Jump to content

VW Phaeton


mik15

Postare recomandată

nu eram sigur ca voi tine masina, am luat-o in ideea de-a ma plimba o vreme cu ea si apoi s-o revand insa mi-a placut atat de tare ca am hotarat sa o mai tin motiv pentru care ii fac si o mica prezentare :) ! Este fabricata spre sfarsitul lui 2003 si inmatriculata in 2004, de unde si in talon e trecuta 2004, e printre putinele modele de Phaeton cu motorizare 3.2 VR6, FWD si interior fara piele, de unde si denumirea de baby Phaeton :) !

Era la vanzare de cateva luni bune pe un site dedicat anunturilor auto si desi ma dusesem sa vad alta masina, intamplator am vazut-o pe asta parcata in zona aceea si m-am gandit sa il sun pe prorietar sa fac o tura cu ea sa vad cum este, eram mai mult curios sa testez un VW Phaeton si sa imi fac o idee despre masina asta care ma atragea intrucat este o prezenta rara pe strada si m-a intrigat si mai mult dupa prezentarea de la Top Gear, e drept ca aceea era un W12, insa calitatea materialelor si a asamblarii este aceeasi la toate motorizarile, deci zis si facut, ma intalnesc cu omul, mergem la masina si dam prima cheie, masina era statuta de ceva vreme si murdara dupa ce plouase cu cateva ceasuri inainte! Cum am auzit motorul si s-a iluminat interiorul am simtit ca e ceva special cu masina, am scos-o la o tura prin oras si cam aia a fost, eram deja vandut :) !

A doua zi dimineata trebuia sa ii dau omului un raspuns definitiv, profitand de faptul ca masina era de ceva vreme la vanzare si folosindu-ma de comparatia cu celelalte concurente din clasa care se vindeau cam la aceeasi bani insa beneficiaza de o imgaine mult mai buna, am fortat nota si am negociat un pret foarte bun!

Deja masina are acum aprox. 77k km, am luat-o la cca 74k km cu ultimul service la 73k km la VW dealer! Ce nu se prea vede in poze sunt zgarieturi mai mici si mai mari care nu prea au iesit nici dupa detailing, s-au mai atenuat insa daca te uiti atent se vad. La interior singurul lucru deranjant este pe scaunul soferului o urma lasata de bricheta din masina care probabil a cazut incinsa pe tapiserie si a facut o gaurica! Mecanic masina e foarte buna, initial nu am verificat-o bazandu-ma pe instinctul meu, am scanat-o ulterior cu VCDS-ul si am avut dreptate :)!

Faptul ca e doar un baby Phaeton ma bucura si mai mult, intrucat VR6 are transmisie pe lant, FWD mai putina bataie de cap fara Haldex, deci pe partea de mentenanta ar trebui sa fie lejer, oricum nu mai aveam nevoie de inca una pretentioasa :) !

Ca impresie generala pana acum, masina mi se pare foarte tare, nu ma asteptam sa fie atat de bine facuta si cu atat de multa atentie acordata detaliilor, dupa parerea mea merita cumparata ca o alternativa la concurenta, mai ales SH intrucat sunt o afacere buna!

Motorul mi se pare foarte silentios si bine echilibrat, cu o nota placuta dupa 3k RPM in sus, gurmand insa din cauza masei mari a masinii, cca 2T, si asta e cea mai usoara din gama Phaeton, nu are un sprint grozav insa pentru scopul masinii e ok. La drumuri lungi e super confortabila si silentioasa, spatiu din belsug in interior si portbagaj, e ideala pentru familie, tocmai asta este si motivul pentru care am hotarat sa o tin, intrucat asteptam un nou membru si asta are si IsoFix plus ca la capitolul siguranta mi se pare un tanc, masina are 12 airbag-uri plus o caroserie cu o structura foarte rigida, nu scartaie/trosneste nimic in ea indiferent de drumul pe care ruleaza sau unghiul de torsionare al caroseriei. Suspensia adaptiva pe aer e un plus, diferenta intre Confort si Sport chiar se simte, la fel si garda la sol care poate fi modificata si in anumite situatii poate fi de ajutor, in general o tin pe Confort, pentru oras e ok!

