Jump to content

Porneste dar nu se tureaza (moare)


mihai0304
 Share

Postare recomandată

Salutari. M-am lovit de o problema ciudata, zic ciudata pt ca nu imi pot da seama ce are (vorbeste mecanicul din mine).

Pornesc masina acum 1h, o ia la prima cheie si ca de obicei, fiind frigut afara, trepideaza. Doar ca acum trepideaza foarte rau, se zgaltaie ingrozitor de tare (nu am mai patit asta pana acum). Scoate fum alb, da rateuri, clar nu merge in 4 cilindrii. Incerc sa accelerez putin de tot si moare. Am incercat de cateva ori, acelasi rezultat.

Dupa 6-7 incercari, parca trepideaza ceva mai incet dar dupa 1 min de mers la relanti, moare. Daca accelerez putin, moare. Daca bag in viteza sa o dau mai in fata, nu se tureaza, nu o pot misca.

Aseara pe la 4:00 nu a avut nimic, azi nu mai merge.

Mentionez ca masina sta si inclinata (rotile de pe partea dreapta stau pe bordura). O sa incerc cand ajuns inapoi acasa sa o las pe o suprafata dreapta.

Ce poate fi? A mai patit cineva asa ceva?

Pare a fi o problema de alimentare (injectoare/pompa de injectie).

Am uitat sa mentionez, este vorba despre 1.6 D JP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-i dai de cap posteaza si aici rezolvarea,aceiasi problema o am si eu ,doar ca eu am schimbat pompa veche(era dusa,nu pornea decat trasa),iar cu noua pompa face exaxct ca a ta.

Am verificat si rasverificat semnele la distributie,porneste merge cateva secunde trepideaza ingrozitor,fum alb si moare.

Nu merge s-o turez deloc,cum ating acceleratia cum moare.

Pompa verificata,injectoare verificate,bujii bune ,compresie ok! Dar de pornit nu vrea nicicum.

Modificat de sebannu 1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb cu un prieten, posibil filtru de motorina sa fie problema. Al meu este foarte vechi si am tot zis ca il schimb dar nu am ajuns sa o si fac.

Mi-a spus ca poate s-a macinat filtrul de hartie din el si s-au desprins bucatele care posibil sa fi blocat injectoarele sau... sa fie un amestec de mazga cu motorina in filtru si sa se blocheze, sa nu circule la debit necesar.

Eu nu am schimbat nici bujii, nu am verificat nici injectoare si nici pompa. Compresie, cel putin pana aseara la 4 am avut chiar foarte buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a mea face la fel doar cand am foarte putina motorina in rezervor .... daca ii tragi shocul se tureaza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ieri am scos din rezervor de la JP-ul meu balauri, pun niste poze sa vedeti. Din cauza acestei ,,culturi,, in ultimele luni tot la o luna de zile desfaceam sorbul pt ca se tot infunda sita sorbului, si se gatuia, si pornirea era greoaie, invartea destul de mult, in mers nu mai statea la relantiu. Motorina folosita e de ,,calitate,, credeam eu (naivul de mine). O posibila explicatie de la un inginer auto e ca motorina moderna e mult mai acida ca cea din anii 80 si ca ataca rezervorul si conductele exfoliand straturi subtiri din acele materiale.post-20993-0-53182300-1361124908_thumb.jpost-20993-0-14224200-1361124914_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai incercat sa folosesc socul pana acum de mai multe ori si nu prea imi dau seama ca face ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nod normal socul trebuie sa mareasca un pic avansul si creste putin turatia de relanti,daca nu auzi motorul un pic mai turat cand tragi socu,l probabil ca nu functioneaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauti sub mocheta in portbagaj, ai un capac il desfaci, scoti furtunele de tur si retur, scoti sorbul (ai grija la plutitor) si scoti sita din fundul sorbului, daca e curata nu acolo tie problema.. La montarea inapoi trebuie presat ( o sa vezi ca are un arc care se comprima) altfel nu poti infileta capacul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Am sa ma uit zilele astea si revin cu detaliu. Am comandat si un filtru de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vai capone ce era la tine in rezervor  :vaidecapulmeu: lafel am patit si eu prin toamna,o luna in fiecare zi dupa ce bagam picioru putin mai tare in acceleratie incepea si mergea de ziceai ca se rupe nu se alimenta deloc pana intr-o zi cand pornea mergea 1 minut se oprea... am demontat sorbul,am curatat sita si apoi si-a revenit complet toata treaba dureaza maxim 30minute. Eu cred ca asta e problema si la mihai   :icon_thumleft:

 

filtru de combustibil cu incalzire trebuie legat pe circuitul de apa sa iti incalzeasca motorina pe timp de iarna...cica ar consuma mai putin...

Modificat de andreigtd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai0304-cum au spus si colegii.Filtru/curatat sorb si rezervor .

@capone-cum au ajuns pantalonii in rezervor?

@sebannu-doar la TD influenteaza socul si turatia.La D simplu doar avansul.Nu e sesizabila cresterea de turatie prea mult daca e bine reglata pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

It's alive !!!

Am schimbat filtrul, am desfacut sorbul [parea curat rezervorul, sita era foarte curata], mi-a dat cateva emotii la pornire dar a luat-o pana la urma.

Va multumesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xanule ce pantaloni, te referi la chilotii si tricoul de langa ,,balega,,? alea le-am folosit pe post de filtru cand strecuram motorina.

Mihai e bine daca e doar filtrul, da eu zic sa nu te bucuri prea mult pana nu trece o perioada de timp , doar dupa o vreme de porniri si umblat cu masina eu zis sa te pronunti.

Modificat de capone26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu spalatul rezervorului e general valabila,chiar daca e diesel sau benzina. Am patit cu un golf mk2 1.6 pn benzina. Schimbat filtre, bujii, aprindere etc. Pornea dar nu se tura si am facut proba cel mai simplu cu furtunu in sticla si imediat sia revenit motorul, trage bine, nu mai vibreaza, sta frumos in relanti etc. Asa ca dat jos rezervor, spalat, curatat, pus filtru nou si totu e foarte bine acum. Chiar recomand cand cumparati o masina veche sa se faca aceasta operatiune, dar vara ca iarna e cam nasol pe frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am vaga impresie ca problema nu s-a terminat aici... Am schimbat filtrul cum am specificat si mai sus, rezervorul si sorbul... curate.

La relanti, am impresia ca sta mai turata, parca a crescut si consumul simtitor.

Ce sfaturi imi puteti da? Schimbat/reconditionat injectoare [sa nu se fi "blocat" ceva de la eventualele jeguri din filtru]? Problema e ca nici nu am turometru si nici kilometrajul nu imi merge ca sa pot sa fac un consum ceva dar fac in mare aceleasi drumuri si deja parca fac din ce in ce mai putine pe cata motorina bag...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O crestere de consum e normala cu filtru nou.Dar ar trebui sa simti si o crestere de putere.Fiind filtrul infundat nu se alimenta pompa,respectiv injectoarele.Si cresterea turatiei este normala.Acum depinde cat creste consumul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!