Jump to content

Probleme electrice


Shtrumf2k
 Share

Postare recomandată

de cateva zile ma tot lasa bateria la Golf, am verificato si este in regula, alternatorul incarca, dar am un consumator care mananca 2 A pe ora; am verificat toate sigurantele din masina si nu este de acolo sursa, aveti idee ce pot sa fac in situatia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ai mesterit ceva de curand la masina? Eventual chiar pe electrica?

Ceva ramas neizolat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dudu daca te gandesti la ce ma gandesc eu....nu cred ca ne mai intreba pe noi acum, vezi sa nu ai lada frigorifica uitata pe direct :blush: eu sunt stan patitu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mesterit nimic, nu am lada frigorifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2A, ala cam e scurt in toata regula. Poti verifica daca nu e de la vreo componenta electrica punand un ampermetru in serie la baterie si cu masina oprita si fara contact, scoti sigurantele una cate una. Daca este vreun consumator defect vei sesiza scaderea destul de mare, a consumului initial de la baterie, pe ampermetru.

Spor si numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai masurat acei 2A? Ai conectat pe rand ampermetrul in locul fiecarei sigurante?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SHMan o idee f buna - diseara asta incerc

eu am verificat scotand borna de plus si folosind un multimetru, asa cred ca se spune(nu ma pricep deloc la electrice si am avut ajutor de la cineva care intelege fenomenul:)

borna de plus in mom in care refaceam circuitul cerea 2A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ceara 2A 'in momentul' in care inchideai circuitul este oarecum normal, de fiecare data cand alimentezi ceva apare un spike de curent, apoi scade la nominal. Ramanea la 2A si dupa asta, sa zicem, in primele 10sec dupa ce inchideai circuitul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am fost la revizie tipul de acolo mi-a spus sa nu uit sa dezactivez TP daca e activat ca astfel imi descarca bateria chiar daca am oprit casetofonul incearca sa vezi daca ai pe display de la mp3 TP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thanks o sa ma uit si la asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu acum doua saptamani am schimbat RCD'u pe garantie... manca o gramada de curent cu toate oprite si contactul luat, masina incuiata, incat mi-a mancat bateria complet cand am fost plecat 2 zile si nu a fost pornita.

Baietii au zid ca era un defect intern al RCD-ului, dar ciudat e ca a inceput sa faca la vreo 3 luni dupa ce am luat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu RCD cu noua unitate de pe Tiguan dar acum 2 luni

cum pot verifica daca de acolo e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a fost becul din portbagaj, care ramanea aprins si imi manca bateria incetisor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica daca cass-ul e de vina in acelasi mod si anume intrerupandu-i alimentarea. Conectezi in serie cu bateria un ampermetru, numai sa ai grija sa fie motorul oprit si fara contact pus (dupa cum estimez eu la functionare nominala se consuma din baterie un curent destul de mare si risti sa arzi ampermetrul daca acesta are un domeniu de masurare mai mic). Dupa ce ai facut asta urmaresti consumul care dupa cum spui ar trebui sa fie aprox 2A. Dupa aceasta scoti casetofonul si rogi pe cineva sa scoata mufa de alimentare si tu urmaresti consumul pe ampermetru, sau invers cum ti-e mai bine. Nu stiu cum e cu cass-ul acela daca iti mai cere vreun cod cand il conectezi inapoi sau si-l ia singur de pe CAN, mai bine ca sa fii sigur cauti un cod daca are sau intrebi eventual pe colegii de pe forum. Acum daca cass-ul e problema vei observa o scadere consistenta in consum la deconectarea acestuia.

Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ShMan azi verific cazul tau ..sincer sper sa fie de acolo:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
ShMan azi verific cazul tau ..sincer sper sa fie de acolo:)

cum a ramas? sunt si eu curios...si eu raman fara baterie frecvent....dar nu dupa un tipar anume....dupa 2...dupa 5 ..dupa chiar si o zi... depinde de .....nu stiu de ce depinde..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pune un ampermetru in serie cu o borna de la baterie si vezi daca intr-adevar e vreun consumator nepoftit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

ma puteti ajuta cu acesta problema, este vb de spre un golf 5 an 2006, este masina unui prieten, nu stiu ce alimenteaza acea siguranta , dar din spusele unor electricieni fara contact pus prin acea siguranta nu ar trebui sa treaca nici un consum, la mine cu contactul luat are un cosnsum f mare si pana dimineata descarca circuitul, a fost facut testul cu vag si nu s-a depistat nimic in neregula, vreau sa stiu ce circuite alimenteaza sa le scot pe rand sa stiu de unde vine consumul, fiind o masina achizitionata sh, ma gandesc ca vechiul proprietar sa nu o fi legat ceva pe acel circuit nelalocul lui !

scuze am uitat sa pun poza , rog un moderator sa o lipeasca la postul de sus !

post-16436-0-05689200-1351619000_thumb.j

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F. multi cu problema de mai sus au avut legat gresit radioul-CD-amplificator-sau asa ceva daca nu este cel original. Mai poate fi o alarma montata gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pioner daca nu gresesc, daca e legat pe direct uneori papa toata bateria pana dimineata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta SB28 de la pagina 3.

Practic nu ar trebui sa treaca curent prin ea daca nu este alimentat releul J681 (releul 1 de la pag 7)

Acum ramane de vazut ce face releul ala si daca trebuie sa stea alimentat sau este blocat.

Daca scoti releul mai trece curent prin siguranta?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma puteti ajuta cu acesta problema, este vb de spre un golf 5 an 2006,

Masina a fost pe la mine, nu?

Si nu am mai avut timp sa ma ocum si de problema asta, nu ?

E curios ca , cu toate sigurantele scoase din panoul din stanga bordului consumul ramane acelasi, deci e ceva legat pe firul ce vine de la siguranta SB28 pana sa intre in panoul de sigurante, trebuie desfacut plasticul de sub bord si vazut ce e legat pe acolo. Cand se face vremea mai buna si imi revin si eu din raceala il astept din nou sa terminam treaba. Eu banuiesc alarma ca fiind dea cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu celor spuse de colegii de mai sus. Un cd player legat prost poate goli bateria pana dimineata. Mai ales un LG aftermarket. (Daca e cazul)

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De casetofon sau cd nu poate fi vb ptr ca are Cd original din fabrica , cel pe care funct si navigatia etc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!