Jump to content

Upgrade ambreiaj


ender
 Share

Postare recomandată

Ti-e teama ca va cupla prea brutal? (ma refer la var. "sport")

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ice_2k

    29

  • ender

    16

  • andREI

    15

  • Circoloco

    6

acum am citit tot topicul, am inteles mai bine si mai dau si eu cu o opinie:

pe ALH s-a montat in paralel Luk si Sachs, ceea ce inseamna ca au calitate identica ( de altfel de multe ori sub ambalaj Sachs se gaseste Luk si invers)

daca sunt datele exacte ale masinii (serie de sasiu) se poate sti exact ce ambreiaj este montat, ce diametru are, daca este Luk sau Sachs montat din fabrica

despre pret pot sa mai zic ca trebuie cautat ceva care este gata importat, altfel la cele aduse de afara se plateste pret pentru afara

iar un ultim detaliu: Luk Repset si codurile OE cu piesa la schimb (cu x) sunt reconditionate, de aceea, data fiind problema eu as alege un Sachs despre care e mai sigur ca este piesa noua.

despre picarea ambreiajului, probabil ca o cauza importanta este varsta celui original, la care a pus umarul si cuplul marit, dar fara sa fie cauza exclusiva. noul ambreiaj stock ar trebui sa reziste, cu siguranta mai mult, de vazut cat... :salut:

Modificat de volksman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andREI da, si brutalitatea este o problema... si faptul ca va avea cursa f mica (sa zicem ca eu m-as obisnui cu asta dar daca dau masina altcuiva iti dai seama ce-o sa se intample...). Si nu cred ca are rost sa aduc aceste dezavantaje atata vreme cat eu nu am nevoie de ambreiaj sport!

@volksman Daca te ajuta cu ceva iti pot da seria de sasiu a masinii si cand afli niste date concrete (pret, etc) ma anunti si pe mine. Thanks, bye.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andREI da, si brutalitatea este o problema... si faptul ca va avea cursa f mica

De ce ar avea cursa mai mica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu asa au ambreiajele sport (datorita placii de presiune)... oricum, in afara cazului in care conduc masina cuiva care are ambreiaj sport (nu cunosc pe nimeni) si ma face sa-mi schimb parerea, ambreiajul sport iese din discutie (banuiesc ca discul fiind mai dur o sa fie si un pic mai "rau" cu volanta...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu au arcul diafragma - cel de pe placa de presiune - mai puternic insa nu vad de ce ar avea cursa mai scurta exceptand faptul ca fiind nou e mai mult material pe discul de frictiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ender: tu stii ca eu am schimbat ambreiajul la a mea din aceleasi motive. Si am mers cu el patinand in acelasi fel cu al tau vreo 8000 Km. Cand l-am dat jos de pe masina atat ambreiajul cat si placa nu aveau nici o urma de oboseala. Au ramas surprinsi chiar si cei de la Skoda. Ce vreau sa zic este sa nu te stresezi ca te lasa ambreiajul asa repede. Poti sa mergi in stilul asta mult si bine! La mine pur si simplu nu suporta cuplul ! Ori materialul de frictiune ori placa de presiune ! Eu am pus mapele originale si acum am un ultra low version de la Dragos! Merge super! Imi da in jur de 10 cai in plus! Pentru mine era prea mult sa schimb ambreiaj sport si alte alea!

Am ales varianta mai ieftina! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stimati ender & ice2_k

am promis ca revin cu ceva raspuns care suna asa:

Sachs Power Clutch, care ar trebui sa inlocuiasca Sachs-ul de ALH de pe masina, care este varianta Heavy Duty si care are disc cu ferodouri "organische" vorba neamtului, exista.

Discul are termen de livrare mai mare, si impreuna pot veni in jur de 15 februarie.

Pretul este de 690 euro (disc+placa), rulmentul ramanand stock.

De la varianta initiala de ambreiaj sport pe care am primit-o (900 euro) cred ca mai bine de atata nu pot obtine.

