Jump to content

B6 - 105kw - AdBlue - pareri pro/contra , merita?


mark21
 Share

Postare recomandată

Codul 3C0198970A - kit de reparatie element de incalzire, a fost eliminat 01.12.2017 cu specificatia scrisa cu rosu ca nu mai trebuie utilizata.

Noul cod este 3C0198970B, ~1.650Lei la dealeri cu 20% discount pentru masina mai veche de 4 ani sau ~1.780Lei la Autokarma.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow, adică un preț dublu față de versiunea precedentă. Mă gândesc acum după 3000+ de lei băgați in instalația adblue, dacă se mai rentează să mai bag alți 2000, in condițiile în care poate să mai pice si pompa, injectorul si ce alte componente or mai fi pe acolo. Având in vedere ca nu vreau sub nicio formă sa renunt la DPF, aveți idee dacă pot anula doar Scr/ adblue, că acum 3-4 ani când am mai întrebat eu mai mulți tuneri, nu se făcea decât la pachet anularea: DPF+ SCR. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa cu codul vechi costa exact la fel.

Ai 2 solutii, cauti la dezmembrari, de preferat ultimul cod (am vazut ca s-au dat cu ~800Lei) sau cumperi piesa OEM de la Bosch F01C600305, care pe afara este ~1.250Lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incurcat eu codurile. Prin topic am gasit preturi de aproximativ 800 de lei (pret de nou) pentru heater, dar nu era pe OE, era Bosch probabil, de aici si concluzia mea cu pretul dublu.  Multumesc mult pentru ajutor, o sa studiez variantele posibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce treaba are DPF-ul? Sistemul de adblue injectează uree după filtru.. Deci teoretic se poate anula sistemul de adblue fara a afecta dpf în vreun fel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu cum functioneaza si teoretic si practic, insa ce si cum se poate anula din soft nu stiu. Probabil persoanele in cauza intrebate de mine, stiau la vremea respectiva, acum 4 ani, sa faca anularea doar la pachet (intre timp lucrurile au evoluat, numarul de masini cu adblue a crescut foarte mult). O sa incerc sa gasesc totusi heater-ul la un pret avantajos, in caz contrar o sa caut pe cineva care face doar anularea SCR.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tocmai ce am facut anularea de SCR la CompleteChip aici in Iasi. Dragos mi-a spus ca sunt sisteme separate si sitemul SCR nu influenteaza in nici un fel regenerarea DPF. O sa urmaresc cum si daca masina continua sa isi faca regenerare ca de obicei si va anunt. 

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut colegi, am următoarea eroare și eroarea din bord cu check adblue 1050 range! vreau și eu sa știu care senzor trebuie schimbat și eventual un cod al piesei ca. m. a disperat!!! 

received_2008203455934874.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Datorita faptului ca am o experienta asemanatoare imi pot permite un sfat , senzorul are cod 03L 907 807 AC/AD/AF/etc depinde de modelul masinii ! costul in reprezentanta este in jur de 2500ron +manopera 400 , il poti achizitona si de afara dar garantie !?? nu se stie ?

ar mai fi o solutie dezactivarea sistemului daca masina este E6 va face un downgrade la E5 depinde cat de veche e masina ca si functionare a motorului nu afecteaza cu nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@bigdefender  fara a avea pretentia de cunoscator in ceea ce priveste sistemul AdBlue,

nu cred ca ar fi necesar sa schimbi senzorul de adblue si  sa identifici daca problema nu este in alta parte :

1. verifica si completeaza nivelul de adblue din rezervor deoarce  este posibil sa fie o avertizare de completare cu lichid,

       (daca asta e situatia inseamna ca ai si o eroare in functionarea sistemului, din cauza asta ai range 1050km pentru ca daca sistemul ar functiona OK range-ul

       ar trebui sa fie de 2400km)

2. e posibil sa fie o defectiune de alta natura gen : pompa adblue, conducta rupta/desfacuta, injector adblue sau altceva care determina valori reduse ale cantitatii

    de solutie adblue care ajunge in toba de esapament.

ARGUMENTE:

Eu am schimbat senzorul NOx dar erorile care apareau erau urmatoarele :

NOx Sensor 2 Bank 1 :

        - P229F - Implausible Signal

        - P229E - Electrical Malfunction - Intermitent - MIL ON

SCR NOx Catalyst Bank 1

       - P20EE - Efficiency too Low - MIL ON

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
On 3/26/2019 at 7:01 PM, adaniel90 said:

Tocmai ce am facut anularea de SCR la CompleteChip aici in Iasi. Dragos mi-a spus ca sunt sisteme separate si sitemul SCR nu influenteaza in nici un fel regenerarea DPF. O sa urmaresc cum si daca masina continua sa isi faca regenerare ca de obicei si va anunt. 

Salut, cum se comporta masina dupa anularea SCR, adica DPF regenerari si altele, si cat a ****** toata operațiunea???

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cipano Salut! Masina se comporta fix ca inainte cu o mentiune - regenerarile sunt in continuare ai rare. Daca inainte isi facea regenerare la approx 500km mers urban, acum isi face cam la 800km.

~900 de Lei m-a ajuns toata treaba. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de raspuns, acum stau si ma intreb dezactivarea asta de adblue presupune strict pacalirea ecu cum ca nu are asa ceva sau se dezactiveaza tot ce tine pe partea de SCR, adica adblue sonde senzori etc.

Am eroare pe incalzitor si nu stiu ce sa fac. Reparatia ma costa 2000 dezactivarea 900.

