Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Atunci sa trag concluzia ca ar fi pornit greu si la 0.0 si e doar o coincidenta ca am schimbat distributia chiar odata cu venirea frigului la Brasov ? (au fost -10/-12) Ma indoiesc ca temperatura afecteaza in vreun fel pentru ca la pornire, desi invarte de 5-6 ori pana porneste, nu simt ca electromotorul intampina rezistenta ca atunci cand uleiul e gros si motorul e urnit cu greu. De aici, si asociat cu schimbarea recenta a distributiei, concluzia ca ceva e in neregula cu avansul.

Oricum ar fi voi merge luni si voi testa mai multe ipoteze. Cert e ca dupa pornirea grea motorul merge foarte rotund. Eventual voi verifica si bujiile incandescente.

Multumesc pentru interes !

Modificat de AndyFoxu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, k7_nairam a scris:

@AndyFoxu

Te rog sa-mi dai si mie o poza din vcds cu distributia originala de pe bkp.

Multumesc.

847663244_Frtitlu.thumb.jpg.1540e6cb0fe318de346340c08186629c.jpg

In scan nu se vede grupul 1.

A fost citire la cald, valoarea cantitatii de motorina injectata era 4.5-4.7 mg.

Modificat de AndyFoxu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Detin un a3 2005 2.0 BKD 16v, chiulasa C.

Probleme:

1. Trepidatii (zdruncinaturi) la relantiu cand motorul este cald. Dar nu, numai. Și când este rece se simte o mica zdruncinatură doar uneori. Dar la cald ma scoate din mașină.

2. Pornire mai greoaie la cald. 

De tras trage binișor. Consum foarte ok: afara 5.2 mers sportiv, si 4.2 la consum. Cu aproape un plin am facut in jur de 850 km si mai aveam la range 60km.

Întrebarea mea este: aceste probleme (in special problema 1) se datorează distribuției (vezi vcds ss)? Mecanicul a montat distribuția cu cale si a pus-o la 0 (asa mi-a zis). Nu a umblat la reglat axele cu came si nici nu a folosit vcds pt a verifica. Am vbit cu el si m-aș duce sa fac ajustări pt ca am cumpărat un vcds. Dar vreau sa știu care sunt valorile optime pt acest tip de motor (injection start, injection duration). De torsion value stiu ca -2.5, iar quantity injecțion 4.7-5.2. 

ar fi ok ca eu sa mut doar din prima axa la -2.5°? Sau trebuie modificate ambele? 

Mulțumesc frumos!

 

1544558876584982.jpg

1544558934070895.jpg

1544558992882122.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornire la cald se rezolva din soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin. In ce consta mai exact rezolvarea pornirii greoaie la cald din soft? Eu de exemplu, am setat pe vcds in Engine/Adaptation pe canalul 1 am pus valoarea 3. Dar nimic... Bateria trebuie schimbată neapărat în cazul meu (dă semne). Deci o sa ma pronunț după daca se va rezolva cat de cat pornirea la cald. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Este posibil ca dupa inlocuirea distributiei (nu s-a efectuat niciun reglaj cu vcds ulterior) range-ul sa fie decalibrat?

Pe scurt, am patit la range 80 km sa mi se opreasca motorul in mers. Am ramas fara motorina.

De asemenea, cand ajunge la range 130-120 km, porneste foarte greu, se zguduie motorul la pornire ca si cum abia ar mai avea ceva pe fundul rezervorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica pompa din rezervor. Nu are de ce sa se decalibreze BC dupa inlocuirea distributiei. Eventual deconecteaza borna pt cateva minute, dar eu banuiesc pompa de carburant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.

Pompa o aud cum lucreaza, bazaie "normal" la punerea contactului. De asemenea, motorul electric l-am inlocuit in urma cu vreo 3 ani.

Tot ce-i posibil acum....

