Jump to content

VW Bora 1.6 16v


Marius.Poiata

Postare recomandată

Buna ziua,

Sunt nou pe forum si m-am gandit sa imi prezint masina.

 

Dupa cum spune si numele topicului detin o VW Bora din 2001 cumparata in iulie 2012 cu urmatoarele dotari: 

 

motor 1.6 16v 105 cp AZD 

full electric

faruri xenon originale 

spalatoare faruri 

interior crem

climatronic 

incalzire in scaune 

 

Voi posta poze in cursul saptamanii care vine.. 

 

Masina am achizitionat-o pentru mers in oras. 

Astept pareri si toate cele. 

 

 

 

 

Link către comentariu
  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Marius.Poiata

    35

  • Muale

    14

  • Muraru Dan

    12

  • nemtzalau

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Felicitari pentru achizitie, cat mai multi km fara probleme , iar in ceea ce priveste motorul , daca ai grija de el, consumabile calitative schimbate la timp , vei avea parte de bucurii din partea lui . Sa nu te sperie consumul, iar  referitor la  intretinerea masinii te vei convinge pe parcurs ca nu te va scutura de foarte multi bani .

Modificat de ionut v
Link către comentariu

Multumesc pentru parere. In ceea ce priveste comsumabilele, distributie contitech, filtre mann, pompa de apa hepu si placutele de frana TRW si uleiuI bineinteles. In rest nu am schimbat nimic. 

Link către comentariu

salut , sa o stapanesti sanatos , acelasi motor il am si eu pe golful meu , e fiabil , insa in oras consuma sa sti , cel putin in bucuresti , numai bine

Link către comentariu

Salut!

 

Posibil sa fi vorbit pe la stadion prin vara cand aveai numere rosii, daca masina ta are un sistem antifurt la care trebuie sa bagi un cod.

 

Daca este masina care cred eu este (si cred ca este deoarece corespunde :P ) pot sa spun ca mi-a placut.

 

Asteptam poze :icon_thumleft: .

Modificat de virus
Link către comentariu

Salut. Da, eu sunt cu masina cu codu buclucas. O sa incerc sa scap de el cat mai curand. :D

Link către comentariu

Prima poza. Vor urma mai multe cand se mai usuca afara ca sa ii pot face o sedinta foto corespunzatoare.

post-116467-0-91705600-1360921784_thumb.

Link către comentariu

Faina masina, sa o stapanesti sanatos !

Iti dai seama ca sunt invidios pe tine... pentru farurile alea :)

Multi km fara evenimente.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Marius.Poiata

Salutari, revin cu cateva poze cu masina mea, de aceasta data cu interiorul masinii.

post-116467-0-97241200-1362479627_thumb.

post-116467-0-38267900-1362479630_thumb.

post-116467-0-49030700-1362479632_thumb.

Link către comentariu

Arata foarte bine interiorul!!!

Ca un mic sfat sa dai jos husa ce acopera volanul cu comenzi imbracat in piele ca nu e locul ei in peisaj.

Link către comentariu
  • 1 month later...
Marius.Poiata

Nu stiu unde pot sa intreb asa ceva, asa ca am sa pun aici intrebarea urmatoare: Momentan am volan in 4 spite cu comenzi. Pot sa il schimb cu un volan in 3 spite, tot din piele, cu comenzi? eventual de pe un model mai recent de vw ( ex. cum este pe golf 5 gti, cel cu partea inferioara dreapta) ?? 

Link către comentariu

volanul cu comenzi vw nu este cu 3 spite.

cel de pe generatii mai noi nu stiu daca se poate monta plug&play, trebuie facute modificari sau nu este compatibil deloc...

Link către comentariu

legatura electrica. ia legatura cu baietii din aria prestari servicii sa ai un sfat avizat.

stiu ca difera spira de la volan pt cele cu comenzi cat si modul de comunicare intre volan si radio/computer bord/navigatie etc.

 

multa lume cauta volan ca al tau sa puna pe golf/bora/passat, de ce il schimbi? scoate husa aia si daca nu arata bine imbraca-l din nou in piele (200 lei) si arata ca nou

Link către comentariu

Felicitari pt masina si multi km fara pbme.

Cat te-a costat?

Interiorul e bestial. De ce vrei sa-ti scumbi volanul? Las-o originala nu fa kitsch. Parerea mea.

 

Comenzile de pe volan functioneaza pt ca sunt legate la un modul de comanda. Daca volanul nu e compatibil cu acel modul nu iti vor merge butoanele, de aceea presupun ca nu se pot schimba volanele intre ele, decat daca intervii in partea electrica, dar te complici inutil.

