Jump to content

O2 RS ca masina sport noua


razdan
 Share

Postare recomandată

Sincer, nu am vrut DELOC sa te iau la misto, dimpotriva...am vrut sa inteleg si eu conceptul mai nou de masina sport... eu sunt mai old style... asta e tot...

Si nu ne certam, ci polemizam...din polemica iese progres...asa cred eu ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rvacaru

    14

  • razdan

    10

  • godoroja

    7

  • oaspetele

    5

Top Posters In This Topic

Posturile nu au fost aranjate ci mutate pentru ca n-au ce cauta aceste posturi in topicul de consum. Este limpede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica remarca relativ la vechiul R32 SH.

Puntea spate e cea a generatiei anterioare de golfuri.

Deci la tinuta de drum O2 RS s-ar putea sa stea mai bine ... :o

Te corectez putin , la vechiul r32 puntea spate era complet independenta si diferita fata de fratii Golf4 :D

Pai cam asta ar fi si impresia mea despre O2RS.

Exact problema cu consola spate de care spune rvacaru sta la baza comportamentului mai greoi pe viraje descris in presa ...

Eu precizam doar egalitatea ampatamentului (ca valoare absoluta) intre masini, nu ma refeream la raportul lungime - console vs. ampatament la O2. In acest sens, rvacaru are perfecta dreptate.

Ai dreptate, GTI e o idee mai vioaie ca O2RS, dar gandeste-te ca O2 are aerodinamica mai buna ca Golful, plus ca o masina cu forma de berlina se aseaza mult mai bine pe drum ca un hatchback pur (asta daca nu ii pui la golf un eleron cum au pus cei de la seat in wtcc :o )

Modificat de raz.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razdan : O2 RS - FWD Golf 4 R32 - 4Motion. Tind sa cred ca sta mai bine in viraje.Desigur O2 RS e mai mare & beneficiaza de tehnologie mai noua decat Golf 4 R32 dar personal vad Golful castigator (si nu, nu pentru ca am golf 4 :D )

@godoroja : Daca aveti Octavia 1 ca masian de zi cu zi, de ce nu un Golf 5 GTI pentru Fun? Sau preferati tot o berlina mai sport? Ca o comparatie pe forumul de R32uri din SUA oamenii au R32 drept masina de fun iar in rest au Jetta, Passat si asa mai departe, masini care le conduc in timpul saptmanii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum e posibil macar sa te gandesti in cel mai indepartat colt al capului ca o octavie cu fwd ar putea sta mai bine ca un r32 4x4 ROFL!!!!

masina sport frate e CTR nu g5gti sau o2rs...care vine cu LSD din fabrica si niste performante (se cam bate cu 330i) de te ia capu pt un motor de 2000cmc aspirat care ti-l iei cu 15-16k din 2002 de pe afara (sub 50k km)...in alta ordine de idei...decat sa dau 25.000euroi pe un g5gti sau o2rs (lol) prefer sa-mi iau un 330d (poate cine stie poate chiar un 330cd si aici s-a incheiat) facelift care mi le alearga pe amandoua mai ales ca-i mai tragi si un chip normal nu race sau ceva si fuge destul de rau si miraculos consuma 10% ... am un prieten cu un 530d nou cel de 218 cai...masina are 3000cmc frate si 1.700kg si in cea mai nenorocita forja ia 12% (DOISPREZECE) in oras...

am vazut ca cineva zicea de 535d evident e60 nu e39 ca n-a existat la 25.000E...te rog nu mai visa atata cu banii astia d-abia iti iei un 520i ... cam pe la 33.000 poti sa speri la un 530d decent cu optiuni si nu foarte multi km...535d sare lejer de 45k E (parerea mea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...decat sa dau 25.000euroi pe un g5gti sau o2rs (lol) prefer sa-mi iau un 330d (poate cine stie poate chiar un 330cd si aici s-a incheiat) facelift care mi le alearga pe amandoua mai ales ca-i mai tragi si un chip normal nu race sau ceva si fuge destul de rau si miraculos consuma 10% ... am un prieten cu un 530d nou cel de 218 cai...masina are 3000cmc frate si 1.700kg si in cea mai nenorocita forja ia 12% (DOISPREZECE) in oras...

Te-ai gandit ca unii prefera masini noi si nu masini sh ?

Tu daca-ti iei asa ceva fii sigur ca masina aia a fost forjata de nu a stiut ce-i cu ea...plus ca daca-ti mai cade o piese ceva ai pus-o la ce costuri sunt la asa modele...

