Jump to content

O2 RS ca masina sport noua


razdan
 Share

Postare recomandată

O masina pentur mine trebuie sa aiba si ceva portbagaj. Ceea ce la G5 nu prea pot spune ca are asa ceva. :P Sa fie si sport si incapatoare. Concluzia mea, nu-si merita banii pentru o masina de zi cu zi. Si-ar merita banii daca ii ai si n-ai ce face cu ei si vrei neaparat masina noua.

Ma intreb totusi de ce nu pun si Baietii de la Skoda motoarele de la Leon Cupra TDI...... Ala ar fi tentant. Sau cel de pe Bora TDI. E tot ala am impresia, cel de 150 Cavallos ( vb lu` @gicu )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rvacaru

    14

  • razdan

    10

  • godoroja

    7

  • oaspetele

    5

Top Posters In This Topic

godoroja pe ce sa puna, pe Octavia Tour ? Ca pe Octavia 2 sunt doar motoare relativ noi, la fel ca pe Golf 5 si noul Leon.

Umba un schimb un zvon ca o sa apara un RS cu motor 2.0, 170TDI ceva mai incolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pe Tour e tarziu dar sa il aduca la zi pe ala de pe Cupra TDI. Motorul ala merita cumparat....Numai pt cunoscatori. Si 2,0 TDI 170 cai e putin, mai treci pe la voinea te urci bine ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 2,0 TDI 170 cai e putin, mai treci pe la voinea te urci bine :D

Nu cred ca 2.0 TDI de 170 CP poate fi upgradat momentan din motive de soft produs de altcineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Domnilor,din curiozitate,s-a uitat cineva la prezentarea O2 RS,pe site-ul lor?De ce trebuie sa degenereze intr-o discutie de genul "Superman vs. Spiderman".E vorba de un sedan cu valente sportive.NU de un supercar.Nici macar de un H.Civic.PE BENZINA.E drept ca rominul a descoperit,odata cu revolutia,ca exista si tractoare de curse-deci PE MOTORINA.Ciudat,nimeni nu mai e de parerea asta,ca,un sedan diesel,indiferent de cap. cilindrica,e o masina sport,in lume.Nu stiu sa fie smecheri :blink:.

Iar,de multe ori,strugurii sint acrii.Noi ar trebuii sa ne intrebam ce inseamna masina asta ca raport pret/calitate.E vorba de o masina noua,nu de un second-hand,tarait de nemti cine stie cit,si cu kilometrajul dat peste cap(celor care cred ca mai exista castane la care sa si ajunga rominul,le doresc bafta! ;) ).Mai e vb. si de oameni care au nevoie de portbagaj,chiar intr-o masina de genul asta.De comoditate.De o oarecare siguranta,la bani acceptabili.Pentru senzatii cu adevarat tari,pentru cei care stiu cu adevarat sa le provoace,se poate modifica oricind un Mk2-la costul unui set de jante periculoase de 535d.Iar cui nu-i ajung cei 200cp,si aici se poate intervenii.

Pe scurt,eu consider aceasta masina OK,la pretul ei.Chiar ma gindesc sa achizitionez una.Daca exista oameni care pot sa-mi dea sfaturi contrare,motivate si argumentate(nu de genul "ba,fii smecher,ia-ti bmw second-hand"),rog frumos sa posteze aici ce cred!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de imagine, iar aici putem discuta ore intregi, principalul inconvenient la achizitionarea unei masini noi, nu neaparat a RS-ului il reprezinta crunta devalorizare in 3-4 ani. RS-ul avand si o pronuntata tenta "sport", prejudecatile de tipul : "asta a mancat jar" nu pot fi impiedecate.

in schimb, daca te gandesti ca masina te va avea ca proprietar 10-15 ani, inconvenientul se dilueaza pana aproape de disparitie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar merge si un 5.posibilitatea facila de a remapa masina, desi cred ca deja 240 cp pe "fata" ar pune serios la incercare abilitatile soferului de a stapani masina...