 

Da husa jos de pe volan si reconditioneaza-l daca arata urat ( cu vopsea pt vopsit piele) sau reimbraca-l in piele.

 

Atat timp cat nu vei abuza de motor inutil si vei folosi consumabile de calitate te va duce mult si bine.

Curata-i egr-ul si clapeta de acceleratie, verifica sa fie in stare perfecta bobinele de inductie ( vizual, sa nu aiba pic de umflaturi pe capul bobinei) si verifica bujiile sa fie in stare buna. e foarte important ca sistemul de aprindere sa fie in stare buna.

In rest, data iti merge bine nu ai la ce sa mai umblii.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Frumoasa bora,mai ales farurile !

Poti sa imi spui te rog cum vad farurile noaptea? am auzit vorbe si vorbe...nu mai stiu ce sa cred,vreau sa stiu daca te multumesc sau nu.

Modificat de redline1619
Link către comentariu
Marius.Poiata

     Multumesc pentru pareri, tuturor.

Muraru Dan: O sa curat/verific zilele astea egr-ul si bobinele si bujiile si tot ca mai am mici probleme cateodata cand pornesc masina, tureaza prea mult sau tre sa invart cheia de mai multe ori si apoi o pornesc. 

     Masina ma costat 4000 euro. Am cumparat-o cu jante de aliaj. Acum are de tabla. O sa cumpar jante santa monica ( mi s-a pus pata pe ele  :blush:  ). 

redline1619: Vorbele sunt de prisos. O sa fac o poze sa vezi exact cum dau farurile.

Link către comentariu

Daca-ti tureaza prea mult si porneste mai greu verifica etanseitatea galeriei de admisie, verifica sa calce bine clapeta de acceleratie pe garnitura de la baza ei si verifica furtunele de vacuum, mai ales cel de la servofrana.

Orice pierdere de vacuum iti face sa creasca turatia la pornire.

Link către comentariu
Marius.Poiata

+ Se mai aude un fasait in rezervor, cand scot capacul sa alimentez. Nici asta nu stiu de la ce e... 

Link către comentariu

fasait?

Daca e inainte sa alimentezi nu e bine, inseaman ca ai pbme cu canistra de carbon, nu ajung vaporii de benzina in ea sau najung insa nu sunt absorbiti de filtru.

 

Daca-ti fasaie dupa ce alimentezi e normal, daca nu se apasa aerisitorul ( acel mic taspic dini gura rezervorului) nu iese aerul din rezervor in timpul alimentarii si iese prin gura de alimentare facand acel fasait.

 

Dar, eu cred ca ar trebui sa verifici canistra de carbon, apropo, dupa cateva minute de la pornire auzi un tacait?

Canistra e acel corp de culoare neagra intre bidonul cu lichid de spalat parbrizul si vasul de expansiune al antigelului.

 

In ea intra o linie de vacuum, (deci si de aici poti avea turatii mai mari la pornire) si are acea electrovalva care ticaie in care intra mufa. Cand se deschide valva permite vaporilor sa fie aspirati din canistra in galeria de admisie printr-un orificiu aflat pe galerie chiar sub clapeta de acceleratie.

 

E posibil ca si filtrul din interiorul canistrei sa nu mai absoarba vaporii. Acest lucru se intampla ( deteriorarea filtrului de carbon) cand se supraumple rezervorul si mai ales vara cand e f cald afara e posibil sa-ti ajunga benzina in acel filtru colmatandu-se. Nu se poate remedia decat prin schimb, destul de costisitor.

De aceea eu nu recomand sa se umple rezervorul plin ochi, mai ales cand masina sta in plin soare pt mult timp, de aceea e bine sa se faca plinul doar inainte de un drum unde se va sti ca se va consuma ceva bezina.

Si prin plin inteleg pana sare psitolul nicidecum pana da afara din rezervor. De regula dupa ca iti sare pistolul la pompa mai ai liver sa zic asa cam 10l in rezervor, suficient sa nu ajunga devat vapori de benzina in canistra.

 

Deci e posibil ca fostul propretar sa-l fi umplut pana la refuz de cateva ori si astfel sa-ti fi afectat canistra. E doar o ipoteaza desigur.

 

Verifica sa-ti tacaie si eventual fa-i o scanare, ar trebui sa ai eroare daca acea valva are pbme.

Dar, precum am spus verifica si furtunele ce ajung in canistra e posibil sa ai pierderi pe linia de vacuum.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Fasaitul e inainte sa alimentez, fix cand desfac capacul. O singura data am alimentat pana la refuz, adica si dupa ce a sarit pistolul de la pompa, am mai picurat un pic. Rezervorul este de 55l deci nu stiu cat loc mai ramane dupa un plin. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!