Jump to content

problema aerisire frane


mitzy PTM
 Share

Postare recomandată

Salutare , nu pot face aerisirea la frane , am incercat in toate felurile posibile:

-In Cruce , spate stanga fata dreapta si invers

-Cu motoru pornit sau fara

-Cu capacul pus la bidonash sau fara.

Si tot nu-mi da roade , adevarul este ca atunci cand am incercat sa schimb etrierii pe spate , am avut niste probleme cu cei de pe golf-ul IV ca furtunasele (conductele) nu intrau in etrieri pt ca aveau alta dimensiune , etrierii i-am dus la strung si mi-au facut o reductie , timp de 2 zile masina a stat fara etrieri si conductele neastupate, apoi totul OK montat pe masina.

Nu-mi pierde pe niciunde , iasa lichid la toate rotiile, aveti vreo sugestie ceva?

Modificat de mitzy PTM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Prin ce anume se concretizeaza faptul ca nu poti sa aerisesti? Dupa ce faci aerisirea, ai pedala moale, sau nu prinde frana bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este si moale si nici frana , ating cu pedala pana in podea.

Modificat de mitzy PTM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca pompa sa ne faca presiune....

Oare nu era mai ieftin sa-ti pui pe masina ce a pus si neamtu?fara improvizatii,reductii si alte prostii??? (fara suparare)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta inclin sa cred si eu ca nu iti face pompa presiune. Cand ai aerisit, la calcarea pedalei, lichidul ţâşnea cu presiune, sau doar curgea pur si simplu? In mod normal, din cate am vazut eu la masina mea, lichidul iasa sub forma de jet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu înțeleg Cum aveți voi curaj sa lucrați la sistemul de frânare și sa îl modificați după bunul plac... realizezi ca ajustajul strungului te poate costa viața? cât și viața altora?!!!

s1 cm10 jellybean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la inceput a mers sub forma de presiune , ca se vedea ca era aer , apoi dupa multe pedale bune de aerisire , a inceput sa curga normal la fiecare raota , fara presiune, fara aer.

Nik87 , am facut si eu cum era mai ieftin , pt ca eu platisem deja etrierii de golf IV dupa ce cineva mi-a zis ca se potrivesc , daca luam de scirocco ma costau mult mai mult + ca mai asteptam si dupa ei si oricum nu cred ca afecteaza o mica reductie la un furtunas , tot pe acolo trece lichidul si e chiar bine etansat.

si mie nici cu motorul oprit nu mii se intareste pedala, o apas pana la podea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu înțeleg Cum aveți voi curaj sa lucrați la sistemul de frânare și sa îl modificați după bunul plac... realizezi ca ajustajul strungului te poate costa viața? cât și viața altora?!!!

s1 cm10 jellybean

Sustin cele spune,doar ca multi NU realizeaza chestia asta ...

mitzy PTM stiu ca un coleg ti-a spus ca se potrivesc etrierii de G4 , doar ca el ti-a zis doar ca se potrivesc,nu ca este indicat sa-i si pui.

Stii si la mine la golf 2 se potriveste cu mici adaptari repartitor de Golf 3 care nou il gasesti la 200 ron si sh 50-70 ron...doar ca eu am preferat sa pun repartitor original,care a costat 434 ron (gaseam si AM la 228 dar...) trage tu concluzia din ceea ce ti-am zis. La frane si la directie e viata ta si a altora in joc,la restu mai poti face compromisuri!

Bafta ,oricum cand ti-am zis "nu era mai ieftin sa pui ce a pus neamtu" ma refeream per total la toata operatiunea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine costau 800 LEI :)) daca era pe asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca nu iti pierde lichid de frana la instalatie este bine , totusi nu am inteles ,nu ai frana deloc ? sau foarte putin ,da mai multe informatii despre comportamentul franei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au venit colegii cu generatiile mai noi sa se ia de noi nooo :D..

1. citeste pe clubgti.com threadurile legate de conversia asta (scrie asta pe google fara ghilimele: "bleeding mk4 calipers site:clubgti.com"). se poate ca la tine ei sa vina INVERS fata de cum ar veni normal pe mk4 pt. aerisire, si ar trebui sa-i scoti de pe suporti si sa-i aerisesti invers. Aerisitorul la etrieri pe masina vine sus sau jos?

