Jump to content

VW Bora 1.6 16v


Marius.Poiata

Postare recomandată

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Marius.Poiata

    35

  • Muale

    14

  • Muraru Dan

    12

  • nemtzalau

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vorba lui Circolo, e posibil sa se fi copt putin cromul si astfel apare acea reflexie. Sau poate asa apr la toate, indiferent de starea cromului.

Eu zic sa nu-ti faci griji din asta, mai ales daca doar cu farul aprins se vede.

Link către comentariu

Poate se poate reconditiona farul, asta in cazul in care se poate desface farul, sa il fac negru. Lasasem un link mai sus ( o imagine de pe fb). Cineva imi spusese ca farurile care le am sunt capsulate.. ce inseamna asta mai exact? 

Link către comentariu

incalzesti marginea pt a slabi adezivul. desfaci lentila si apoi iti faci de cap cu interiorul (vopsea, smirghel) apoi lipesti la loc cu adeziv de parbrize sau silicon.

uite aici etapele la golf, sa iti faci o idee.  http://vwforum.ro/topic/57162-diy-modificare-faruri/

Modificat de Muale
Link către comentariu

colegu Circoloco are dreptate,asa sunt si farurile mele la faza scurta este copt cromul ala si lumina iese prin lateral nu se mai duce toata lumina in lupa...de aia zic ca nu mai vad bine aceste faruri dupa o perioada,referitor la desfacutul farurilor sa stii ca sunt foarte fragile si nu ti`as recomanda sa te bagi daca nu te pricepi,vreau sa te intreb daca iti merge autolevelingul cand aprinzi farurile si daca ai putea sa pui un filmulet te rog.

 

 

era sa uit...daca te uiti atent in poza cu farurile negre de care zici ca ai pus poza...partea la far cu lupa este lasata cromata...ca sa faci exteriorul farului negru(partea comuna cu semnalizarile)nu cred da bine pe masina ta faruri negre si masina verde.

Modificat de nemtzalau
Link către comentariu

Esti sigur de ce spui? Te-ai interesat cat costa o vopsire totala cu schimbare de culoare?

Link către comentariu

Cu tot cu materiale, nu doar manopera.

Sau folie...

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Deocamdata, e doar o idee. Intre timp, multumesc tuturor pentru pareri si ajutor.

Link către comentariu

Macar 6000. Nu confundati o vopsire totala la care portierele se inchid si se pune tub de burete pentru a nu intra gaze de vopsea in interior cu o schimbare de culoare, unde mai pui ca masina nu este una mica. Pentru schimbat culoarea treuie dezechipat total: scos tot de dinauntru, scoase toate geamurile inclusiv parbriz si luneta, scoase toate elementele detasabile (aripi, portiere, capote si spoilere), iar daca vrei ca treaba sa fie de nota 10 scos si motorul.

 

Folia in alta culoare decat cea initiala a masinii sau ceva apropiat mi se pare o mare tiganeala! Cred ca ar fi o experienta vizuala cam neplacuta: masina gri grafit mat si cand deschizi o portiera sa se vada verde.

 

Sfatul meu daca vrei sa il iei in seama ar fi sa lasi masina asa cum este, deoarece nu ai o culoare foarte comuna si sa o faci ca noua pe partea tehnica.

 

Si eventual sa ii pui niste santa monica, ca tot spuneai ca iti plac.

Modificat de virus
Link către comentariu

corect, la ce ai spus tu cu dezechipare si vopsite DOAR caroseria si restul de piese separat...e multa manopera. vopsesti compartiment motor, portbagaj,sub chedere.

Link către comentariu

Pai cand ziceam de vopsit, ma refeream la vopsit total, scos absolut tot, pana la ultimul surub, si vopsit sasiu, portiere, aripi etc.  Nu imi fac masina curcubeu. 

Link către comentariu

O intrebare: in caz de vreau sa resoftez masina, cati cp/cuplu primesc in plus? si cat de tare se modifica consumul?

Link către comentariu

Pe scurt, putini. Cam 5-10 cai si 10-20 Nm. Nu mai retin exact, insa pe acolo pe undeva, deci nu spectaculos cumparativ cu un motor turbo.

Se simte insa ceva mai voinic motorul, ceva asemanator cu trecerea de la benzina de 95 la cea de 98 insa nu mai mult ca senzatie.

Legat de consum, teoretic, da, se poate obtine un consum mai redus dupa remapare tocmai datorita faptului ca mapele sunt facute pt consum pana in 3000 de ture si pt performante pt turatii mai mari.

