Jump to content

VW Bora 1.6 16v


Marius.Poiata

Postare recomandată

fasaie ca iese putina presiune (vapori de benzina), nu cred sa fie problema. si la diesel face cand e f cald arafa

Link către comentariu
  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Marius.Poiata

    35

  • Muale

    14

  • Muraru Dan

    12

  • nemtzalau

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cand e cald poate da, insa iarna nu are voie sa fasaie.

Oricum eu nu am auzit niciodata sa fasaie.

 

Insa, precum am spus, dupa ce-ti sare pistolul de la pompa daca te mai chinui si pui cu debit mai mic, mai intra cca 10 l.

Practic intra pe gatul de umplere si partea de aerisire a rezervorului.

Dar daca benzina nu e consumata imediat, vaporii cu o parte din combustibil e posibil sa ajunga pe conducta ce duce in canistra inundand-o la propriu.

E o ipoteza, ti-am spus, insa au fost cazuri in care filtrul nu mai absorbea vaporii si astfel ei ramaneau in rezervor facand acel fasait la deschidere.

Link către comentariu

ca sa fie ca acolo vopsesti neagra rama, pui bec galben pe faza lunga.

nu imi dau seama din poza ta, tu ai semnalizare dubla? daca da, atunci modificarea este ce am scris mai sus

Link către comentariu

toate farurile cu xenon de fabria ca bora si golf4 au semnalizare dubla...decat sa le faci negre mai bine le faci sa vezi bine cu ele :))

Link către comentariu

@

redline1619

 Poze cu farurile : 

La ultima poza am o mica nelamurire: de ce este acea pata galbena in far? 

post-116467-0-33197500-1366201969_thumb.

post-116467-0-36623400-1366201971_thumb.

post-116467-0-95269500-1366201973_thumb.

post-116467-0-51341800-1366201976_thumb.

post-116467-0-67724500-1366202000_thumb.

Link către comentariu

de ce nu ai lipit numarul jumatate de spoiler jumatate de bandou daca ai loc pentru el?iti place sa se vada gaurelele alea doua si bandoul intrerupt?,nu inteleg la ce pata galbena te referi.sper ca nu lumina de pozitie...

Link către comentariu

Salut, poti sa pui o poza in care se vede cum bat farurile?

Visez si eu la faruri din alea da inca nu am adunat destui bani.

Stiu ca ti-am mai zis dar,oricum, faina masina, sa o rulezi sanatos nenumarati km.

Modificat de sebax
Link către comentariu

Nu faci mare jmecherie cu ele daca nu ai si sistemul autoleaving functional...au lupa cam mica si ele sunt calculate sa functioneze cu autoleaving...de aia cine isi pune ulterior fara toata instalatia se plange de ele ca nu bat bine...

Link către comentariu

cu autoleveling poate sunt calculate sa functioneze nu "autoleaving" :coffee_lol:

Link către comentariu

Nu autoleveling-ul iti lumineaza mai bine. El doar seteaza inaltimea farurilor in functie de incarcare. Farul va bate la fel daca e la aceeasi inaltime fie ca a fost setat manual sau de autoleveling.

Link către comentariu

Frumoase farurile.

La pata, cred ca te referi la reflexia din oglinda a pozitiilor. E normala, daca schimbi unghiul vezi ca-si schimba si ea pozitia (se plimba cu tine) .

 

Legat de autoleveling, ar trebui sa-ti bata corect cu masina neincarcata, problema este cand se lasa de fund si farurile ar trebui sa se lase in jos automat ( cum ar fi in sistemul clasic pozitiile 1,2,3 de pe reglajul farurilor ). Practic asta face autoleveling-ul, da in jos farurile in locul tau, pastrand bataia fascicolului constanta fata de sol.

 

Sistemul e destul de complex si e destul de dificil de montat ulterior.

Cred totusi ca o adaptare a reglajului manual ar fi posibil la farurile cu xenon, asta daca nu si functioneaza in realitate.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Sau asa  :)) tu ai avut si autoleveling si tot nu luminau?Eu am mers cu o Zafira cu sistemul asta...si mi s-a parut foarte ok gandit...si de asta ma gandeam ca nu are cum sa lumineze prost daca ai si autoleveling functional

Stai asa...nu este controlat si stanga dreapta? 

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu

autoleveling : faruri sus-jos pt a mentine linia luminii indiferent de inclinatia masinii (evident, pana la un anumit unghi)

stanga-dreapta este cornering sau faruri adaptive - nu exista pe mk4.

farurile reglate bine cu masina incarcata la fel bat la fel cu / fara autoleveling. daca nu ai, ai rotita aia mica sub blocul de lumini - manual leveling :)

Modificat de Muale
Link către comentariu

Mda...stiam ca instalatia originala are niste senzori pe bascula...si aia credeam ca sunt pentru stanga dreapta...nicidecum pentru sus jos...(inutili :)) )

Deci pot adapta linistit farurile si fara acei senzori...e bine de stiut:D

Zafira avea faruri adaptive...si credeam ca la fel sunt si astea...de aia nu imi imaginam cum pot bate prost :)

Link către comentariu

senzorii sunt pe ambele punti si calculeaza inclinatia, ajustand automat farurile (lupa).

pt stanga-dreapta se ia info de la senzorul din coloana de directie cred.

Link către comentariu

De fapt farurile oem cu xenon nu se mai pot regla din rotita pt ca nu mai exista. In mod normal ar trebui sa aiba suruburi in partea superioara a farului care indeplinesc aceasta functie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

farurile astea nu se pot da in sus sau jos din rotita pentru  ca aceasta LIPSTESTE din bord (exista doar rotita de intensitatea luminii in masina fara acea rotita de ridicat sau coborat farurile cu halogen)

 

 

@Muale "pt stanga-dreapta se ia info de la senzorul din coloana de directie cred."  tu nu intelegi ca farurile astea fac doar sus jos?ce stanga dreapta vb acolo?

Link către comentariu

am zis ca daca nu ai autoleveling ai acea rotita in bord.

ruruburile pe carcasa sunt la toate farurile.

 

eu inteleg perfect, ii explicam lui Laurentiu

Modificat de Muale
Link către comentariu

Eu am inteles perfect cum functioneaza...nu stiu de unde am inteles ca fac si stanga dreapta...dar acum m-am lamurit...

Haideti sa nu ii mai poluam topicul omului :P

Link către comentariu

@nemtzalauEste o pata galbuie la faza scurta, la xenon si nu stiu exact de la ce este, la farul stang. 

 

 

@sebax: O sa fa poze zilele astea cu bataia farurilor. 

Link către comentariu

Marius, pata respectiva e vizibila si cu farurile stinse? Daca nu, o fi vreo reflexie.

Link către comentariu

Posibil ca de la caldura, sa fie copt cromul shrodului. Asa ca devine usor transparent si trece lumina. De aici senzatia de pata de culoare.

Se intampla la farurile xenon de Golf, cele de r32 cum le stie lumea. Sunt identice cu astea de bora ca si materiale, sistem de functionare. Foarte posibil sa se intample la fel.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Din ce am citit pe diferite site-uri si review-uri, acestea cu xenon ar fi mai casante la sticla? Pt ca in unele review-uri am citit ca s-au semnalat destul de multe geamuri sparte la farurile cu xenon comparativ cu cele normale cu halogen.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!