Jump to content

B6 - 105kw - AdBlue - pareri pro/contra , merita?


mark21
 Share

Postare recomandată

Salut.sunt posesorul unui passat 1.6 diesel blumotion.lamuriti-ma si pe mine ,acest motor are si el acest aditiv care trebuie completat sau doar la bluetdi?multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar BlueTDI

Modificat de Stefan Eusebiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul limuzina de 143cp din anul 2010 unde este busonul de umplere a lichidului adblue?

La modelul limuzina de 143cp din anul 2010 unde este busonul de umplere a lichidului adblue?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in portbagaj, in partea dreapta, sub un plastic de ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca senzorul de temeratura de la rezorvorul de adblue se poate schimba ? se este corb comun cu pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai ajuns la concluzia ca trebuie schimbat senzorul de temperatura AdBlue din rezervor ? se pare ca senzorul ala are doua functii, masoara nivelul  si temperatura adblue.Am atasat niste imagini cu modulul care are montat in interior acest senzor. Nu stiu daca

se poate schimba dar poate te lamureste cineva care a incercat asa ceva...desi cred ca sunt putin utilizatori pe forum care au montat pe masina sistemul adblue.

post-131427-0-41777800-1424171225_thumb.

post-131427-0-10623000-1424171250_thumb.

post-131427-0-48878900-1424171261_thumb.

Modificat de blueTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand  sunt temperaturi mai scazute de -5 apare eroarea 008283 reductant tank temperature senzor, care se poate sterge si reapare doar la temperaturi scazute. Dupa cate am inteles ,senzorul vine impreuna cu modulul de incalzire a rezervorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut! Am luat și eu un Passat 2010 blue tdi și mi.a pus capac astăzi iar mâine mă pregăteam sa plec cu ea din tara. Are o problema cu incalzitor de adblue și cred ca mașina nu a mai făcut de mult regenerarea. De unde îl pot achiziționa și unde se poate repara?

Va mulțumesc!

Modificat de kitt_cata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am eroarea cu incalzirea de ad-blue de cateva luni. Eu am fost acum o luna la un drum de 3500km si nu am avut probleme de la acel senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kitt_cata .... nu cred sa ai probleme cu functionarea masini tale pentru ca nu-ti functioneaza elementul de incalzire adblue din rezervor. Solutia de AdBlue are puntul de congelare  -110​C , incalzirea solutiei adblue din rezervor se activeaza la  -70​C si la  -50​C

cea din injectorul de adblue. Incalzirea solutiei de AdBlue se face : in rezervor, pompa de adblue, conducta de transport si injector/duza. Referitor la cumparare si inlocuire element de incalzire din rezervor e putin mai complicat. Pe rezervor si inglobat in acesta se afla un ansamblu (Fördermodul), corpul inferior are montate in interior senzorul de nivel si temperatura + elementul de incalzire adblue rezervor, deasupra fiind pompa de adblue, ventile,etc. (am atasat cateva imagini cu aceste componente). Partea cu regenerarea nu am inteles la ce se refera ....filtru de particule sau solutia de AdBlue ? Daca vorbesti despre solutie, aceasta nu se regenereaza pentru ca ea se consuma si se completeaza cand esti avertizat de computerul de bord. Si despre aceasta avertizare ar fi de discutat deoarece sunt doua tipuri de avertizari :

      1. avertizarea - lipsa solutie adblue "AdBlue nachfüllen Reichweite 2400km" , caz in care trebuie sa completezi cu solutie AdBlue

          se pune contact (fara sa pornesti) 30 secunde (sistemul se reinitializeaza) si eroarea dispare dupa pornire. 

      2. avertizarea - functionare necorespunzatoare a sistemului de adblue "AdBlue prüfen Reichweite 1050km" ... in acest caz trebuie

          identificata si remediata defectiunea din sistem ( pompa, ventile, conducte, injector/duza sau senzori). ATENTIE !!! la aceasta 

          avertizare, daca rulezi cu masina peste limita de 1050 (bidonul care iti apare in bord o sa fie alb intre 1050-1000km, galben 

          intre 1000 - 0 km si apoi rosu dupa 0 km) nu o sa mai poti porni masina dupa ce iei contactul. Computerul de bord o sa-ti

          blocheze pornirea si va trebui sa vina cineva de la reprezentanta VW cu diagnoza sa-ti deblocheze pornirea.

post-131427-0-68780500-1433069018_thumb.

post-131427-0-99117400-1433069033_thumb.

post-131427-0-43882400-1433069070_thumb.

post-131427-0-60087700-1433069083_thumb.

post-131427-0-55624900-1433069108_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Cum ai ajuns la concluzia ca trebuie schimbat senzorul de temperatura AdBlue din rezervor ? se pare ca senzorul ala are doua functii, masoara nivelul  si temperatura adblue.Am atasat niste imagini cu modulul care are montat in interior acest senzor. Nu stiu daca

se poate schimba dar poate te lamureste cineva care a incercat asa ceva...desi cred ca sunt putin utilizatori pe forum care au montat pe masina sistemul adblue.