Am un prieten mare "bmw"-ist..voia neaparat bmw seria 5, a reusit sa-si ia un bmw de 198 de cai parca vechi de vreo 10 ani...primele 2-3 luni au fost frumoase, pe urma au inceput sa-i cada piese la greu...numai in service statea..deja se saturase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.faircar.autoscout24.de/ger/deta...0&euroto=0&zip=

http://www.faircar.autoscout24.de/ger/deta...0&euroto=0&zip=

Nu uitati sa dati click pe poza pt mai multe detalii...

:) Sper sa va lamuriti ca discutam de masini, dar de ligi complet diferite..

Normal ca masina noua e poate mai troublefree (desi exista si contraexemple..) Dar un SH mai ingrijit asa, nu e rau nici el :) Nu uita de pierderea valorica a masnii noi...azi o iei cu 22k si peste 2 ani o dai cu 12k..si "mirosul" din BMW e destul de diferit de cel din O2... ca sa nu mai vorbim de 6 cilindri "valvetronici" :) Din cate stiu eu, in lumea asta cam Honda si BMW rulz la benzinare... (hihi, si Honda vine tare din urma si la Diesel)... a propos...un Accord 2.4 190 CP nu intra in discutie la "masina sport" ?

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@raz.ro, DemenTZial si zGb, imi cer scuze, nu am stiut ca vechiul R32 are punte spate cu roti independente, iar despre o posibila comparatie intre un fwd cu roti independente pe spate si un 4x4 fara punte spate cu roti independente (cum am crezut eu ca e vechiul R32) nici eu nu eram sigur care ar sta mai bine, dar am inclinat pentru avantajul suspensiei spate multilink atunci cand am facut afirmatia respectiva, OK ?

@raz.ro, stiu ca berlina (O2) are Cx=.30 iar hatchback-ul (G5) are doar .32, asta se vede cele mai bine la viteza maxima, dar totusi din cele citite O2RS e mai putin agila cand e condusa la limita. Asta e. :)

Iar despre SH, eu am mai luat SH si as mai lua, dar nu mai vechi de trei ani si nu cu mai mult de 70.000 km.

Atunci sansele de a avea surprize rapid, scad destul de mult, iar pretul se injumatateste (aproape).

Cat despr BMW cred ca, in context ar fi mai potrivita aducerea in discutie a seriei 3 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de ce serie 3?

Serie 1, pentru ca ala e in clasa compacta, frate cu O2, nu? Serie 3 se cam lupta cu Passat/A4.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Fie si pentru simplul fapt ca in seria 1 nu sta bine decat soferul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai gandit ca unii prefera masini noi si nu masini sh ?

Tu daca-ti iei asa ceva fii sigur ca masina aia a fost forjata de nu a stiut ce-i cu ea...plus ca daca-ti mai cade o piese ceva ai pus-o la ce costuri sunt la asa modele...

Am un prieten mare "bmw"-ist..voia neaparat bmw seria 5, a reusit sa-si ia un bmw de 198 de cai parca vechi de vreo 10 ani...primele 2-3 luni au fost frumoase, pe urma au inceput sa-i cada piese la greu...numai in service statea..deja se saturase.

mi se pare normal ca unii ar prefera masini noi decat sh si eu as prefera o masina noua cand n-o sa mai existe toti pustanii prin service-urile de la noi din tara care au o cheie atarnata de buzunarul de la salopeta care se vad super mecanici si un disc de ambreiaj habar n-au sa schimbe...deci sunt scarbit si sa nu mai vorbim de toate cazurile arhicunoscute de masini lovite la reprezentanta si nu se intampla nu numai la porsche am auzit o groaza si la bavaria surprinzator multe dintre ele povestite chiar de angajati...

tu sincer ai vazut ca eu am zis un bmw facelift adica dupa 2002 si nu unu de 10 ani? am observat ca 99% din romani au conceptia asta "frate e super forjata" ... conteaza si persoana de la care o iei ca daca te duci in afara si o iei de la un mosh nu cred ca a facut el drag-only! si in ideea in care a luat niste forje? care-i problema e tocmai mai bine ca e turbina curata cunosc pe cineva care a luat un leon tdi de 90 de cai de la o cunostinta de familie masina facuta in 2001 el a luat-o in 2004 si avea 19.000km si persoana de la care a luat-o a zis ca 1 sg data a mers cu 135km...stii ca la prima forja care i-a dat-o a umplut tot bulevardul si dupa a trebuit s-o curete...urmeaza si cazul meu acum am luat masina la 35.000km reali si o condusese o femeie inainte care evident mergea incet (cand am vorbit cu unii cu altii chiar si energizer mi-a zis direct ca pot s-o dau jos s-o curat daca a mers o femeie cu ea)...am turbina jegoasa si trebuie s-o curat azi sau maine...care-i jmecheria pana la urma?

