Jump to content

B6 - 105kw - AdBlue - pareri pro/contra , merita?


mark21
 Share

Postare recomandată

Dar pompa functiona? Asa cred ca puteai tine cont la km chiar daca nu mergea reinitializarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca functiona sau nu. Banuiesc ca nu din moment ce eroarea stocata zicea ca pompa SCR nu functioneaza. Chiar daca o stergeai, dupa ce porneai motorul aparea la loc. Cred ca asta doar prin masurarea noxelor se putea afla daca ureea aceea ajungea in esapamentul final sau nu. Nu inteleg partea a doua, cum sa tin cont la nr de km ? Cu ce m-ar fi ajutat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru ...scuze daca insist pe o problema care e deja rezolvata pentru tine. Incerc sa-mi dau seama ce ar trebui sa fac pentru o situatie putin asemanatoare.La mine problema este cam asa: dupa 1500 - 2000 km rulati se aprinde "check engine" si dupa 50-100km apare mesajul "Refill AdBlue! No start engine possible in 1050km" dupa care scade constant cu avertizare din 100 in 100km. Fac plinul la rezervorul de AdBlue ( cam 3/4 din sticla de 1.89L) , nu merge reinitializare sistem din cheie...sterg eroarea de check engine cu VagCom-ul unui prieten si sistemul se reinitializeaza singur dupa ce rulez putin cu ea (intre 5-15km). Prin urmare te rog frumos sa ma ajuti cu niste informatii:

1) la tine se aprindea martorul "check engine" inainte de avertizarea "Refill AdBlue" ?

2) conform postarii tale din Nov.2013 cantitatea de solutie completata era de aprox 6L ceea ce ma face sa cred ca pompa schimbata functiona si solutia ajungea in catalizator pentru ca ma indoiesc sa existae o pierdre pe undeva...atunci de ce nu a fost o solutie schibarea senzorului de nivel ?

3) nu am inteles prea bine ce ai vrut sa spui cu faptul ca "Range" pe consumul de AdBlue avea valori variabile de la o zi la alta ("Astazi aveam 1150km, maine 600, poimaine 1000, urmatoarea zi 800")  si nu era constant descrescator ?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul pt bidonul de adblue 1.89l este G052910A2 si costa cam 40ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa gasesc pompa de Ad-Blue (piesa mare) si calculatorul aferent (piesa mica) prin garaj si le-am facut poze. Fiind la rezolutie mare nu le-am putut urca aici, insa am facut o arhiva si am uploadat-o pe alt site:

 

http://www.mediafire.com/download/k4rtemmkqhlm3l0/Pompa_Ad-Blue.zip

 

Sper sa va ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan...trebuie sa fac o corectie si sticla de 1,89L si bidonul de 10L costa 14,99€. Nu eram acasa si retinusem eu ceva cu 15 ...te rog sa accepti scuzele mele. Am atasat bonurile din statia Agip pentru o informare corecta.post-131427-0-04111900-1392146471_thumb.post-131427-0-07633400-1392146492_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumersc de info, scuzele sunt overkill :) nu este cazul

cu ajutorul codului postat de arsinel, am gasit link catre magazin de aici din romania, la pretul de 36ron. pare ceea ce trebuie dar inca nu am apucat sa comand sa spun sigur

multumesc amandorura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Aceeasi problema am si eu cu cea descrisa de tine.

Check engine, VAG reset..merge 300-400 km...apoi iar apare, desi are Adblue destul in rezervor.

Am schimbat pompa, idem face. Am fost la reprezentanta ei spun ca probabil este slabit catalizatorul.

Vreo idee?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zoltan...nu am ajuns inca la o reprezentanta VW, la noi in oras nu este inca una, asa ca nu am niciun sfat deocamdata. Daca ai schimbat pompa si problema nu s-a remediat e posibil sa fie din modulul electronic. Mai multe sfaturi cred ca poate oferi colegul

"binisoft" care a remediat problema. In alta ordine de idei poti sa mentionezi: 1) daca CB iti cere si reumplere rezervor AdBlue, 2) dupa ce stergi eroarea check engine cu VAG cati km trebuie sa rulezi cu masina pana dispare avertizarea de "refill adblue" si 3) cata solutie ad blue completezi in rezervor dupa 300-400 km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Deci dupa schimbare de pompa adblue am rulat cam 800 km dupa care pe bord a aparut mesajul precum ca am adblue pt inca 1050 km...si tot scade....la 1000, 900...etc etc.

