Jump to content

problema mare la pornire dimineata


88BLR
 Share

Postare recomandată

De la un patit :P Vezi filtru motorina, bijiile incandescente. Curata bine si capul de la filtru daca nu ai filtru separat si vezi daca nu cumva trage motorina inapoi in rezervor, daca nu ai supapa de unisens pusa pe alimentare. Incearca sa schimbi conducta de alimentare dintre filtru si pompa cu un furtun transparent sa vezi daca circula motorina sau trage aer fals. Eu am avut probleme cu filtrul (ap

Modificat de iulian andor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 88BLR

    11

  • ciuperca

    8

  • Cera

    7

  • taz21

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce injectie ai ? al meu a facut asa ceva acum cateva zile... desi nu mergea deloc curat si cand era cald, am observat ca e amestecul prea bogat, i-am mai luat din amestec si merge ok, doar ca acum dupa ce se incalzeste are momente in care nu trage deloc intre 1500-2500 ture, dupa care te baga in scaun de nu te vezi :P

Am injectie digifant!......ma gandeam sa nu fie de la senzorul de detonatie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba uita-te la senzorul de temperatura (cel albastru) intii sa nu fie problema de contact, mufa sau fire, apoi senzorul in sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la un patit :) Vezi filtru motorina, bijiile incandescente. Curata bine si capul de la filtru daca nu ai filtru separat si vezi daca nu cumva trage motorina inapoi in rezervor, daca nu ai supapa de unisens pusa pe alimentare. Incearca sa schimbi conducta de alimentare dintre filtru si pompa cu un furtun transparent sa vezi daca circula motorina sau trage aer fals. Eu am avut probleme cu filtrul (ap

post-15430-1199651159_thumb.jpg

Modificat de crys22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba uita-te la senzorul de temperatura (cel albastru) intii sa nu fie problema de contact, mufa sau fire, apoi senzorul in sine.

Buna idee....am sa ma uit si la acel senzor maine dimineata....multumesc frumos pt sugestie......cu toate ca as putea zice problema rezolvata: doar punand contactul de 2 ori si a 3-a oara sa dau la automat, porneste, merge perfect, cred ca nu-mi facea destula presiune pompa de benzina.....acum am alta problema, imi scuipa ganitura de la fitrul de ulei, am desfacut filtrul, aranjat garnitura, completat cu ulei, dat la automat, scuipa garnitura......se poate sa faca presiune prea mare la ulei, sau poate e uleiul prea vascos la rece?....am pus castrol magnatec 10w40, am inteles ca este un ulei foarte bun....motorul abia a fost facut, cota 1 de reparatie, se poate sa fie ceva infundat si sa refuleze pe la filtrul de ulei?.....am multe intrebari de pus, sper sa ma suporte cineva....va multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune vazelina intre garnitura si filtru, apoi pui filtru la loc, vezi daca mai scuipa :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scos mufa de la senzorul de temperatura pentru a mari durata comenzi releului de bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scoti mufa albastra de la termotime ... si incerci sa pornesti motorul.. resetezi ecu masinii :blackeye[1]: il aduci la datele lui din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io dau cu vaselina pe garnitura, dar nu o scuipa mai repede afara?....azi am pus alt filtru, am mai completat cu ulei, evident acealsi lucru l-am patit :icon_thumleft: ma gandesc sa nu fie valva de suprapresiune (daca-i pot zice asa) blocata cumva....sa nu uit sa va amintesc ca io abia am terminat rodajul (1300km) la motorul asta....poate o fi prins uleiul niste pilitura din timpul rodajului? stiu ca motorul se mai aseaza in perioada asta.....poate s-a infundat valva aia cumva si singurul loc pe unde poate sa refuleze ar fi pe la garnitura filtrului de ulei....stu ca acea valva la o presiune prea mare a uleiului, imi da drumu la el in baie, sper sa nu ma insel...

tare faza cu resetatul ECU-ul masinii....n-o stiam, dar ma gandesc ca as vrea sa merg cu ea pe tester sa-mi zica si mie daca mai e ceva neanregula, nu stiu, e un fix de al meu, ma simt io mai linistit ca am fost pe tester cu ea si stiu tot c epoate avea....daca resetez ECU nu-mi sterge si posibilele avarii?

va multumesc foarte mult pt suport.....nu ma asteptam sa-mi vina cineva cu idei....nu prea sunt obisnuit cu forumurile :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata pompa de ulei,are o valva acolo,eu am patit faza asta si era pilitura in pompa de ulei,curata pompa si en anunti daca s-a remediat problema,referitor la faza cu pornirea poti face o asa zisa resetare a ECU,si la mine mai facea figuri resetam si mergea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ciuperca, digi 2 nu are mufa de diagnoza, doar digi 1, deci faza cu testerul pica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu resetatul e cam asa:

Cu motorul cald, (80 grd) se scoate mufa albastra, se accelereaza de citeva ori peste 3000 rpm, avind grija ca dupa fiecare apasare sa se elibereze pedala complet (sa cupleze switchul), si asta e...(mufa la loc, evident)

Faza asta se face dupa reglaje (avans sau aer) sau dupa ce s-au schimbat ceva componente, ecu-ul o sa invete noile valori. Eu am descoperit-o sapind pe net dupa ce schimbasem sonda lambda si mergea cam la fel, insa dupa "reset" s-au mai schimbat treburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc mult pt sfaturi...

