Jump to content

problema aerisire frane


mitzy PTM
 Share

Postare recomandată

da alyn_xwt , probabil functioneaza mai bine decat inainte :)) chiar daca au reductia , pana la urma reductia aia e mai rezistenta la aliaj decat plasticele din ziua de azi , etrierii astia de i-am luat de golf IV sunt din aluminiu ... ceilalti erau din fier fier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ca o completare la video-ul pus de Knox, un pont (multi il stiu, multi nu-l stiu), daca cineva vrea sa schimbe tot lichidul, o metoda simpla si f. rapida este:

- se ia un capac de vas de frana

- se gaureste in partea de sus (asta daca nu este modelul cu mufa in cap ) si se pune o valva de roata

- se "sigileaza" cu silicon pt a nu pierde aer (lasati siliconul sa se usuce)

- se conecteaza un compresor de roti la valva si se face schimbul de lichid intr-un minut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ca o completare la video-ul pus de Knox, un pont (multi il stiu, multi nu-l stiu), daca cineva vrea sa schimbe tot lichidul, o metoda simpla si f. rapida este:

- se ia un capac de vas de frana

- se gaureste in partea de sus (asta daca nu este modelul cu mufa in cap ) si se pune o valva de roata

- se "sigileaza" cu silicon pt a nu pierde aer (lasati siliconul sa se usuce)

- se conecteaza un compresor de roti la valva si se face schimbul de lichid intr-un minut :)

@ValiB poti da mai multe detalii despre procedeu si de ce nu,poate face si un DYI....

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect , dar pana faci asta dureaza , mai bine la manivela :D + ca mai vezi si bulele de aer cum iasa si-ti da un gand bun !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cateva poze cu "dispozitivul"

cum spuneam:

- capacul vasului lichidului de frana se gaureste in partea de sus si se pune o valva

- se sigileaza cu silicon, se lasa sa se usuce

- se pune capacul pe vas si se conecteaza compresorul la valva

- se desfac toate aerisitoarele, punand bidoane la fiecare roata

- se lasa compresorul sa mearga pana cand nu mai curge lichid deloc

- se completeaza cu lichid nou

- se porneste compresorul si se lasa sa mearga pana incepe sa curga din nou lichid, cursiv, pe fiecare dintre aerisitoare.

- cand lichidul curge cursiv, se strang aerisitoarele pe rand.

- se opreste compresorul

- ulterior se trece la aerisirea clasica, cu pedale samd, etapa ce va merge rapid pt ca lichidul este peste tot in sistem, cu putin aer

- alte poze nu mai am, dar daca urmariti pas cu pas cele de mai sus , nu e mare inginerie. este un procedeu ce nu va va provoca febra si carcei la picior :)

Atentie la presiunea compresorului, daca este prea mare este posibil sa se rupe garnitura de la servofrana si aveti mai mult de lucru atunci :)

post-5370-0-33661000-1359885724_thumb.jp

post-5370-0-56204700-1359885737_thumb.jp

post-5370-0-54017400-1359885756_thumb.jp

Modificat de ValiB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am si eu aceeasi problema acum :D..

 

Am pus pe spate niste etrieri de pe un Mk3 GTI 8v si nu pot sa aerisesc franele, nu se intareste pedala (destul) - ramane moale, se duce pana jos la aerisire, dupa cateva pedale se intareste dar nu cum ar trebui totusi..

.

Problema e sigur pe spate si nu de la pompa, desi am schimbat si pompa cu una noua de 22.2mm. Am pus dopuri la pompa unde vin conductele pe spate si imediat s-a intarit pedala.

 

Am inchis regulatorul pe spate cu o sarma otelita intre gaurile alea doua, nu se misca - asa se procedeaza?

 

Am spart deja cativa litrii de lichid de frana si nimic..  La etrierii spate ajunge totusi lichid, fara aer, desi poate nu ajunge la o presiune ok a.i. sa scoata tot aerul, nu stiu ce sa mai zic. Etrierii sunt montati cu aerisitoarele in sus.

 

Sa schimb regulatorul de presiune de pe spate? Sau sa ma duc la un service sa incerc sa aerisesc sistemul sub presiune?

Modificat de ment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca metoda cu sticluta intai. crede-ma ca face minuni. eu asa am aerisit etrierii mei de golf4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cu sticla cu furtun le aerisesc si eu, dar pedala e tot.. moarta. Iese lichid fara aer din etriere degeaba :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Meh, o sa incerc sa aerisesc cu etrierii dati jos a.i. sa vina aerisitoarele mai in sus maine, daca nu sa vad la un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, a mers in sfarsit cu etrierii dati jos de pe portetrieri si tinuti cu aerisitoarele in sus, pus ceva sa nu iasa pistonasele si facut aerisirea asa (e bine sa aveti la indemana si o presa pentru pistonase).

Modificat de ment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!