Jump to content

B6 - 105kw - AdBlue - pareri pro/contra , merita?


mark21
 Share

Postare recomandată

20 minute în urmă, Ionutd a scris:

Si eu am fost de aceeasi parere: wow 2000 de lei un senzor. Acum am trecut de perioada de negare si-l caut ca sa-l schimb. Daca le lasam asa, in timp o sa ne dea eroare sistem adblue si o sa ne limiteze la 1050 Km range, timp in care sa remediem defectiunea, dupa care nu o sa mai porneasca. Actualizarea de software - nu cred ca o sa rezolve ceva.

...Multumesc de lamurire.Astept un feedback de la tine dupa ce il schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare nu s ar putea anula sistemul de adblue fara sa anulezi dpf-ul?Stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am intrebat in cateva locuri, inclusiv pe Dragos Voinea si raspunsul a fost ca este posibil, dar nu este recomandat, pentru ca DPF se va infunda mult mai repede. (nu am inteles insa de ce), asa ca eu am renuntat la anulare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

imi cer scuze, sunt nou pe forum.

ma poate ajuta si pe mine cineva cu aceasta problema ?

mi-a aparut astazi dimineata check engine si am pus testerul sa vad ce este.

si mi-a dat aceasta eroare.

este prima data cand imi apare eroarea asta.

cam cat timp mai am pana mi se defecteaza de tot piesa ?

am citit mai sus ca ar costa pe undeva la 5600 lei reparatia.

cei care ati patit-o, cum ati procedat ?

multumesc

 

WhatsApp Image 2016-09-26 at 13.31.04.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 2/17/2015 at 1:09 PM, blueTDI said:

Cum ai ajuns la concluzia ca trebuie schimbat senzorul de temperatura AdBlue din rezervor ? se pare ca senzorul ala are doua functii, masoara nivelul  si temperatura adblue.Am atasat niste imagini cu modulul care are montat in interior acest senzor. Nu stiu daca

se poate schimba dar poate te lamureste cineva care a incercat asa ceva...desi cred ca sunt putin utilizatori pe forum care au montat pe masina sistemul adblue.

Corp Modul-Pompa 00.jpg

Senzor temperatura si nivel AdBlue.jpg

Corp modul adblue.jpg

Am o problema similara cod eroare P202B ,heater tank adblue defect ,de unde ati procurat ,am un passat E6 adus de afara ,acu cu vremea asta rece ,a crapat acest heater ! am gasit pe net dar cam scump in jur de 450$ plus transport ,la dealer am inteles ca undeva la 1000$ ,afara US ,la noi nu am incercat .Daca puteti sa-mi dati ceva detalii ...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/21/2014 at 9:47 PM, binisoft said:

Eu am masina de 14 luni si am facut 43 mii km cu ea. Sunt foarte multumit de motorizarea cu euro6 si de masina. In afara de pompa de Ad-Blue, nu am avut probleme. Masina are acum aproximativ 240 mii km si merge impecabil. Chestia e ca de cand am schimbat pompa (5600 ron), acum 8 luni, am facut 20 mii km si nu mi-a mai aparut nimic de Ad-Blue. Am incercat acum ceva timp sa completez Ad-Blue dar nu am unde, rezervorul e plin. Concluzia este:

 

1. Pompele din fabrica consumau prea mult si se defectau, sau se defectau oricum. Totusi pompa originala a functionat 200 mii km.

2. Pompa noua e aproape anulata, ca nu prea consuma lichid. Sau cei de la VW au instalat-o cumva incat sa nu fie folosita si au ascuns problema.

 

Ideea este ca de 20 de mii km nu am adaugat Ad-Blue si nici nu da semne ca s-ar consuma.

 

Prin occident in multe benzinarii se gasesc pompe de Ad-Blue care arata ca pompele de benzina. Daca suntem noi inca inapoiati nu inseamna ca tehnologia e vreun prototip esuat. Camioanele mari folosesc tehnologia Ad-Blue de mult timp. Mercedes, Audi, Opel, etc. au motorizari ce folosesc Ad-Blue.

Spun-mi te rog daca mai ai masina ,suntem in 2017 ! am achizitionat un B7 cu adblue , acum cu temperaturile scazute a inghetat si heater-ul de adblue a crapat ! ,problema des intalnita vezi forumuri canada nor US ,am gasit pe cineva care poate anula acets sistem,problema e ca nu sunt lamurit daca afecteaza performantele sau functionalitatea motorului ,de aceea daca mai masina spun-mi daca ai mai avut probleme cu sistemul adblue .