Unii zic ca nu e nicio problema, altii ca o ia la vale DPF catalizator etc daca fac adblue off 

Daca as sti sigur ca nu afectează masina in niciun fel as face asta fara nicio retinere.

Aici ar fi bine sa ofere un sfat colegii care au facut dezactivare adblue si sa spuna cum se comportă masinile dupa respectiv componentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectia de aditiv se realizeaza post-Dpf, deci sistemul in sine e separat de DPF. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Sunt interesat sa achizitionez separat senzorul de temperatura Adblue. Am vazut intr-un post anterior doar capacul si senzorul....dar nu am gasit cod de produs.

Eroarea initiala: P205B - Implausible temperature senzor reductant tank.

Am dat jos tot sistemul de Adblue, am curatat toate mufele cu spray curatare contacte electrice (intre timp am pus si 10L de adblue ca era cam putin, interesant de ce nu mi-a dat eroare de nivel  adblue pe bord) si in final s-a stins martorul check engine la pornire. La doua zile dupa..intr-o dimineata racoroasa iar s-a aprins martorul. Nu am mai verificat din nou cu diagnoza dar banui ca este aceiasi eroare.

Concluzie >>> senzor defect

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.07.2018 at 17:04, kaly a scris:

Heater-ul are 2-3 ohmi in stare buna , Nu se poate repara ! sunt electronist cu ceva experienta ! nu vorbesc doar ca sa ma aflu in treaba , ansamblu care se vinde pe reteaq este complet si costa in jur de 900ron este Bosch

te referi la valoarea ohmetrica a rezistentei de incalzire adblue ? Zici ca valoarea ei trebuie sa fie 2-3 ohmi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Am sters eroarea de adblue de la bank 1 cu VCDS (23.1), am dat inca o scanare, toate bune, nu mai am eroarea cu semnal inplauzibil dar in continuare in instrumentele de bord este aprinsa acea canistra portocalie. Cand dau scan cu VCDS-ul folosind optiunea ODB-II, imi apare eroare, dau clear dar persista in display-ul de bord.

 

Ma poate ajuta cineva, cum as putea sa sterg eroarea complet.

 

Multumesc anticipat.

Modificat de StarLays
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postează eroarea completa, asa cum apare la scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 4/8/2016 at 7:32 PM, blueTDI said:

daca citeai cu atentie sase posturi mai sus ai fi vazut postarea lui Eusebiu care ataseaza si o poza a acestui senzor (temperatura si nivel) care este in modulul montat deasupra rezervorului de adblue. nu am citit despre inlocuire senzor si nici nu am facut asa ceva dar banuiesc ca operatiunea ar fi cam asa :

1.demontezi rezervor adblue

2.extragi modulul de adblue (deasupra are montata pompa de adblue) 

3.demontezi pompa de adblue

4.desfaci capacul modulului si inlocuiesti senzorul cu capac cu tot...

ti-am atasat imagini care te pot ajuta(extras ETKA, modul, pompa,senzor,etc)

 

 

VW - sist.AdBlue [ETKA].pdf

Senzor nivel-temperatura (rezervor adBlue) Passat.jpg

AdBlue - Fördermodul(Passat 2.0 BlueTDI).jpg

senzor in Interiorul fördermodul adblue (rezervor).jpg

AdBlue - Tank (Passat 2.0. BlueTD).jpg

Sectiune demontare (rezervor-modul-pompa).jpg

Salut, aveti cumva codul de piesa pentru senzorul de incalzire+nivel lichid? Pe un pasat b6 din 2010 am si eu 2 erori, p20b5 si p20b7, si din ce am vazut ambele zic de incalzirea la sistemul de adblue. Am schimbat pompa acum 2 ani, si sper sa rezolv problema asa, ca sa nu ajung sa le anulez…sau e mai bine eliminat complet adblue? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 16.07.2022 at 21:21, R_Lo a scris:

Salut, aveti cumva codul de piesa pentru senzorul de incalzire+nivel lichid? Pe un pasat b6 din 2010 am si eu 2 erori, p20b5 si p20b7, si din ce am vazut ambele zic de incalzirea la sistemul de adblue. Am schimbat pompa acum 2 ani, si sper sa rezolv problema asa, ca sa nu ajung sa le anulez…sau e mai bine eliminat complet adblue? Multumesc

Salut, eu am schimbat acest ansamblu/set in anul 2019 si atunci recomandarea era pentru codul 3C0 198 970 B. Am atasat factura de achizitie unde se poate vedea si codul.

Clipboard01.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
catalin Raileanu

Buna ziua! 
 

A mai intampinat cineva aceasta problema?

Am verificat mufa injectorului, pare totul ok! Sa schimb injectorul?

 

multumesc

c52bb8f4-b39d-4b45-988a-668264b635f5.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Vă salut, de curând mi-a apărut check-ul în bord și am făcut o diagnoză rezultând următoarele 

NOx Sensor 1 Bank 1 :

        - Implausible Signal

        - Electrical Malfunction - Intermitent - MIL ON

SCR NOx Catalyst Bank 1

       - Efficiency too Low - MIL ON

 

precizez ca înainte sa îmi apară eroare trebuia sa completez cu Adblue, în fine mai aveam eu pe acasă o jumătate de bidon, am completat și după vreo două ore mi s-a aprins check ul in bord, dacă mă poate ajuta cineva cu un sfat aș fi recunoscător. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Completai periodic cu adblue? de ce spui ca inainte de aparitia erorii "trebuia sa completezi" cu solutie? 

E posibil sa ai o problema cu senzorul NOx...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!