si apropo la 25.000 iti ie masina f jmechera de afara fara sa ai probleme cum a avut prietenul tau cu bmw-ul lui de 10 ani :)

@raz.ro, DemenTZial si zGb, imi cer scuze, nu am stiut ca vechiul R32 are punte spate cu roti independente, iar despre o posibila comparatie intre un fwd cu roti independente pe spate si un 4x4 fara punte spate cu roti independente (cum am crezut eu ca e vechiul R32) nici eu nu eram sigur care ar sta mai bine, dar am inclinat pentru avantajul suspensiei spate multilink atunci cand am facut afirmatia respectiva, OK ?

toate 4motion care au fost au avut punte independenta

Da de ce serie 3?

Serie 1, pentru ca ala e in clasa compacta, frate cu O2, nu? Serie 3 se cam lupta cu Passat/A4.

:)

nu te supara...nu facem clasamente nu suntem de la reviste sau la top gear...aici vorbim de bani si ce poti sa cumperi! hai sa fim fair sa comparam cu seria 1?....seria 1 e o mizerie din pct meu de vedere si aici ma refer doar la aspect!!! un 130i pachet M s-a incheat dar tot arata naspa!

compari o octavie sau un golf la 25.000 cu ce vrei tu...pana la urma iti iei si a8 full de prin 2001-2002 la banii astia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Fie si pentru simplul fapt ca in seria 1 nu sta bine decat soferul ...

si ala sa aiba sub 1 metru 70 :)

acuma serios...dintre masinile noi sport, O2 RS si GTI mi se pare niste alternative foarte bune, eu personal daca nu as avea nici o masina as alege O2 RS... , dar daca as avea alta masina si as vrea una de fun ar fi categoric GTI-ul.

Second hand sport nu mi-as lua...ca sigur masina aia a fost trasa rau de tot de ea...nu-si ia nimeni sport sa mearga babeste cu ea, orice ai zice tu zGB :)

Si venind vorba de bmw-uri ...sunt sigur ca un GTI sau o Octavia 2 RS sunt mai rapide si mai manevrabila decat un bmw vechi de greutate si putere asemanatoare... Sa nu uitam ca GTI si RS au o platforma complet noua si foarte laudata, pe cand un bmw SH probabil are o platforma veche de 10 ani de zile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi BMW are RWD... si o platforma de la BMW fie ea si de 10 ani tot o sa fie mai bine echilibrata decat un FWD de la VAG.

Si Loganul are o platforma complet noua de 1 an de zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam cand o sa fie adus in discutie si Loganu.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati sa canalizati discutia catre alternative noi si SH in jurul puterii de 200CP.

Cu plus-uri si minus-uri... (nu uitati si bugetul de intretinere la fiecare).

Si mai ales cu preturi.

Pana acum la SH s-a precizat vechiul S40 T4 la ~12500 E DDP. Masina e ok dar e o masina model 1995 (deci peste 10 ani in urma). Stiu ca T4 a inceput sa se monteze de prin 98 cu 1.9 t4 si apoi 2.0 T4.

Ca alternativa de masini noi, ar fi noul Leon in aceeasi varianta de putere sau de-tunat la 170 CP (desi si acesta sufera de spatiu).

Sau Renault Laguna 2.0 Turbo 170 CP pe la 17000 E CIP.

Sau chiar vechea Octavie RS (180CP) tot pe la 17000e CIP. (aici am dubii daca merita avand in vedere diferenta atat de mica de pret fata O2 RS).

Raman la parerea ca o masina asa-numita sport (GTI, RS,ST, Abarth si altele) merita cumparata de noua.

Pt ca riscurile sunt mai mari la astfel de achizitii decat la modele domestice. Si deprecierea masinii noi e maricica pe de alta parte.

Riscurile sa spunem ca pot fii acoperite din rezerva data de diferenta pana la pretul unei masini noi.

Dar daca ne gandim la modul serios, de cele mai multe ori o masina SH se cumpara cu aproape ultimii bani (a se citi economii) iar in caz de o problema majora ramai doar cu gandul ca oricum platesti banii din diferenta banilor care i-ai fii dat la o masina noua...In practica, o rezolvarea unei astfel de probleme ar putea fii o bomba ce ar putea afecta veniturile proprietarului pe o perioada destul lunga...