 

2.Dupa stergere in maxim 5 km rulati dispare mesajul. Azi am sters cu AutoCom dupa nici 5 km s-a stins "flaconasul" care indica lipsa adblue de pe bord. AutoCom a detectat o erraore (nu mai stiu codul) precum ca Catalizatorul nu functioneaza la parametrii normali.

Am vorbit cu un mecanic, care a afirmat ca poate fi si din filtrul de particule, nu neaparat din catalizator.

Daca este defect catalizatorul este urat de tot, costa cam 2000 euro la VW.

 

3.In momentul schimbarii pompei rezervorul a fost la 100%, dupa 800km rulati AutoCom indica undeva la 75%.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Am si eu probleme similare, passat 2010, dupa 2000km de ultima umplere cu adblue, mi s-a aprins 'check engine' dupa care imi spune ca mai am 1000km de mers. Am adaugat Adblue, incercat sa tin contactul 30s, nu se intampla nimic. Am fost azi la reprezentanta si mi-au spus ca apar erori la pompa adblue si senzori, insa ei cred ca e posibli sa fie o problema legata de cabluri (se pare ca sunt urme de adblue pe fire si langa rezervor si acesta solutie afecteaza cam tot ce atinge). Mi-au sters eroarea cu 'check engine'.

Interesant ca am ajuns acasa cu masina si s-a resetat pe drum. Voi merge sa-mi verifice toate cablurile sapt. urmatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

poate ajuta:

 

Am plecat cu masina in Grecia si inainte sa plec i-am facut plinul cu AdBlue. Nu aveam nici o eroare in bord (a fost stearsa in prealabil). Dupa 1300 KM nu mi-a aparut nimic in bord, cu toate ca dupa experientele anterioare, ma asteptatm sa-mi apara eroarea. Am mai completat (sub 0.5. l) si se pare ca eroarea nu a mai aparut in bord. Dupa inca 1500 km am mai completat, iar si acum am ajuns la +4000 km in total si eroarea inca nu a aparut. As fi optimist si as concluziona ca daca am grija sa completez din cand in cand, eroarea nu mai apare. Efortul de completare nu este deranjant si as continua cu acesta solutie de compromis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Stefan Eusebiu

Buna ziua, sunt nou pe forum, va rog sa ma scuzati daca incalc vreo regula, tocmai ce am achizitionat acest Passat cu motorizare de 105kw bluetdi, nu am fot la curent cu aceste motorizari si m am trezit cu chestia cu adblue. inca nu mi-a aparut nimic in bord legat de lichidul adblue, as dori sa ma lamureasca posesorii acestei motorizari daca am facut o greseala ca am ales aceasta motorizare in necunostinta de cauza, sunt oarecum derutat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atat timp cat achizitia ai facut-o si decizia ai luat-o, nu te poate convinge nimeni daca tie iti e bine sau nu.

ce trebuie sa faci, este sa te informezi in primul rand despre tehnologia de trebuie sa o ingrijesti si sa nu uiti sa ai la tine sa completezi cand e cazu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefan Eusebiu

iti multumesc pentru raspuns, dar as dori sa stiu daca aceasta este o tehnologie de viitor, sau este doar un prototip  al celor de la Volkswagen(cum a fost si cazul motoarelor bkp cu injectoare siemens). Abia acum incep sa ma documentez despre aceasta motorizare, pt ca nu as vrea sa fiu in situatia de a plati 1000 EU dintr-o greseala;  ma intereseaza mai mult fiabilitatea acestei motrizari, in special a pompei adblue.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc pentru raspuns, dar as dori sa stiu daca aceasta este o tehnologie de viitor, sau este doar un prototip  al celor de la Volkswagen(cum a fost si cazul motoarelor bkp cu injectoare siemens). Abia acum incep sa ma documentez despre aceasta motorizare, pt ca nu as vrea sa fiu in situatia de a plati 1000 EU dintr-o greseala;  ma intereseaza mai mult fiabilitatea acestei motrizari, in special a pompei adblue.

