Jump to content

problema mare la pornire dimineata


88BLR
 Share

Postare recomandată

De unde esti?

Completeaza profilul, observ ca tot nu s-a rezolvat aceasta problema a forumului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 88BLR

    11

  • ciuperca

    8

  • Cera

    7

  • taz21

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

sunt din Bucuresti.....am completat si la profil....as mai avea o intrebare.....cam ce consum ar trebui sa am la acest motor?...2000cm.....acum am in jur de 14-15%.....asta in oras si fara sa ma dau la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact, ce motor ai? ce tip de injectie? ce cod de motor?

9A, 16V ?

PS. un motor turbodiesel ar fi o solutie...pt un consum mai mic

Modificat de GOLFISTUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS. un motor turbodiesel ar fi o solutie...pt un consum mai mic

:banghead: :banghead: :) :P :somnmare:

ai de vanzare vreunu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: :rolleyes: :lol: :lol: :lol: ai de vanzare vreunu ?
:)):)) tare,eu personal ti-l recomand pe eugen_zim omu chiar stie ce face,presupun k ai 16v dupa datele date
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

revin cu aceeasi problema......am schimbat si valva de ralanti.....nu s-a schimbat nimic....am fost la un asa-zis mecanic....mi-a umblat undeva la un reglaj care vine deasupra filtrului de aer...presupun ca e reglajul amestecului de aer.....si acum imi face probleme si mai mari......motorul se opreste din senin,cand o accelerez pe loc are momente in care acceleratia e apasata dar nu se tureaza....in schimb daca sunt in mers si bag piciorul trage nu face figuri....daca ma poate ajuta cineva cu un sfat...orice e bine primit.....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil a reglat prost amestecul, de acolo de unde zici tu pe filtru de aer e reglajul de benzina, aerul se regleaza de pe clapeta de acceleratie ( asta daca ai injectia care ma gandesc eu ca o ai ). Asa imi facea si mie, apasam acceleratia si avea vreo 2 secunde in care doar bolborosea.. si apo incepea sa se tureze, e din amestec sigur..

Dupa cum au sugerat baietii si mai sus.. da o tura pe la eugen_zim.. ca am inteles ca e tatic in reglaje :angry:

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai descoperit ceva :P senzorul de detonatie era praf, asa ca azi am dat comanda pt senzorul de detonatie, 22o ron la autohaus - colentina, am auzit ca cica ar avea baietii preturi foarte bune aici....astept sa vad maine cum o sa se comporte masinuta ;)

Desi n-am golf 2 ma bag si eu aici dat fiind faptul ca am injectie DIGIFANT. Am ceva experienta cu tipul asta de injectie ca am avut si eu o multime de probleme pe care le-am rezolvat singur (curatat corp clapeta acceleratie, schimbat debitmetru, inlocuit furtune vaccum, resetare ECU, schimbat pompa de benzina, probleme de pornire, relantiu instabil, etc).

Eu imi fac deseori scanare cu VAG-COM si imi apare si mie problema la senzorul de detonatie , knock-sensor, ala prins de blocul motor.

Intrebarea mea este: de cand ai schimbat senzorul ala de detonatie, cum merge masina? Ce ameliorari ai sesizat atat la cald cat si la pornirea la rece? Ma intereseaza cat mai multe detalii daca esti dragut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca mai sunt masini cu probleme la pornire dimineata asa ca ma gandesc sa imi spun oful aici

in fiecare dimineata masina imi porneste la prima cheie :D merge frumos cam 5 secunde dupa care incepe sa intrerupa si sa merga in 2 pistoane. asta pana se incalzeste. Apoi incet incet incepe sa isi revina . la fel se intampla si daca o lasa sa se racesca. Am incercat sa o tin putin mai accelerata la pornire dar imi scuipa filtrul de ulei afara odata cu uleiul aferent de imi e rusine sa mai plec cu masina de acolo stiind ca o sa las o balta de ulei.

Ce sa este oare?? :)

Modificat de cera_mic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine e mai ciudat... porneste din prima, merge 5-10 minute perfect dupa care patesc ca tine, se balbaie 5-10 minute dupa care isi revine si nu mai am treaba cu ea pana la urmatoarea pornire. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca a ta e pe gpl

O pornesti pe gaz sau pe benzina? trecerea de pe una pe alta cum se face manual sau automat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai am benzina de 3 ani , e scoasa instalatia ;) deci doar pe gaz

eu suspectez socul automat, asta iarna n-am avut probleme, acum cred ca se deschide prea repede fiind mai cald.

