Jump to content

copsin
 Share

Postare recomandată

eu zic sa o trimiti inapoi . si sa ceri una care e sudata complet si nu cu gauri. Sau asta e model nou si se numeste sport pentru ca da pe la gauri baraiala mai tare ? trimiti inapoi , spui ce vrei . daca nu se poate zici ca vrei bani inapoi pentru ca ce ai luat tu nu e toba. si daca nu ai un magazin pe langa tine de unde sa cumperi ... dami pm ceva si rezolvam cumva apoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! as vrea sa stiu daca cineva a schimbat toba finala, cat a costat si daca are aceleas dimensiuni. precizez ca am un variant din 95 si 101 cai putere benzina 1600.(o toba normala). MULTUMESC ANTICIPAT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am plecat cu masina pana in oras si dupa ce m-am intors aveam toba foarte uda pe interior, foarte mult apa.Nu cred ca este in regula pt ca pana acum nu am mai vazut o asemenea cantitate de lichid.Am facut numai vre- 10 km (specific ca toba are o fisura).

Daca stiti care este cauza sau ati avut astfel de probleme spunetimi si mie cum sa le rezolv pt ca eu nu am mai avut pana acum alta masina si nu am experienta.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu este normal ca toba sa fie uda, tocmai ca ai mers doar 10 Km. Fiind frig, in 10 Km nu s-a incalzit si deci toti vaporii de apa aspirati de motor din aer si din benzina s-au condensat in toba finala. Daca mergi mai mult toba se incalzeste si se usuca. Daca mergi zilnic putin si pe frig, se pot strange litrii de apa cred. Am patit odata sa pierd toba trecand printr-un sant fara apa. M-am dat jos din masina sa recuperez toba, am luat-o in brate, si s-a varsat din ea multa apa (condens)pe haine. (masina era o dacie veche dar buna)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am o problema legata de esapament, astazi stand in parcare unui mall mi-a venit sa-i dau la masina niste turatii, iam dat 2 pana la 6-7 mii si cand am iesit din masina am avut un soc...pe jos plin de apa sau benzina , nu am putut sa-mi dau seama, e normal?motorul era in functiune de 30 minute si afara erau 21 grade...motor 1.6 abu

post-66494-0-06535600-1305486279_thumb.j

Modificat de Florin..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzina nu prea cred ca e ca aia miroase.si sa iti ajunga atata benzina pe toba ma cam mir

aia e apa produsa din condens si ramasa in toba .tu acum daca i-ai dat un "examen" mic e normal sa o arunce pe teava afara pt ca e presiunea fosrte mare la turatia aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te speria este condens n are nici o treaba ,toate golfurile au asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci am sa-i mai dau sa iese toata...mersi baieti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La loganul pe care lucrez eu se intampla asa la relanty. Toata noaptea stateam cu ea pornita pe loc si facea mare balta in dreptul esapamentului.:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Andrei juma

la benzina niciodata nu ai sa scapi de apa din toba...e un lucru absolut normal....condens...

la diesel nu iese decat fum(diferite culori in functie de motor, cat de bine e reglat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Eu am schimbat doar toba finala,am dat pe ea 120 ron,nu stiu exact ce firma este dar nu prea sunt multumit de ea.Daca pornesc motorul si nu accelerez sunetul este ok,dar cand apas acceleratia se aude un fasait,care este destul de inervant la drum lung.Am fost si cu ea la cineva care se ocupa de tobe si mi-a spus ca este de calitate mai proasta si ca asta este suntul ei.Mai mult,se pare ca a stricat un pic si performanta,in sensul ca parca trage mai greu masina.Am siliconat toate imbinaturile cu mastic negru,crezand ca poate rezolv ceva dar nu am reusit.Asa ca aveti grija pe ce dati banii,ca se pare ca este plin de lucruri de calitate indoielnica.

Numai bine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare!

Cine ma poate ajuta si pe mine cu modul de fixare a evacuarii, toba intermediara, de saua de tabla pozitionata la jumatatea masinii. Am probleme, imim rupe racordul flexibil. Orice este bine venit:sfaturi, poze, schite etc.

G3, benzina, 1.6 motor AEA, catalizator.

Foloseste Search inainte de a deschide un topic

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut ,am si eu o intrebare pot sa montez catalizator in loc de intermediara pe un motor cu carburatie? se poate intampla ceva cu catalizatorul, sau cu motorul este posibil sa scada puterea motorului?

Modificat de bubu07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Pai performantele motorului o sa scada dupa parerea mea,o intermediara face cam acelasi lucru ca si un catalizator,doar ca lasa gazele mai libere decat un catalizator.Mai bine sudeaza o teava in loc de catalizatorul2?nu face asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu probl cu sitele(se aude de undeva din fatza) zangane pana in 1500ture cum le pot scoate ? daca le scot am probl cu noxele la ITP ? si se modifica in vre-un fel sunetul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Daca scoti sitele sunt 3 consecinte:

1-zgomot mult prea marit

2-la ITP nu o sa treci

3-jumatate de cal castigat

per total zic ca nu merita,mai bine il repari sau il schimbi (banuiesc ca vorbesti de catalizator)cu unul nou sau SH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate zangane doar protectia din tabla de pe catalizator, eu astazi am scos-o ca se desprinsese si se uita lumea dupa mine ca la urs cand eram intr-o anumita plaja de turatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu,zdranganea pe dedesupt in fata si am ridicato,m-am bagat sub ea si la catalizator are o protectie din aluminiu care se desfacuse din suruburi..am prinso la loc si nu se mai aude nimic.

Aceeasi protectie o are si la finala.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe cea de la catalizator am indepartat-o prin forta bruta. La inceput am avut un dubiu crezand ca este un fel de scut termic, dar mi-am dat seama ca nu este decat o aparatoare pentru pietre si alte obstacole ce puneau in pericolul catalizatorul. La finala nu am probleme cu tabla aceea din aluminiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am catalizator e non euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista din FABRICA golf 3 non euro sau fara catalizator.

TOATE sunt euro 2 cu catalizator cu o singura exceptie un motor 1.9 tdi cod ALE e euro 3.

Daca respecta la momentul actual sau nu norma e altceva e vorba de uzura sau daca au fost facute alte modificari. (renuntare la catalizator etc).

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fi renuntat la el masina este vento 1.9d din '92 cod 1y

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am cumparat toba finala si nu reusesc sa o bag la locul ei.

Oricum am intors-o nu intra din cauza puntii spate.

Stie cineva cum se procedeaza?

E vorba de un Golf 3 1,4 benzina.

Modificat de znecula
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat.

Se ridica masina pe cric si se asigura cu o capra reglabila daca este in dotare.

Se da roata drepta spate jos, se scoate si amortizorul stanga spate de la punte si se impinge in fata.

cu o ranga se impinge bratul puntii in jos si asa avem loc de manevra. :RO flag:

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!