Eu am masina de 14 luni si am facut 43 mii km cu ea. Sunt foarte multumit de motorizarea cu euro6 si de masina. In afara de pompa de Ad-Blue, nu am avut probleme. Masina are acum aproximativ 240 mii km si merge impecabil. Chestia e ca de cand am schimbat pompa (5600 ron), acum 8 luni, am facut 20 mii km si nu mi-a mai aparut nimic de Ad-Blue. Am incercat acum ceva timp sa completez Ad-Blue dar nu am unde, rezervorul e plin. Concluzia este:

 

1. Pompele din fabrica consumau prea mult si se defectau, sau se defectau oricum. Totusi pompa originala a functionat 200 mii km.

2. Pompa noua e aproape anulata, ca nu prea consuma lichid. Sau cei de la VW au instalat-o cumva incat sa nu fie folosita si au ascuns problema.

 

Ideea este ca de 20 de mii km nu am adaugat Ad-Blue si nici nu da semne ca s-ar consuma.

 

Prin occident in multe benzinarii se gasesc pompe de Ad-Blue care arata ca pompele de benzina. Daca suntem noi inca inapoiati nu inseamna ca tehnologia e vreun prototip esuat. Camioanele mari folosesc tehnologia Ad-Blue de mult timp. Mercedes, Audi, Opel, etc. au motorizari ce folosesc Ad-Blue.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefan Eusebiu

eu am cumparat masina recent, are 191.000 km, pot sa ma astept sa pice pompa adblue ? deocamdata nu mi a aparut nimic in bord legat de alimentare cu adblue, am facut cam 500km de cand o am(3-4 zile).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua!

 

Se pare ca nu am scapat nici eu de aceasta problema a Blue Tdi-ului.Am gasit pe internet modulul de livrare a injectiei de aditiv bosch 0 928 404 006.Cei care a-ti schimbat acest modul,ma puteti ajuta cu o parere?O comand degeaba sau aceasta este piesa de care am nevoie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Address 01: Engine (CBA)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb

   Part No SW: 03L 906 022 EN    HW: 03L 907 309 A

   Component: R4 2,0L EDC G000SG  4518  

   Revision: 21H20---    Serial number: VWZCZ000000000

   Coding: 0000072

   Shop #: WSC 84224 939 690246

   VCID: 75EBFF0D1CDA171

 

2 Faults Found:

001299 - Incorrect Immobilizer Key 

               P0513 - 000 -  - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 2

                    Mileage: 110222 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2127.14.18

                    Time: 09:47:19

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 943 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Voltage: 11.70 V

                    Absolute Pres.: 1009.8 mbar

                    Absolute Pres.: 979.2 mbar

                    Temperature: 1.8°C

                    Temperature: 11.7°C

 

008430 - SCR NOx Catalyst Bank 1 

               P20EE - 000 - Efficiency too Low - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 11100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 110357 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2127.14.19

                    Time: 13:48:14

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 2024 /min

                    Speed: 79.0 km/h

                    Voltage: 14.29 V

                    Temperature: 186.0°C

                    (no units): 0.00

                    (no units): 1.02

 

Readiness: 1 2 0 0 0 

 

Vorbea cineva mai devreme de existenta benzinariilor cu pompa speciala de AdBlue (asemanatoare cu cea de benzina). Am gasit eu un Lukoil (scuze daca fac reclama) pe soseaua de centura a Bucurestiului cu asa ceva. Am completat anul trecut imediat cum mi-a aparut mesajul in bord, toate bune si frumoase un an intreg. Anul acesta, intorcandu-ma acasa, ma pomenesc cu mesajul "refill adblue" si martorul de la motor aprins. Crezand ca s-a consumat lichidul, ma duc la benzinaria cu pricina, si completez cu doar 2L de adblue pana la plin... Ajung acasa, scanez masina, apare eroarea postata mai sus, sterg eroarea, dar mesajul cu "refill adblue" a ramasa si scade... Nu stiam ca puteam sa resetez intervalul acela, maine o sa incerc si o sa va spun rezultatul. Am mai cautat pe net raspunsuri despre eroare si am vazut pe un forum strain cum ca eroarea ar putea sa fie doar din soft si ca VW il actualizeaza gratuit, Daca nu reusesc sa resetez intervalul, o sa dau o fuga pana la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu aceeasi problema cu nivelul de adblue, care nu se reseteaza dupa completare. (de fapt se reseteaza, dar revine dupa cateva zeci de km).

