Jump to content

Problema ceasuri bord fabia 2


puricele
 Share

Postare recomandată

Salut,

nasul meu are o fabia2 cumparata noua prin 2008, benzina (1,2cred).

In una din zilele froguroasa nu a pornit; a incercat sa ia curent cu clestii de la alta masina, dar tot nu a pornit. Cand da la cheie se aude un sunet ca si cum ar cupla ceva si asa ramane.

Tot de atunci indicatorul de benzina, cel de temperatura exterioara si autonomie carburant nu mai afiseaza nimic. cel de benzina era pe afisaj. este posibil sa fie vreo siguranta arsa?

masina este in alt oras si simptomele sunt cele spuse de el.

Cred ca legat de electromotor problema ar fi bateria, o sa mearga luni sa incerce pornire pe robot la un service.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterie descarcata total . Se incarca bateria si surpriza totul este perfect ca la inceput. Ca sa porneasca de la alta baterie cu cabluri trebuie lasata cu cablurile puse cel putin 20-30min dupa care se incearca pornirea, dar daca bateria este defecta degeaba incerci cu cabluri.

Alta baterie,

Pornire la robot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e diferenta intre pornirea cu cabluri de la alta masina si pornirea cu robot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu pornirea era bateria.

dar problema cu ceasurile nu sa rezovat, cei de la IVAS Galati au spus ca ar fi defect calculatorul de bord: 5j0920810b.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, aceasi problema am avut-o si eu pe Skoda Fabia 2002. M-am trezit in plina vacanta fara indicator de benzina, computer de bord si cu AC-ul inchis din cauza faptului ca senzorul de temp. ext. indica -45 de grade ceea ce determina computerul sa treaca AC-ul pe aer cald.E de prisos sa-ti spun cat m-am chinuit si cati bani am dat pe testere si cati au vrut sa-mi desfaca cate ceva pe la masinutza inclusiv toata instalatia electrica de la motor. Atunci la mare, pe loc, singura solutie a fost sa-i scot senzorul de temp ca sa-i inchid practic circuitul iar mai apoi dupa aproape 1 an din intamplare desfacand panoul de plastic de sub coloana de volan sa descopar buba. Este un panou mare care este prins in destul de multe suruburi si cleme. Desfacandu-l am dat peste un manunchi de fire care duc in spatele ceasurilor de bord si care intra in acesta din urma prin 2 mufe mari. Bun, ideea este ca unul din aceste manunchiuri de fire merge in spatele ceasurilor de bord terminand-se intr-o mufa cu ~20fire. Am miscat fara sa vreau acest manunchi si totul a revenit la normal. Am luat-o din aproape in aproape si am ajuns sa umblu la aceasta mufa mare care coordoneaza toate indicatoarele din bord inclusiv computerul de bord. In mufa care intra in ceasurile de bord firele sunt sertizate si este posibil k unul sau mai multe fire sa nu mai faca contact. Sfatul meu este sa cumperi un spray de contacte si sa le cureti doar, in prima faza. Daca problema persista ia fiecare fir si incearca sa-l cositoresti de papuceii in care sunt sertizate firele. Nu are rost sa umbli si sa lasi pe toti "Mecanicii" sa iti faca varza masina. Cand le-am spus in service de la ce a fost toata problema se uitau ca viteii unii la altii.

Sincer baietii sunt varza sau pur si simplu nu isi dau interesul, decat sa ia banul si atat.

Iti doresc succesuri si daca sunt ceva nelamuriri ai aici tel. meu: 0733999953

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am sa incerc sa desfac masina intr-un weekend, sa verific ce mi-ai scris. daca o sa fie nevoie am sa te sun cand sunt cu pacientul pe masa :icon_thumleft:

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am si o problema cu ceasurile din bord(vitezometru,turometru...etc) nu mai functioneaza nimic in bord fabia 2 1.4 16v . de la ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul functioneaza normal (pornire, etc) foarte probabil sunt incarcate electrostatic.

Am intalnit problema asta la 2 fabii ca a ta.

Rezolvarea a fost sa scot mufele de la ceasuri pentru vreo 30 min, si a functionat remediul la ambele masini.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ti-ai schimbat Cd-playerul ?

Eu cand l-am schimbat pe al meu mi-au spus baietii de la service ca trebuie sa mai lipesti un fir pe undeva ca altfel nu iti mai merg ceasurile .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori nu ai inteles tu bine, ori baietii de la service aveau program de glume....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!