Jump to content

Upgrade ambreiaj


ender
 Share

Postare recomandată

  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ice_2k

    29

  • ender

    16

  • andREI

    15

  • Circoloco

    6

@dogarel mersi

@ender daca-mi fac timp ma duc maine si intreb si te anunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In specificatiile kitului respectiv se mentioneaza doar ce contine acesta:

- disc ambreiaj

- placa de presiune

- rulment de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

incercati si la VOLKSPARTS pentru piese echivalente .

Pentru sachs sport puteti incerca NickRacing.ro , Pitstoptuning.ro sau Augsburg.ro . Toate trei trebuie sa poata livra asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@voinea pitstop ofera si sachs stock? Ca daca da, dau o fuga pan-acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce insisti tu cu stock??! Pe langa faptul ca s-ar putea sa iti patineze si discul nou stock te mai si limiteaza in viitor in sensul ca daca vei vrea niste PowerPlus 520 sigur nu va face fata. Va patina pana si in treapta a 2-a. Ma rog.. e treaba ta, doar ca eu te sfatuiam sa alegi ceva mai rezistent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sachs stock inseamna componente care sunt compatibile cu componentele stock. eu vreau sa schimb doar disc, placa de presiune si rulment lasand volanta originala. Nu vreau ceva mult mai puternic si nu voi mai face alte upgrade-uri de performanta pe masina deci nu am nevoie de un ambreiaj mult mai puternic, doar ceva putin mai tare. In concluzie vreau un disc ceva mai puternic dar care sa nu-mi nenoroceasca volanta originala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant originala tine fara probleme peste 500Nm. Exista kit-uri STAGE2/3/4 care merg cu aceasta volant dual mass.

O solutie buna consta in pastrarea acestei volante si inlocuirea discului de ambreiaj cu unul cu material cu MIU mai mare (coeficient de frecare) si totodata si o placa de presiune mai "tare"

In acest fel se pastreaza caracteristica la idle a motorului (fara zgomote ca la combinatia VR6 clutch + G60 solid flywheel).

Este afectata caracteristica de cuplare a ambreiajului cu cit este mai tare placa de presiune, dar si cuplul transmis rotilor este mai mare. de asemenea, ambreiajul va tine mai jos, aproape de podea si va cupla mult mai repede - pe o plaja mai ingusta de ridicare a piciorului de pe pedala.

Deca te impaci cu aceste caracteristici, eu zic ca asta-i calea.

Cealalta combinatie, cu schimbarea volantei cu una single mass, va fi OEM foot feeling dar va introduce zgomote neplacute atunci cind ambreiajul nu este cuplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu intelege eu este de ce un solid flywheel (volant simpla masa) introduce zgomote la ALH-uri dar la 1Z-uri nu. De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma impac cu astea pt ca nu vreau ceva mult mai tare, doar o idee... am vorbit acum la karma si mi-au dat niste oferte de ambreiaje de la sachs da' el ii tot dadea inainte cu diametrul discului, nu stia sa-mi zica ce cuplu tine... a zis ca se mai intereseaza...

@andREI nu stiu de ce dar nu prea conteaza... volanta nu se va schimba din motive financiare ;) (cel putin la mine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, 1z este mai galagios la idle decit alh-ul iar zgomotul ambreiajului este acoperit de motor.

In plus, volant este diferita la 1z fata de G60

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanta originala tine fara probleme peste 500Nm. Exista kit-uri STAGE2/3/4 care merg cu aceasta volanta dual mass.

O solutie buna consta in pastrarea acestei volante si inlocuirea discului de ambreiaj cu unul cu material cu MIU mai mare (coeficient de frecare) si totodata si o placa de presiune mai "tare"

In acest fel se pastreaza caracteristica la idle a motorului (fara zgomote ca la combinatia VR6 clutch + G60 solid flywheel).

Stii vreun model concret pt treaba asta? Ca io pe unde sun si ii intreb ce cuplu tine discul respectiv se uita la mine ca la felu' 14...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

STAGE1, STAGE2 sau STAGE3. Eu cred ca STAGE1 este cel mai aproape de OEM feeling

www.specclutch.com

Daca ne hotarim la STAGE1 poate merita sa facem impreuna o comanda in state. Iesim mai ieftin la transport si la transferul de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma lasa si pe mine ambreiajul, incet da sigur, a inceput sa scartaie in sarcina cam pe la 90k iar acum la 105k scartaie mult mai usor si daca nu este in sarcina.

Cat este pretul unui kit oem? si daca este recomandat sa se schimbe si volant? motor ALH, cutie EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

disc ambreiaj + placa presiune oem cam 10.000.000 cu piesele vechi la schimb. nu e nevoie sa schimbi si volanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zicea "ender" ca vrea sa schimbe injectoarele... stie cineva daca se poate face aceasta modificare si la PD (130 cp)... eventual ceva preturi.

daca ma hotarasc sa fac un chip tuning la dl voinea, ce credeti va rezista ambreiajul meu sau trebuie sa pun ceva mai sport ... sau ceva de pe motoarele mai mari de pe passat... ce ar merge ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiu, despre injectoare cauti alt topic care trateaza problema sau daca nu gasesti, deschizi un topic nou.

Ambreiajul tau tzine si dupa chip-tuning (dupa schimbat injectoare nu stiu dar nu cred...). Exista membrii pe forum care au stock 130CP + chip (Vlad MHL, zgb). zgb are chiar chip race-version, aprox 175CP si vreo 430Nm si nu stiu sa aiba probleme cu ambreiajul... vorbeste cu el daca vrei mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiu, despre injectoare cauti alt topic care trateaza problema sau daca nu gasesti, deschizi un topic nou.

Ambreiajul tau tzine si dupa chip-tuning (dupa schimbat injectoare nu stiu dar nu cred...). Exista membrii pe forum care au stock 130CP + chip (Vlad MHL, zgb). zgb are chiar chip race-version, aprox 175CP si vreo 430Nm si nu stiu sa aiba probleme cu ambreiajul... vorbeste cu el daca vrei mai multe detalii.

ok merci fain si scuze despre "offtopicul" cu injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am contactat firma LUK si mi-au zis ca nu fac RepSet PRO GOLD pentru 1Z si probabil nici pentru ALH. :) :D :crybaby: Doar oem specificated... SMF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ender ma gandeam la o chestie... ai zis ca ambreiajul pus pe ALH pana in 2000 era "indestructibil"... nu se potriveste si la masinile noastre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

discutat vineri la PIT STOP TUNING . Se poate aduce ambreiaj sport de la SACHS. Intrebati la ei de un pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa dau un telefon sa vorbesc... in principiu nu prea ma incanta ideea de ambreiaj sport... Mersi de info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!