15rjl0n.jpg

20z5moy.jpg

2ni0hnp.jpg

27hk.jpg

2qkqwzo.jpg

jj2udf.jpg

2qxoz6t.jpg

Modificat de mik15
Link către comentariu
  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mik15

    24

  • king@rthur

    4

  • F l o r i n

    3

  • EWS

    2

Foarte frumoasa masina...sa o stapanesti sanatos si cu 0 incidente :) am avut si eu un 3.0 tdi, nu facea fata motorul caroseriei dar motorul tau e special :)

Link către comentariu

Mersi,

cred ca 3.0TDI se descurca mai bine ajutandu-l cuplul mai mare, aici nu am nevoie sa fac depasiri ca in Romania, pentru autostrada si oras e bun motorul asta! Dar ca si mecanica imi place VR6-le, un motor foarte reusit, compact, silentios si ma bucura faptul ca are distributie pe lant!

Modificat de mik15
Link către comentariu

Dupa cum ai spus si tu:"Tanc nene,tanc!" :icon_thumleft: Felicitari si sa o stapanesti sanatos fara incidente!

Link către comentariu

Sa te bucuri de ea !

Foarte frumoasa masina...sa o stapanesti sanatos si cu 0 incidente :) am avut si eu un 3.0 tdi, nu facea fata motorul caroseriei dar motorul tau e special :)

da, oricum - masina e destul de grea - din cand in cand, ma dau cu unul 2009 - 3.0Tdi - 4M - nu se omoara cu demarajul, dar se aseaza bine, la drum lung.

imi plac grilele la ele, cum se acopera cu lemn.... plus multe altele.

ca pret, cat a fost... daca se poate zice ...

Link către comentariu

Era cineva pe aici care spunea ca nu exista phaeton 3.2 FWD... acum sper ca v-ati convins.

Sa o stapanesti sanatos !

Link către comentariu

Mai rar dar exista, cum exista si A8 3.2FSI FWD (prin 2004-2005)

Frumoasa masina! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea :D

Link către comentariu

O frumusete de balena :) .Ne poti spune si pretul de achizitie ?

Link către comentariu

cca 7k Eur am platit, am obtinut un discount de 2k, tocmai raritatea masinii si emblema te ajuta mult la negociere daca pui problema cum trebuie :)

este FWD si cutia automata cu 5 rapoarte! Intr-adevar, au fost putine in combinatia asta cu tractiune doar fata! De A8 stiam ca cele pana in 2003 au fost si FWD, nu stiam de cele dupa, probabil tot primele modele din noua generatie care a debutat in 2003!

Modificat de mik15
Link către comentariu

cel mai scump din zona asta, dar tot ieftin comparativ cu Europa 1.65Ron/L, cea mai scumpa, adica cea de 98, nu exista mai buna de atat, din pacate :( !

Link către comentariu

Halal,asa ieftina tot sa ai motor mare 1.65ron/L daca era si la noi macar pe jumate si tot era parfum,la petrom unde bag io este 5.95ron /L si este benzina 95 .

Modificat de florintzk
Link către comentariu

cam pe acolo ne petrecem timpul de cativa anisori in cautarea unei vieti mai bune :)

Am fost si eu anul trecut pe acolo, dar nu m-am putut adapta la caldura. Din poze te-au "tradat" bordurile si postul de radio :)

Cum se comporta masina la drum mai lung?

Link către comentariu

Nu cred ca se mai poate adauga ceva...e superba...o bijuterie adevarata, un look foarte frumos si un sunet nemaipomenit..km fara probleme si multa benzinaa

Link către comentariu

Superba , o masina din perioada "old school" cand a fost varful fiabilitatii la VW , indestructibila.

