Jump to content

cat va consuma agregatul?


passat no1
 Share

Postare recomandată

Da, 1 data la Lukoil, (95). S-a dus aproape de 2 ori mai repede decat normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Golf IV 2.0i

Trafic de Bucuresti, consum 10,9% diminetile ma omoara ca iesea mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina din semnatura, total km 1300 , iar in ultimii 800 calc de bord imi arata 10.3 eu zic ca mixt, dar tinand cont ca m-am jucat ceva cu ea sa vad cat si ce poate adica un stil de condus mai agresiv;

din cate stiu eu o sa mai scada in timp, iar datele din carte suna cam asa : urban 10.6 extraurban 6.6 mixt 8.1 ; dupa parerea mea daca ajung la mixt-ul lor is multumit.

Tot caut in ultima vreme ceva detalii despre Tsi-ul acesta de 160cp si nu ma dumiresc, are sau ba turbina sau ce inseamna tsi, distributia e pe lant sau nu !?

Modificat de Quino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu TSI- twincharged stratified injection si functioneaza pe alt principiu, un compresor si o turbina mai mica decat in general. Distributia este pe lant ca tin minte ca au prezentat motorul asta pe la promotor.

Off-topic: In bacau iti parchezi cumva masina pe straduta aia ce duce spre dig ?

Modificat de VWladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu TSI- twincharged stratified injection si functioneaza pe alt principiu, un compresor si o turbina mai mica decat in general. Distributia este pe lant ca tin minte ca au prezentat motorul asta pe la promotor.

Off-topic: In bacau iti parchezi cumva masina pe straduta aia ce duce spre dig ?

nu, m-am mutat recent si nu mai stau la bloc, oricum inca am numerele rosii de iasi.

Dealer-ul de aici din iasi mi-a spus ca distributia este pe curea, cu toate ca toti forum-istii spun ca este pe lant, si consumul este ceva mai mare in primii 5000km la masina noua, asa este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu parere de rau iti spun ca baietii din showroom sunt foarte slab pregatiti, chiar eu cunosc vreo 2 persoane care n-au ce cauta acolo. Cat despre consum stai linistit ca o sa se lase si mai mult, dar daca tu la consumul ala mergi preponderent urban sincer ar trebui sa fii multumit, este totusi un motor vanjos sa-i spunem :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este preponderent urban, este mixt 10.3 dar tinand cont ca au fost printre primii 1000 km cu masina am cam tras de ea putin, demaraje alea alesa vad cum merge, am dus-o si in 200km/h sa vad cum se comporta (pentru cativa km intr-adevar), adica pe exterior am mers mai sportiv asa ca sa ii invat limitele, dar de acu calm, pt ca de asta am si optat pt aceasta masina, pentru confort la volan si spatiu si in niciun caz pt sportivitate. am sa va tin la curent cu consumul.

10.3 and counting ... down :D

Conteaza cumva si tipul de combustibil pe care il folosesc ? am pun in preponderenta alto 101 de la rompetrol si cand nu gaseam puneam top99 de petrom/omv carera 100 de omv, dar asta mai rar. !

Calculatorul de bord imi indica sa schimb vitezele cam des, adica el vrea sa tina motorul intr-o turatie cat mai mica, spre exemplu dupa cateva secunde de mers la 2000 rpm imi indica treapta de viteza superioara !? acest lucru este pentru consum redus sau pentru protejarea motorului ? Pentru ca sincer e benzinar si nu prea imi place la il tin la 1500 unde ii place lui sa stea, ador sunetu scos la turatii mai ridicate !

ps: pana la urma 1.8 TSI 160cp are distributia pe lant sau nu !? ca sincer nu stiu unde sa ma uit.

Modificat de Quino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un benzinar turbo poti sa-l conduci ca un diesel, fiindca are cuplu mare de la turatii joase. La 2000 rpm ai cuplu maxim, daca e bun graficul asta. Asta inseamna ca la 2000 rpm ai disponibili 80 CP, ceea ce e mai mult decat suficient pentru a intretine o viteza constanta. La 1800 ai 70CP care sunt si astia suficienti ....

PS: abia apoi am vazut ca scrie 180hp pe grafic, dar nici cel de 160 nu poate fi departe....