Mereu aud/citesc ca de la 240-250 CP in sus tractiunea fata face masina incontrolabila si mi se pare o banala barfa (sau, ca sa ne exprimam modern si occidental, o "urban legend" :blink: ) S-au construit de-a lungul timpului masini de 350-400 CP cu tractiune fata si motoare de 7 litri cilindree, s-au fabricat in zeci de mii de bucati si nu s-a plans nimeni de ele, doar noi am inceput, ca niste romani destepti ce ne aflam, sa despicam firul in 4...

~Nautilus

PS nu va mai legati de consumul de carburant, e cea mai mica cheltuiala pe care o s-o faceti cu o masina noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de imagine, iar aici putem discuta ore intregi, principalul inconvenient la achizitionarea unei masini noi, nu neaparat a RS-ului il reprezinta crunta devalorizare in 3-4 ani. RS-ul avand si o pronuntata tenta "sport", prejudecatile de tipul : "asta a mancat jar" nu pot fi impiedecate.

in schimb, daca te gandesti ca masina te va avea ca proprietar 10-15 ani, inconvenientul se dilueaza pana aproape de disparitie...

Chestie de gusturi.In tzara noastra nu cred ca va cumpara nimeni masina asta ca sa o vinda in 2-3 ani.Costa prea mult.si nici nu e un motorinar,care in doi-trei ani sa fie praf si sa te rupa la intretinere(sigur,asta e chestie de bun-simt si intretinere).Si asa,nu cred sa se vinda mai mult de 10-15 bucati.Va ramine ceva deosebit.Ce poate fi mai placut decit sa ai un lucru deosebit?

Mereu aud/citesc ca de la 240-250 CP in sus tractiunea fata face masina incontrolabila si mi se pare o banala barfa (sau, ca sa ne exprimam modern si occidental, o "urban legend" :blink: ) S-au construit de-a lungul timpului masini de 350-400 CP cu tractiune fata si motoare de 7 litri cilindree, s-au fabricat in zeci de mii de bucati si nu s-a plans nimeni de ele, doar noi am inceput, ca niste romani destepti ce ne aflam, sa despicam firul in 4...

~Nautilus

PS nu va mai legati de consumul de carburant, e cea mai mica cheltuiala pe care o s-o faceti cu o masina noua.

La 200cp,cam cu ce credeti ca merge?!?Cu spaghete?Cine vrea economii de tipul asta,sau crede ca 1-2l sint cine stie ce valoare,sa-si cumpere Fabia SDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mereu aud/citesc ca de la 240-250 CP in sus tractiunea fata face masina incontrolabila si mi se pare o banala barfa (sau, ca sa ne exprimam modern si occidental, o "urban legend" :blink: )

citeste si tu review-urile din revistele auto referitor la OPEL ASTRA OPC, cu 240 cp : toate spun acelasi lucru. nu zic ca r ar fi imposibil de stapanit o masina cu 240 cp pe fata, dar e evident mai greu.

iar eu puneam semnul de intrebare vizavi de utilitatea unui high tuning pentru 40-50 de cp pe strazile din Romania.

aici cred ca ar merge un eco-tuning, pentru 10-15 cp in plus dar un minus la consum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste si tu review-urile din revistele auto referitor la OPEL ASTRA OPC, cu 240 cp : toate spun acelasi lucru. nu zic ca r ar fi imposibil de stapanit o masina cu 240 cp pe fata, dar e evident mai greu.

iar eu puneam semnul de intrebare vizavi de utilitatea unui high tuning pentru 40-50 de cp pe strazile din Romania.

aici cred ca ar merge un eco-tuning, pentru 10-15 cp in plus dar un minus la consum...

Dupa mine,povestea asta se rezolva cu o suspensie adecvata si niste frine pe masura,asta dupa ce adaugi niste bare de ranforsare.Iar eu nu as prea lasa pe nimeni sa-i umble in calculator.Daca am intentii de chipuri,atunci montez ceva de la MTM,Nothelle sau Dahlback,macar stiu o treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!