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde

Care este normal valoarea avansului cand e facuta distributia cu cale? Am folosit cale de blocare am rotit motorul verificat si rasverificat dar la unghi torsiune am -2.6la rece si merge pana la -3.4 la cald. Nu trebuia sa fie cat mai aproape de 0 daca e pe moturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ar trebui sa cada pe 0.

Dar.. datorita uzurii fuliilor dintate si faptul ca nu se folosesc curele originale VW .. apar decalaje.

Regleaza cat mai aproape de 0 cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

54 minutes ago, Spiridusulverde said:

Nu trebuia sa fie cat mai aproape de 0 daca e pe moturi?

niciodata nu  a cazut pe 0 din cate am facut,pusa cu cale cade intre-1.5 si -3,in functie de cum strangi intinzatorul la semn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde

Bun am reglat am cazut din prima la 0. Ce ma nelinisteste este cantitatea injectata la start e ok ? poza inainte si dupa reglaj.

Untitledgg.png

Untitledh.png

Si una cu grupul 1.E ok motorina injectata?

Untitledk.png

Fluctueaza intre 3-3.5mg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parametrii ii compari cu motorul la 90 de grade ,aveai mai putin tu....si de ce ai dus avansul pe 0? in topic s a mai discutat,avem recenzii de la colegi cu prima distribuitie si avansul era negativ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde

Am intels il incalzesc si o sa verific apoi. Acum la avans 0 am consum 0.4 la relatii. Motorul suna bine.Ce beneficii aduce un avans cu -?Scuze de atatea intrebari ...

Modificat de Spiridusulverde
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde

Apa la 90 grade. Merge rotund si suna bine. Consum la relantii0.4. Il las asa sa vedem cum se comporta daca nu imi place il duc la -.Ce parere aveti de masuratori?

90.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

personal cred ca avansul e ok daca e intre 0 si -4 max,eu zic sa il duci la -2 poate mai creste un pic IQ,ai 3,3 mg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde

Mersi de informatii. O sa tin cont.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Spiridusulverde daca ti se pare ca ai nimerit usor unghiul 0 si nu ai experienta este foarte posibil sa fi iesit din plaja de reglaj a avansului. Este foarte greu sa il pui direct pe 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un passat 1.9 bls știe cineva cat trebuie sa fie avansul ??de curând are schimbate  axa și tachetii și este ceva ciudat la mașina asta ...nu prea am încredere că distribuția a fost pusă corect sau chiar axa cum a fost poziționată .... De ce ...are avans +1.5 și când vreau sa îl cobor de exemplu la 0 da eroare pe g40 și pornește că o cizma pun pe +1.5 pornește ușor și eroarea dispare...eu zic că ar fi distribuția montata prost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, iahimmihai said:

îl cobor de exemplu la 0 da eroare pe g40

invarte in sens invers si vezi unde cade...daca mai ai loc in gaurile ovale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca de eroare cu distrib pe 0... nu e bine ceva.

Tre sa tolereze de la plus trei la minus trei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu că trebuie să tolereze intre -3 și +3

Operațiunea schimbare axa , tachetii plus montaj distribuție nu este făcut de mine ...la mine doar a venit pentru reglaj avans și am reușit să îl cobor de la + 1.5  la +1 daca cobor mai jos îi da eroare pe senzor g40 decalaj între axa și arbore ...eu i-am spus să se ducă înapoi cu ea că are garanție pe distribuție că nu mi sa părut pusă corect și nici nu m-am băgat atâta timp cât e în garanție lucrarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde
11 hours ago, Planetara said:

@Spiridusulverde daca ti se pare ca ai nimerit usor unghiul 0 si nu ai experienta este foarte posibil sa fi iesit din plaja de reglaj a avansului. Este foarte greu sa il pui direct pe 0.

Era la -3.4 am rotit foarte putin axul in sens invers acelor de ceas. Eu zic ca nu am iesit din raza de + -6. Motorul merge frumos.

Abia daca am miscat axul fata de fulie.

06112010065.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza si cum e facut reglajul la injectoare. Pot aparea declaje de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!