On 9/26/2016 at 4:14 PM, robertsusanu said:

imi cer scuze, sunt nou pe forum.

ma poate ajuta si pe mine cineva cu aceasta problema ?

mi-a aparut astazi dimineata check engine si am pus testerul sa vad ce este.

si mi-a dat aceasta eroare.

este prima data cand imi apare eroarea asta.

cam cat timp mai am pana mi se defecteaza de tot piesa ?

am citit mai sus ca ar costa pe undeva la 5600 lei reparatia.

cei care ati patit-o, cum ati procedat ?

multumesc

 

WhatsApp Image 2016-09-26 at 13.31.04.jpeg

Am aceeasi problema P202B ,spune-mi te rog cum ai rezolvat-o ,apropo pe net se gaseste ,dispozitivul respectiv cu heater+senzor temp /nivel undeva la 450$

dar as vrea sa-l anulez intreg sistemul de injectie uree  pt ca nu sunt convins ca problema va fi rezolvata definitiv doar daca inlocuoiesc acest heater ,se pare ca sistemul este f vulnerabil la temperaturi scazute .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 1/18/2017 at 10:37 AM, kaly said:

Spun-mi te rog daca mai ai masina ,suntem in 2017 ! am achizitionat un B7 cu adblue , acum cu temperaturile scazute a inghetat si heater-ul de adblue a crapat ! ,problema des intalnita vezi forumuri canada nor US ,am gasit pe cineva care poate anula acets sistem,problema e ca nu sunt lamurit daca afecteaza performantele sau functionalitatea motorului ,de aceea daca mai masina spun-mi daca ai mai avut probleme cu sistemul adblue .

Am aceeasi problema P202B ,spune-mi te rog cum ai rezolvat-o ,apropo pe net se gaseste ,dispozitivul respectiv cu heater+senzor temp /nivel undeva la 450$

dar as vrea sa-l anulez intreg sistemul de injectie uree  pt ca nu sunt convins ca problema va fi rezolvata definitiv doar daca inlocuoiesc acest heater ,se pare ca sistemul este f vulnerabil la temperaturi scazute .

Azi am rezolvat problema , am inlocuit kitul de reparatie Bosch care contine heater,senzori temp si nivel ,kitul se gaseste ,pret in jur de 900ron ,acum sa vedem cat de fiabil este ?

daca cineva e interesat stau la dispozitie cu informatii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

muresan_c_dan

Si uite cum creste interesul... Poti sa pui un link te rog?

Am intrat si eu in clubul erorilor AdBlue.

:(

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 3/6/2017 at 11:51 AM, muresan_c_dan said:

Si uite cum creste interesul... Poti sa pui un link te rog?

Am intrat si eu in clubul erorilor AdBlue.

:(

 

Problema am rezolvat-o cu ajutorul celor de pe TDIClub ,in special canadienii au probleme de genul , asa cum am scris kit-ul se gaseste la Autokarma si costa 900 ron ,eu l-am inlocuit personal ,nu stiu cat costa la service !pt orice detalii m-a poti suna la 0754858653, asa arata cel defect de pe masina , este BOSCH cel cumparat de asemenea ,numai pe origine gasesti numai ca e facut in Slovakia.

Succes

20170302_105202.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari tuturor ecologistilor cu motoare Euro 6 si nu numai :) !

Sunt posesor de ceva timp,cu scuzele de rigoare ca nu m-am prezentat la sectiunea membri noi,dar o voi face curand.

Nu stiu daca o pot numi problema pentru ca, momentan, nu ma afecteaza,insa poate cineva a mai intalnit eroarea aceasta si poate sa imi spuna daca sunt motive de ingrijorare ,m-am documentant inainte de achizitiona acest autoturism cu sistemul Ad-Blue asa ca nu dati cu bota :) .

Mentionez faptul ca, sistemul a fost reparat in luna decembrie de fostul proprietar, iar la diagnoza a aparut eroarea  urmatoare,atasez diagnoza +devizul de la reprezentanta.

Nu am nici un martor aprins in bord .

Si o ultima intrebare,am citit ca in momentul in care apare mesajul ca trebuie completat cu Ad-Blue se completeaza minim 6L,este bine sa completam cu lichid inainte ca sa apara acest mesaj pentru a evita anumite probleme?Daca da,voi de unde achizitionati lichid Ad-blue?

Va multumesc anticipat, si sper ca nu m-am lungit foarte mult.

 

diagnoza.jpg

Screenshot_1.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 11/3/2016 at 5:29, comarnescu a scris:

Buna seara!

