Jump to content

probleme vw passat din '88


madu
 Share

Postare recomandată

ziua buna.

in disperare de cauza caut si aici pe cineva care sa imi spune ce are masinuta mea.Este vorba de un passat din 88 dubla carburatie , nu am reusit sa dau pana acum decat peste mecanici jecmanitori am ajuns in pragul falimentului si masina tot nu imi merge.

daca cineva stie unde ma poate trimite sau ma poate ajuta ii raman dator.

ca si probleme dar fi ceva legat de partea electrica care nu mai da curent la vacumurile de la carburator + un tzacanit (mai nou) la monotor, masina a inceput sa consume ENORM (un drum piata muncii - big berceni ma costa 300.000 lei);)(.astept cu nerabdare un semn de la cineva cu o solutie la problema mea.

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva detalii mai amanuntzite.

cum se comporta motorul in timpul mersului si pe loc ?

la ce tiau umblat "doctorii"?

dsp ce tiau zis ca ar fi vorba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din fericire pt mine s-a rezolvat au fost un cumul de prb: un nene mi-a umblat si mi-a inversat vacumurile de pe carburator+ mai nou s-au dus 3 tacheti culbutori whateva...ideea e ca un "nicu priceputu" mi-a dat de cap la masinuta ...sunt super happy.thx passat no1 pt raspuns.

acum mai am o singura problema: dar se pare ca functioneaza si daca reusesc sa gasesc rezolvare teoretica "la sigur" poate o si pun in aplicare cu toate ca mi-e tarsa la cum merge masinuta acum.

problema care o are in continuare este urmatoarea:

pe carburator un pierburg 2e sunt 2 pompe de vacum alimentate + o alimentare pe socul automat in nici unul din firele respective nu ajunge curent...firele au corespondenta in panoul cu sigurante si mai precis intr-un releu pe care scrie mare 10 (zic io ca e releu poate e altceva pt ca are un integrat inauntru).Cu releu respectiv sau fara masina imi merge in aceeasi parametri.ma poate lumina cineva in problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Are un prieten un vw passat din 87 si are probleme cu carbul.Mai exact, la pornire,se tureaza cateva secunde,apoi revine in "suturi",daca pleaca cu ea asa cum "da suturi", debraiaza motorul este turat.Rog frumos, pe oricine,sa ne de-a o mana de ajutor.Eventual un nr de mobil. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Are un prieten un vw passat din 87 si are probleme cu carbul.Mai exact, la pornire,se tureaza cateva secunde,apoi revine in "suturi",daca pleaca cu ea asa cum "da suturi", debraiaza motorul este turat.Rog frumos, pe oricine,sa ne de-a o mana de ajutor.Eventual un nr de mobil. :blah:

Salutare

Legat de problemele voastre turatia si suturile se datoreaza vacumului de pe carburator. Este un "vacum switch (cel patrat ) si un thremo time switch (cel rotund) furtunasele nu inchid ermetic sau primul in scurt "

De astea m-am confruntat in zilele acestea iar problema mare a ramas asa numitul releu nr 10 care le controleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca tot este vorba de probleme ...un prieten are un VW passat Cl din 89 motor de 1.8 benzina

Imi spune ca in timp ce merge cu masina are o scadere brusca de putere ...el crede ca este de la computer de bord ...dupa ce scoate borna de la baterie masina isi revine .

Este posibil asa ceva ? sau este alta problema si nu stie el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care are nevoei de ajutor sa-mi dea un PM. Ca sa discutam pe forum va dura o vesnicie. La urma voi posta cauza problemelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
gms80sixtreme

Am un passat din 1982,motorul ar fi trebuit sa fie de 1.6 dar unul dintre fostii proprietari i-a montat unul de 1.8.Acum 2 saptamani mi s-a oprit in drum,si n-am reusit s-o mai pornesc,nu da aprindere absolut deloc.Spun de pe acum ca nu ma pricep deloc la mecanica,asa ca va rog sa scuzati exprimarea mea in cele ce urmeaza.Un electrician mi-a spus ca ar fi defect circuitul ala care face aprinderea,releu sau cum ii zice.Mi-a recomandat sa trec pe aprindere pe platina.Asa ca am modificat un delcou de dacie.Am reusit sa o fac sa dea 2 rateuri,iar a doua zi cu inca ceva reglaje sa incerce sa porneasca.Intre timp am facut rost de un delcou cu platina care nu trebuia adaptat,cret ca e de passat 1 sau golf,ceva,dar treaba e ca se potriveste(celui de dacie a trebuit sa-i modific axul si pipa).Dar problema cea mai mare e urmatoarea:in bujii am scanteie,motorul si delcoul e pus pe 0,dar pur si simplu nu porneste!Toti care au vazut-o mi-au zis ca trebuie sa mearga,dar vad ca nu pleaca nici cu lautari.E vreo problema ca am trecut de la aprindere electronica la cea cu platina?Si daca da care este,am schimbat delcoul si atat.Si ma intereseaza mai mult cum o pot face sa porneasca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Salutare

Legat de problemele voastre turatia si suturile se datoreaza vacumului de pe carburator. Este un "vacum switch (cel patrat ) si un thremo time switch (cel rotund) furtunasele nu inchid ermetic sau primul in scurt "

De astea m-am confruntat in zilele acestea iar problema mare a ramas asa numitul releu nr 10 care le controleaza.

fratilor...de ceva vreme si mie imi face aceleas figuri masina...la pornire primele 3-4 min se tureaza singura masina iar dupa ce se incalzeste putin motorul revine la normal.

dar daca plec exact dupa ce am pornit motorul imi ramane turat si pur si simplu trebuie sa opresc motorul masini si sa pornesc iar...

unde as putea sa gasesc acel vacum switch de cumparat....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!