Jump to content

De unde mufa asta ?!


hutzzyy
 Share

Postare recomandată

Am descoperit zile astea sub capota o mufa care sta si nu e conectata la nimica am fost pe la cativa mecanici nimimeni nu stie imi spune cineva daca trebuie conecata undeva? multumesc daca e offtopic cer adminului sa streaga postarea multumesc aici aveti pozele http://imageshack.us/photo/my-images/22/20130206163914.jpg/    ,   http://imageshack.us/photo/my-images/705/20130206163944.jpg/

Modificat de hutzzyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Pozele sunt asa cum sunt, neclare. Ne poti da mai multe amanunte?

Uita-te la firul mufei...unde-i  celalat capat, unde-i mufat, in ce piesa?

Cum arata mufa, cam ce dimensiune are, in cm...cati pini are, unde duce celalalt capat ?

Daca masina functioneaza ok, probabil este vorba despre ceva schimbari la lumini.

Modificat de Topp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa de la proiectoare ? Vad ca la avatar nu sunt proiectoare daca e vorba de masina de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la claxon si nici de la proeictoare , are prea multi pini....

 

Este in zona de langa ventilatoare? ca nu se vede prea bine...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si tu un tester. Trebuie sa iti apara vreo eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e zona din fata la ventilatoare ... poza la av e un passat b5.5 aici e vorba de un passat b6 :D si am proiectoare functioneza si claxonu .

Modificat de hutzzyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei de la ventilatoare ii asa cu 4 pini pentru diferite tipuri de turatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si despre toate astea vorbim in topic de B6.

despre ce masina este vorba???

marca, model, an fabricatie, tip motor??

cum putem/puteti afla un raspuns daca nu dam datele problemei complete??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor presiune galerie admisie daca e motor de 2.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e motor de 2.0 tdi 140cp bkp parca an 2006 



din cauza asta sa am si vibrate  si relatiu uite cum face nu sta stabil poate si din cauza asta sa scoata putin fum negru ?:-s 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vreo eroare stocata pe Engine sau pe alt e module de pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eventual posteaza un log facut pe injectoare, sa vedem cum se prezinta... asta daca nu se rezolva altfel problema.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am eroare asta 

 
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal 
            P0321 - 006 - Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 231
                    Mileage: 219138 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.01.09
                    Time: 23:39:31
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 128 /min
                    Text:      0    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Time: 0.00 s
                    Angle: 0.0 °
                    Bin. Bits: 00000000
                    Bin. Bits: 00000001
 
 
Readiness: N/A ce e asta ?:-s injectoarele sunt ok toate sunt cu 0 am sa fac si un log
Modificat de hutzzyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Engine Speed Sender G28 este senzorul care iti masoara turatia motorului, deci valoarea RPM la relanti variabila poate fi din cauza lui. Ai grija ca s-ar putea sa nu iti mai porneasca masina.

 

Cauzele posibile ale acestei erori sunt:

1. cablaj afectat

2. senzor defect

3. senzor murdar pe zona sensibila, incarcat cu pilitura metalica umeda (asta am patit eu)

 

Eroarea asta am avut si eu si rezolvarea m-a costat un senzor nou (nu m-am riscat doar cu stergerea celui vechi), cca 200 lei original + manopera cca 100 lei (e mult de munca pentru schimbatul acestui senzor, cel mai usor se acceseaza prin demontarea cutiei de viteze).

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Passat B5.5, ai loc sa umblii la el, fara probleme.... scoti suportul filtrului de motorina si tubul de plastic care vine la intercooler - verifica mufa gri, de pe panoul de la motor - spre caroserie - compartimentul bateriei... si cablajul.

 

La ultima, l-am gasit ros de soricei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, @hutzzyy spunea mai sus ca este vorba de un Passat B6 BKP din 2006. Din cauza asta am si raspuns, la B5, B5.5 habar nu am :) Cu soarecii e mare problema, la un moment dat aproape ca au mancat toate firele dintr-un analizor de biochimie, in Arges :))(mai si costa cat doua Passat-uri noi).

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am uitat in semnatura lui.... nu am citit mai sus. Mea culpa, daca vb de b6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot ajunge la el sa vad mufa cei cu ea ?unde e?:-s multumesc pentru raspunsuri :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ma poate ajuta cineva sa imi spuna unde Engine Speed Sensor (G28)  la un b6 2.0 tdi 140 multumesc

Modificat de hutzzyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce am avut probleme cu G28 te pot ajuta. Probabil daca ai fi folosit functia search ai fi gasit informatia deoarece am mai postat de cateva ori cu privire la acest subiect.

 

G28, senzorul de turatie al motorului (cel care trimite informatia de turatie RPM spre instrument cluster/"bord"), este plasat intre cutia de viteze si blocul motor. Privind masina dinspre intercooler, daca se demonteaza filtrul de aer cu tubulatura aferenta, radiatorul de ulei cu filtrul de ulei, teava EGR, senzor presiune ulei, se poate avea acces la acel senzor dar foarte greu. Pozitia lui este paralela cu solul, introdus oblic pe directia ora 8 ... ora 2 intr-o fanta aflata intre cutia de viteza si blocul motor. Este prins cu un singur surub. In doi oameni, eu si mecanicul, ne-a luat mai bine de o ora, o ora jumatate numai sa reusim sa scoatem senzorul si sa il schimbam cu unul nou. Din cauza ca este atat de greu de umblat la el am luat decizia de a il inlocui cu un senzor OEM si nu cu unul AM.

 

Cel mai simplu (dar cu manopera corespunzatoare) se demonteaza cutia de viteze la fel ca pentru schimbarea kitului ambreiaj si in acest fel se poate accesa senzorul G28 usor. La momentul cand am avut problema cu G28 peste tot unde am intrebat (service-uri reprezentanta sau autorizate VW) manopera era in jur de 400-450 lei (manopera pentru schimbare ambreiaj). Pe mine m-a ajutat un coleg de forum (fost mecanic PBV) cu cca 150 lei prin prima metoda.

 

Cand apar probleme cu senzorul G28 sunt trei variante:

1. sunt probleme la cablaj, se poate sa se fi tocit pe undeva pe traseu si sa faca scurt la masa.

2. senzorul poate sa aiba depuneri de pilitura metalica umeda pe suprafata sensibila (cum a fost cazul la mine) si astfel sa numai poata detecta "dintii" de pe volant rezultand detectie incorecta a RPM

3. senzor defect.

 

Succes.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!