Jump to content

Passat AVF/2003-2004 tiptronic 5 viteze.Pareri....


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

Am cumparat acum vreo 2 luni "de afara" un passat second hand ,AVF, cutie tiptronic in 5 rapoarte de viteza.Am facut cu ea deja 3200 de km, masina are 251000 km la bord, motor si turbina schimbate la 229000,ex taxi.Spre deosebire de zecile de taxiuri pe care le-am vazut pe afara asta chiar arata bine si in interior si sa zicem si in exterior(are masca rupta si urechile de la un far rupte si alea...).Pin aici totul ok dar mi-a picat fata cind am avazut cutia.Nu prea sunt adeptul cutiilor automatice,deoarece imi place sa schimb eu cind vreau si nu "altul"in locul meu.Ca sa nu o mai lungesc prea mult as vrea sa stiu de la voi(cei care au avut mai mult timp,sau au de cel putin un an)daca au aparut ceva probleme la cutie,in conditiile in care mergi frumos cu masina,unde a-ti schimbat uleiul,daca e adevarat ca dimineata la prima cheie trebuie sa lasi masina putin sa mearga in modul "P",inainte de a pleca stiu eu pe unde.....si ce parere aveti in legatura cu:E mai buna o cutie tiptronic decit una manuala?(in afara de comfortul pe care il ai).

Modificat de cristiseven7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e adevarat ca dimineata la prima cheie trebuie sa lasi masina putin sa mearga in modul "P",inainte de a pleca stiu eu pe unde.....

In modul P .. adica stai putin inainte de a pleca si incalzesti motorul :D Si e bine, la orice masina. Bine, nu stai juma de ora ( ca nu e carburator), dar cateva minutele e bine sa stai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D bine faza cu statul la diesel putin dupa prima cheie o stiam de prin 96 de cind cu prima mea masina diesel,dar cel care mi-a dat sfatul( a avut de prin 93 pina acum doar automate) asta, zice a ca daca vreau sa am "parte"de cutie sa fac asa,ca daca o scot din garaj si cu ochii pe ceas sa nu intirzi la job, ii dau talpa s-ar putea sa isi bage cracii cutia tiptronic in mine iar eu sa imi bag ....... :D mina in buzunar pina la umar :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Si eu am aceeasi masina cu aceeasi cutie ca si tine.In primul rand ceea ce ti-a zis acea persoana legata de cutie e perfect adevarat deoarece gandeste-te ca uleiul din cutie trebuie sa urce si el in toata cutia si nu e ca la motor unde sunt doar 4 litri.Aici e vorba de 7 litri de ulei care trebuie sa strabata toata cutia.

Daca ai plecat vreodata imediat dupa ce ai pornit masina poate ai observat ca cutia tinde sa ramana destul de turata.Asta deoarece uleiul este inca la o temperatura joasa si nu am urcat peste tot in cutie.

In schimb sunt curios si eu in legatura cu un aspect:cel legat de consumul masinii tale.Eu in oras merg dupa computerul de bord cu 11-12.5 litri/100 km iar in afara cam cu 7.In afara se poate sa fie asta consumul insa in oras cred ca computerul indica putin mai mult deoarece am facut o mica proba si anume:cu 10 litri bagati in rezervor creste autonomia indicata cu 100km.Ceea ce pentru Bucuresti ar fi ok.

Astept raspuns de la tine.Ciao

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau.

De cind ai masina?In legatura cu consumul, iti pot spune ca in oras in conditii de mers normal nu mi-a sarit de 10/100 iar afara pe autobahn de la frankfurt si pina in tm am pus de 120 de euro motorina....Computerul de bord mi-a dat o medie de 6.7% la o viteza medie de 90 kmh,dar iam dat in gura de vreo 3 ori sa vad cit duce(curios nu au asa o viteza de top ca si cele manuale).Ai facut mai multi km decit mine,ca asta ma intereseaza....?Iarna pe zapada cuplezi pe manual,nu?Sau mergi pe d2,d3,d4(nu prea cred)?Ai ajuns deja sa schimbi uleiul?Cit ai dat pe un litru(in germania am luat cu 11 euro/litrul, o fi scump,nu o fi...dar e original)?