Am achizitionat un Passat B7 din 2012 2.0 tdi, BlueTDI nu BlueMotion,rezervorul de AdVlue este in locul rotii de rezerva si am o eroare in bord!Am verificat-o pe 2 testere si este la fel!

Eroarea este 9656 , P202B -Control Corcuitfor Reducant Tank Heating! 

Am inteles ca este un senzor de la rezervorul de AdBlue din cate am mai citit pe forumuri din afara!Unii spun k se inlocuieste rot sistemul, altii ca doar trebuie curatat!

Ma poate ajuta cineva cu un sfat si un pret?

Multumesc

Baga cheia în contact fără sa pornesti și așteaptă 30 de secunde după aia pornește. Ar trebui sa se resetez adblue 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 3/23/2017 at 3:33 PM, P. Gabriel said:

Salutari tuturor ecologistilor cu motoare Euro 6 si nu numai :) !

Sunt posesor de ceva timp,cu scuzele de rigoare ca nu m-am prezentat la sectiunea membri noi,dar o voi face curand.

Nu stiu daca o pot numi problema pentru ca, momentan, nu ma afecteaza,insa poate cineva a mai intalnit eroarea aceasta si poate sa imi spuna daca sunt motive de ingrijorare ,m-am documentant inainte de achizitiona acest autoturism cu sistemul Ad-Blue asa ca nu dati cu bota :) .

Mentionez faptul ca, sistemul a fost reparat in luna decembrie de fostul proprietar, iar la diagnoza a aparut eroarea  urmatoare,atasez diagnoza +devizul de la reprezentanta.

Nu am nici un martor aprins in bord .

Si o ultima intrebare,am citit ca in momentul in care apare mesajul ca trebuie completat cu Ad-Blue se completeaza minim 6L,este bine sa completam cu lichid inainte ca sa apara acest mesaj pentru a evita anumite probleme?Daca da,voi de unde achizitionati lichid Ad-blue?

Va multumesc anticipat, si sper ca nu m-am lungit foarte mult.

 

diagnoza.jpg

Screenshot_1.png

Mergi in reprezentanta ai gratituitate stergere eroare  si reumplere solutie adblue originala de la VW ,+vauchere 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Catalin-Mihai

Buna seara,

Pe data de 5 mai, am intrat in posesia masinii din semnatura,VW Caddy maxi Confortline 150 cp 2,0 cdi...,dupa o luna,pe 6-7 iunie,dupa 9.300 km,a trebuit sa fac alimentare cu AdBlue.

Mi-au aparut in bord din timp acele atentionari dar am incercat sa trag de km ca sa pot consuma tot flaconul de 10 L,dar cand am aflat ca rezervorul e undeva la 9L capacitate maxima,m-am hotarat sa-l alimentez.

Dupa recomandarea din bord trebuia sa pun minim..???....L maxim...???..L.Nu-mi mai amintesc cantitatile recomandate.

Am facut operatiunea la reprezentanta,sa vad cum se efectueaza,au luat un bidon de 10L,au bagat cam 8L,au clatit cu apa pe unde au stropit,au pus contactul 30 secunde....si gata.Total solutie plus operatiune 90 ron cu tot cu tva.Restul de 2L si un pic l-am luat cu conditia sa nu-l las deschis si sa nu-l pastrez la diferente mari de temperatura.

Deci un consum se poate face linistit 8L la 9.300 km,...asta in conditiile in care o fi fost rezervorul plin cand am luat masina din reprezentanta.Deci sistemul recomanda o cantitate minima si maxima de umplere,de noi depinde cantitatea si calitatea solutiei.

Acum e plin ochi,o sa vad cand mai cere solutie si atunci o sa fie cat de cat calculul mai apropiat,dar sant multi factori care influenteaza consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut am un passat b7,eroare adblue cu limitare de km de la 1050  și tot scade acum 850 mai pot parcurge.in bord nu apare martorul acela galben (motor) ci pe display bidon adblue și cheie cu galben care apare și dispare la interval de 30 sec.pus test găsit -senzor nox și nimic altceva legat de adblue rezervor, pompa.intrebarea e poate fi și altceva in afara de senzor(2500lei) sau ce rol are senzorul în toată schema de adblue.

Asta s-a întâmplat în septembrie,programare la service vw și mergând pe drum eroarea a dispărut.testut de la  vw a fost senzor noxe.si acum in noembrie a reapărut .

CE FAC ACUM????