2. cum faci aerisirea? adica sper ca o faci cu un furtun transparent peste aerisitor, si cu un vas cu putin lichid la celalalt capat, astfel poti vedea ce se intampla, daca au aer, daca e curat, fara sa contaminezi lichidul (lichidul din vas nu-l refolosesti). Un furtun bun pentru asa ceva e furtun de vacuum de decou (la magazinele care mai au piese vechi pt. Dacie)

3. daca tot nu se intareste pedala, e din cauza ca oi avea regulator/supapa de reglare a presiunii catre puntea spate (nu stiu pe scirocco, e mk2 golf gti asa e). Eu cand mi-am aerisit franele ultima oara nu a trebuit sa umblu la regulatorul ala de sub punte, petnru ca aveam masina incarcata pe spate, si o aveam la groapa, cu ea pe roti si a deschis destul de mult incat sa fac o aerisire ok zic eu, dar in mod normal ar trebui umblat la aia ca sa ajunga lichid ok la puntea spate (mai ales daca faci cu masina ridicata pe cric, caz in care regulatorul nu o sa transmita mai deloc lichid spre spate..) - gasesti niste info despre asta tot pe clubgti parca.

4. sunt mai mari, intra mai mult lichid in ei, sper ca ai si pompa de frana mai mare (nu stiu daca scirocco 16v avea de fabrica asa ceva)

Modificat de ment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are aerisitorul in jos nu o sa aeriseasca niciodata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul sita confirma teoria aerisitorului :D, de fapt cred ca e logic.. Daca aerisitorul e in jos o sa ramana un "buzunar" de aer sus si n-ai cum sa-l aerisesti de tot.

knox: asa ziceam si eu :icon_thumleft:

Modificat de ment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catre ment lol:

1. aerisitorul vine in jos

2. am sa incerc chiar maine ce-a cu furtunul, nu am facut-o pana acum , mc knox pt video

3. din cate stiu nu am nici un regulator :-?? dar sa-ti povestesc cum s-a intamplat:

-prima data am vrut sa schimb doar placutele de frane fata-spate , am schimbat fata totul OK , apoi la spate am vazut ca etrierii mei erau blocati ambii si nu am mai schimbat , am pus placutele vechi la loc care mi-au zgariat si discul ca erau foarte distruse atingea fier pe fier, faza e ca atunci cand am pus la loc etrierii vechi am facut aerisirea si a mers, aveam frana decat pe fata.

Acum dupa 2 zile mi-am luat etrierii de golf mk4 pt spate , au durat si aia vreo 2 zile pana i-am modificat sa se potriveasca si in astea 2 zile masina a stat fara etrieri si lichidul mi-a curs din conducte ca nu le-am mai astupat , le-am lasat asa.

Dupa ce am reusit sa pun si etrieri de golf 4 , pac ... numai merge aerisirea , cam asta e.

Maine incerc faza cu sticla si furtunul, si cu aerisirea in sus cu etrierii pe disc ca sa nu-mi impinga pistonasul (cilindrul) in afara , ca nu am presa !

Modificat de mitzy PTM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu ai inteles, etrierii TREBUIE sa stea pe masina cu aerisitoarele in SUS, nu trebuie sa le faci tu aerisierea in sus, merg pusi de pe stanga pe dreapta, dar vin cu "sus'n jos", deci etrierul care vine pe stanga acum la tine e defapt de dreapta si din acest motiv tie iti vin cu aerisitoarele in jos, adica ai facut montajul gresit, incearca sa ii inversezi si o sa vezi ca o sa poti face aerisirea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil , inseamna ca sistemul de franare de la frana de mana , numai e valabil , eu le-am pus dupa suportul de la frana de mana , carligul dupa care tragi !

Oricum am incercat faza cu bidonasul , la roata stanga a mers putin , cand apasam pedala se ducea lichidul , cand ii dadeam drumu urca inapoi sus ... desii bidonasul se umplea.