Vreau mai multe info-uri!!

Mersi.

P.S. Cit ai putut sa mergi cu ea max?A mea la 190 a zis ca nu mai vrea si "a plecat la o cafea".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut timp de 1 an si jumatate Passat 1.9TDI 110 CP din 1998 motor AFN cutie automata 4 trepte DMX, consuma in oras cam 10 max 11 l / 100 km si sub 7 l / 100 km in afara foarte multumit de cum mergea masina.

Producatorul spune ca uleiul in cutia de viteze automata pentru intreaga durata de functionare, dar cunosacatori recomanda la cam la 40.000 km sa fie schimbat uleiul si filtrul. La 11 EUR/l e extraordinar la reprezentanta e aprox. 100 RON / l, ai grija sa nu pui altceva decat uleiul care trebuie ca strici cutia.

Ai grija la pierderile de ulei din cutie, daca observi urme de scurgere remediaza imediat problema, mersul cu nivel scazut afecteaza grav cutia.

La efectuarea schimbului se observa si starea cutiei culoarea si mirosul uleiului spune tot (uleiul are o culoare asemanatoare cu uleiul de bucatarie, poate un pic mai inchis si trebuie sa fie clar) o culoare neagra cu miros de ars arata ca discurile patineaza in cutie.

Mai multe informatii despre cutiile automate gasesti la http://www.atra.com/ si http://www.atsg.biz/

Bafta si sa auzim ca nu ai avut nici o problema. :D

Modificat de peet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina de cateva luni timp in care am facut cam 20.000km.Despre mersul pe timp de iarna nu pot sa iti spun ca am mai mers cu alte masini cu cutie automata si intr-adevar foloseam programele 3, 2 si 1 care asigura o frana de motor impecabila.

Cu consumul extern eu stau cam la 7 in cap la un mers de 120-140 si in localitati 70-80.Asta a fost media de la Tulcea la Bucuresti in weekend.

Ai mare grija de cutie si ma refer aici ca daca nu stii in ca stare se afla uleiul si mai ales cum a fost exploatata masina ar fi bine sa il schimbi.Eu asa am facut, ca sa fiu sigur, cand a venit masina din Franta la 110.000km.Intra 7 litri de ulei+filtru+garnitura baie.Vezi ca daca nu se schimba la o anume temperatura ( in jur de 50 grade temp la ulei )poate fi de rau.Asa mi-a zis cel ce a facut schimbul la Cardinal.Uleiul costa la reprezentanta 100 RON.Partea buna e ca se gaseste si in alte parti.Ceri ulei de cutie automata "original VW". Se gaseste in bidonase mici albe pe care nu scrie decat ca e uleiul original.Nu scrie producator.

Cat despre viteza atinsa de tine mi se pare un pic curios.Sa stii insa ca masina poate avea toana cauzate de carburantul folosit.Eu am atins cand 205km/h cand aproape 220.Deci depinde mult de motorina si de conditii de rulare.Cam atat.Mai vorbim.

Ciao.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"programele 1.2.3".Poate d3,d2,d4,sau la programul unu te referi la D.Ma rog....imi dai tu detalii.Motorina nu avea cum sa fie naspa(eram doar afara.aia nu au in vocabularul lor termenul de rau sau bun la motorina,cu exceptia BIODIESEL-lui) si cred ca puteam sa ii mai dau aveam sa zic 4000 de ture la viteza aia,190 kmh,dar am zis sa nu o fortez.Cu alte passaturi tot de 130 cp,in 5 trepte manuala le-am dat si 235 kmh,deci stiu bine(pot spune) cit duc motoarele, dar asta fiind primul meu passat cu aceasta cutie am zis ca na......La audi in schimb cu aceasi cutie(tiptronic) iam dat 240 kmh si parca mai vroia(2.5 tdi 180 cp)!!!