Regret ca am vazut asa tarziu mesajul tau...banuiesc ca ai rezolvat. Raspunsul este: Da, se poate inlocui doar tija cu senzorul de nivel si cel de temperatura. Componenta vine impreuna cu capacul kit-ului, cu garnitura de cauciuc si cu busonul de strangere.

Cum ai ajuns la concluzia ca trebuie schimbat senzorul de temperatura AdBlue din rezervor ? se pare ca senzorul ala are doua functii, masoara nivelul  si temperatura adblue.Am atasat niste imagini cu modulul care are montat in interior acest senzor. Nu stiu daca

se poate schimba dar poate te lamureste cineva care a incercat asa ceva...desi cred ca sunt putin utilizatori pe forum care au montat pe masina sistemul adblue.

 

post-10321-0-17033000-1447331091_thumb.j

Modificat de skoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!...

te rog frumos sa ne dai mai multe detalii despre senzorul nivel/temperatura (cod piesa

si un link pentru achizitie daca ai).multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am și eu acest sistem "inteligent" pe sharan din 2012. 

De curând am avut martorul "chek engine" aprins. S-a verificat pe vcds, eroarea s-a șters. Mi s-a spus că a fost eroare referitor la oxizii de azot. Dacă mai apare să merg la service să vedem în detaliu problema.

Deocamdată totul pare să fie în regulă dar nu am făcut încă un drum mai lung, doar câteva zile în oraș.  

Completarea cu adblue se poate face și înainte de avertizare? sau trebuie să aștept să apară beculețul alb/galben?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca poți și înainte. Nu ai cu ce sa greșești. E doar o reumplere.la apariția becului la mine scrie ca sa completez cu minim 5.7 litri.

Cred ca poți și înainte. Nu ai cu ce sa greșești. E doar o reumplere.la apariția becului la mine scrie ca sa completez cu minim 5.7 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti completa din timp, inainte sa-ti apara mesajul acela. Sa pui o carpa de jur imprejur in caz ca dai si pe langa deoarece se cristalizeaza si e dificil de curatat. La OMV au bidoane de 10L cu AdBlue. Eu din acela am folosit. Pe bidon scrie euro5 insa nu exista alt AdBlue, dar norma este identica.

Modificat de binisoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sistemul ad-blue este o porcarie totala, s-a montat prima data in 2007 la camioane ptr a le face euro 5.

Deobicei in rezervor are sorbul cu filtrul in capat, de multe ori acel filtru se infunda , cand sé infunda numai alimenteaza pompa, appare becul check engine  (la camioane iti baga motorul in protectie ).

Atunci sé scoate sorbul sé curata filtrul iar  pompa o sa mearga la parametri. 

Pe computer este normal sa va dea anomalie pompa, dar nu se arde pompa asa usor. 

Tin sa precizez ca aceasta problema am avut -o de 3  ori, si de fiecare data mi sa spus ca este pompa, am insistat mereu sa mi sé curete sorbul si filtrul  (care devine ca un calcar).

Tin sa precizez ca aceasta problema am avut-o la camion euro 5 , nu cred ca este diferenta intre sisteme, doar vorbim de sistemul adblue. 

Totodata este recomandat sa nu mergeti la minim cu lichidul adblue, o sa va dea eroare de temperatura si umiditate in rezervorul adblue  .

Eroarea apare de multe ori si Din cauza lichidului. 

Atentie !Sunt foarte multi producatori de ad blue, cel mai penal este acela care are mirosul prea tare de clor. 

Inainte foloseam adblue facut de firma Basf, la un momentdat am gasit ceva mai ieftin, de acolo toate problemele cu infundatul filtrului. 

S-a curatit tot si m-am intors iar la Basf, zero probleme in ultimul an. 

Daca Masina este euro 6cautati adblue ptr euro 6 , sau mergeti in vw si cereti codul tipului de lichid. 

Daca sunteti la minim, dupa ce ati facut plinul sé reseteaza automat nivelul dupa 1 km de mers. 

Sper sa va fie de folos sfaturile mele.

Daca sé pare offtopic rog un moderator sa stearga mesajul. 

Drumuri bune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara!

Am achizitionat un Passat B7 din 2012 2.0 tdi, BlueTDI nu BlueMotion,rezervorul de AdVlue este in locul rotii de rezerva si am o eroare in bord!Am verificat-o pe 2 testere si este la fel!