Screenshot_2017-11-05-07-58-37.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am si eu un passat cu Adblue de aprox 6 luni. Nu am completat deloc pana acum si m-am gandit totusi sa completez. A intrat un bidon intreg de 5 L si cred ca mai intra 1 L sau 2. Am intrat in VCDS sa resetez valorile insa nu gasec nicaieri nimic legat de SCR sau Refill agent. Am intrat pe grupul Engine, Measuring Blocks, Advanced measuring blocks si nu numai, insa nu am gasit nimic. Aveti idee cum pot reseta nivelul? Mersi! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie mai sus....umpli   și lași 30 de secunde contactul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta știu. Mă interesează să văd dacă nivelul de adblue s-a resetat, cu ajutorul vcds-ului. In toate tutoriale de pe net, acesta se resetează din vcds, insa eu nu găsesc nimic legat de adblue in measuring blocks sau advanced measuring blocks. 

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Abia ce am cumparat un Passat cu Adblue si dupa nici 500 km mi.a aparut check engine. Dupa scanarea cu OBD va atasez si voua erorile. 

V-as ruga sa imi spuneti ce senzor ar fi de schimbat? Cel de 2000 si ceva lei sau acel Kit Bosch de 900 lei?

Momentan am anulat erorile. Cam cati Km as mai avea la dispozitie pana urmatoarea eroare?

received_1785259234842010.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Știe cineva unde anume în VCDS as putea verifica nivelul de adblue ? Am căutat pe net și pe grupurile la care se uitau altii, la mine nu e nimic sau e altceva. Nu am nimic în advanced measuring blocks, measuring blocks, output tests sau basic settings legat de SCR sau refill reduction agent. Mă gândesc că proprietarul anterior l-o fi anulat...

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu alta interfata

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Passat 2.0 BlueTDI cu eoarea urmatoare:

 008430 - SCR NOx Catalyst Bank 1 
               P20EE - 000 - Efficiency too Low - MIL ON

Initial a fost problema cu incalzitorul, s-a inlocuit kit-ul de reparatie incalzitor, dupa 500 km a aparut eroarea prezentata mai sus, a fost inlocuit senzor NOx, iar timp de 2500 km a mers perfect, iar apoi a inceput sa apara aleator mesaj "AdBlue prüfen Reichweite 1050km". Mesajul dispare si reapare, iar distanta nu se modifica, tot 1050 km ramane. (de mentionat ca in rezervor este lichid).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 18.06.2016 at 22:47, Ionutd a scris:

Salut!

Ma poate ajuta va rog frumos cineva, cu localizarea "NOx Sensor 2 Bank 1", pentru masina din semnatura? sau un cod pentru senzorul respectiv?

Multumesc.

 

 

Salut. Cum ai rezolvat problema? Seamana cu eroarea pe care o am eu? Sharan 2010. Multumesc.

Screenshot_20180312-225234.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎06‎/‎02‎/‎2018 at 10:08 PM, Dementor said:

Passat 2.0 BlueTDI cu eoarea urmatoare:

 008430 - SCR NOx Catalyst Bank 1 
               P20EE - 000 - Efficiency too Low - MIL ON

Initial a fost problema cu incalzitorul, s-a inlocuit kit-ul de reparatie incalzitor, dupa 500 km a aparut eroarea prezentata mai sus, a fost inlocuit senzor NOx, iar timp de 2500 km a mers perfect, iar apoi a inceput sa apara aleator mesaj "AdBlue prüfen Reichweite 1050km". Mesajul dispare si reapare, iar distanta nu se modifica, tot 1050 km ramane. (de mentionat ca in rezervor este lichid).

Am aceeasi problema , dupa ce am schimbat incalzitorul am eroare P229F adica sensor NOx si de asemenea P20EE , senzorul este cam scump nu stiu dca il schimb voi remedia problema 100% , din ce spui ai schimbat senzorul NOx , acum ai consum de adblue ? adica sistemul lucreaza ? si mie imi apare aleatoriu atentionarea de reumplere adblue desi rezervorul e full !!

On ‎04‎/‎06‎/‎2017 at 9:29 AM, nebunu4no1 said:

Baga cheia în contact fără sa pornesti și așteaptă 30 de secunde după aia pornește. Ar trebui sa se resetez adblue 

 

Heaterul (incalzitorul) de adblue trebuie schimbat , Autokarma , 900ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎12‎/‎03‎/‎2018 at 10:54 PM, Mihai2016 said:

Salut. Cum ai rezolvat problema? Seamana cu eroarea pe care o am eu? Sharan 2010. Multumesc.

Screenshot_20180312-225234.png

NOx sensor 2 Bank 1 se afla pe SCR inainte de toba finala pe undeva la jumatatea masinii , cod 03L907807 H  model 2011 ,noile modele au cod relative diferit , senzorul este NGR ,controlerul este Continental cost aprox 2800ron ! in Ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!