Pe de alta parte, in Romania cel putin, am observat ca majoritatea masinilor noi (si scumpe) sunt cumparate in leasing, credit (etc) deci daca tot nu dai toti banii odata de ce sa nu iei un produs nou si garantat (chiar daca e mai scump)...

Bineinteles ca solutiile pot fi diferite in functie de individ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o masina de 200 CP crezi ca mai conteaza cat e intretinerea?? Orice marca ar fi ea... sunt toate la fel de scumpe. Cred ca si piesele comune cu masinile "de strada, normale" sunt mai scumpe.

Sau discutam de masini de 200 CP la care individul reuseste sa plateasca rata de leasing, si cand tre sa bage benzina sufla in degete ?

Ca atunci vine intrebarea: La ce ne trebuie in Ro o masina de 200 CP, ca inca nu avem sosele :-) Si discutia o ia in cu totul alte directii...

Imi permit sa cred ca e si un factor puternic de snobism pe aci...

Si mai e ceva...mie nu imi place sa iau RS second ca poate e forjat, dar cand voi vrea sa vand RS-ul meu luat de nou, ma va crede cineva ca nu l-am forjat ?

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o masina de 200 CP crezi ca mai conteaza cat e intretinerea?? Orice marca ar fi ea... sunt toate la fel de scumpe. Cred ca si piesele comune cu masinile "de strada, normale" sunt mai scumpe.

Bineinteles ca conteaza capitolul intretinere...Crezi ca aici nu sunt diferente notabile?

Sunt masini nepremium de 200CP si altele premium de aceasi putere.

Crezi ca bugetul lor de intretinere e acelasi? Exista repere cu pret diferit la diferite marci (unele preturi pot fii duble la acelasi specimen de piesa, element de caroserie...samd. De unde si bugete mai mari cu 30-50% si poate chiar mai mult la masini de aceeasi categorie...Bugetul pt asigurare poate fii si el diferit...samd.

Venitul poate fii si el mare...si trebuie sa fie mare in cazul unei astfel de achizitii insa oricat ar fi de mare, tot nu-i vine la socoteala cuiva sa plateasca pana la 100% mai mult pe intretinerea unui produs relativ echivalent...Asta daca nu se face abstractie de la factorul rational.

Iar daca discutia coboara spre consum sau procentul ratei de platit din venitul lunar...acestea se presupun asumate din start. Altfel totul e o filosofie nerealista...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. E f posibil ca intretinerea unui O2 RS sa fie mai jos decat a unui 325i. Sunt foarte curios daca va avea succes O2 RS si cam cum o sa mearga vanzarile (atat in RO, cat si afara) comparativ cu celelalte compacte din jurul lui 200CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laguna 2.0T este doar o limuzina puternica, suspensia inca are puternice accente pe comoditate mai degraba decat pe luarea unor viraje in forta.

Probabil 2.0GT o fi altfel, in Romania nu se vinde...

La fel si O1, trebuie modificar majore sa faca sport...

S/V40 odata cu facelift-ul din 2000 are parte de schimbarea radicala a puntii fata, marirea ecartamentului, echiparea modelelor de varf cu DSA. Puntea spate era multilink de la lansare, conceptual identica cu ceea ce GolfV/O2 ofera. Ca si tinuta de drum nu este inferior G5-ului, cu toate ca are cativa ani trecuti de cand a fost lansat. Dar fiindca este alta clasa de pret, solutiile tehnice pe care marcile premium le foloseau de 10-15 ani abia acuma au ajuns la calsele compacte/medii non-premium.

G5/O2 ofera aceiasi putere, la o turatie ceva mai mare, cuplu mai mic cu 20NM(280NM fata de 300NM la T4) dar probabil are o distributie mai buna pe plaja de turatii decat la T4. In plus de asta este FSI. Nu stiu inca daca este avantaj sau dezavantaj. Daca ma uit la consumurile declarate atunci e un avantaj.

Sunt foarte curios daca va avea succes O2 RS si cam cum o sa mearga vanzarile (atat in RO, cat si afara) comparativ cu celelalte compacte din jurul lui 200CP

In Romania poate... In vest ceva mai greu... sunt preferate hatch-urile. SI GTI, Astra OPC sau Megane RS cam fac legea in segmentul asta de piata.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cine a spus azi "Gentlemen start your engines", dar discutia a fost si este interesanta si mai aduce cate o clarificare ... :blink:

A propos de buget, nu am vazut nicaieri o comparatie G5GTI vs. O2RS in privinta pretului de cumparare.

