Jump to content

vreau un sfat


emil
 Share

Postare recomandată

am gasit un service care are si analizator de emisii, pt un reglaj k jetronic nu cer mult (cca 4-50 ron)

intrebarea mea: sa ma bag sau risc sa imi deregleze un "meserias" injectia???

eu in acest moment nu stiu daca injectia este reglata sau nu

va astept cu pareri sau solutii

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit un service care are si analizator de emisii, pt un reglaj k jetronic nu cer mult (cca 4-50 ron)

intrebarea mea: sa ma bag sau risc sa imi deregleze un "meserias" injectia???

eu in acest moment nu stiu daca injectia este reglata sau nu

va astept cu pareri sau solutii

multam

pai uita-te la :

- consum : daca e in parametri ai sanse sa fie reglata bine

- pornire la cald / rece : porneste usor - reglata bine

- bujiile : sa fie cu usoare depuneri maronii, nu afumate, nu albe, etc.

daca e asa, n-are rost sa dai banii de pomana, ca e reglata bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit un service care are si analizator de emisii, pt un reglaj k jetronic nu cer mult (cca 4-50 ron)

intrebarea mea: sa ma bag sau risc sa imi deregleze un "meserias" injectia???

eu in acest moment nu stiu daca injectia este reglata sau nu

va astept cu pareri sau solutii

multam

Care e acel service?

Eu am tot k-jetronic si am fost sfatuit sa nu umblu la reglaje daca masin trage bine. De asemenea, toti mecanicii care s-au uitat la bujii au spus ca arata foarte bine. In schimb consumul e foarte mare.

Testul de noxe in schimb nu l-am trecut, de aceea sunt curios care e service-ul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e acel service?

Eu am tot k-jetronic si am fost sfatuit sa nu umblu la reglaje daca masin trage bine. De asemenea, toti mecanicii care s-au uitat la bujii au spus ca arata foarte bine. In schimb consumul e foarte mare.

Testul de noxe in schimb nu l-am trecut, de aceea sunt curios care e service-ul respectiv.

pai in aceasi situatie ma aflu si eu, nu stiu sigur cu bujiile daca le am ok...dar de tras trage masina si de consumat in aceasi masura

testul de noxe nu l-am trecut la ITP, si ma gandeam ca nu ar fi rau sa reglez injectia poate imi scade si consumul :)

service-ul este unu la care am ajuns accidental, pe acel drum paralel cu iuliu maniu care da in sos de centura spre metro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu k-jetronic merge cel mai bine la 2%CO. Ar fi interesant de vazut cat ai avut la ITP. Nu ti-au dat o hartiuta cu datele de la noxe trecute? Mie asa mi-au dat cand am picat la ITP. Mai conteaza si in ce stare sunt injectoarele si injectia. Motorul merge bine la ralanti? Daca nu ai trecut ITP-ul insemna totusi ca ai amestec bogat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in manual e dat CO% intre 0.5 - 1.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in manual e dat CO% intre 0.5 - 1.5

Pentru motorul meu (in manual): CO content: 1.1 - 1.5 %.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil depinde si de model, la cele cu catalizator cifra fiind mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cat am avut la noxe cand am facut ITP-ul pt ca am contribuit un pic la bunastarea sefului de tura

dar sunt convins ca aveam peste 2%

intrebarea mea este daca sa ma duc sau nu la un oarecare mecanic, care din ce am vazut eu ar avea o idee despre k jetronic...dar nu stiu in ce masura

cam tot ce i-am spus despre tipu de injectie el raspundea: daaaa se regleaza de la imbusul ala mic :D

eu va intreb pe voi ce pot risca daca ma duc la cineva neavizat, sau daca are acel analizator nu poate gresi ??

si inca o intrebare la motorul meu am catalizator?

Modificat de emil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebarea mea este daca sa ma duc sau nu la un oarecare mecanic, care din ce am vazut eu ar avea o idee despre k jetronic...dar nu stiu in ce masura

cam tot ce i-am spus despre tipu de injectie el raspundea: daaaa se regleaza de la imbusul ala mic :D

eu va intreb pe voi ce pot risca daca ma duc la cineva neavizat, sau daca are acel analizator nu poate gresi ??

si inca o intrebare la motorul meu am catalizator?

E bine ca stia ca de acolo se regleaza, pentru ca eu pana acum nu am gasit nici un mecanic care sa stie asta. Majoritatea au spus ca nu se regleaza, nestiind faptul ca e injectie mecanica. E posibil chiar sa se priceapa mecanicul respectiv.