Eroarea este 9656 , P202B -Control Corcuitfor Reducant Tank Heating! 

Am inteles ca este un senzor de la rezervorul de AdBlue din cate am mai citit pe forumuri din afara!Unii spun k se inlocuieste rot sistemul, altii ca doar trebuie curatat!

Ma poate ajuta cineva cu un sfat si un pret?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 10.03.2016 at 6:29 AM, comarnescu said:

Buna seara!

Am achizitionat un Passat B7 din 2012 2.0 tdi, BlueTDI nu BlueMotion,rezervorul de AdVlue este in locul rotii de rezerva si am o eroare in bord!Am verificat-o pe 2 testere si este la fel!

Eroarea este 9656 , P202B -Control Corcuitfor Reducant Tank Heating! 

Am inteles ca este un senzor de la rezervorul de AdBlue din cate am mai citit pe forumuri din afara!Unii spun k se inlocuieste rot sistemul, altii ca doar trebuie curatat!

Ma poate ajuta cineva cu un sfat si un pret?

Multumesc

daca citeai cu atentie sase posturi mai sus ai fi vazut postarea lui Eusebiu care ataseaza si o poza a acestui senzor (temperatura si nivel) care este in modulul montat deasupra rezervorului de adblue. nu am citit despre inlocuire senzor si nici nu am facut asa ceva dar banuiesc ca operatiunea ar fi cam asa :

1.demontezi rezervor adblue

2.extragi modulul de adblue (deasupra are montata pompa de adblue) 

3.demontezi pompa de adblue

4.desfaci capacul modulului si inlocuiesti senzorul cu capac cu tot...

ti-am atasat imagini care te pot ajuta(extras ETKA, modul, pompa,senzor,etc)

 

 

VW - sist.AdBlue [ETKA].pdf

Senzor nivel-temperatura (rezervor adBlue) Passat.jpg

AdBlue - Fördermodul(Passat 2.0 BlueTDI).jpg

senzor in Interiorul fördermodul adblue (rezervor).jpg

AdBlue - Tank (Passat 2.0. BlueTD).jpg

Sectiune demontare (rezervor-modul-pompa).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Ma poate ajuta va rog frumos cineva, cu localizarea "NOx Sensor 2 Bank 1", pentru masina din semnatura? sau un cod pentru senzorul respectiv?

Multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Ionut,

eu am schimbat acest senzor si codul actual pentru NOx Sensor este 03L 907 807 AC (pe masina am avut 03L 907 807 D ) am atasat mesajul de la reprezentanta...

"Die aktuelle Teilenummer der Gebers wäre 03L-907-807-AC. Das Teil würde 474,81€ inkl. Steuer kosten und wäre innerhalb von 2 Tagen bei uns im Hause."

o sa atasez o imagine cu pozitia senzorului (la un BMW) cu mentiunea ca la VW senzorul este montat sus nu lateral ca la BMW. Daca te apuci sa-l demontezi,

incepe cu modulul electronic pentru ca va trebui sa tot rotesti cablul in timp ce desfaci senzorul. 

VW_NOxC3 Geber - Continental.jpg

NOx Senzor.jpg

Clipboard01.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acesta l-am indentificat, dar acesta apare pe diagnoza a fi "nox sensor 1", iar la mine eroarea este legata de "nox sensor 2, bank 1".

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 22.06.2016 at 23:03, Ionutd a scris:

Pe acesta l-am indentificat, dar acesta apare pe diagnoza a fi "nox sensor 1", iar la mine eroarea este legata de "nox sensor 2, bank 1".

Multumesc.

Am si eu aceasta problema de ceva timp mi se aprinde check engine si tot sterg eroarea.Tu ai rezolvat-o?Cat a costat daca da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am rezolvat; urmeaza. Cel mai bun pret gasit de mine, pentru senzor, este de 2150 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 04.08.2016 at 16:31, Ionutd a scris:

Inca nu am rezolvat; urmeaza. Cel mai bun pret gasit de mine, pentru senzor, este de 2150 de lei.

Vai de mine, 2000 lei un senzor.Daca il las asa ce are?Masina vad ca merge bine.Mai citisem undeva ceva despre o actualizare de software la reprezentata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am fost de aceeasi parere: wow 2000 de lei un senzor. Acum am trecut de perioada de negare si-l caut ca sa-l schimb. Daca le lasam asa, in timp o sa ne dea eroare sistem adblue si o sa ne limiteze la 1050 Km range, timp in care sa remediem defectiunea, dupa care nu o sa mai porneasca. Actualizarea de software - nu cred ca o sa rezolve ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!