Iar pe dreapta (tot spate) scoatea doar o picatura , nu facea deloc presiune , culmea ieri scotea azi numai.

Si inca ceva ciudat la pedala cand apas simt 2 trepte asa , pe la jumate plesneste ceva si apoi se duce pana in podea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , am schimbat etrierii intre ei , cu aerisirea in sus a dat ceva roade dar nu foarte multe , am frana decat pe fata stanga, parca sa zic ca s-a mai intarit foarte putin pedala

Aerisirea trb cumva facuta in cruce neaparat? pe la aerisitoarele din spate nu scoate foarte mult lichid ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunele de frana de pe spate le-ai schimbat, sau le-ai pus pe cele de mk4, verificale sa nu fie infundate, ca daca sunt din dezmembrari cine stie ce balauri sunt prin ele, de preferat sa le schimbi cu unele noi, nu costa foarte mult :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa incepi cu roata cea mai departata de pompa si apoi sa te apropii. De exemplu. Daca pompa o ai in fata in partea stanga aerisesti prima data roata spate dreapta apoi spate stanga apoi dreapta fata si apoi stanga fata. Eu asa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sita: furtunele le-am pastrat pe ale mele pt ca cele de golf 4 nu-mi veneau , deaia am si pus reductia aia, Dar am o garnitura acolo la reductie e posibil sa afecteze? desii se vede gaura ca nu blocheaza circulatia lichidului :-??

vandu: o sa incerc si asta , chiar azi ! revin cu un replay mai tarziu.............. va multumesc.

Modificat de mitzy PTM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

etrierul de g4 e mai mare și implicit intra mai mult lichid în el, implicit nevoie și de pompa mai mare cum s-a scris și mai sus. Plus ca tu dacă le-ai pus invers stai cu aerul în el așa ca... eu zic sa cauti pe ebay etreiri pt a ta și sa rezolvi în siguranță problema. Eu zic așa, chiar dacă ție nu iti pierde lichid de frâna pana acuma în parcare sau mers așa cu ea puțin vreau sa te gândești la ceva. Nu zic mașină o sa iti meargă bine cu frâna prin oraș dar poate o sa fii nevoit odată sa pui o frâna violenta..Tu știi cam de presiune se exercita asupra furtunelor, cuplelor, etreiri? nu are rost sa iti explic ca deja te-ai prins... imensa! încă odată Îți zic mare mare grija la ce faci cu sistemul de frânare!

s1 cm10 jellybean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai este nevoie mr VW :D multumesc pt sfat, dar problema s-a rezolvat

Asadar va multumesc pt sfaturi , cauzele erau etrierii pusi invers si aerisirea necorespunzatoare , dar datorita lui knox cu video-ul acela s-a rezolvat si aerisirea si am procedat cum a zis vanduu , de la ce-a mai indepartata roata spre ce-a mai aproape.

Recomand bidonasul cu furtun , merge mult mai rapid si mai sigur.

problema rezolvata , se poate inchide !

Modificat de mitzy PTM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

etrierul de g4 e mai mare și implicit intra mai mult lichid în el, implicit nevoie și de pompa mai mare cum s-a scris și mai sus. Plus ca tu dacă le-ai pus invers stai cu aerul în el așa ca... eu zic sa cauti pe ebay etreiri pt a ta și sa rezolvi în siguranță problema. Eu zic așa, chiar dacă ție nu iti pierde lichid de frâna pana acuma în parcare sau mers așa cu ea puțin vreau sa te gândești la ceva. Nu zic mașină o sa iti meargă bine cu frâna prin oraș dar poate o sa fii nevoit odată sa pui o frâna violenta..Tu știi cam de presiune se exercita asupra furtunelor, cuplelor, etreiri? nu are rost sa iti explic ca deja te-ai prins... imensa! încă odată Îți zic mare mare grija la ce faci cu sistemul de frânare!

s1 cm10 jellybean

am prieten care circula de mai bine de 3 ani cu reductie pe etrieri de golf 4 pusi pe golf mk2 si functioneaza impecabil, asa ca nu are ce sa cedeze,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!