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu din cate stiu socul automat e actionat de temperatura apei din motor. Dar incearca sa il urmaresti sa vezi cum se trage, si poate iti dai seama. La urmatoarea pornire cu motorul cald iti face la fel?

parerea mea e ca e alta problema. ;)

Modificat de cera_mic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca motorul e cald nu, daca o las mai mult de 20 min face la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:scratch:

ma dau batut

Modificat de cera_mic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal intampin de mult aceasta problema la gz mai ales pe carburatorele dublu corp cel mai bine te buci la un tesp pe calc unde iti regleaza tot de la noxe la cum sa stea la relanti si mai multe baftadac esti din buc este unul langa reprezentanta ford de pe podul ciurel ( lacul morii )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pornit masina acum mai pe seara (dupa cateva zile) si mi a facut la fel.numai ca perioada de balbaiala a fost ceva mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit problema. SOCUL. l am tinut fortat deschis(l am blocat cu o carpa) si masina porneste imediat si merge minunat. Trebuie sa ajung sa imi reglez carburatorul ca sa nu mai fiu nevoit sa ridic capota de fiecare data cand e motorul rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt bytzu si acesta e primu meu post:D. Am cumparat de o saptamana si eu un VW Golf II de la o cunostinta. Masina e din 1991 si estetic arata foarte bine iar cat despre partea mecanica totul este ok. O singura problema are masina mea: Nu porneste dimineata decat daca-i dau a2-a si 2m de impingere si porneste. Am incercat si faza cu pusul contactului de 2 ori inainte de demarare; se aude cum porma functioneza deci se creaza presiune . Problema asta o cunosteam dinainte sa cumpar masina si sper sa o remediez. Dupa spusele a 2 mecanici ar putea sa fie o problema la sonda lambda sau chiulasa crapata...nu stiu ce sa-i fac. Papucul de la senzoru lambda e scos pentru ca daca il pun relantiul nu mai este regulat.

Din ceea ce am citit in postul asta er mai fi posibilitatea unei defectiuni la calculator sau s-a putea remedia prin resetarea acestuia. Am sa incerc resetarea asta si maine dimineata am sa vad efectul. Mai detin un calculator dar nustiu de la ce fel de motor e...ideea e ca arata la fel dar nu ii stiu provenienta. Pot sa spun ca masina functioneaza perfect din momentul pornirii si porneste oricand numa prima data dimineata nu vrea .Motorul meu este tipul NZ 1.3. Daca imi mai puteti da un sfat...o idee sau o remediere vad rog sa ma ajutati. Multumesc anticipat:D

Modificat de Bytzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt bytzu si acesta e primu meu post:D. Am cumparat de o saptamana si eu un VW Golf II de la o cunostinta. Masina e din 1991 si estetic arata foarte bine iar cat despre partea mecanica totul este ok. O singura problema are masina mea: Nu porneste dimineata decat daca-i dau a2-a si 2m de impingere si porneste. Am incercat si faza cu pusul contactului de 2 ori inainte de demarare; se aude cum porma functioneza deci se creaza presiune . Problema asta o cunosteam dinainte sa cumpar masina si sper sa o remediez. Dupa spusele a 2 mecanici ar putea sa fie o problema la sonda lambda sau chiulasa crapata...nu stiu ce sa-i fac. Papucul de la senzoru lambda e scos pentru ca daca il pun relantiul nu mai este regulat.

Din ceea ce am citit in postul asta er mai fi posibilitatea unei defectiuni la calculator sau s-a putea remedia prin resetarea acestuia. Am sa incerc resetarea asta si maine dimineata am sa vad efectul. Mai detin un calculator dar nustiu de la ce fel de motor e...ideea e ca arata la fel dar nu ii stiu provenienta. Pot sa spun ca masina functioneaza perfect din momentul pornirii si porneste oricand numa prima data dimineata nu vrea .Motorul meu este tipul NZ 1.3. Daca imi mai puteti da un sfat...o idee sau o remediere vad rog sa ma ajutati. Multumesc anticipat:D

pina sa ajungi la treburi grele cu chiulasa si stiu eu ce mai zici trebuie sa incepi cu lucruri simple!

verifica tot circuitul de benzina !!nu stiu daca ai ai( zic pe ghicite)daca pompa baga verif ca ar trebui sa ai un regulator de presiune sau nu stiu exact cum se numeste ,dar acela mentine presiune pe instalatie la benzina(eu am avut pb cu acela si dupa ce l-am schimbat a pornit dimineata )si mai vezi ca sunt si senzori la soc ,si ceva fire care merg in electromotor sunt pt pornirea la rece(nu sunt mecanic),verifica treburile simple si prin eliminare o sa dai de pb ,nu te grabi sa desfaci motorul!!poate e un nimic!!

P.S.-DACA VAD BINE MASINA TA ARE NR CJ 10 EHB......ACUM CATIVA ANI SI MASINA MEA AVEA NR CJ 02 EHB!!! SA FI AVUT ACELASI PROPRIETAR ?(SAU FUNDATIE ?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost a vara-mii care locuieste in cluj...masina a fost adusa acu 2 ani si de atunci a stat la cluj la verisoara mea...ea mi-a vandut-o ca nu putea sa o perneasca dimineata...am dat 2500 euro. Eu zic ca-i un pret bun tinand cont ca a fost restaurata anu trecut complet cu exceptia motorului care are 170.000...va rog un sfat mai explicit ca sa dau si eu de problema...mentionez ca momentan papucul senzorului lamba este scos...ca dac-l pun o ia razna relantiul...MS anticpat;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pornirea la rece nu se foloseste sonda lambda. Nu sint familiarizat cu motorul NZ dar trebuie sa ai un senzor de temperatura (la mine e albastru cu 2 fire), e primul pe care trebuie sa-l iei la puricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde este senzorul asta de temperatura? cat costa unul nou? MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!