Jump to content

Filtru sport Golf 1.616v


Andrei__
 Share

Postare recomandată

Salut...Am si eu o intrebare ...Aveti idee cum imi montez eu un filtru de aer sport la un golf 16.16v din 2001...Stiu ca la motorul asta filtru e in cutie...aia am scos-o si l-am pus dar e o mica problema...ramane un furtun pe afara care sufla ceva.Aveti idee ce e ala??Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa dai mai multe detalii unde ai montat filtrul? Ai facut ceva racorduri pentru filtru? El ar trebui sa fie montat undeva cat mai aprope de gurile de aerisire (vezi de unde isi tragea aerul vechiul filtru.

Si eu am acelasi motor si m-a interesat subiectul asta. Dar am hotarat sa renunt la filtru sport conic (pt ca trebuia sa renunt la cutie) si o sa optez pentru un filtru sport dreptunghiular care intra in cutie.

Ce impresii ti-a facut noul filtru (in afara de sound)? Ai putere mai mare la turatii mici? Se simte vreo diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acelasi motor si am facut deja operatia,trebuie sa te gandesti la improvizatii,adica la mine am desfiintat cutia cu filtru original si a ramas furtunul in care intra debitmetru si mai departe in motor!!! Filtru mi-a intrat in furtun si l-am dat de jur imprejur cu silicon rezistent la caldura,el o sa se incalzeasca ca naiba !!! O sa dau mai pe seara si niste poze !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Banuiesc ca as reusi si eu sa improvizez sa iasa ceva ok.

Intrebarea mea este ce beneficii la performanta are? Se simte o putere mai mare? Un putere mai mare in turatii mai joase? Ati schimbat si evacuarea: o tzeava mai groasa la esapament?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Futunul acela este cel mai probabil aerisirea carterului. De obicei acela aduce si vapori de ulei cu el. Nu ai observat cumva pe filtrul stock vechi o pata uleioasa acolo unde vine furtunul din dilema ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De performante se vorbea inainte era o chestie de marketing,acum nu mai aud pe nimeni sa spuna ca da in + 3-5 CP.Teoretic cu cat aerul este mai rece si in debit mai mare cu atat puterea motorului creste,dar pana la urma debitmetru calculeaza cat aer intra in motor si atata timp cat el este dupa filtru de aer nu are cum sa scape mai mult(gresesc cu ceva?). Asa ca ai impresia doar ca are ceva mai mult 'sange' masina doar din cauza ca tu calci pedala mai tare ca sa auzi 'huruitul' filtrului sport. Si de cele mai multe ori cam intre 2000-3000 de ture se aude un sunet grozav!!Eu zic ca merita investitia atata timp cat nu sare de 1,5mil .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, pentru ca sunetul sa fie complet trebuie si o evacuare buna. Borla sau Remus daca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa dai mai multe detalii unde ai montat filtrul? Ai facut ceva racorduri pentru filtru? El ar trebui sa fie montat undeva cat mai aprope de gurile de aerisire (vezi de unde isi tragea aerul vechiul filtru.

Si eu am acelasi motor si m-a interesat subiectul asta. Dar am hotarat sa renunt la filtru sport conic (pt ca trebuia sa renunt la cutie) si o sa optez pentru un filtru sport dreptunghiular care intra in cutie.

Ce impresii ti-a facut noul filtru (in afara de sound)? Ai putere mai mare la turatii mici? Se simte vreo diferenta?

Scuze pt intarziere...Pe langa soundul incredibil de tare da masina trage si mai bine...Acum nu stiu daca asta e in capul meu sau chiar asa e...Trebuie sa ma dau cu un prieten ca sa vad daca este asa.si o sa vin cu o poza zilele astea cu filtrul montat sa vezi cum am facut.Si inca o intrebare de unde iei filtru spor in cutie?ca nici mi e nu prea imi place fara capacul ala.

Futunul acela este cel mai probabil aerisirea carterului. De obicei acela aduce si vapori de ulei cu el. Nu ai observat cumva pe filtrul stock vechi o pata uleioasa acolo unde vine furtunul din dilema ta?