@Crazy Golf, curatatul pompei de ulei cred ca aman pt cand o fi putin mai cald afara, sau poate gasesc un loc unde sa pot da baia jos...

@danmoise, aha, roger that....sarumana

@rzone, am inteles...cred ca maine dim o sa fac asta sa vad ce mai zice...mercic mult

- deocamdata io am pus un filtru de ulei cu buza mai inalta, in felul asta nu-mi mai scoate limba garnitura...nu este o solutie prea vesela, dar macar merge, sper sa nu-mi strice alte chestii prin motor eventuala presiune prea mare a uleiului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cand se blocheaza supapa din pompa de ulei iti explodeaza filtrul de ulei.Deci inca nu s-a blocat de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai descoperit ceva :) senzorul de detonatie era praf, asa ca azi am dat comanda pt senzorul de detonatie, 22o ron la autohaus - colentina, am auzit ca cica ar avea baietii preturi foarte bune aici....astept sa vad maine cum o sa se comporte masinuta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai descoperit ceva :)) senzorul de detonatie era praf, asa ca azi am dat comanda pt senzorul de detonatie, 22o ron la autohaus - colentina, am auzit ca cica ar avea baietii preturi foarte bune aici....astept sa vad maine cum o sa se comporte masinuta :icon_thumright:

unde este senzorul de detonatie si cum il verifici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi l-am schimbat, ideea e ca nu vad vreo diferenta, sper sa vad maine dim la rece... se poate sa fie vreo diferenta la turatie mare?....imi dadea niste mici rateuri pe toba cand o turam, acum nu mai face....

@SamuraiJerk: este chiar pe bloc pozitionat, intre alternator si joja de ulei cum te uiti de sus, e prins cu un surub (cheie de 13)...io nu l-am mai verificat, ca era pilaf ..... iar de verificat nu stiu, cred ca se poate masura....

Modificat de ciuperca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Crazy Golf: merge bine, nu am mai avut probleme, nu ma mai dau jos din ea :study: ....vreau maine sa-mi fac rost de tamponul de la motor....m-a zapacit cat se bataie motoru acolo...

Modificat de ciuperca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Am si eu o problema,sper ca cineva de pe forumul acesta ma poate ajuta,am un W Jetta MK 2 din '91 ,model american,1984 cm3,100 kw si in ultima perioada imi face figuri!

La ralanti merge destul de bine dar in timpul mersului daca iau piciorul brusc de pe acceleratie imi moare motorul...Am inteles de la un amic care se pricepe cat de cat la W (adica mai mult decat mine:D !),clapeta de acceleratie actioneaza un senzor ( un contact care ar reduce turatia treptat) si banuiesc ca de la asta ar putea fi ...

Este normal ca electro-ventilatorul sa porneasca in momentul care dau drumul la aer conditionat sau caldura??

In timpul mersului sau daca accelerez pe loc imi licareste becul de la apa si acul care indica temperatura se ridica la maxim fara ca motorul sa fiarba!

E posibil sa fie un scurt pe instalatia electrica?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

!.Bine ai venit in randul nostru.

2.Ce tip de injectie ai?Mecanica sau electronica?Dupa datele date pare a fi K-Jetronic.

3.La masinile echipate cu AC, cel putin la cele generatie mai veche este normal sa porneasca electroventilatorul la cuplarea AC-ului.

4.faza cu becul la accelerare nu e normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep mai bine decat amicul tau dar cred ca ar trebui masurata sonda de temperatura a apei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ralanti merge destul de bine dar in timpul mersului daca iau piciorul brusc de pe acceleratie imi moare motorul...

Ar putea fi valva de control al ralantiului. Scuze daca ma insel.

post-314-1203213826_thumb.jpgpost-314-1203213848_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o problema,sper ca cineva de pe forumul acesta ma poate ajuta,am un W Jetta MK 2 din '91 ,model american,1984 cm3,100 kw si in ultima perioada imi face figuri!

La ralanti merge destul de bine dar in timpul mersului daca iau piciorul brusc de pe acceleratie imi moare motorul...Am inteles de la un amic care se pricepe cat de cat la W (adica mai mult decat mine:D !),clapeta de acceleratie actioneaza un senzor ( un contact care ar reduce turatia treptat) si banuiesc ca de la asta ar putea fi ...

Este normal ca electro-ventilatorul sa porneasca in momentul care dau drumul la aer conditionat sau caldura??

In timpul mersului sau daca accelerez pe loc imi licareste becul de la apa si acul care indica temperatura se ridica la maxim fara ca motorul sa fiarba!

E posibil sa fie un scurt pe instalatia electrica?

Multumesc

salut si bine ai venit pe aceasta arie a forumului, am avut si eu problema asta la gti,are un senzor pe clapeta de acceleratie cum ti-a zis prietenul tau care reduce turatia treptat, se poate sa fie defect sau sa numai faca atingere bine cu parghia clapetei,si faza cu licaritul becului am patit-o si eu la mine licarea continu dar nu am reusit sa vad de la ce este probabil vreun contact,sau poate sonda de temperatura a apei iti face figuri,sa mai auzim pareri si de la altii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt ajutor....stie cineva un mecanic bun?....pana acum am dat numai de "meseriasi" care nu stiau de unde sa inceapa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!