Insa si aici nu te astepta la minuni.

 

Persoanal, e cam frectie la picior de lemn, si eu eram tentat la inceput pt asa ceva, insa, am ajuns la concluzia ca nu se prea merita cei 250 de euro sau 300 cat costa o remapare.

Parerea mea.

 

Apoi, cu o admisie modificate, adica foltru sport si evacuare usor marita se mai castica 2-3 cai. daca renunti la catalizator mai castigi iar 2-3-5 cai.

Insa, un la mana la ce praf e la noi, un filtru sport eu nu-l gasesc potrivit, iar fara catalizator poti avea pbme la rar.

Daca pui evacuare prea mare, pierzi cuplu la pornirea de pe loc, pt ca, se pierde fenomenul de ... nu-mi vine pe limba acum, care ajuta la evacuarea mai usoara a gazelor de ardere.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Bun.

 

Marius, din ce discutii am avut legat de farurile xenon oem, nu doar acele pierderi de lumina ar fi vinovate de pierderea vizibilitatii ci insusi becul cu xenon care nu se arde deodata, ci, in timp.

 

Acum, nici eu nu am fost lamurit pe deplin de acele pierderi datorate deteriorarii cromului, multi spunand ca nu exista asa ceva, inclusiv intr-o arie dedicata , unde in urma postarii mele a pataniei tale mi-am luat si warning si suspendare pt 2 zile pe motiv ca nu am vazut in viata mea un xenon si ca poluez topicul.

Poate ar fi bine sa iti spui si tu parerea acolo, sa pui o poza si sa-si dea cu parerea cei mai avizati si cu experienta in ale xenonului oem.

 

uite link-ul

http://vwforum.ro/topic/61856-montare-faruri-xenon-oem-golf-4/page-5

de la postul 88 in jos.

 

Nu de altceva, insa sunt si eu curios care este cu adevarat pana la urma factorul ce cauzeaza asa spusa pierdere de luminiozitate, chipurile de la caldura nu ar avea de ce sa fie, desigur de la caldura becului in sine, stiindu-se de altfel ca un bec cu xenon degajeaza mai putin caldura decat unul halogen.

Insa, desigur, vinovat poate fi insusi soarele cu ale lui raze ultraviolete.

Link către comentariu

Nu cred ca se pierde din luminozitate, cel putin cand merg noaptea, becul bate la fel si are si aceeasi culoare ca si inainte. Acea mica pata galbena nu afecteaza lumina farului din cate mi-am dat seama.. Nu am desfacut farul sa vad daca s-a topit ceva inauntru. Sper sa nu se fi intamplat asa ceva. Cred ca baietii de la VW sunt oameni seriosi nu produc faruri ca se topesc ( doar nu e inghetata ;)) ) @Muraru Dan : imi cer scuze daca te-am pus intr-o situatie incomoda ( warning-ul + suspendarea).

Modificat de marius.atitienei
Link către comentariu
  • 3 months later...
Marius.Poiata

Salutari la toti si toate!  :D  Astept oferte cu jante santa monica pe 17 (nu ma intereseaza alt model, OEM sau afermarket, sau alte dimensiuni)! Pret, poze, aici sau pe privat! Multumesc mult! 

Modificat de marius.atitienei
Link către comentariu
Marius.Poiata

Am o intrebare: cat polish intra la o masina ? toata masina ma refer

Link către comentariu
Marius.Poiata

Salutari! As dori sa stiu daca ma poate ajuta cineva cu cateva informatii despre pneuri: pentru jantele pe 17 ce pneuri ar fi adecvate pentru strazile noastre ? si la atmosfere sa fie in ele? Cineva mi-a spus sa imi pun 225/50/R17. Momentan am 217/45/R17. La pneurile care le am as dori sa stiu cate atmosfere sa am in ele ca sa nu cauzez uzura excesiva. 

Link către comentariu

Salut, din cate stiu eu la bora merge asa ( ca sa nu iti afecteze vitezometru / bucsaraie/ caseta etc ) :
195 65 15

205 55 16

225 45 17

225 40 18

 

la atm cca 2,2

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Marius.Poiata

La atmosfere, citisem pe in alta parte ca ar fi bine 2.8 pe fata si 2.5 pe spate ( pentru 215 45 17 ) oare este bun ? Multumesc pentru ajutor si astept si alte persoane sa arunce o idee aici.  :D

Modificat de marius.atitienei
Link către comentariu
Marius.Poiata

Sincer, acolo chiar ca nu m-am uitat.  :blush:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!