Jump to content

problema mare la pornire dimineata


88BLR
 Share

Postare recomandată

sal sper ca nu am mai multe probleme ca altii si sa va bat la cap cu ale mele dar nu mai pot m-am saturat in fiecare dimineata trebuie sa ii dau de cel putin 10 ori la automat ca sa porneasca,cand este putin mai cald afara porneste putin mai repede la a 4 cheie hai a 5-ea dar chiar nu mai suport va rog sa ma ajutati si pe mine,DACA VRETI!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 88BLR

    11

  • ciuperca

    8

  • Cera

    7

  • taz21

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ti-am trimis niste mesaje pe private!

Sus in dreapta ai 4 butoane, dintre care unul pe care scrie "... New Messages"

Da un click pe el si citeste ce ai in inbox.

Deja e a 4-a incercare a mea sa iti explic niste lucruri........................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne impartasiti si noua cum a-ti rezolvat problema, ca si eu am aceaiasi problema si nu vreau sa incep alt topic.

Am verificat motorina, ea vine, am verificat si bujiile si se pare ca merg, nu stiu ce mai poate fi. Dupa ce porneste, am vazut ca scoate foarte mult fum negru. Banuiesc pompa, dar am schimbat capul hidraulic, acum un an.

Problema se manifesta numai dimineata,sau cand e rece, cu toate ca temp. a fost de max. -1.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne impartasiti si noua cum a-ti rezolvat problema, ca si eu am aceaiasi problema si nu vreau sa incep alt topic.

Am verificat motorina, ea vine, am verificat si bujiile si se pare ca merg, nu stiu ce mai poate fi. Dupa ce porneste, am vazut ca scoate foarte mult fum negru. Banuiesc pompa, dar am schimbat capul hidraulic, acum un an.

Problema se manifesta numai dimineata,sau cand e rece, cu toate ca temp. a fost de max. -1.

Bafta.

sunama si-ti dau eu o gramada de probleme(sunt f multe)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu frate,motorul meu este 1,8 gti benzina

sorry, nu am vazut ca tu ai benzina, ci doar ca ai aceleasi probleme ca si mine si deia am scris aici.

Oricum problema mea persista in continuare.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a mai avut nimeni probleme asemanatoare, cu un diesel simplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a mai avut nimeni probleme asemanatoare, cu un diesel simplu?

Taz21, ce anume ti se intampla la pornire dimineata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un 1.9tdi, si pornea greu dimineata din 2 motive, mai ales pe frig:

aveam o bujie care nu functiona si probleme cu instalatia electrica(nu incarca cum trebuie alternatorul, ramin pe baterie, si pina dimineata nu se reface bine bateria).

am avut un prieten, care a avut un golf 2 pe benzina, 1.6, 92-93, si avea probleme cu vacumurile parca...?? era pe carburator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragos bebeselea
Nu a mai avut nimeni probleme asemanatoare, cu un diesel simplu?

salut cred ca te pot ajuta eu in problema pe care o ai tu cu masina dar imi trebuie mai multe detali si anume cum a inceput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca porneste foarte greu. Adica dau in continuu la electomotor, si pana intr-un tarziu o ia, si scoate mult fum.

Am schimbat filtrul de aer, de motorina si bujiile le-am verificat la pozitie. In seara asta vreau sa le dau jos sa le verific cum trebuie.

Mentionez ca in vara am facut segmentarea, injectoarele sunt verificate, iar in sept. 2004 am schimbat capul hidraulic la pompa cu unul nou facut cica de Mefin Sinaia.

PS. daca ii dau sa porneasca cu socul tras nu o ia nici de a dracu.

Problema a inceput martea trecuta, pana acum a pornit foarte bine cu socul tras, chiar si fara.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....

Mentionez ca in vara am facut segmentarea, injectoarele sunt verificate, iar in sept. 2004 am schimbat capul hidraulic la pompa cu unul nou facut cica de Mefin Sinaia.

.....

