Jump to content

Black twincharged Mk6


Miller1.6

Postare recomandată

Salutare!

De aproape 3 luni sunt fericitul posesor al unui G6 1.4 TSI 160cp si m-am gandit sa pornesc un topic de prezentare pentru el.

Dupa 5 ani si jumatate fericiti alaturi de un G5 1.6 mpi m-am gandit ca a venit timpul sa schimb masina si am inceput sa iau in considerare tot felul de variante. Pana la urma m-am hotarat ca cel mai bine mi se potriveste tot Golf asa ca inevitabil optiunea finala a fost G6. Am fost mereu fan al motoarelor pe benzina in detrimentul diesel-urilor asa ca studiind plaja de motorizari pe benzina de la G6 si dupa ce am acumulat luni de zile informatii de pe internet m-am hotarat sa fac tot posibilul sa achizitionez un 1.4 TSI 160cp fara sa imi mai pese de ce dotari are masina. Asa am ajuns la masina prezentata aici, un Comfortline cu cele mai notabile dotari fiind RCD310 cu 8 difuzoare, pachet lumini si senzori de ploaie, senzori de parcare, climatronic, jante 16 aliaj. Masina e adusa de un amic din Germania, fabricata in 04/2009, am luat-o in primire la 66950km. Planuri de viitor ar fi praguri si volan R-Line, RCD 510, jante 17/18 pentru vara. Si cateva poze facute astazi dupa ce a iesit de la spalat:

post-13391-0-42600900-1359318401_thumb.j

post-13391-0-57274300-1359318408_thumb.j

post-13391-0-90093100-1359318590_thumb.j

post-13391-0-27544600-1359318741_thumb.j

Link către comentariu
  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Miller1.6

    57

  • cogdao

    15

  • The_Ego

    11

  • TDR

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Felicitari, arata foarte bine! Cat mai multi kilometri cu ea!

Am condus si eu motorul tau, pe un G6, dar DSG; e o bestie.

Modificat de mede
Link către comentariu

Felicitari pentru masina! Sa te dai cu ea un milion de km.fara probleme.Nici nu zici ca este din 2009,arata super.

Link către comentariu

Tare misto golfuletul,cum se comporta motorul? si ce consum ai?

Modificat de florintzk
Link către comentariu

Pai la consum in Bucuresti stau undeva pana in 11, in afara 6.5-8 in functie de stilul de condus. Motorul mi se pare senzational mai ales venind de la 1.6 aspirat, incepe sa traga satisfacator de la 2000 ture, peste 3000 devine chiar sportiv si imi place "dualitatea" lui, respectiv poti merge relativ economic daca vrei dar poti oricand merge si sportiv fara probleme.

Link către comentariu

N-am avut in 3600 km facuti pana acum dar nu folosesc decat omv de 100 tocmai pentru ca stiu ca sunt destul de pretentioase la benzina.

Link către comentariu
costyserbanescu

sa il stapanesti sanatos cati mai multi km . arata foarte bine si motorul este super ( taxa mici , consum normal pt un benzinat cred ca consuma cat 1.6-le dar la 1.4TSI cand vrei sa te joci cu el ai cu ce ) . numai bine ;)

Link către comentariu

Frumoasa foc masina,imi place mult . Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara probleme :Driver:

Link către comentariu

Multumesc de aprecieri. Intr-adevar consumul este apropiat, poate chiar mai mic decat la 1.6 aspirat in conditii asemanatoare.

Cum nimic nu are cum sa fie perfect am si o mica problema de cateva saptamani, respectiv stopul spate dreapta este mereu aburit pe interior si ocazional mi se aprinde martorul de bec ars chiar daca toate becurile functioneaza. La un momentdat am desfacut ambele stopuri dreapta si am gasit contactele destul de oxidate. Le-am rezolvat cu spray special de contacte si martorul nu s-a mai aprins, asta pana ieri cand am spalat masina si imediat dupa ce am iesit de la spalatorie s-a aprins iar martorul. Ma gandesc sa merg cu ea la reprezentanta sau vre-un service mai serios sa-mi etanseizeze cumva stopul respectiv. A mai patit cineva?

Link către comentariu
  • 2 months later...

A trecut multa vreme de cand n-am mai scris nimic pe aici. Intre timp am trecut de 5000km cu masina(are 72100 acum) fara nicio problema. Singura a fost cea pe care am mai descris-o cu martorul de bec ars, careia i-am dat de cap - era fisurat furtunasul de la spalator luneta in portiunea unde se indoaie atunci cand ridici portbagajul si scapa apa pe acolo care ajungea inclusiv in stop. In rest foarte multumit de motor si de masina in general, astept sa eliberez buget pentru cateva upgrade-uri incepand cu jante si anvelope mai mari pentru vara. Si cateva poze facute astazi, din pacate de la spalatorie pana acasa am fost nevoit sa trec prin niste balti :)

 

post-13391-0-57695400-1364648855_thumb.j

post-13391-0-08950000-1364648861_thumb.j

post-13391-0-94603400-1364648865_thumb.j

post-13391-0-69519700-1364648874_thumb.j

post-13391-0-11677100-1364648886_thumb.j

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, motorul e de vis!  :icon_thumleft:

I-ar sta bine cu stopurile de R si un RNS510. Capacul de la motor e cel original? La mine e cu gri, nu negru.

Link către comentariu

Merci de urari. Stopuri R-look de la Dectane si RNS sunt in plan. Sau macar RCD. Capacul este cel original. La G5 era gri, la G6 negru :) chiar daca e acelasi motor practic.

Link către comentariu

Sincer nu. Sunt multumit de cum trage si parca n-as risca fiabilitatea cu o resoftare.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!