Link către comentariu

cam pe acolo ne petrecem timpul de cativa anisori in cautarea unei vieti mai bune :)

Am fost si eu anul trecut pe acolo, dar nu m-am putut adapta la caldura. Din poze te-au "tradat" bordurile si postul de radio :)

Cum se comporta masina la drum mai lung?

vara este foarte cald intr-adevar si nu ai ce face pe afara, daca lucrezi pe site e cam greu de suportat caldura, nici mie nu imi place, dar ce sa facem....

la drum lung e foarte confortabila si linistitoare masina, dupa cateva sute de km nu resimt deloc oboseala, e chiar mai placuta decat RS-ul, in habitaclu e foarte liniste la viteza de autostrada, in RS auzi grohaitul V8-ului si evacuarea...

Nu cred ca se mai poate adauga ceva...e superba...o bijuterie adevarata, un look foarte frumos si un sunet nemaipomenit..km fara probleme si multa benzinaa

Multumesc!

Superba , o masina din perioada "old school" cand a fost varful fiabilitatii la VW , indestructibila.

asta imi place si mie si sunt adeptul teoriei conform careia nu se mai fac asemenea masini cum se faceau in vremea aia, aceia fiind de fapt ultimii anii de glorie ai masinilor nemtesti cand vine vorba de build quality si calitatea materialelor folosite! Un singur lucru l-am gasit ca fiind cheap la Paheton, si anume cromul de pe manerele interioare ale usilor, nu e de fapt metal cromat ci plastic si a inceput sa se mai umfle din cauza caldurii, sunt niste mici bucati de plastic ce mascheaza suruburile de prindere ale fetelor de usi, insa ar fi putut folosi ceva mai bun, in rest nimic de zis!

Frumos "Bentley"! Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme iti doresc!

pai doar e aceeasi platforma :), putini stiu aspectul asta! Mersi Corado!

Modificat de mik15
Link către comentariu

Frumoasa masina, s-o struniti sanatosi :)

Initial, cand am vazut pozele, ma gandeam ca sunt undeva prin Gibraltar/N Africii, da' dfupa aia am vazut UAE si m-am lamurit :lol:

Am o cunostinta din Braila care era inginer in Dubai (buntzi, poate-l stii, poate nu...) isi luase acolo un A4 benzinar cu motor V6, superba masina :) si cand a plecat in Indonezia, a trebuit s-o vanda; zicea ca pe perioada garantiei avea intretinere gratuita de la dealer. Tu ai primit asa ceva, sau ai dat banu', ti-au dat cheile si gata?

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos. Ai mentionat la inceput ca e mai bine ca nu are Haldex.

Din cate stiu Phaeton are aceeasi platforma cu A8, si nu are Haldex la modelele AWD ci Torsen

Link către comentariu

Ai dreptate, este cu Torsen.

Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Intotdeauna mi-a placut consala centrala la Phaeton.

Link către comentariu

da, da, Torsen....nu stiu de ce ma gandeam la Haldex, cred ca citisem ceva prin manualul ei si ramasesem cu ideea de Haldex...

Frumoasa masina, s-o struniti sanatosi :)

Initial, cand am vazut pozele, ma gandeam ca sunt undeva prin Gibraltar/N Africii, da' dfupa aia am vazut UAE si m-am lamurit :lol:

Am o cunostinta din Braila care era inginer in Dubai (buntzi, poate-l stii, poate nu...) isi luase acolo un A4 benzinar cu motor V6, superba masina :) si cand a plecat in Indonezia, a trebuit s-o vanda; zicea ca pe perioada garantiei avea intretinere gratuita de la dealer. Tu ai primit asa ceva, sau ai dat banu', ti-au dat cheile si gata?

il stiu pe Buntzi, am stat la o cafea in Dubai pe cand inca mai era aici, eu am luat-o second hand, A4-ul lui(2.0) a fost nou, si de obicei vin cu Free Maintenance pana la 100k km pe 2,3 sau 5 ani, depinde cum prinzi oferta!

Link către comentariu

il am inca, sta cuminte in garaj si asteapta sa il mai plimb si sa ii fac revizia capitala pe care i-am promis-o si care sper sa inceapa cat mai curand pentru ca am strans deja o gramda de cutii cu piese si nu mai am loc...:)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!