Cunosc eu pe cineva care a avut diesel si a facut segmentarea la motor. Si a fost facuta asa de bine incat a trebuit sa vanda masina (ptr ca "mecanicul" doar a demontat-montat motorul.....super mecanic!!!!). In alta ordine de idei.....compresie...pompa....bujii....si eventual releul. Bafta

Cat despre cele pe benzina.....sunt mai multe de verificat. Dar in primul rand bujii si socul

Modificat de fchitu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc eu pe cineva care a avut diesel si a facut segmentarea la motor. Si a fost facuta asa de bine incat a trebuit sa vanda masina (ptr ca "mecanicul" doar a demontat-montat motorul.....super mecanic!!!!). In alta ordine de idei.....compresie...pompa....bujii....si eventual releul. Bafta

Cat despre cele pe benzina.....sunt mai multe de verificat. Dar in primul rand bujii si socul

Eu nu tre sa o vand ca mere foarte bine si porneste, dar cu 4buji nu cu doua cat mai aveam eu :P

Le-am scos aseara si le-am verificat si doua erau arse. le-am inlocuit si dimineatza a pornit normal.

Asa ca verificarea cea mai buna se face cu bujiile date jos, nu la pozitie cum am facut eu :P

Multumesc pt. sfaturi

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

gata fratilor am scapat de pornirea grea dimineata, schimbat calculatorul(digifantul),si am scapat acuma porneste la prima cheie pe gerul asta,urrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un Golf 1 diesel de 1,6l si de cand cu frigul nici la mine nu mai vrea sa porneasca.

Cu socul aceeasi poveste. Daca e tras pot sa-mi iau adio de la pornire.

Am verificat bujiile si sunt bune toate 4. Filtrul l-am schimbat acum 3 zile. Ce ar mai trebui sa verific?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut rzone calculatorul l-am luat de la yby daca il stii,are un magazin prin ferentari gabi il cheama pe el are un g2 negru,omu sre magazin de piese,si de la el ilam,si referitor la pret m-a costat 2000000 lei.daca vrei vb cu el.sau daca vrei uite nr meu si mergi cu mine 0724925777.

nu stiu sigur ce ar trebui sa faci eu le-am luat pe toate la rand pana sa gasesc ca era calculatorul,asta multumita luyi eugen zim-ul tin sa ii multumesc pe aceasta cale

eu stiu acuma ce sa faci,mai vb si tu cu altii poate te pot ajuta si plus de asta nu mapricep la diesel nici mort

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un Golf 1 diesel de 1,6l si de cand cu frigul nici la mine nu mai vrea sa porneasca.

Cu socul aceeasi poveste. Daca e tras pot sa-mi iau adio de la pornire.

Am verificat bujiile si sunt bune toate 4. Filtrul l-am schimbat acum 3 zile. Ce ar mai trebui sa verific?

Multumesc anticipat.

bateria, alternatorul(sa bage corect), electromotorul(ai schimbat vreodata bucsele la el?), bujiile,pompa, filtru de motorina etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Nu ne impartasiti si noua cum a-ti rezolvat problema, ca si eu am aceaiasi problema si nu vreau sa incep alt topic.

Am verificat motorina, ea vine, am verificat si bujiile si se pare ca merg, nu stiu ce mai poate fi. Dupa ce porneste, am vazut ca scoate foarte mult fum negru. Banuiesc pompa, dar am schimbat capul hidraulic, acum un an.

Problema se manifesta numai dimineata,sau cand e rece, cu toate ca temp. a fost de max. -1.

Bafta.

bujiile sunt pe duca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Am un golf 2 gti 8v PF si in acelasi timp o problema

Dimineata porneste la prima cheie, imi sta 3-4 sec si dup-aia moare, pana reusesc sa o pornesc dinou, dau la cheie de mi se acreste....si cand porneste, imi merge ca un tractor pana se incalzeste, odata incalzit motorul, imi merge perfect, zic eu.....mi se intampla tampenia asta cu cat este mai frig afara.....daca aveti ceva idei, sau daca v-ati mai lovit de o problema similara, spuneti-mi si mie va rog....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce injectie ai ? al meu a facut asa ceva acum cateva zile... desi nu mergea deloc curat si cand era cald, am observat ca e amestecul prea bogat, i-am mai luat din amestec si merge ok, doar ca acum dupa ce se incalzeste are momente in care nu trage deloc intre 1500-2500 ture, dupa care te baga in scaun de nu te vezi :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a mai avut nimeni probleme asemanatoare, cu un diesel simplu?

SI eu am o problema fratilor ce ma dispera pornesc doar tras dupa care daca las motorul oprit peste 2 ore nu mai porneste doar tras ,in resta daca ii dau cate o cheie din 2 in 2 ore doar as mai pornesc si eu normal la electromotor si atunci o ia la sfert cand inca mai e motorul cald,HELP MEEE

Modificat de crys22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!