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne cred ca s-a discutat peste tot, atat la TSI-uri cat si la TDI-uri se poate merge subturat dar NU se recomanda acest lucru sub nici o forma !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3018 km efectuati din acre rezulta un cnsum mixt de 9.4....aprox 65% urban si 35% extraurban

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri mi s-a resetat CB!Am facut 175 km doar in bucuresti...inclusiv un drum astazi pana la otopeni....well, la un mers ceva mai linistit, am reusit sa scot o medie de 9.9l/100km.blah_.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update...am ajuns pe la aproape 300 km in bucuresti si consumul de pe BC2 a urcat la 11.6l/100km.Adevarul este ca am facut multe drumuri scurte,intre 2 si 5 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc sa fie asta consumul tau real, ar fi vis tinand cont ca e si pe Passat. Eu zic sa-l faci la pompa, nu te amagi. Mai ales daca zici ca faci drumuri scurte de cativa km cred ca la tine consumul real e undeva pe la 13-14 tinand cont ca a venit si iarna. Ce naiba, imi ia mie 11 la mers fara figuri, fara a/c si pe un rahat de motorizare.

Modificat de VWladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de trafic. Eu am 7.5 media pe bc, adica vreo 8.8 real. Nu in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil prin Vag-com sa faci in asa fel incat valoarea afisata de BC sa fie cat mai aproape de cea reala???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Touranul meu 1.6,cel mai mic consum a fost in concediu prin tara,orase ocolite,adica 7 l%,in rest,rar scade sub 8,iar in Bucuresti 10-12l.Si apropo de consum,am vazut pe masina cuiva,montata un fel de cutiuta mica,alimentata direct la baterie si un alt cablu,cu un inel de cauciuc pus pe futunul de alimentare cu benzina.Chestia asta,reducea consumul cu aprox 15%.Nu a stiut sa-mi spuna pricipiul de functionare(ceva care sparge particule de benzina sau apa din benzina....),stia doar pretul;1000 ron.Daca stie cineva despre ce e vorba,poate ne dati si noua detalii.

am vazut si eu in ziar dar pretul este de 170 ron ...este un inel magnetic care se pune pe furtunul de benzina la intrarea in motor...cica sparg moleculele de benzina si scade consumul cu 10%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit saptamana trecuta pe 4tuning era un articol chiar elaborat in care explica in detaliu ca aceste dispozitive sunt o mare teapa. O sa il caut sa vad daca mai pot sa-l accesez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit saptamana trecuta pe 4tuning era un articol chiar elaborat in care explica in detaliu ca aceste dispozitive sunt o mare teapa. O sa il caut sa vad daca mai pot sa-l accesez.

se poate nu am incercat....daca erau asa bune puneau toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista device-uri minune cand vorbim de un domeniu tehnic cum e cel auto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VWladone ai dreptate intr-un fel.AM uitat sa specific ca am in 65% am circulat fie seara si weekend cand e ceva mai lejer...si 35% a fost ziua prin aglomeratie.Week care vine voi afce cateva drumuri prin tara as aca voi umple rezervorul full si voi vedea cat voi face doar prin afara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil prin Vag-com sa faci in asa fel incat valoarea afisata de BC sa fie cat mai aproape de cea reala???

Instruments, adaptation, grup 03 parca...vezi si tu pe acolo...

Eu am cautat la un B5 2002, si nu avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest weekend am afcut cateva drumuri prin tara.In total peste 800 km.Deci...sambata dim la prima ora am pornit cu rezervorul full si 2 persoane.Seara am revenit in bucuresti,urmand ca in aceasta dimineata s aplecam din nou...Am parcurs 830 km si RANGE mai era 50km.Pot aproxima ca as fi putut merge un maxim 880 km cu un full(avand in vedere ca si atunci cand range este 0...mai exista cativa litri de benzina,din cate stiu eu...4litri).BC-ul a ramas pe cifra de 7.2L/100 km.In conditiile in care se pot parcurge 880 km cu 62 l( parca atat e la passat), consumul real extra urban a fost de 7.05 litri /100 km.In 90% din drum am folosit clima.Driver.gifDriver.gifDriver.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca bc-ul minte cu nerusinare ?! am facut recent un drum prin tara, bacau-tg. jiu si retur si bc-ul imi arata 7.5 parca sau 7.7 clima 100% mers destul de fioros 140-160 depasiri alea alea...

p.s. : cauciucurile de iarna conteaza ?!

p.s.2 : benzina conteaza ? folosesc alto101 stiti voi de unde, si cand nu gasesc pun carera100

Modificat de Quino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stim ca in general Bc-ul afiseaza cu ap 0.5 l mai putin fata de consumul real.Si inca ceva....ma refeream la valoare de pe BC2.Am incercat sa respect limitele de viteza...am si bagat de cateva ori talpa...si da, din cate stiu eu..."cauciucul de iarna te usuca si el de ceva benzina"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!