Sa stii ca asta trebuie sa fie...dar acum sta in aer asa nu mai intra nicaieri.Sa fie asta vreo problema?

Modificat de Andrei__
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt intarziere...Pe langa soundul incredibil de tare da masina trage si mai bine...Acum nu stiu daca asta e in capul meu sau chiar asa e...Trebuie sa ma dau cu un prieten ca sa vad daca este asa.si o sa vin cu o poza zilele astea cu filtrul montat sa vezi cum am facut.Si inca o intrebare de unde iei filtru spor in cutie?ca nici mi e nu prea imi place fara capacul ala.

Se gasesc mai peste tot. Spre exemplu uita-te aici, niste filtre de la FK: http://www.fk-automotive.com/data01/en/dow...05_page_305.pdf

Vezi ca preturile sunt in GBP.

In schimb aceste filtre sunt mai slabe ca performante decat cele conice.

Gasesti cred si la PitStop Tuning in Buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca asta trebuie sa fie...dar acum sta in aer asa nu mai intra nicaieri.Sa fie asta vreo problema?

Pai o problema este in sensul ca acel aer in mod normal se recircula in motor din ratiuni de mediu. Poate ai vazut dacii vechi cu un furtun scos prin scut. Acela este fix acelasi lucru.

In alta ordine de idei, acel aer fierbinte si in plus cu ulei nu face altceva decat sa-ti murdareasca clapeta de acceleratie si teoretic sa reduca performantele. Iarna insa un pic de aer cald poate fi benefic in combinatie cu aerul de intrare, daca nu exista auxiliar asa ceva separat de carter.

La masina mea experimental am scos acest furtun, si l-am introdus intr-un borcan de colectare curios fiind ce voi gasi acolo in timp. Nu am gasit decat miros de ulei ars insa ulei deloc. Cei cu TDI se plangeau ca dupa acest experiment au gasit ulei in recipient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca inca nu am venit cu pozele dar nu stiu ce are telefonul meu de nu mai merge sa fac poze...O sa fac poze cat mai repese si le voi pune.Oricum acum l-am pus provizoriu pt ca acolo unde e trage numai aer cald cred si niste prieteni m-au sfatuit sa merg la borla ca imi fac ei o teava exact cum trebuie ca sa pozitionez filtrul unde vreau.Inca sunt in dubii daca sa-l tin sau sa-mi iau unul in cutie.Va tin la curent oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ei eu un filtru sport K&N conic.. am dat jos capacul de la motor, am montat filtrul direct, diametrul s-a potrivit perfect si am strans cu un colier metalic care a venit cu filtrul... nici o problema in aproape 60000 km. Performante nu sunt, sau daca sunt .. insesizabile.. poate doar faptul ca masina raspunde mai bine/repede la acceleratie, fara insa sa accelereze mai repede. Am si o evacuare finala Borla, intr-adevar, sunetul se schimba destul de mult in bine dupa montarea unui filtru sport. La apasarea brusca a pedalei de acceleratie scoate un sunet f interesant masina.. o absorbtie foarte rapida de aer.. parca e un blowoff mai timid :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut la toata lumea.eu am luat masina direct cu filtru sport din germania dar doresc sa renunt la el si sa aduc motorul in stadiul in care a fost fabricata.cine este interesat sa vanda capacul de la motor cu sau fara tubulatura sa ma contacteze.sunt interesat de aceste piese.Al meu e un golf 4 1.6 16 v 2002 motor azd.ms anticipat.o sa postez o poza cu motorul meu poate va dau idei

.nr de tel 0723154184

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am pus pe motorul meu de 1.6 16v BCB si dupa o jumatate de an am dat-o jos, mi-am cumparat capac de motor nou fiindca cel original era revopsit, modificat pentru kitul de admisie aer sport...... suna foarte frumos, si sunetul "tare" iti da senzatia ca merge mai bine, dar dinpotriva, parca la turatii mai mici un pic un pic tragea mai bine dar la turatii mari lasa de dorit....... cu filtrul original mergea 200-205 fara nici o problema si cu cel sport pe la 150-160 abia accelera masina... credeti-ma ca am dat foarte multi bani pe tubulatura admisiei sport si restul ce trebuia modificat, arata de parca asa ar fi trebuit sa iasa din fabrica dar nu merita efortul deloc, acum mi-am revenit la cel original si masina merge perfect... ATENTIE! daca totusi vreti sa va puneti filtru sport este foarte indicat sa tratati cu ulei special pentru filtru ca altfel va intra praful fin si se va depune in motor! Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Un sfat bun pentru cei ce vor sa-si schimbe performantele motorului prin filtrul de aer.

