lambda

Daca era busit trebuia sa ai eroare vezi sa nu fie dpf infundat si din cauza asta nu trage

Si tot din cauza asta temperatura sa fie mare

Daca nu rezolvi problema cu senzorul ala si ai dpf activ vezi ca il infunda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iahimmihai dpf ii anulat fizic si din soft eroare nu a dat ca au umblat in soft sa nu vad erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resofteazo din nou ca ceva nu e bine la softul ala mergi la cineva autorizat si bun din cate inteleg tu nu mai vezi nici o eroare la nimic??asta nu e bine deloc... normal cand se face dpf off restul de erori ex :egr sonde etc cand le ai trebuie sa le vezi...deci softul nu e bine facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la cine am cumparat masina a umblat in soft cica a sters ceva sa nu imi arate,la engine arata ceva 000000 iso reserved by document si atat,apoi colegul EEXCALADE a zis sa pun soft original si o sa apara erorile.omul nu a avut soft si a modificat el ceva ca nu mai apare acel iso eroare deci in momentul de fata nu am nici o eroare la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!