De ulei nui problema ca am cumparat deja din Germania la 11 euro/litru,dupa cum parca am mai spus,am in schimb o alta nedumerire.Din cite am inteles la cei din Germania,la cutiile astea,tiptronic, uleiul se poate schimba doar folosind nu stiu ce scula speciala,cica uleiul ar fi bagat in niste cartuse si impins cu presiune in cutie,zic ei,din simplul motiv ca la cutie exista doar busonul de golire.Daca ai putea sa imi spui la tine cum ti-au schimbat aia uleiul?!Asta daca ai avut voie linga masina.In Germania operatiunea costa 25 euro,cu uleiul tau boineinteles.Acolo intentionez sa il schimb si io ,fiind SIGUR ca imi vor pune uleiul meu,plus ca is convins ca nu vor face alte belele.filtrul nu stiu cit costa si nici garnitura,dar sigur sunt mai eftine decit la noi.

In rest cutia schimba beton(dupa "nasul" meu),nu am remarcat in garaj vreo pata de ulei.La mine fiind motorul schimbat,mi se pare logic sa se fi schimbat si uleiul in cutie(doar au scos motorul,nu?),dar cum voi ajunge in curind in Germania,nu imi fac probleme ...il schimb atunci.A,si sa nu uit,nu ai zis nimic in legatura cu:ti-ai mai dori o masina cu cutie maniala daupa una tiptronic?!

Thanks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metoda deumplere a cutiei este una destul de complicata.Se realizeaza intr-adevar prin impingerea cu o pompita manuala a uleiului.Dureaza cam 20 min pana iti umple baia cu cei 7 litri.

Nu stiu ce sa zic...cutia e ok insa cred ca as merge iar pe o manuala.Nu vreau sa fiu inteles gresit insa cel putin pentru motorul asta cutia reduce destul de mult din senzatiile oferite in cazutl versiunilor manuale.Dar per ansamblu sunt multumit si nu am de ce sa critic aceste cutii.

P.S. La 1,2,3 ma refeream la programele ce urmeaza dupa D.Si in cazul masinii de atunci dupa D urma 3 apoi 2 si 1 caci era o cutie automata in 4 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salut.am si eu un passat 2002,1,9 tdi,131 CP,cutie tiptronic.o am de 2 ani de zile,am luato la 65.000 si acum am 22.000.pana acum a fost totul ok,dar de cateva zile am o problema.in treapta D,masina merge fara nici o problema,dar cand introduc in R,pe un drum drept merge marsalierul greu,dar daca masina e cu fata la vale si eu vreau sa dau in marsarier,se tureaza,nu merge in spate,ba din contra o ia la vale.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat.PLS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu un passat 2002,1,9 tdi,131 CP,cutie tiptronic.o am de 2 ani de zile,am luato la 65.000 si acum am 22.000.pana acum a fost totul ok,dar de cateva zile am o problema.in treapta D,masina merge fara nici o problema,dar cand introduc in R,pe un drum drept merge marsalierul greu,dar daca masina e cu fata la vale si eu vreau sa dau in marsarier,se tureaza,nu merge in spate,ba din contra o ia la vale.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat.PLS.astept e-mail la mergeanigym@yahoo.com.un service ceva poate stiti voi.ms

salut.am si eu un passat 2002,1,9 tdi,131 CP,cutie tiptronic.o am de 2 ani de zile,am luato la 65.000 si acum am 220.000 .pana acum a fost totul ok,dar de cateva zile am o problema.in treapta D,masina merge fara nici o problema,dar cand introduc in R,pe un drum drept merge marsalierul greu,dar daca masina e cu fata la vale si eu vreau sa dau in marsarier,se tureaza,nu merge in spate,ba din contra o ia la vale.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat.PLS.astept e-mail la mergeanigym@yahoo.com.un service ceva poate stiti voi.am vorbit cu un service specializat in cutii automate din timisoara si mi sa spus ca asta e boala la VW si audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

si eu am acceasi problema , daca este cineva care ne poate da un sfat ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!