Cea mai inteligenta solutie ar fi pastrarea filtrului original, deoarece asigura admisia unui aer mai bogat in oxigen (gaz indispensabil aprinderii ) datorita carcasei (a gandit-o germanu`) care nu este influentata de temperatura din compartimentul motor.

Cer scuze daca sant off-topic, poate ce spun acum tine de tips&tricks: desfaceti capacul fitrului de aer si veti observa in interiorul acestuia un plastic in forma tubular-conica menit sa drijeze aerul admis in debitmetru, la turatii mici. La turatii mari insa, este inutil, deoarece acest dispozitiv nu este indreptat catre filtrul de aer, ci catre capacul acestuia, obturand astfel admisia de aer. Neavand ce face pe-acasa, am indepartat acel plastic, are un mecanism glisant, il poti pune la loc oricand. Sper sa nu fie vorba de un efect placebo dar la mine chiar se simte diferenta. Fara acel plastic imi aspira acum practic toata suprafata filtrului, a schimbat usor sunetul din evacuare (aftermarket), iar satisfactia maxima din aceasa schimbare o am in demaraj si in treptele superioare, ating usor 210km/h.

Merita incercat, plus ca puteti reveni oricand la original.

Revin cu poze daca e necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i bine sa lasati liber acel furtun mic care intra in carcasa filtrului original.Este de la SAI (secondary air pump),o pompa de aer care incalzeste catalizatorul.Daca il lasati fara filtru si trage mizerie sigur se va infunda pompa.Exista filtre mici conice exact pentru acel furtun.

Nu stiu exact daca 1.6 16V are asa ceva,dar al meu sigur are.Numa ca la mine trage aer pe acolo,nu sufla.daca sufla probabil sunt gazele de carter.

Modificat de Dodo89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La filtrul dreptungiular (cel care intra in cutia originala), se simte vreo diferenta fata de stock? adica macar ca sunet...

Ma bate gandul sa imi montez si eu unul sport, dar la golf IV trebuie prea mult schimbat ca sa instalez unul conic. Am si un opel astra 1.6 cu filtru conic si se aude ff bine motorul, dar ma intrebam daca se aude ala fel si cu unul dreptunghiular.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am vazut undeva in aria de vinzari ca exista un asemenea filtru la mai putin de 50 euro, care intra in carcasa originala,ba chiar sint si ceva discuti pe aceasta tema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un 1.6 16v si am admisie directa cu filtru sport ... o sa fac maine niste poze din diferite unghiuri ... poate te ajuta cu ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si este vreo diferenta? Sau e doar ceva psihologic? Ca ma gandeam sa imi pun si eu un filtru sport, dar nu conic, din-ala in carcasa. Consumul? Ce s-a intamplat cu el? A crescut sau a scazut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit undeva ca ar raspunde acceleratia mai promt + are un sunet mai mai frumos admisia.La masina anterioara o solenta,am avut asa ceva si pot sa spun ca afost o mica diferenta in bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspunde mult mai bine la acceleratii bruste ... si un sunet specific de absorbtie fortata :angry: ceva de genul ... eu sunt multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am pus pe TDI si am fost multumit, ce sa mai spun de benzinare care sunt facute ptr ele. In legatura cu consumu, el ramane deschimbat doar stilul de condus se schimba si de aia probabil o sa va para ca consuma mai mult. Ca avantaj ai un sunet de "GTI" si un calutz sau doi in plus .

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Un singur filtru iti recomand K&N la restul se distrug particulele filtrante si nu isi mai face treaba pentru care este conceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!