Mie la ITP persoana care mi-a testat masina m-a intrebat daca trage bine, si mi-a recomandat sa nu merg sa o reglez, pentru ca dupa aceea nu o sa imi mai mearga bine. Nu stiu daca sa-l cred, el era direct interesat sa nu trec testul de noxe la a doua prezentare. I-am urmat sfatul, pentru ca mai aveam oglinda stanga crapata si farul stanga fata crapat (asta e asa de la vechiul proprietar) si m-ar fi costat mult mai mult sa rezolv farul si oglinda...

Totusi, eu as face un reglaj la injectia K-Jetronic, dar inainte de asta as curata injectoarele cu ultrasunete. Numai ca nu stiu unde. Si ar trebui sa-mi reglez bine si avansul, ca am impresia ca nu e chiar ca la carte. Dupa aceea as umbla si la acel inbus de 3 mm, dar numai cu analizor de CO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

K Jetronic asta ...

are inbusul de 3mm cu care se regleaza amestecul aer/benzina...

analizorul de gaze (CO%) il ajuta sa obtina pozitia corecta a reglajului respectiv... altfel e 'dupa ureche'.

Ce poate fi asa complicat ?

Daca nu esti convins, spune-i sa noteze pozitia initiala a reglajului si daca nu-ti convine ti-o reglezi la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa mai complicam putin lucrurile :D trebuie mentionat ca are rol in reglarea amestecului si warm-up regulator. Daca ai probleme cu el si saracesti amestecul s-ar putea sa nu mai mearga bine masina la rece sau sa porneasca greu. Si daca injectoarele nu pulverizeaza bine, de obicei asta se intampla la ralanti fiindca e debitul mic, o sa trebuiasca compensat din reglaj si o sa ai amestec bogat la turatii mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa mai complicam putin lucrurile :) trebuie mentionat ca are rol in reglarea amestecului si warm-up regulator. Daca ai probleme cu el si saracesti amestecul s-ar putea sa nu mai mearga bine masina la rece sau sa porneasca greu. Si daca injectoarele nu pulverizeaza bine, de obicei asta se intampla la ralanti fiindca e debitul mic, o sa trebuiasca compensat din reglaj si o sa ai amestec bogat la turatii mai mari.

clar vroiam sa spun ca umbli la reglajul respectiv doar dupa ce ai verificat toate celelalte:

pompa benzina, regulator warm-up , valva de aer, termoswitch, inj, de pornire la rece, injectoarele, etc, etc.

apropos de mai multa benzina, am citit undeva ca un 1.8 16V _stock_ are probleme la turatii inalte pentru ca i se da mai putina benzina decat ar trebui (cum zic americanii: running lean) ...

din reglajul asta daca ii dai mai multa se poate compensa nu ?

si cu referire la reglaj, exista diferente intre distribuitorul de benzina de 1.8 8V si 16V ?

daca din reglajul respectiv poti sa ii dai si de 2-a ori mai multa benzina decat normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-lor, evitati pe cat posibil sa umblati la amestec .... e foarte greu sa ajungi sa-l pui cum a fost. Verificati tot ce este pe langa ... care nu necesita reglaje asa de pretentioase. Verificativa presiunile din capul distributior si ce vine si de pe warm up regulator. Injectoarele si asa mai departe, eliminati tot ... si intrebati inainte de a trage concluzia ca problema e din capul distribuitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capul distribuitor cum sa-l verific?

si nu stie nimeni daca am sau nu sonda lambda la motorul meu cod EV?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capul distribuitor cum sa-l verific?

si nu stie nimeni daca am sau nu sonda lambda la motorul meu cod EV?

EV am si eu... si am galerie dubla de evacuare fara sonda lambda.

dar nu a fost original in masina, asa ca nu stiu daca original avea sau nu, galeria de evacuare am schimbat-o.

capul distribuitor nu prea ai ce sa verifici la el... eventual sa-l cureti... aici e o procedura:

http://www.vintagewatercooleds.com/tech/Te...SMAF/cismaf.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa-i dai benzina mai multa la turatie si in sarcina nu se regleaza de la distribuitor, se regleaza din warm-up regulator. Are in el un surub inbus de 4 si daca vrei sa imbogatesti amestecul il mai desfaci pe ala.