Eu stiu ca in cazul meu, daca as fi asteptat inca trei luni si ... as fi renuntat la trapa, as fi luat un GTI (cu restul configuratiei masinii mele) cu doar 200-300 EUR mai mult decat pretul de atunci al G52.0TDISL: 24.000EUR (nu discut discountul, dar ar fi fost acelasi).

Acum nu am facut preturile, dar am impresia ca O2RS nu e mai ieftina (semnificativ) ca GTI-ul.

Daca ma insel va rog sa ma corectati.

Last edit: r&d, si eu am pomenit de S40 dar numai in contextul T5, ce zici ?

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yup, am observat si eu ca vestul prefera hatch... o fi din motive de practicabilitate... rabati banchete si ai un mic combi. Daca e nevoie de 4 pers + bagaje, de regula se ia un minivan sau un combi. E funny, Fabia Sedan, Renault Megane Sedan sau Corolla Sedan nu cred ca am vazut 2 prin Germ... iar ce e de vanzare sunt la pret extrem de mic fata de suratele cu "fund taiat"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T5 este o clasa diferita, mai ales la pret... are un motor de 5 cilindri, undeva pe la 2521cmc, si 220cp. Cuplul maxim este peste 300NM si incepe de pe la 1500rpm.

Dar ca si pret de nou, este probabil cu 50% peste O2 RS.

Ca si varianta SH, este depunctat de accizele de 28% pe care le aduce cu el un asemenea motor. Si o valoare in vama mare, intre 25001-2600cmc , si avand in vedere ca este un model din 2004, deci vechime mica. Pretul in Germania este undeva de la 20k km in sus, cu km f putini <20k km.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rvacaru: asta vad si eu de multi ani acolo, la fel cum vad si o multime de Golfuri in 2 usi si mult mai putine Passaturi. Si eu cred ca e vorba de pragmatism mai mult decat de gust.

@r&d: Ai dreptate, uitasem pretul S40T5. Am verificat acum - 33.000 EUR ... e deja in categoria de pret a R32 nou ... si atunci prefer VW.

In concluzie, ca sa fiu on topic as lua oricand GTI daca as fi singurul din familie care il conduce.

Acesta a fost si principalul motiv pentru care l-am evitat ... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-au 'strecurat' pe aici 2 dintre motivele pentru care m-as opri asupra GTI-ului sau RS-ului

1.faptul ca cei 200 de cai sint scosi din doar 2000 cm3- factor imbucurator in asteptarea noilor impozite, a taxelor pentru asigurari etc.

2.faptul ca o Ocatvia sau un Golf are un pret mai mic al pieselor de schimb etc.

as baga si numero 3 si 4.

3.simpatia mea fata de VAG

4.relativa respandire a automobilelor din grupal VAG, care face ca gasirea unei piese de schimb sa nu fie anevoioasa si costisitoare.

ar merge si un 5.posibilitatea facila de a remapa masina, desi cred ca deja 240 cp pe "fata" ar pune serios la incercare abilitatile soferului de a stapani masina...

evident, in cazul achizitionarii uneu second hand, atentia mi-ar fi captata de alta marca (Audi, BMW etc)

si ar mai fi de remarcta un lucru : actuala mea masina va implini spre sfarsitul anului 6 anisori si, probabil, vreo 170 000 km. sint foarte multumit de ea, trage excelent, consumul de ulei e chiar mic vizavi de ce am mai citit eu pe aici la alte PD-uri, e bine dotata si inca atrage atentia pe strada. dar va veni un timp, sper cat mai indepartat, cand voi fi nevoit sa ma despart de ea. si atunci eu voi ramane doar cu cealalta masina. de aceea respectiva tre sa fie una noua sau doar cu putini km la achizitie.

bine, astea sint toate povesti, pana nu semnez actele pentru masina si dau avansul. dar sper ca cu ajutorul vostru, povestile sa evolueze la stadiul de realitate.

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai 1., 2., 4., si 5. erau deja locuri comune ... ;)

Credeam ca pentru 3. ai intretinut flacara disputei ... ;)

In final te vei hotari tot cum cred eu, in functie de necesitatea sau nu a portbagajului ... ca despre pretul initial de achizitie tot nu s-a precizat nimic.

Mai ai timp, si nu uita ca trebuie sa apara cele doua variante G5 GT, fiecare cu particularitati incitante.

Pariez de pe acum ca o sa mai discutam relativ la topicul de azi ... ;)

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!