Da-ti-mi un feed back, daca piata zice ca se poate mai bine.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sunat azi la pitstop sa vad ce-mi pot oferi si ei si astept raspuns... cum aflu ceva, scriu aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sunat azi la pitstop sa vad ce-mi pot oferi si ei si astept raspuns... cum aflu ceva, scriu aici.

se pare ca cei de la pitstop au uitat de mine... se face o saptamana de cand au zis ca se intereseaza si ma suna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Si pana la urma ce ai pus pe masina? sunt tare curios... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu l-am mai schimbat, imi patina doar iarna la temp. joase, acum n-am nici o treaba. ender pe de alta parte, l-a schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ender mai are si injectoare marite. La el nu mai era nici o sansa cu vechiul ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

De curand am chipuit si eu masina un audi a6 awx 1.9tdi 131cp.

Trage foarte bine ,nu patineaza ambreiajul :D dar... daca fortzez aIa aIIa blana....

incepe sa miroasa cam urat ambreiajul!

:D

Ce`i de facut? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ender -tu ai alh ca mine ce model de ambreiaj ai acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

De curand am chipuit si eu masina un audi a6 awx 1.9tdi 131cp.

Trage foarte bine ,nu patineaza ambreiajul :D dar... daca fortzez aIa aIIa blana....

incepe sa miroasa cam urat ambreiajul!

;)

Ce`i de facut? ;)

Pai se pare ca patineaza totusi :blink: Poti pune un soft care sa dea mai putin cuplu pastrand totusi aceeasi putere (tre' sa vorbesti cu voinea aici sau cu cel care ti-a chipuit masina) sau sa treci pe un ambreiaj mai sanatos... personal mi se pare ciudat, stiu multi oameni cu 130CP + chip si n-au probleme cu ambreiajul... zGb a sarit chiar de 200-210CP cu ambreiajul stock si merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai diferenta de greutate poate face ca in conditii de "forja" acelasi ambreiaj sa nu reziste.... acuma nu stiu daca G4 130 cp si A6 130 cp au acelasi ambreiaj...

Modificat de TOXIC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar cu titlu informativ: imi spune cineva ce marca de ambreiaj am pe masina din semnatura? :) Si daca este cumva asemanator sau acelasi ca pe alte masini din VAG?? Daca da, despre ce modele/variante de caroserie este vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare care trebuie confirmata sau nu : Ambreiajul se duce la eliberarea brusca a sa adik la smucitura, cand cuplul e preluat brusc, in cateva zecimi de secunda? sau.... i se spune adio in cazul in care este solicitat prelung iar schimbul de viteze se face batraneste?

Ce abordare este mai fireasca in sensul unui mers non Sunday Driver?

OT: Daca imi pun un ambreiaj sport rezolv treaba?

Modificat de dannyb_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Chiar sunt curios si eu sa aflu cum e mai bine.

La mine cand plec prima data de pe loc dupa ce am pornit motorul, in momentul cand debraiez la un moment dat se aude o pocnitura fina (ca o agatatura) si simt si in pedala un hop in acel moment. Daca ma opresc si incerc sa plec din nou de pe loc nu mai face. Se intampla doar daca opresc motorul si face doar la prima plecare de pe loc.

Alte simptome nu am.

Ce inseamna asta? volant pe duca ? Ambreiaj pe duca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai degraba pocnitura aia o auzi de la frana de mana. Ca banuiesc ca tragi frana de mana cand o las parcata. Totusi asta nu ar explica vibratia pe care zici ca o simti in pedala ambreiaj. Esti sigur ca sunt sincronizate, pocnitura si vibratia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trag frana de mana deloc. Deci este exclus. Sunt sincronizate cele 2 lucruri.

Un mecanic mi-a zis ca ar fi ceva legat de volant ..cum ca nu este aliniata ..sau ceva de genu asta. Dar mai multe nu m-a lamurit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu tind sa cred k este tot volant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara mi-a facut zgomotul ala ...imediat dupa ce am pornit motorul. Nu eram cu pedala de ambreiaj apasata (era scoasa din viteza). Si cand am plecat de pe loc nu mi-a mai facut agatarea aia.

Am sa fiu mai atent sa-i fac niste teste sa vad ..daca se respecta vreo regula.

Modificat de andrein
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!