Si eu am citit ca 16v ar avea amestec sarac la turatie si ca unul reglat calumea ar ajunge la 155 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa-i dai benzina mai multa la turatie si in sarcina nu se regleaza de la distribuitor, se regleaza din warm-up regulator. Are in el un surub inbus de 4 si daca vrei sa imbogatesti amestecul il mai desfaci pe ala.

Si eu am citit ca 16v ar avea amestec sarac la turatie si ca unul reglat calumea ar ajunge la 155 cai.

nu prea cred ca warm-up regulatorul de 16v poate fi folosit in acest scop.

din cate stiu cel de 16v are conexiune de vacuum la galeria de admisie tocmai pentru imbogatire la WOT.

trebuie sa mai studiez si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surubul ala de care zic eu vine exact pe membrana de vacuum pt imbogatire la WOT si prin ala ii dai mai multa benzina in sarcina fara sa afectezi amestecul la mers normal.

Surubul se afla pe partea cealalta a membranei.

SI niste linkuri utile:

http://www.clubgti.com/forum/forum_posts.asp?TID=9213&KW=9a

http://www.clubgti.com/forum/forum_posts.asp?TID=23377&KW=9a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de un an de zile incerc sa fac reglajul asta, nu gaseshti oameni competentzi sa-l faca. singur am reushit sa fac cumva sa porneasca si la rece, sa mearga si bine dar am miros de benzina nearsa la evacuare. oricum ce am reushit eu e mult mai bine decat ce au facut altzi bagatori de seama. sfatul meu: daca e unu care chiar shtie ce face da banii, scapi de belele!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tocmai asta era intrebarea, sa fac cu cineva care nu stiu cat de multe stie despre acest reglaj sau sa ma las pagubas....oricum am verificat bujiile si nu-s toate la fel adika mai la toate predomina culoare neagra, doar la una are un pic de maro aproape de locul unde face arcul electric

am bujii acdelco (nu stiu daca am scris cum trebuie)

si o alta intrebare, eu in ceva timp voi avea posibilitatea sa imi curat injectoarele la utrasunete...dar am citit unele posturi de pe site cum ca ele (la k jetronic) nu se curata la ultrasunete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

procedura de reglat e simpla, dar daca una dintre componentele K-Jetronic da rateuri, e degeaba facuta.

poate ma repet dar aici e biblia ... cititi-o

http://www.scirocco.ro/bosch_kjetronic.pdf

de curatat se pot curata si cu ultra-sunete

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

procedura de reglat e simpla, dar daca una dintre componentele K-Jetronic da rateuri, e degeaba facuta.

poate ma repet dar aici e biblia ... cititi-o

http://www.scirocco.ro/bosch_kjetronic.pdf

de curatat se pot curata si cu ultra-sunete

se pare ca esti meserias k jetronic :) prin Bucuresti nu treci niciodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca esti meserias k jetronic :) prin Bucuresti nu treci niciodata?

nu-s "meserias" in k-jetronic, dar am si eu k-jetronic si imi merge bine.

am reusit sa fac rost de un cap de distributie de pe un DX ce a fost testat/reglat

in conjunctie cu injectoare noi (vreo 12 milioane) plus inj.#5 nou plus electrica facuta ca lumea

plus filtru nou si ... merge ca la carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

K-jetronicu din fabrica este o injectie in bucla inchisa in care sonda lambda joaca rol de feedback pt calculator!are o caracteristica liniara adika transmite la calculator doar daka ai sau nu amestecu reglat ca lumea nu si cu cat este eroarea de reglaj!datele de intrare pt calculator sunt urmatoarele:pozitie clapeta aer(care este determinata cu ajutorul unui traductor de pozitie),temp aerului pe admisie, numarul de rotatii!cel mai probabil la tine este problema din sonda pt aer sau traductorul de pozitie! din datele initiale se calculeaza viteza de curgere a amestecului care se transmite catre calculator !acesta analizeaza si calculeaza timpu de injectie care este transmis catre sist propriu-zis injector!sonda lambda vine si spune calculatorului daka amestecul e bun sau nu!(tensiunea pe sonda tre sa fie intre 1200 si 650 mV) vezi daka ai si aceasta tensiune!cam asta e teoria! nu stiu daka ti-am fost cu ceva de ajutor da' poate iti dai seama ce si cum!

http://www.volvoclub.org.uk/tech/fuel_inje..._jetronic.shtml uite si un link

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!