 

Eroarea mea este:

 

008424 - Reductant:  Pressure too Low
               P20E8 - 000 -  -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 186272 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2115.14.29
                    Time: 11:01:45

             Freeze Frame:
                    RPM: 759 /min
                    Load: 78.4 %
                    Voltage: 13.60 V
                    Temperature: 3.6°C
                        0.0 bar
                    Temperature: 3.6°C
                    Load: 50.6 %

 

Miercuri am programare la reprezentanta Vw sa vedem ce ar putea fi. O sa revin cu info.

 

Ps. Stie cineva in ce consta anularea sistemului adblue, daca se poate face fara anularea DPF si mai ales a facut-o cineva in Bucuresti?

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Raspunsul PBN a fost pe masura asteptarilor mele, sau chiar le-a intrecut; trebuie inlocuit tot sistemul de injectie adblue: injector, conducte, incalzitor, pompa si rezervor.  Acum ramane sa vad care va fi solutia cea mai buna: sa incerc sa schimb piesele una cate una, incepand cu pompa, sau sa anulez adblue + DPF, fizic si software.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca este un emulator care anuleaza temporar doar pompa adblue in cazul in care nu ai momentan bani de schimbat tot sistemul , dar pt camioane, nu stiu daca este si pentru masini mici, daca afli mai multe anunta ma si pe mine te rog; din ce am observat la mai multi proprietari de bluetdi (ca si necunoscator) se pare ca pompa adblue incepe sa dea erori cand trebuie alimentat cu adblue(vorbesc de masinile care au ~200.000km) si pompa e pe duca; a mea are 196.000km si inca nu mi-a dat nicio eroare(sper sa nici nu-mi dea) dar verific periodic rezervorul si il tin plin pentru a nu avea neplaceri; singura eroare pe care am gasit-o cu vag-com'ul este la un sensor nox(o data), dar nu mi-a aparut niciun martor in bord deocamdata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Din fericire vad ca acest topic nu este foarte urmarit (fie sunt foarte putine Bluetdi-uri, fie nu au probleme cu Adblue-ul), dar vreau totusi sa va impartasesc adevarata mea problema cu sistemul adblue (problema pe care PBN o rezolva prin inlocuirea intregului sistem: injector, pompa, rezervor, etc - > 6200 RON). Am fost la un mecanic priceput (care nu mai umblase insa niciodata la un sistem adblue) si a vazut ca problema mea venea de la mufa conductei de adblue din injector (pierdea tot lichidul inainte de injectie). A desfacut mufa respectiva si a lipit-o cu mastic, a completat adblue, a sters eroarea si in 2 km avertizarea de completare adblue a disparut. Acum sunt in cautarea conductei respective, dar nu-i stiu codul si nici macar denumirea exacta; sper sa o indentific in ETKA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ionut! codul pentru conducta ta cred ca este 3C0 131 984 B "supply line for reduction agent" o sa incerc sa atasez si o imagine daca o sa ma pricep. Referitor la pretul dat de PBN pentru schimbarea intregului sistem de adblue cred ca e subestimat...numai pompa de adblue e undeva pe la 1000€, si doar pe senzorul NOx2 am dat eu 474,81€. VW - sist.AdBlue ETKA.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, acela este codul intr-adevar; am atasat si o poza a conductei buclucase. In ceea ce priveste pretul PBN, am uitat eu sa adaug si injectorul in pret, inca 1000 de lei, iar senzorii se pare ca nu i-au pus la inlocuit (au avut o scapare). Oricum, solutia lor de inlocuire a intregului sistem de injectie, doar pentru o mufa care pierdea presiune, mi se pare total nepotrivita (ca sa fiu elegant in exprimare).

Deci ca sa fiu si ontopic, parerea mea este ca in general nu merita sistemul AdBlue; un sistem foarte complex, pe care nu-l repara nimeni, in afara de reprezentante (si acestea "il repara" prin inlocuire totala), doar pentru a fi "verde".

.post-19181-0-22540800-1422991759_thumb.j

Modificat de Ionutd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!